Het eerste afgekeurde doelpunt van Robert was absoluut onterecht, het enige wat hij deed was zijn lichaam gebruiken, en ik neem aan dat het geen zaalvoetbalwedstrijd was, zonde want het was een krolse actie, heerlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 23:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij stond bekant op de 5 meter...
Die afgekeurde goals zijn deels toe te schrijven op het conto van de grens natuurlijk...
En niet 1 keer, maar 4 keer. Helemaal triest dat hij ze er dan nog niet uit kan houden natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, maar Babos bewoog al naar voren
Die hebben we al gehad. Ik ga voor Ajaxquote:Op donderdag 21 april 2005 00:01 schreef rubbereend het volgende:
hwoei 25 mei tegen feyenoord en de woensdag erna tegen chelsea of liverpool
Tja, als je het 1 keer niet ziet begrijp ik nog wel, maar Babos deed het wel heel opvallend en meerdere keren. Dan ga ik twijfelen aan de integriteit en kwaliteit van de scheids. Zeker als je de schandalige overtreding op Park vroeg in de eerste helft meeneemt (imo direct rood, zulke overtredingen horen niet op een voetbalveld thuis) en het 1e afgekeurde doelpunt van Robert.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:02 schreef golfer het volgende:
Nog even een keer over de fout die Van Egmond maakte door Babos niet te straffen voor zijn handeling bij de strafschoppen:
De doelverdediger van de verdedigende partij:
• moet, totdat de bal is getrapt, op de doellijn tussen de doelpalen blijven met de voorzijde van zijn lichaam richting strafschopnemer.
Jawel, 2 zuivere goals afgekeurd. Had eens aan Rotterdamse kant moeten gebeuren, dan was heel Nederland over de zeik.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
De 1e afgekeurde treffer van Robert kon ik begrip voor opbrengen, de tweede zeker niet.
Ghe, en dan worden wij soms calimero's genoemd...quote:Op donderdag 21 april 2005 00:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jawel, 2 zuivere goals afgekeurd. Had eens aan Rotterdamse kant moeten gebeuren, dan was heel Nederland over de zeik.
Toch blij dat ze afgekeurd werden. Nu hebben ze daar in 010 véél meer pijn, doordat ze tot en met de poeier van Bart Goor nog hoop mochten houden op de Amstel Cup finalequote:Op donderdag 21 april 2005 00:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jawel, 2 zuivere goals afgekeurd. Had eens aan Rotterdamse kant moeten gebeuren, dan was heel Nederland over de zeik.
Helemaal niet, dat had ons mooi een verlenging gescheeld.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Toch blij dat ze afgekeurd werden.
Dit heeft toch veel meer spektakel opgeleverd man.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat had ons mooi een verlenging gescheeld.
Zo op-t-oog een krampje.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:19 schreef JaWi het volgende:
Met wat voor indicatie ging Alex raus?
Ik ben altijd neutraal bij een wedstrijdanalyse.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:28 schreef JaWi het volgende:
Ik ben neutraal in dit napraattopic. Eerlijk gezegd was iedere verliezer mooi, maar kakkerlakken die verliezen is nog iets lekkerder.
Ben wel weer benieuwd naar de foto'squote:Op donderdag 21 april 2005 00:28 schreef JaWi het volgende:
En die huilende mensen dan op de tribune![]()
.
Ja, dat verschilt bij iedereenquote:Op donderdag 21 april 2005 00:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ben altijd neutraal bij een wedstrijdanalyse.
Maar ík heb liever dat die hautaine A'dammers verliezen, dan R'dam.
Niets lekkerderquote:Op donderdag 21 april 2005 00:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben wel weer benieuwd naar de foto's![]()
Ja graag!quote:Op donderdag 21 april 2005 00:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, dat verschilt bij iedereen. Misschien morgen knul
.
Like hell noquote:
Wanneer ga je nou zeggen waar je precies woont? Ken ik daar een baksteen door de ruit gooien.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben wel weer benieuwd naar de foto's![]()
Zie ik je nog de 29equote:Op donderdag 21 april 2005 00:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou zeggen waar je precies woont? Ken ik daar een baksteen door de ruit gooien.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
Wwwwwweeeeeeeeeer Helemaal niets in Rotterdam
Net terug uit de Kuip. Thuisvakjequote:Op donderdag 21 april 2005 00:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Animo valt me wat tegen voor een napraattopic. Zouden ze er zo doodziek van zijn in Rotterdam?
Ik had nog wel zo graag samen met je naar Feyenoord-Ajax willen gaanquote:Op donderdag 21 april 2005 00:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou zeggen waar je precies woont? Ken ik daar een baksteen door de ruit gooien.![]()
Het gaat om de manier waarom ménquote:Op donderdag 21 april 2005 01:05 schreef F1Bas het volgende:
Ik wil niet lullig zijn maar hadden de Feyenoorders dit niet een beetje zien aankomen?
Daar ziet 't wel naar uit ja. Ik ben zeer positief over deze sluipmoordenaar.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
heb t idee als ie een beetje is ingespeeld dat Robert makkelijk gaat scoren
Dat was lachen,laatste kans enzo,ik begrijp alleen niet waarom Robert nog steeds invaller is?Sibon heeft niks op hem?Hiddink had het over priveredenen bij Barend en van Dorp?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:28 schreef JaWi het volgende:
En die huilende mensen dan op de tribune![]()
.
Mochten we überhaupt komenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:
ach t voordeel van een brabantse finale is dat t geen verplichte combi zal worden, tegen ajax zeker wel
Nou... Je speelt natuurlijk nu wel tegen een super gemotiveerd Willem II, immers gaan ze door spelen ze Europees voetbal, en das toch een hele mooie buit die je in 1 wedstrijd kan veroverenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:29 schreef klootje het volgende:
hahaha,net of willempie 2 van ajax gaat winnen?
Zag er weer goed uit ja. Spelers aardig, Gomes aardige zekerheid.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
idd qua pingels is PSV best zelfverzekerd inmiddels
Dream onquote:Op donderdag 21 april 2005 01:43 schreef cultheld het volgende:
PSV is de enige club in Europa die nog in de race is voor de Triple.
Chelsea ook nogquote:Op donderdag 21 april 2005 01:43 schreef cultheld het volgende:
PSV is de enige club in Europa die nog in de race is voor de Triple.
Voor ajax is dat ook een grote prijs tegenwoordig,hoor!De minderwaardige amstelcup.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:35 schreef febster het volgende:
[..]
Nou... Je speelt natuurlijk nu wel tegen een super gemotiveerd Willem II, immers gaan ze door spelen ze Europees voetbal, en das toch een hele mooie buit die je in 1 wedstrijd kan veroveren![]()
Daarnaast een mooie afsluiting van een slecht seizoen
Die cup die Chelsea won, is een troostcup. Voor de "echte" cup is Chelsea al uitgeschakeld.quote:
Niet waar, dan krijgt de nummer 7 van de competitie die plaats.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Als ajax trouwens tegen PSV de finale speelt en ajax wordt 2e is volgens mij Willem II ook zeker van Europacup
triples zijn triplesquote:Op donderdag 21 april 2005 01:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die cup die Chelsea won, is een troostcup. Voor de "echte" cup is Chelsea al uitgeschakeld.
Toch zou de triple voor PSV meer aanzien hebben, omdat PSV dan alles heeft gewonnen wat er te winnen valt in een seizoen.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Als ajax trouwens tegen PSV de finale speelt en ajax wordt 2e is volgens mij Willem II ook zeker van Europacup
maar een paar jaar geleden hebben we daar nog een play off wedstrijd voor gehad in Emmenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet waar, dan krijgt de nummer 7 van de competitie die plaats.
Hij stond bijna bij de hoekvlagquote:Op donderdag 21 april 2005 01:56 schreef heiden6 het volgende:
Jezus, wat een prutsactie om De Graaf een penalty te laten nemen. Aan zijn aanloop zag je al dat het fout zou gaan.
Dat bedoel ik niet. Hij keek omlaag en was gehaast. Ik zag het al foutgaan toen hij net de bal had neergelegd.quote:
Zoals ik al zei. De gehele serie was nu niet echt lekkerquote:Op donderdag 21 april 2005 02:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Hij keek omlaag en was gehaast. Ik zag het al foutgaan toen hij net de bal had neergelegd.
Mwah, Robert en Lazovic waren wel goed bezig. Maar ik had er weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. De gehele serie was nu niet echt lekker.
]quote:
Oja tuurlijk,en mocht Arsenal de FAC winnen hebben ze ook de "Double",de FAC en de CSquote:
Nilis was een uitzonderlijk geval,dat dacht ons mam zelfs!Ik wist dat dat ie em zou missen nadat ik hem zondag had gezien in zijn roze blouse!quote:Op donderdag 21 april 2005 02:39 schreef rubbereend het volgende:
k zeg nog tegen ons mam, die goor die schiet hem erin
van gelder is een ajaxlafaard ,wat is afc?Ik zou precies hetzelfde doen,die neplachjes van hem zijn noodzakelijk om zijn familie te beschermen,zal me niets verbazen dat ie alleen buiten zijn burcht in het Gooi komt voor zijn werk,dat soort ajaxratten emigreren meestal naar vlaanderen of spanje.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:32 schreef heiden6 het volgende:
Van Gelder is geen Belg, en hij kan al helemaal niet voetballen.
Zaterdag is ook een soort van "finale"quote:Op donderdag 21 april 2005 05:07 schreef pascalheister het volgende:
Dat was toch weer spannend, maar we staan in de finale
Niet zo stoer RGquote:
Moet ik m wel gelijk in gevenquote:***Mark van Iersel uit Riel:"Ik dacht
altijd dat een commentator bij een
wedstrijd tussen twee Nederlandse clubs
neutraal moest zijn.Nou Leo Oldenburger
was bij Feyenoord- PSV op SBS6 wel heel
erg op de hand van de Rotterdammers.
hij mag zoveel zijwaards bewegen als hij wil alleen niet naar voren. Pas als de bal aangeraakt is mag de keeper van de lijn af. Babos ging dus wel een paar keer te vroeg naar voren.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef zjroentje het volgende:
Zijn de regels bij het penaltyschieten veranderd? Ik dacht altijd dat de keeper op z'n lijn moest bljiven.
Ja toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef zjroentje het volgende:
Zijn de regels bij het penaltyschieten veranderd? Ik dacht altijd dat de keeper op z'n lijn moest bljiven.
Ja, alleen zijwaarts mocht toch. Schandalig dan wat er gisteravond gebeurde, Babos stond zowat al op de 5 meter.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij mag zoveel zijwaards bewegen als hij wil alleen niet naar voren. Pas als de bal aangeraakt is mag de keeper van de lijn af. Babos ging dus wel een paar keer te vroeg naar voren.
Ik vind het een arbitrale flater.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, alleen zijwaarts mocht toch. Schandalig dan wat er gisteravond gebeurde, Babos stond zowat al op de 5 meter.
Wat me ook opvalt is dat niemand erover rept in de media. Ik bedoel, het is waardeloos toch? Dat zoiets niet gezien wordt.quote:
Ja he.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:22 schreef Cart_man het volgende:
Mag het ook een keertje...normaal zijn ze altijd voor ajax.
@Pyth: RG is héél stoer hoor.![]()
inderdaad. Maar de commentator was sowieso waardeloos. Hij bekeek het duel alleen maar door een Feyenoord bril.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:56 schreef DIJK het volgende:
En die commentator van SBS dan ook nog.
"Babos die naar voren kwam en dat heel goed deed" En dan bij de herhaling "Kijk dat doet Babos goed, stap, stap, stap en daarmee verklein je de hoek dat is heel belangrijk"
Niks over dat dat misschien een heel klein beetje tegen de regels is ofzo.
5 toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:56 schreef rubbereend het volgende:
ach scheidsrechters geven ook al geen kaarten meer op tackels van achteren en de 3 seconden regel voor keepers kijkt al helemaal nooit iemand na
Stoere kerel inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2005 14:06 schreef johannes1986 het volgende:
Voordat Alex door een blessure een wedstrijd laat lopen...moet je volgens mij eerst zn beide benen brekenMet afstand de mooiste vent in de competitie...zo heerlijk lang, dik, lomp en gespierd tegelijk...en dan zó goed spelen en ook nog zó snel zijn...vond die " rush " ook geweldig
Lijkt me niet cool als keeper als je Alex met bal aan de voet op je af ziet stormen, en dan zn enórme poot naar achteren haalt, om eens even flink hard op goal te gaan rammen
![]()
oja, feit is dat er nix aan gedaan wordtquote:
tweelingbroer of kloon van johannes de dopert?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:33 schreef stephan1986 het volgende:
onmogelijk, denk dat hij bolletjes smokkelt...
Twee-een net als god maar dan andersquote:Op donderdag 21 april 2005 14:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
tweelingbroer of kloon van johannes de dopert?
Aaah op die fietsquote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef stephan1986 het volgende:
[..]
Twee-een net als god maar dan anders
tering wat ben jij bij de hand zeg, welk woord van de zin 'Twee-een net als god maar dan anders' begrijp je niet?quote:
Dat je irritant bent staat buiten kijf...quote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef johannes1986 het volgende:
Hoe kómen ze erbij...zucht...de ene dag ben ik een kloon van Cultheld, de andere dag van Stephan1986...
Hoe voelt dat nou....2x janken in een week?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat je irritant bent staat buiten kijf...
Ga je moeder vervelen jongen.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef stephan1986 het volgende:
[..]
tering wat ben jij bij de hand zeg, welk woord van de zin 'Twee-een net als god maar dan anders' begrijp je niet?
Geregistreerd op: dinsdag 9 oktober 2001 @ 19:23quote:Op donderdag 21 april 2005 15:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga je moeder vervelen jongen.
Allebei op 7 September geregistreerd...hmmmm![]()
Hoe voelt dat nou stenen koppen?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou....2x janken in een week?
Leg 'ns uitquote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef stephan1986 het volgende:
[..]
tering wat ben jij bij de hand zeg, welk woord van de zin 'Twee-een net als god maar dan anders' begrijp je niet?
voel je je wel helemaal lekker jongen? of is het normaal dat je zoveel ijltquote:Op donderdag 21 april 2005 15:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga je moeder vervelen jongen.
Allebei op 7 September geregistreerd...hmmmm![]()
Ik voel me heerlijk knul, jij niet zo te zienquote:Op donderdag 21 april 2005 15:14 schreef stephan1986 het volgende:
[..]
voel je je wel helemaal lekker jongen? of is het normaal dat je zoveel ijlt
Over jouw getrol.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef stephan1986 het volgende:
Feyenoord - PSV gaat nergens over,
bovenstaande gaat nergens over
tgaat allebei nergens over dus waar hebben we het dan nog over?
Nergens, dus lekker optyfen danquote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef stephan1986 het volgende:
quote:Cart_man - donderdag 21 april 2005 @ 15:04
is tuig
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef johannes1986 het volgende:
[quote]Hoe kómen ze erbij...zucht...de ene dag ben ik een kloon van Cultheld, de andere dag van Stephan1986...
Sinds wanneer mag er niet meer dan één persoon zich registreren op t fok forum?quote:Ga je moeder vervelen jongen.
Allebei op 7 September geregistreerd...hmmmm
Ga je nu weer braaf ontopic posten of anders gewoon wegblijven uit dit topic?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef stephan1986 het volgende:
Ik vond Van Egmond de flaterquote:Ik vind het een arbitrale flater.
Ik vermoed dat dat is omdat die regel niet bestaatquote:de 3 seconden regel voor keepers kijkt al helemaal nooit iemand na
Maw, die goal is wel de knapste van alle 4 de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Goed verdedigd weer door Feyenoord bij die goal van Beasley!!! Stonden er dit keer maar 2 vrij na terugleggen vanaf rechts, zondag waren het er nog 3.
Nou dan gaat het gigantisch los op de lange zijdes net als in '98.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:32 schreef Chadi het volgende:
Als Ajax nou van Willem2 wint heb je een finale PSV -AJAX ... euuuh wat gebeurt er dan
Sterker nog - die gek die de boel becommentarieerde loofde het zelfsquote:Op donderdag 21 april 2005 13:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt is dat niemand erover rept in de media. Ik bedoel, het is waardeloos toch? Dat zoiets niet gezien wordt.
Voor de ajacieden niet te hopen dat het een herhaling wordt van toen op de lange zijdequote:Op donderdag 21 april 2005 17:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nou dan gaat het gigantisch los op de lange zijdes net als in '98.
Let maar op![]()
ja wat er dan aan geld binnen komt is natuurlijk wel meegenomen.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Beker is gewoon leuk extra.
Geld door Amstel Cupquote:Op donderdag 21 april 2005 18:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
ja wat er dan aan geld binnen komt is natuurlijk wel meegenomen.
Ja, wat een verpotquote:Op donderdag 21 april 2005 19:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Een thuis wedstrijd levert ze geld op neem ik aan .
Eigenlijk wel he. Als een clubje als WII, RBC, of Roda JC wint van Ajax, PSV of Feyenoord vind ik dat altijd stiekem wel leuk.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:19 schreef johannes1986 het volgende:
Willem 2 moet gewoon van ajax winnen vanavond
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:27 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Als een clubje als WII, RBC, of Roda JC wint van Ajax, PSV of Feyenoord vind ik dat altijd stiekem wel leuk.
stiekem vind ik dit minder leuk behalve als de laatste 2 verlizen van dat soort clubs danquote:Op donderdag 21 april 2005 19:27 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Als een clubje als WII, RBC, of Roda JC wint van Ajax, PSV of Feyenoord vind ik dat altijd stiekem wel leuk.
Zo beter dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:27 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Als een clubje als WII, RBC, of Roda JC wint van Ajax of PSV wint van Feyenoord vind ik dat altijd stiekem wel leuk.
Dat is doorgaans geen goed teken, als ze denken dat je een kloon bent.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef johannes1986 het volgende:
Hoe kómen ze erbij...zucht...de ene dag ben ik een kloon van Cultheld, de andere dag van Stephan1986...
Ben ik het volmondig mee eens. Het is bijvoorbeeld te gek voor woorden dat W2 nu misschien europees voetbal haalt terwijl ze het hele seizoen niks gepresteerd hebben.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dan nog? Een halve finale is toch niets? Kijk, als je beker wint... Ik vind zelfs dat een verliezend bekerfinalist niet eens Europa in zou moeten mogen.
Dachten ze van mij ookquote:Op donderdag 21 april 2005 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is doorgaans geen goed teken, als ze denken dat je een kloon bent.
Wees gerust, ik ga zo naar de sportschoolquote:Op donderdag 21 april 2005 20:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja kom jij er ook nog eens bij, nu wordt het helemaal een puinzooi
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:37 schreef golfer het volgende:
Offtopic geneuzel verwijderd.
Uitdrukkelijke laatste waarschuwing voor DAM om niet elk topic te verkloten.
Ja, we hebben niets beters te doenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is MM die op mij reageert. Kijk alle topics maar na
Maar jij begint er dus mee, dat zeg je nu zelfquote:Op donderdag 21 april 2005 20:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij haalt Willemll erbij in een napraattopic over F'noord-PSV.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is steeds MM die irritant loopt te doen. Lees nu maar de topics die je gaat opschonenquote:Jij haalt Willemll erbij in een napraattopic over F'noord-PSV.
Ik heb vandaag al het nodige van je in andere topics verwijderd waar je ook steeds offtopic ging.
Ik ben het zat.
Volgende keer vlieg je er voorlopig even af.
En nu hou je op.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is steeds MM die irritant loopt te doen. Lees nu maar de topics die je gaat opschonen
Zeker, maar niet in het NAPRAATtopic over F'noord-PSV.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De vraag wie er Europa in gaat lijkt me wel relevant in een topic over de Amstel Cup
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |