Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Als ajax trouwens tegen PSV de finale speelt en ajax wordt 2e is volgens mij Willem II ook zeker van Europacup
maar een paar jaar geleden hebben we daar nog een play off wedstrijd voor gehad in Emmenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet waar, dan krijgt de nummer 7 van de competitie die plaats.
Hij stond bijna bij de hoekvlagquote:Op donderdag 21 april 2005 01:56 schreef heiden6 het volgende:
Jezus, wat een prutsactie om De Graaf een penalty te laten nemen. Aan zijn aanloop zag je al dat het fout zou gaan.
Dat bedoel ik niet. Hij keek omlaag en was gehaast. Ik zag het al foutgaan toen hij net de bal had neergelegd.quote:
Zoals ik al zei. De gehele serie was nu niet echt lekkerquote:Op donderdag 21 april 2005 02:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Hij keek omlaag en was gehaast. Ik zag het al foutgaan toen hij net de bal had neergelegd.
Mwah, Robert en Lazovic waren wel goed bezig. Maar ik had er weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. De gehele serie was nu niet echt lekker.
]quote:
Oja tuurlijk,en mocht Arsenal de FAC winnen hebben ze ook de "Double",de FAC en de CSquote:
Nilis was een uitzonderlijk geval,dat dacht ons mam zelfs!Ik wist dat dat ie em zou missen nadat ik hem zondag had gezien in zijn roze blouse!quote:Op donderdag 21 april 2005 02:39 schreef rubbereend het volgende:
k zeg nog tegen ons mam, die goor die schiet hem erin
van gelder is een ajaxlafaard ,wat is afc?Ik zou precies hetzelfde doen,die neplachjes van hem zijn noodzakelijk om zijn familie te beschermen,zal me niets verbazen dat ie alleen buiten zijn burcht in het Gooi komt voor zijn werk,dat soort ajaxratten emigreren meestal naar vlaanderen of spanje.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:32 schreef heiden6 het volgende:
Van Gelder is geen Belg, en hij kan al helemaal niet voetballen.
Zaterdag is ook een soort van "finale"quote:Op donderdag 21 april 2005 05:07 schreef pascalheister het volgende:
Dat was toch weer spannend, maar we staan in de finale
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |