LOLquote:Op woensdag 20 april 2005 15:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb het topic laatst weer omhooggeschopt.
Kijk ook in het topic waar het naar linkt, staan ook wat leuke in..
"Hai koe!" riep het kind.
Op antwoord wachtte zij niet.
Het schaap was verward.
Een poot uit Nieuweschansquote:Op woensdag 20 april 2005 15:08 schreef Blond19 het volgende:
Hoeveel procent van de homo's zou een geslachtsziekte hebben?
www.jan-pieter.nl/wefkhfkhkjweh.htmlquote:Op woensdag 20 april 2005 15:13 schreef Semisane het volgende:
Ook geweldig dat iemand die BeOS foutmeldingen er in heeft gezet...... heb vroeger dat OS gebruikt...was echt een mooi iets...vooral die foutmeldingen
First snow, then silence.
This thousand dollar screen
dies so beautifully.
A crash reduces
your expensive computer
to a simple stone.
You step in the stream,
but the water has moved on.
This page is not here.
Voor degene die niet weten waar ik het over heb.http://www.ifrance.com/beos4all/Ned/Indexned.htm Bestaat nu niet echt meer...maar goed....het was ook een nerd-ding zeg maar
quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een poot uit Nieuweschans
had elke week weer heftig sjans
Maar oh wat een bak
een korst op z'n zak
Voortaan dus voor hem slechts een dans
-----------------------------------
Een wappernicht uit Eindhoven
zou trouw aan zijn partner beloven
Dat deed'ie niet steeds
en nu heeft hij aids
en zit straks bij engelen boven
-----------------------------------
Een barebackboy uit Scheveningen
deed veel onooglijke dingen
zonder hoesje om zijn pik
zijn ultieme kick
Gevolg: een toontje lager zingen
Laaaaaaaaalalalalaaaaaaaalaaaa.....en nu ÁLLEMAAL..........
quote:
quote:Met zijn allen in de roes!
Een tijd geleden is er onderzoek gedaan naar het aantal HIV-besmette personen onder de homostappers in Amsterdam. Maarliefst een kwart van de ondervraagden bleek besmet met het gewraakte virus. Een kwart!! Dat is nogal wat!
Dat zet je wel aan het denken. Want als een vierde besmet is, hoe hoog ligt dan het aantal dat onveilige seks heeft?! Want het is niet áltijd bingo, als je rubberloos achterwaarts inparkeert. Het risico is natuurlijk verschrikkelijk hoog, daar niet van, maar het is niet gegarandéérd dat je dan in een medische molen terechtkomt waar je U tegen zegt.
Veel mensen geven aan, dat je in die roes van spanning en geilheid niet eens meer na kunt denken over het gebruik van een condoom. Daar kan ik me wel in herkennen. Laatst heb ik een fles brandspiritus opgezopen, omdat mijn Dubbeldrank en Cola Light op waren, terwijl mijn bek zo droog was als Prinses Juliana na de Greet Hofmans-affaire. Tja, de winkel was dicht. Daarom lepelde ik vervolgens de kattenbak maar leeg, om in ieder geval iets op die twee droge beschuiten te smeren die ik nog had. Maarja, ik zat in een roes. En dan denk je niet na, he?
Tja. Typisch, want zo lang ik me het kan herinneren, worden er campagnes gevoerd om de bevolking veilig te laten vrijen. Oké, seks is een bezigheid waarbij je je helemaal kunt laten gaan. Maar motorrijders, bouwvakkers en soldaten gebruiken óók middelen om hun lichaam te beschermen.
Misschien gaan zij niet zo ongeremd op in hun vak, maar ik kan er met mijn hoofd niet bij, dat het bij mensen niet in hun automatische systeem is opgeslagen dat je een hoesje om je pookje doet als de daad wordt verricht. De laatste decennia zijn er ontelbare honderdduizenden euro’s in voorlichting gepompt. Helaas schijnen veel mensen bij de term ‘pompen’ maar aan één ding te denken…
Enkele honderden mensen hebben meegewerkt aan de enquête. Als je realistisch dent, weet je dat het slechts een fractie is van het totale aantal stappers dat ’s avonds en ’s nachts de hoofdstedelijke Rue de Vaseline als thuisbasis ziet. Dus óf de cijfers liggen in hun totaliteit heel anders, óf ze hadden wel flink beet. Zouden écht zoveel kerels denken: “Alleen zónder hoesje in het mannenpoesje”?!
En dan hebben we het hier alleen nog maar over HIV en AIDS. Hoeveel mensen lopen dan rond met een etterende eikel, platjes in de boxer of met wratten rond hun holletje? “Pas op, onregelmatig wegdek!”
Ik zou het niet weten. Ik wil het eigenlijk ook niet weten. Maar dat het veel voorkomt, staat buiten kijf. En dat terwijl de foldertjes je om de oren vliegen en de overheid inentingen subsidieert voor risicogroepen. Zó grootschalig, dat je bijna het gevoel krijgt dat je zelfs zou moeten zoenen met een stuk rubber om je tong.
Het is dus een kwestie van goed nadenken wát je doet, en hoe je het doet. En met wie? Maar als je echt flink aan de SOA bent, ben je echt flink ver heen. Toch schijnt zelfs “Och, er zijn medicijnen om het te behandelen” een motivatie te zijn om je nergens druk om te maken. En zo zijn er nog tientallen excuses om totaal onbeschermd en onnadenkend van elkaars lichaam te genieten.
Een kwárt van de ondervraagden besmet met HIV… Als het een politiek onderzoek was en hetzelfde aantal stemde SGP, dan was het land in rep en roer. Denk ná mensen! Dus oppassen als je komende zomer weer op de camping staat in Schurft aan de Lek, of ’s avonds gaat stappen na een dagje op het strand van het Griekse eiland Syfilis.
Ik vind het niet tegen het gezond verstand indruisen om, wanneer je bij iemand blijft logeren, in hetzelfde tweepersoons bed te slapen, en geforceerd tóch een luchtbedje op te pompen.quote:
het woord SOA zegt toch al genoeg?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind het niet tegen het gezond verstand indruisen om, wanneer je bij iemand blijft logeren, in hetzelfde tweepersoons bed te slapen, en geforceerd tóch een luchtbedje op te pompen.
Als je dan iets oploopt, dan is 't gewoon pech..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |