Ik ben altijd neutraal bij een wedstrijdanalyse.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:28 schreef JaWi het volgende:
Ik ben neutraal in dit napraattopic. Eerlijk gezegd was iedere verliezer mooi, maar kakkerlakken die verliezen is nog iets lekkerder.
Ben wel weer benieuwd naar de foto'squote:Op donderdag 21 april 2005 00:28 schreef JaWi het volgende:
En die huilende mensen dan op de tribune![]()
.
Ja, dat verschilt bij iedereenquote:Op donderdag 21 april 2005 00:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ben altijd neutraal bij een wedstrijdanalyse.
Maar ík heb liever dat die hautaine A'dammers verliezen, dan R'dam.
Niets lekkerderquote:Op donderdag 21 april 2005 00:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben wel weer benieuwd naar de foto's![]()
Ja graag!quote:Op donderdag 21 april 2005 00:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, dat verschilt bij iedereen. Misschien morgen knul
.
Like hell noquote:
Wanneer ga je nou zeggen waar je precies woont? Ken ik daar een baksteen door de ruit gooien.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben wel weer benieuwd naar de foto's![]()
Zie ik je nog de 29equote:Op donderdag 21 april 2005 00:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou zeggen waar je precies woont? Ken ik daar een baksteen door de ruit gooien.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
Wwwwwweeeeeeeeeer Helemaal niets in Rotterdam
Net terug uit de Kuip. Thuisvakjequote:Op donderdag 21 april 2005 00:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Animo valt me wat tegen voor een napraattopic. Zouden ze er zo doodziek van zijn in Rotterdam?
Ik had nog wel zo graag samen met je naar Feyenoord-Ajax willen gaanquote:Op donderdag 21 april 2005 00:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou zeggen waar je precies woont? Ken ik daar een baksteen door de ruit gooien.![]()
Het gaat om de manier waarom ménquote:Op donderdag 21 april 2005 01:05 schreef F1Bas het volgende:
Ik wil niet lullig zijn maar hadden de Feyenoorders dit niet een beetje zien aankomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |