Over jouw getrol.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef stephan1986 het volgende:
Feyenoord - PSV gaat nergens over,
bovenstaande gaat nergens over
tgaat allebei nergens over dus waar hebben we het dan nog over?
Nergens, dus lekker optyfen danquote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef stephan1986 het volgende:
quote:Cart_man - donderdag 21 april 2005 @ 15:04
is tuig
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef johannes1986 het volgende:
[quote]Hoe kómen ze erbij...zucht...de ene dag ben ik een kloon van Cultheld, de andere dag van Stephan1986...
Sinds wanneer mag er niet meer dan één persoon zich registreren op t fok forum?quote:Ga je moeder vervelen jongen.
Allebei op 7 September geregistreerd...hmmmm
Ga je nu weer braaf ontopic posten of anders gewoon wegblijven uit dit topic?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef stephan1986 het volgende:
Ik vond Van Egmond de flaterquote:Ik vind het een arbitrale flater.
Ik vermoed dat dat is omdat die regel niet bestaatquote:de 3 seconden regel voor keepers kijkt al helemaal nooit iemand na
Maw, die goal is wel de knapste van alle 4 de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Goed verdedigd weer door Feyenoord bij die goal van Beasley!!! Stonden er dit keer maar 2 vrij na terugleggen vanaf rechts, zondag waren het er nog 3.
Nou dan gaat het gigantisch los op de lange zijdes net als in '98.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:32 schreef Chadi het volgende:
Als Ajax nou van Willem2 wint heb je een finale PSV -AJAX ... euuuh wat gebeurt er dan
Sterker nog - die gek die de boel becommentarieerde loofde het zelfsquote:Op donderdag 21 april 2005 13:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt is dat niemand erover rept in de media. Ik bedoel, het is waardeloos toch? Dat zoiets niet gezien wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |