Ja, dus?quote:Onlangs schreef Jerruh het volgende:
het woord SOA zegt toch al genoeg?
daar heb ik het niet overquote:Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dus?
Houdt dat in dat je vanwege de (kleine) kans daarop, nooit meer bij iemand in een tweepersoonsbed mag slapen?.
Zelfde redenatie als beweren dat het een kwestie van gezond verstand zou zijn, om nooit meer op de openbare weg te fietsen. Je zou namelijk aangereden kunnen worden.
Jij hebt het recht wat sneller te werkenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
slotje CDP heeft niet het recht om het 1206 te openen
Nee, maar blijkbaar wel in de lijst van Ang3l, als het over huisdiertjes gaat.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:19 schreef Jerruh het volgende:
daar heb ik het niet over.
soa = seksueel overdraagbaar.
jij ligt met iemand in bed = geen seks (althans, als ik dat er ff uit opmaak) en dan is het alleen een uiterst lullige situatie dat je andere dingen heb opgelopen. maar dan zit je niet echt in een soa-ranglijst.
en dat vind je niet een klein beetje kinderachtig van jezelf....quote:Op woensdag 20 april 2005 16:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
post dan maar in het goede topic!
of niet natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 16:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
post dan maar in het goede topic!
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee vroeger werd er constant gejankt als ik de openingspost aanpastte, dan was het huis te klein, gezever en gekanker tot pagina vier aan toe.
Nou als de heren zo anaal willen zijn en het op de regeltjes willen gooien, dan posten ze netjes in het topic die gemaakt is door degene die de 300ste post heeft geplaatst. In MIJN topic dus.
Je was gewoon véél te laat met het openen van een nieuwe.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee vroeger werd er constant gejankt als ik de openingspost aanpastte, dan was het huis te klein, gezever en gekanker tot pagina vier aan toe.
Nou als de heren zo anaal willen zijn en het op de regeltjes willen gooien, dan posten ze netjes in het topic die gemaakt is door degene die de 300ste post heeft geplaatst. In MIJN topic dus.
Voel je je nu opgelucht? Of moet je nog 5 pagina's?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Genisis is 50 boeken lang
Jij bent nu officieel een spammerquote:Op woensdag 20 april 2005 16:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben nog niet op een tiende van het eerste hoofdstuk van de bijbel.
Ben het met DM eens. Er zijn soa's (de huisdiertjes) waarvoor je de S niet eens gehad hoeft te hebben. Als iemand, een kennis, een vriendje, je moeder, het heeft en je slaapt in een bed waar hij/zij ook in heeft gelegen, of je gebruikt haar/zijn laken of handdoek... dan kun je 't al hebben. Dus ik denk dat deze categorie SOA niets zegt over het wel of niet nadenken of sletterig zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dus?
Houdt dat in dat je vanwege de (kleine) kans daarop, nooit meer bij iemand in een tweepersoonsbed mag slapen?.
Zelfde redenatie als beweren dat het een kwestie van gezond verstand zou zijn, om nooit meer op de openbare weg te fietsen. Je zou namelijk aangereden kunnen worden.
Heeft er iemand van het topic een cadeautje dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben het met DM eens. Er zijn soa's (de huisdiertjes) waarvoor je de S niet eens gehad hoeft te hebben. Als iemand, een kennis, een vriendje, je moeder, het heeft en je slaapt in een bed waar hij/zij ook in heeft gelegen, of je gebruikt haar/zijn laken of handdoek... dan kun je 't al hebben. Dus ik denk dat deze categorie SOA niets zegt over het wel of niet nadenken of sletterig zijn.
Als ik bij iemand blijf slapen en GEEN sex heb ........... en er daarna achterkom dat ik een cadeautje heb gekregen ..... dan is dat toch niet mijn schuld?!
Oh, daar komt de naam GodZilla vandaanquote:19 En Lamech nam twee vrouwen: de ene genaamd Ada, de andere Zilla.
God zeg, er is een nieuwe Paus en ineens is iedereen enorm hip "into religion". Hier op het werk gaat het ook al nergens anders overquote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Heeft er iemand van het topic een cadeautje dan?
Ik heb me niet ingelezen
Thank God I'm an atheist...quote:Op woensdag 20 april 2005 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
God zeg, er is een nieuwe Paus en ineens is iedereen enorm hip "into religion". Hier op het werk gaat het ook al nergens anders over
Ok dan ben ik ook weer op de hoogtequote:Op woensdag 20 april 2005 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]Niet op dit moment, maar er zijn er blijkbaar 2 die wel eens een cadeautje gehad hebben. Het ging er om dat SOA's hip waren en je als homo niet meetelt als je d'r nog nooit 1 gehad hebt. Dat zei ik natuurlijk puur voor de gein, maar het ging verder in het vertalen van SOA naar Sletterigheid en Niet nadenken en ik ben het er bij de "cadeautjes"-SOA niet mee eens dat dat samenhangt.
Wissling van de wacht, ik ga naar huisquote:
Ik zat te denken aan die aldi-fiets... maar ze hadden hem alleen nog in blauw. Dus nou ga ik toch maar de derailleur van mijn huidige fiets fixen. Heeft iemand hier verstand van derailleurs?quote:Op woensdag 20 april 2005 17:48 schreef DennisMoore het volgende:
*cheap Aldi-één-gieg-mp3-spelertje gekocht heb net*.
En er stond een schattig ca. 20-jarig jongetje met unibrow naar me te glimlachen..
Wat een service.quote:Geachte heer of mevrouw,
Onlangs hebt u op het Taalunieversum een taalvraag gesteld. Hieronder vindt u het antwoord.
VRAAG
Bij het gebruik van de trema vond ik wel duidelijke voorbeelden voor zelfstandig naamwoorden, bacterie - bacteriën. Ik vroeg me af of er ook regels zijn voor werkwoorden. Kopiëren in plaats van kopieëren. Skie - Skieën.
ANTWOORD
Grofweg gelden deze regels inderdaad ook voor werkwoorden. 'Skiën' is echter een uitzondering.
TOELICHTING
U verwijst hoogstwaarschijnlijk naar de regels op de volgende pagina van Taaladvies.net: http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/72.
Het gaat bij deze regels niet zozeer om het gebruik van het trema, maar meer om de vraag of je in een bepaalde lettergreep -i- of -ie- moet schrijven. Zo wordt de voorlaatste lettergreep van 'bacteriën' geschreven als 'ri', met -i-, omdat de klemtoon niet op deze lettergreep ligt; in 'industrieën' schrijven we 'strie', met -ie-, omdat de klemtoon wel op deze lettergreep ligt. In 'kopiëren' ligt de klemtoon niet op de tweede lettergreep; daarom wordt in deze lettergreep -i- geschreven en niet -ie-.
'Skiën' is een uitzondering. Omdat dit woord is afgeleid van het zelfstandig naamwoord 'ski', dat met alleen een i wordt geschreven, wordt in de eerste lettergreep van het werkwoord ook alleen een i geschreven, ook al ligt de klemtoon op deze lettergreep.
Met vriendelijke groet,
Namens het Taalunieversum,
--------.
Ik zat idd aan de koffie!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kreeg je nog een kopje koffie van de kapper?
Hoe zit de kuif? Foto's!
volgens mij welquote:Op woensdag 20 april 2005 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*zijn nou alle posts van K-K weg?* ook in t vorige topic?
ugh daar had ik het niet over hoor en da zei ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2005 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben het met DM eens. Er zijn soa's (de huisdiertjes) waarvoor je de S niet eens gehad hoeft te hebben. Als iemand, een kennis, een vriendje, je moeder, het heeft en je slaapt in een bed waar hij/zij ook in heeft gelegen, of je gebruikt haar/zijn laken of handdoek... dan kun je 't al hebben. Dus ik denk dat deze categorie SOA niets zegt over het wel of niet nadenken of sletterig zijn.
Als ik bij iemand blijf slapen en GEEN sex heb ........... en er daarna achterkom dat ik een cadeautje heb gekregen ..... dan is dat toch niet mijn schuld?!
En dat proef je niet ofzo? Da's toch zuurder dan yoghurt?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik kwam er net pas achter dat ik melk heb gedronken vanmorgen (halve liter ofzo) die 8 dagen over de datum wasals ik dood ga weten jullie waardoor
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dat proef je niet ofzo? Da's toch zuurder dan yoghurt?
Uit een trog?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee ik eet 's ochtends altijd een lading brinta.. dus gelijk de magnetron en en zooi erbij en vreten maar
Zeg.. ben je nou nieuw hier trouwens, of ben je een kloon van iemand?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef Blond19 het volgende:
We hebben geen pizza gegeten maar nasimaar ook wel lekker.
Ik ben nieuw sinds gister. Dankzij Desmondquote:Op woensdag 20 april 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg.. ben je nou nieuw hier trouwens, of ben je een kloon van iemand?
Ik heb trouwens Chicken Tonight op
Zie feedback-topic, en ík was het deze keer niet!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
dus welke flikker is er naar de mods toegegaan om ff te janken?
En jou kennen we van?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:15 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik ben nieuw sinds gister. Dankzij Desmond![]()
ik heb em ooit geprobeerd te kijken maar na 20 minuten gestopt.. niets aanquote:Op woensdag 20 april 2005 19:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie heeft Hellraiser gezien?
het leven is ook wel erg slecht voor jequote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
CrazyDutchPunk, die kleine ranzige in-trieste kut faggot heeft bij de modjes lopen janken als een geslagen teefje, want hij kon het niet aan.
Op fok ben je soms gewoon irritant... feit. En sommige mensen kunnen niet om die irritante posts heen lezen en gaan er over zeiken..quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
CrazyDutchPunk, die kleine ranzige in-trieste kut faggot heeft bij de modjes lopen janken als een geslagen teefje, want hij kon het niet aan.
Ach, je was gewoon aan het spammen. Dus het was terecht.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
en een foto geplaatst?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. heb je al een lijstje ingevuld dan?
helaas niet, jij balen.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:47 schreef Cybart het volgende:
zou ie een ban hebben???
proestquote:Op woensdag 20 april 2005 19:34 schreef Waxxer het volgende:
In de maag van een jongen uit Ede
was melk-over-datum gegeleden
Toch werd hij niet ziek
na de diagnostiek
hoewel nu dat product wordt gemeden
Snap ik. Zit veels te vol met studenten daarquote:Op woensdag 20 april 2005 19:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
proest
bah ik moet zo naar wageningen en ik heb heel geen zin![]()
n..niet?!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zie feedback-topic, en ík was het deze keer niet!
*met betreffende usert eensch is*quote:Op woensdag 20 april 2005 19:32 schreef Jerruh het volgende:
ik vond het geen gespam, het was iritant, maar er zijn zo vaak irritante posts hier, oinclusief die van emzelf, moeten we dan meteen gaan miepen? neuh...
Verplicht ging Blub naar Wageningenquote:Op woensdag 20 april 2005 19:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
proest
bah ik moet zo naar wageningen en ik heb heel geen zin![]()
Wax de dichter. * Cazman wacht op het grote dichtboekquote:Op woensdag 20 april 2005 19:38 schreef Waxxer het volgende:
Een driftkikkertje uit Noord-Brabant
dat postte hier recalcitrant
maar de boze pief
beek eig'lijk heel lief
hij viel op een meet door de mahand
laaaalalalalaaaaaalaaah.....
Owquote:Op woensdag 20 april 2005 19:48 schreef Vlarp het volgende:
En ik ben gewoon moe.. en heb geen zin om te zeiken op zielige posts ed.
Neej. Welk lijstje? Ik vul hem straks dan wel in.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. heb je al een lijstje ingevuld dan?
Precies. Dat lijstje moet online staan met een link in de eerste post.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:56 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Neej. Welk lijstje? Ik vul hem straks dan wel in.
Hoop doet levenquote:Op woensdag 20 april 2005 19:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom denkt iedereen toch dat ik in het echt aardig ben!
Blond19 ergens uit Hollandquote:Op woensdag 20 april 2005 19:56 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Neej. Welk lijstje? Ik vul hem straks dan wel in.
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Verplicht ging Blub naar Wageningen
voor heel irritahante dingen
Hij had geel geen zin
het schuim op zijn kin
Toen blij dat w' hem psychisch opvingen
laaaaalalalalaaaaaalaaaahhh....
je BENT aardigquote:Op woensdag 20 april 2005 19:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom denkt iedereen toch dat ik in het echt aardig ben!
quote:Op woensdag 20 april 2005 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
sssssshhh.......![]()
stil maar, ik bedoelde het niet serieus hoor
![]()
![]()
![]()
echt dus niet hé!quote:
ah ik hoef toch nietquote:Op woensdag 20 april 2005 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou eeeeuuuhhhh.........eh, ja, eh, oohhh NOU......
Ehm, hou je taai in Wageningen dan.
quote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
ja ik moest naar de begravenis van Jo..maar dat gaat dus niet meer door..
Baron Vladimir Harkonnen uit de David Lynch versie van Dune.quote:
Ow sorry. Ik had 't nie gelezenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:27 schreef Cybart het volgende:
Kug, je baalt gewoon dat je Real Life image gewoon vet anders is dan die hier op fok
en nu probeer je overal tegen aan te schoppen (in hoop op aandacht?) (nou dat is je dan gelukt)
maar ga nou niet de "evil bastard" uithangen, waarvan het grootste deel van het topic weet dat je dat toch niet bent...
wekt alleen maar irritatie op, en wat je daar mee wilt bereiken is mij een raadsel, want we gaan je er echt niet stoer van vinden ofzo...
en caz... (voor de 3e keer) hoe was het nou gegaan gister?
Jo Ho mijn goudvisquote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
ja ik moest naar de begravenis van Jo..maar dat gaat dus niet meer door..
goed, goed...quote:
Jack Johnson kicks assquote:Op woensdag 20 april 2005 20:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jack Johnson
waarom heb je me eigenlijk op block gezet op msn? Want ik krijg nog wel vage spam-e-mailtjes met toevoegen aan een mobiele telefoon netwerk.
aj...quote:Op woensdag 20 april 2005 20:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik had 't nie gelezen![]()
En 't ging kut
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op woensdag 20 april 2005 20:33 schreef Cybart het volgende:
Jack Johnson kicks ass
waarom ik je geblokt heb...
omdat ik op een gegeven moment het zat werd dat ik niet meer online kon komen of er stond alweer een berichtje te knipperen...
Herkansing yup. Als me knie niet meer zo irritant pijnlijk is iig. En beter weer voor de veranderingquote:[..]
aj...
herkansing???
Feyenoord - PSV
so
(ja ik lurk tussendoor nog wel eens)
Da's kut enzoquote:Op woensdag 20 april 2005 20:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
Herkansing yup. Als me knie niet meer zo irritant pijnlijk is iig. En beter weer voor de verandering
quote:
We modderen rustig door hier...quote:Op woensdag 20 april 2005 20:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
Sunman!! alles goed?
komt wel goed. Ik zal dat rijbewijs hebben verdomme
Ik wil ook pillen!!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hallo daar.
Niet schrikken, ik kom alleen K-K zijn pilletjes geven. Ik ben zo weer weg.
Wat hij zegt. Dus.quote:
thanksquote:Op woensdag 20 april 2005 20:43 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh geeft ook de succesen aan caz!!!
quote:
Zeg als jij nou ook nog een fucking probleem kom ff hierheen dan draai ik je fucking muiskabel(wat je enige vriend schijnt te zijn) om je nek heen en zal fucking niemand je missen ok?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
ja heel erg goed man!! maar k was echt zenuwachtig! binnenkort komtie online, ik zal de datum wel geven!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:46 schreef wonderer het volgende:
Hey Jerre, hoe ging dat interview?
Coolquote:Op woensdag 20 april 2005 20:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja heel erg goed man!! maar k was echt zenuwachtig! binnenkort komtie online, ik zal de datum wel geven!
Ik schijn ook ergens te moeten komen opdraven op 30 aprilquote:Op woensdag 20 april 2005 21:02 schreef Vlarp het volgende:![]()
![]()
Ik ben het weekend van 30 april gewoon het hele weekend weg ;'). Vrijdagavond na m'n werk direct door naar een verjaardag en dan bij Aart slapen. Zaterdags door naar Rotterdam voor het koninginnedag-gevoel. Dan weer slapen bij Aart en zondag's zeer brak weer naar huis
.
mjah, iets te vroeg ingekloktquote:Op woensdag 20 april 2005 21:06 schreef Weemz het volgende:
Zozo, XMN8R onlijn?
Weest welkom..quote:Op woensdag 20 april 2005 21:07 schreef Koewam het volgende:
[bekent]Ben er denk ik ook één[/bekent]
.
HtB?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik schijn ook ergens te moeten komen opdraven op 30 april.
je voelt je niet meer speciaal?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus, is er ergens een zwangere broedkip die al die nichtjes eruit gooit of zo?
Hij zei poten in een HOMO topic.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weest welkom..
Tijd om de poten van de "H" langer te maken denk ik..
Het werd ook wel weer eens tijd voor nieuw vleeschquote:Op woensdag 20 april 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus, is er ergens een zwangere broedkip die al die nichtjes eruit gooit of zo?
why worry then...quote:
Oh ja, Vlarp moet aan de man gebracht worden anders is ie staks 56.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het werd ook wel weer eens tijd voor nieuw vleesch
Komen de laatste tijd er wel veelquote:Op woensdag 20 april 2005 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het werd ook wel weer eens tijd voor nieuw vleesch
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ja, Vlarp moet aan de man gebracht worden anders is ie staks 56.
Ik heb niks besloten..quote:Op woensdag 20 april 2005 21:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
why worry then...
maar inderdaad, moet je wel nageven dat men tegenwoordig maar erg vroeg besluit om "bi" of "homo" te zijn
Vooral Bi zijn is tegenwoordig erg in.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
why worry then...
maar inderdaad, moet je wel nageven dat men tegenwoordig maar erg vroeg besluit om "bi" of "homo" te zijn
`ja, en wij, als "oude" garde worden een beetje naar de achtergrond gedrukt...quote:
zal ik er dan maar meteen een disclaimer bij makenquote:
you've got my pointquote:Op woensdag 20 april 2005 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vooral Bi zijn is tegenwoordig erg in.
En zo makkelijk. Ik neuk met hetzelfde geslacht, maar zo nu en dan kijk ik ook soms wel eens naar het andere geslacht.
Conclusie: bi
het is spam!!!! ik wil het uit het topic!!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
`ja, en wij, als "oude" garde worden een beetje naar de achtergrond gedrukt...
allemaal van die nichtjes die het topic overnemen
*terugbrengt*quote:
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden. Indien je gevrijwaard wenst te blijven van enige betrokkenheid bij deze of gene, dient dat expliciet te worden weergegeven. Indien men nalatig is in het expliciet uitdrukken van diens afstandname, of indien de omstandigheden betrokkenheid onomstotelijk vast doen staan, kan men zich niet op eerdere regels beroepen.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
zal ik er dan maar meteen een disclaimer bij maken
ALLES WAT IK ZEG GELD IN Z'N ALGEMEENHEID, TENZIJ IK VERMELDING MAAK VAN EEN SPECIFIEKE NAAM
is dat ook weer geregeld...
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen vrouw wil je hebben?
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is spam!!!! ik wil het uit het topic!!!!.
Olaf56quote:Op woensdag 20 april 2005 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik zoek nog 1 persoontje voor in de "H", dan hebben we een aangevulde H
ok, dan berg ik hem weer opquote:Op woensdag 20 april 2005 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*terugbrengt*
Wat moet ik nou met jouw point? Straks heb je hem zelf weer nodig.
keizerpinguin, drpenis, blond19 en wonderer... dat zijn er toch vier ?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik zoek nog 1 persoontje voor in de "H", dan hebben we een aangevulde H
Iedereen op Penis na staan er al in..quote:Op woensdag 20 april 2005 21:30 schreef creno het volgende:
[..]
keizerpinguin, drpenis, blond19 en wonderer... dat zijn er toch vier ?
Maar dat is dan ook een lul.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iedereen op Penis na staan er al in..
Ik las iets heel snel over een parkeerplaats avontuur..quote:Op woensdag 20 april 2005 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een lul.
Hij is anoniem ontmaagdquote:Op woensdag 20 april 2005 21:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik las iets heel snel over een parkeerplaats avontuur..
Oeh, jullie gaan weer daten.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:33 schreef Cybart het volgende:
...
ik heb geloof ik mn oudst staande afspraak gevonden die nog steeds niet is gedaan...
op zaterdag 27 Juli 2002 hebben Cas en ik afgesproken nog een keer naar de Efteling te gaan...
(aldus topic #52 van deze reeks)
haha,quote:Op woensdag 20 april 2005 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oeh, jullie gaan weer daten.
niet in het topicquote:Op woensdag 20 april 2005 21:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Topic 52 was ik er nog niet eens.
Misschien dat niet eens.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
niet in het topic
maar toch wel op fok in andere hoedanigheid?
[flauw]quote:Op woensdag 20 april 2005 21:44 schreef Weemz het volgende:
Ben ikweer
Leuk toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:01 schreef creno het volgende:
gaan we nu het topic vol-hoi-en ?
Oh ja. Pfoew da's wel lang geleden. Toen kregen we ook wat met elkaar in die tijd geloof ikquote:Op woensdag 20 april 2005 21:33 schreef Cybart het volgende:
...
ik heb geloof ik mn oudst staande afspraak gevonden die nog steeds niet is gedaan...
op zaterdag 27 Juli 2002 hebben Cas en ik afgesproken nog een keer naar de Efteling te gaan...
(aldus topic #52 van deze reeks)
maandje daarna ja ofzo...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Oh ja. Pfoew da's wel lang geleden. Toen kregen we ook wat met elkaar in die tijd geloof ik
Vrij kut. Voordat de test begon en ik er heen reed. glee ik uit door grind op de weg. (+'t was nat) waardoor ik een knieblessure opliep. Dat heeft de examen best verkloot.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:54 schreef Andyvie het volgende:
Caz? Hoe ging je motorrijexamen?
En jij zat toen hevig in de knoop met je opleiding toenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
maandje daarna ja ofzo...
toen had jij op je werk nog een tropenrooster van 120 min op een dag!
Nee niet hij maar een lul uit nederland. Zonde wel. Was best een fijne telefoon toendertijd. Je belde me toen op lowlands en gelijk was de batterij leegquote:Op woensdag 20 april 2005 22:15 schreef Cybart het volgende:
en in dat weekend had je een maat van je uit engeland op bezoek
(die toen je telefoon gemold had)
effe jaquote:Op woensdag 20 april 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:
Motors zijn tof, maar ik denk niet dat ik hier zou durven rijden... Ik kijk in Amerika wel
Maar ik ben newbie, begrijp ik goed dat Cybart en CAzman een setje zijn (geweest)?
Er zijn hier wel meer ex setjes.. *knipoog richting Veenendaal*quote:Op woensdag 20 april 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:
Motors zijn tof, maar ik denk niet dat ik hier zou durven rijden... Ik kijk in Amerika wel
Maar ik ben newbie, begrijp ik goed dat Cybart en CAzman een setje zijn (geweest)?
Licht mij in! Ik wil alles weten!quote:Op woensdag 20 april 2005 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zijn hier wel meer ex setjes.. *knipoog richting Veenendaal*
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:27 schreef Cybart het volgende:
ghe ghe...
mn ma vertelde net een verhaal wat mn tante gisteren tegen me is vergeten te vertellen
(erg ego boostend natuurlijk, dat verhaal)
paar weken geleden fietste mijn nichtje van haar Mavo samen met vriendinnen naar huis,
en ik kwam haar tegen, ik hoi zeggen, zij hoi zeggen...
blijken die vriendinnen tegen haar gezegd te hebben...
"ken jij die jongen, dat is een lekker ding"....
maar ja, 15 jarige meisjes....![]()
![]()
is niet mijn grootste droom inderdaad...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. maar dat wil je natuurlijk juist niet
Het verkoopt ook helemaal niet meer.... hoogstens nog heeeelll af en toe Schmirnoff Ice, maarja, proef jij het verschil??quote:Op woensdag 20 april 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bagger spul... je tanden rotten er meteen uit als je dat drinkt...
Nou, ik mag niet klagen, ben alleen doodmoe, dus ga zo naar bedquote:Op woensdag 20 april 2005 22:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
is niet mijn grootste droom inderdaad...
hoest met vlarp verder?
en de pa van vlarp?
en het werk van vlarp?
Ik wil nog wel es Smirnoff Black ICE kopen, maar dat was het welquote:Op woensdag 20 april 2005 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het verkoopt ook helemaal niet meer.... hoogstens nog heeeelll af en toe Schmirnoff Ice, maarja, proef jij het verschil??Idd troep, een en al suiker.... Hoewel het in de zomer best lekker is... Maarja, het is nu zoooo fout...
Hoezo?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:36 schreef wonderer het volgende:
*voelt zich nogal blond en n00b dus zegt maar niks meer over Veenendaal en Vlarps ex*
idd, Ik zit wel de laatste tijd aan de zoete witte wijn. Daar hoef ik tenminste niet zo veel van te pissenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bagger spul... je tanden rotten er meteen uit als je dat drinkt...
Ik snap het niet, ik heb het idee dat ik wat misquote:
je pa revalideert snel! zeer chill!quote:Op woensdag 20 april 2005 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik mag niet klagen, ben alleen doodmoe, dus ga zo naar bed. En heb zin in koninginnedag
Met m'n pa gaat het echt weer de goede kant op. Kan weer steeds meer doen, hij rijdt weer auto, fietst weer stukjes. Echt bizar als je zag hoe slecht het met hem ging.
En het werk? No comment..
Hoe'is 't daar in Brabant?
Ach, ik heb alleen niet gezegd dat het Sunjammer is.. dus zoveel viel er niet meer aan te snappen hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik heb het idee dat ik wat mis
zijn daar ook foto's vanquote:Op woensdag 20 april 2005 22:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
idd, Ik zit wel de laatste tijd aan de zoete witte wijn. Daar hoef ik tenminste niet zo veel van te pissen
Uhm.. Caz, ik kan me jou als macho herinneren met bier in je klauwen. Maar het idee dat jij aan de wijn zitquote:Op woensdag 20 april 2005 22:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
idd, Ik zit wel de laatste tijd aan de zoete witte wijn. Daar hoef ik tenminste niet zo veel van te pissen
Heb je dan ook wijn in je bierglas?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. Caz, ik kan me jou als macho herinneren met bier in je klauwen. Maar het idee dat jij aan de wijn zithaha
Jeps.. nou ja, aan z'n lichaam mankeert ook verder niets. Is puur z'n hart wat een opdonder heeft gehad en wat moet herstellen.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
je pa revalideert snel! zeer chill!
koninginnedag duurt nog ff
volgensmij leeft dat in steden trouwens echt veel meer...
hier is koninginnedag gewoon een vrije dag, waarop iedereen richting de Praxis rijdt om te klussen,
maar verder eigenlijk niks
Ik wist niet dat hij hier woondequote:Op woensdag 20 april 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik heb alleen niet gezegd dat het Sunjammer is.. dus zoveel viel er niet meer aan te snappen hoor
Ik heb zo'n vermoeden dat jullie muzieksmaken wel aardig overeenkomen, dus wie weet kennen jullie elkaar idd wel..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij hier woondeOh! Misschien ken ik hem wel...
vorig jaar was de dag voor koninginnedag relaxed...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeps.. nou ja, aan z'n lichaam mankeert ook verder niets. Is puur z'n hart wat een opdonder heeft gehad en wat moet herstellen.
Koninginnedag hier in N'dorp is ook alleen een markt en kleine, kut kermis en een optocht van de muziekvereniging.
Maar in Rotterdam. Optredens, kroegen vanaf 12 uur open. Bier, nog meer bier, muziek, veel mensen, nog meer bier
Drama..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
waha mn moeder barst los in haar ongestelheidswoedeaanvalen ik lach haar alleen maar uit.. wat ben ik weer gemeen
Ik ga nooit uit. Dus hij moet of bij mij op school gezeten hebben, of dezelfde sportschool frequenterenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jullie muzieksmaken wel aardig overeenkomen, dus wie weet kennen jullie elkaar idd wel..
Ok.. nou, dan zal het wel nietquote:Op woensdag 20 april 2005 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit. Dus hij moet of bij mij op school gezeten hebben, of dezelfde sportschool frequenterenEn ik ken verder geen homo's
Uhm.. mijn programma is ook echt euhm, heel heftig..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
vorig jaar was de dag voor koninginnedag relaxed...
warm weer, Gratis Tiesto, Treble, Sunclub & Hind in eindhoven...
koninginnedag zelf ben ik toen niet geweest vanwege werk...
volgensmij stond toen Marco v op het stadhuisplein...
heb er eigenlijk nog geen idee van wie er dit jaar draait in eindhoven
je gaystamkroegen tochquote:Op woensdag 20 april 2005 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. mijn programma is ook echt euhm, heel heftig..:
Kameleon en Regenboog. Ok ok.. en wel de stad in natuurlijk, de vrijmarkt over. En zal vast wel genoeg te doen zijn verder.
Kan er ook niks aan doen. Het drinkt hoe weg zonder al te veel geboer en gepis. Maar bier sla ik nog steeds niet afquote:Op woensdag 20 april 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. Caz, ik kan me jou als macho herinneren met bier in je klauwen. Maar het idee dat jij aan de wijn zithaha
Doe de groeten aan Dannyquote:Op woensdag 20 april 2005 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. mijn programma is ook echt euhm, heel heftig..:
Kameleon en Regenboog. Ok ok.. en wel de stad in natuurlijk, de vrijmarkt over. En zal vast wel genoeg te doen zijn verder.
nouja als het totaal ongegronde redenen zijn om boos te worden pas ik daarvoor sorry hoor.. ik kan m'n moeder heel goed aanvoelen en zoals altijd heeft ze zojuist haar excuses aangebodenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent een nare man blubber.
Hoef je niet te werken deze koninginnedag?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
vorig jaar was de dag voor koninginnedag relaxed...
warm weer, Gratis Tiesto, Treble, Sunclub & Hind in eindhoven...
koninginnedag zelf ben ik toen niet geweest vanwege werk...
volgensmij stond toen Marco v op het stadhuisplein...
heb er eigenlijk nog geen idee van wie er dit jaar draait in eindhoven
dan zijn we weer gerustgesteldquote:Op woensdag 20 april 2005 22:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen. Het drinkt hoe weg zonder al te veel geboer en gepis. Maar bier sla ik nog steeds niet af
Jah, zijn ook optredens enzo. Maar ik denk dat er in de binnenstad wel meer te doen is. Nu maar hopen op goed weerquote:
Ze is op je McKroket gaan zitten?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nouja als het totaal ongegronde redenen zijn om boos te worden pas ik daarvoor sorry hoor.. ik kan m'n moeder heel goed aanvoelen en zoals altijd heeft ze zojuist haar excuses aangeboden![]()
jawel, elk jaar, maar pas savonds he...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hoef je niet te werken deze koninginnedag?
Wijn is net limonade..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen. Het drinkt hoe weg zonder al te veel geboer en gepis. Maar bier sla ik nog steeds niet af
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze is op je McKroket gaan zitten?
like dragg-karaoke or what?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jah, zijn ook optredens enzo. Maar ik denk dat er in de binnenstad wel meer te doen is. Nu maar hopen op goed weer
Danny : Ik ben een Diva en ben zo erg aan t sletten geweest dat mn vrouwelijke hormonen de overhand hebben genomen?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
DE Danny? Die kleine ADHD'er op UGGS?![]()
![]()
Haha.,. ik zal 'm de groeten doen als ik hem zie..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Danny : Ik ben een Diva en ben zo erg aan t sletten geweest dat mn vrouwelijke hormonen de overhand hebben genomen?
Ik ken m nog van toen ie id kast zat
Helaas is 't op zaterdag en dan moet ik dus werken. Smiddags weet ik niet echt nog. niet veel gepland. Kan ook niet zoveel drinken of iets dergelijks aangezien ik sávonds moet werkenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
jawel, elk jaar, maar pas savonds he...
da's mn voordeel...
wat zijn jou plannen?
mannelijk geboren mensen (en die nog steeds als zodanig ingeschreven staan bij de gemeente) zouden gewoon afgeschoten moeten worden als ze uggs hebbenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
DE Danny? Die kleine ADHD'er op UGGS?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |