Wat hij zegt. Dus.quote:
thanksquote:Op woensdag 20 april 2005 20:43 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh geeft ook de succesen aan caz!!!
quote:
Zeg als jij nou ook nog een fucking probleem kom ff hierheen dan draai ik je fucking muiskabel(wat je enige vriend schijnt te zijn) om je nek heen en zal fucking niemand je missen ok?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
CrazyDutchPunk, die kleine ranzige in-trieste kut faggot heeft bij de modjes lopen janken als een geslagen teefje, want hij kon het niet aan.
ja heel erg goed man!! maar k was echt zenuwachtig! binnenkort komtie online, ik zal de datum wel geven!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:46 schreef wonderer het volgende:
Hey Jerre, hoe ging dat interview?
Coolquote:Op woensdag 20 april 2005 20:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja heel erg goed man!! maar k was echt zenuwachtig! binnenkort komtie online, ik zal de datum wel geven!
Ik schijn ook ergens te moeten komen opdraven op 30 aprilquote:Op woensdag 20 april 2005 21:02 schreef Vlarp het volgende:![]()
![]()
Ik ben het weekend van 30 april gewoon het hele weekend weg ;'). Vrijdagavond na m'n werk direct door naar een verjaardag en dan bij Aart slapen. Zaterdags door naar Rotterdam voor het koninginnedag-gevoel. Dan weer slapen bij Aart en zondag's zeer brak weer naar huis
.
mjah, iets te vroeg ingekloktquote:Op woensdag 20 april 2005 21:06 schreef Weemz het volgende:
Zozo, XMN8R onlijn?
Weest welkom..quote:Op woensdag 20 april 2005 21:07 schreef Koewam het volgende:
[bekent]Ben er denk ik ook één[/bekent]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |