quote:Op donderdag 21 april 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
Wwwwwweeeeeeeeeer Helemaal niets in Rotterdam
Net terug uit de Kuip. Thuisvakjequote:Op donderdag 21 april 2005 00:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Animo valt me wat tegen voor een napraattopic. Zouden ze er zo doodziek van zijn in Rotterdam?
Ik had nog wel zo graag samen met je naar Feyenoord-Ajax willen gaanquote:Op donderdag 21 april 2005 00:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou zeggen waar je precies woont? Ken ik daar een baksteen door de ruit gooien.![]()
Het gaat om de manier waarom ménquote:Op donderdag 21 april 2005 01:05 schreef F1Bas het volgende:
Ik wil niet lullig zijn maar hadden de Feyenoorders dit niet een beetje zien aankomen?
Daar ziet 't wel naar uit ja. Ik ben zeer positief over deze sluipmoordenaar.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
heb t idee als ie een beetje is ingespeeld dat Robert makkelijk gaat scoren
Dat was lachen,laatste kans enzo,ik begrijp alleen niet waarom Robert nog steeds invaller is?Sibon heeft niks op hem?Hiddink had het over priveredenen bij Barend en van Dorp?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:28 schreef JaWi het volgende:
En die huilende mensen dan op de tribune![]()
.
Mochten we überhaupt komenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:
ach t voordeel van een brabantse finale is dat t geen verplichte combi zal worden, tegen ajax zeker wel
Nou... Je speelt natuurlijk nu wel tegen een super gemotiveerd Willem II, immers gaan ze door spelen ze Europees voetbal, en das toch een hele mooie buit die je in 1 wedstrijd kan veroverenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:29 schreef klootje het volgende:
hahaha,net of willempie 2 van ajax gaat winnen?
Zag er weer goed uit ja. Spelers aardig, Gomes aardige zekerheid.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
idd qua pingels is PSV best zelfverzekerd inmiddels
Dream onquote:Op donderdag 21 april 2005 01:43 schreef cultheld het volgende:
PSV is de enige club in Europa die nog in de race is voor de Triple.
Chelsea ook nogquote:Op donderdag 21 april 2005 01:43 schreef cultheld het volgende:
PSV is de enige club in Europa die nog in de race is voor de Triple.
Voor ajax is dat ook een grote prijs tegenwoordig,hoor!De minderwaardige amstelcup.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:35 schreef febster het volgende:
[..]
Nou... Je speelt natuurlijk nu wel tegen een super gemotiveerd Willem II, immers gaan ze door spelen ze Europees voetbal, en das toch een hele mooie buit die je in 1 wedstrijd kan veroveren![]()
Daarnaast een mooie afsluiting van een slecht seizoen
Die cup die Chelsea won, is een troostcup. Voor de "echte" cup is Chelsea al uitgeschakeld.quote:
Niet waar, dan krijgt de nummer 7 van de competitie die plaats.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Als ajax trouwens tegen PSV de finale speelt en ajax wordt 2e is volgens mij Willem II ook zeker van Europacup
triples zijn triplesquote:Op donderdag 21 april 2005 01:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die cup die Chelsea won, is een troostcup. Voor de "echte" cup is Chelsea al uitgeschakeld.
Toch zou de triple voor PSV meer aanzien hebben, omdat PSV dan alles heeft gewonnen wat er te winnen valt in een seizoen.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Als ajax trouwens tegen PSV de finale speelt en ajax wordt 2e is volgens mij Willem II ook zeker van Europacup
maar een paar jaar geleden hebben we daar nog een play off wedstrijd voor gehad in Emmenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet waar, dan krijgt de nummer 7 van de competitie die plaats.
Hij stond bijna bij de hoekvlagquote:Op donderdag 21 april 2005 01:56 schreef heiden6 het volgende:
Jezus, wat een prutsactie om De Graaf een penalty te laten nemen. Aan zijn aanloop zag je al dat het fout zou gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |