Ik ben nieuw sinds gister. Dankzij Desmondquote:Op woensdag 20 april 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg.. ben je nou nieuw hier trouwens, of ben je een kloon van iemand?
Ik heb trouwens Chicken Tonight op
Zie feedback-topic, en ík was het deze keer niet!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
dus welke flikker is er naar de mods toegegaan om ff te janken?
En jou kennen we van?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:15 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik ben nieuw sinds gister. Dankzij Desmond![]()
ik heb em ooit geprobeerd te kijken maar na 20 minuten gestopt.. niets aanquote:Op woensdag 20 april 2005 19:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie heeft Hellraiser gezien?
het leven is ook wel erg slecht voor jequote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
CrazyDutchPunk, die kleine ranzige in-trieste kut faggot heeft bij de modjes lopen janken als een geslagen teefje, want hij kon het niet aan.
Op fok ben je soms gewoon irritant... feit. En sommige mensen kunnen niet om die irritante posts heen lezen en gaan er over zeiken..quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
CrazyDutchPunk, die kleine ranzige in-trieste kut faggot heeft bij de modjes lopen janken als een geslagen teefje, want hij kon het niet aan.
Ach, je was gewoon aan het spammen. Dus het was terecht.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
en een foto geplaatst?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. heb je al een lijstje ingevuld dan?
helaas niet, jij balen.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:47 schreef Cybart het volgende:
zou ie een ban hebben???
proestquote:Op woensdag 20 april 2005 19:34 schreef Waxxer het volgende:
In de maag van een jongen uit Ede
was melk-over-datum gegeleden
Toch werd hij niet ziek
na de diagnostiek
hoewel nu dat product wordt gemeden
Snap ik. Zit veels te vol met studenten daarquote:Op woensdag 20 april 2005 19:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
proest
bah ik moet zo naar wageningen en ik heb heel geen zin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |