ok, dan berg ik hem weer opquote:Op woensdag 20 april 2005 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*terugbrengt*
Wat moet ik nou met jouw point? Straks heb je hem zelf weer nodig.
keizerpinguin, drpenis, blond19 en wonderer... dat zijn er toch vier ?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik zoek nog 1 persoontje voor in de "H", dan hebben we een aangevulde H
Iedereen op Penis na staan er al in..quote:Op woensdag 20 april 2005 21:30 schreef creno het volgende:
[..]
keizerpinguin, drpenis, blond19 en wonderer... dat zijn er toch vier ?
Maar dat is dan ook een lul.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iedereen op Penis na staan er al in..
Ik las iets heel snel over een parkeerplaats avontuur..quote:Op woensdag 20 april 2005 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een lul.
Hij is anoniem ontmaagdquote:Op woensdag 20 april 2005 21:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik las iets heel snel over een parkeerplaats avontuur..
Oeh, jullie gaan weer daten.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:33 schreef Cybart het volgende:
...
ik heb geloof ik mn oudst staande afspraak gevonden die nog steeds niet is gedaan...
op zaterdag 27 Juli 2002 hebben Cas en ik afgesproken nog een keer naar de Efteling te gaan...
(aldus topic #52 van deze reeks)
haha,quote:Op woensdag 20 april 2005 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oeh, jullie gaan weer daten.
niet in het topicquote:Op woensdag 20 april 2005 21:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Topic 52 was ik er nog niet eens.
Misschien dat niet eens.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
niet in het topic
maar toch wel op fok in andere hoedanigheid?
[flauw]quote:Op woensdag 20 april 2005 21:44 schreef Weemz het volgende:
Ben ikweer
Leuk toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:01 schreef creno het volgende:
gaan we nu het topic vol-hoi-en ?
Oh ja. Pfoew da's wel lang geleden. Toen kregen we ook wat met elkaar in die tijd geloof ikquote:Op woensdag 20 april 2005 21:33 schreef Cybart het volgende:
...
ik heb geloof ik mn oudst staande afspraak gevonden die nog steeds niet is gedaan...
op zaterdag 27 Juli 2002 hebben Cas en ik afgesproken nog een keer naar de Efteling te gaan...
(aldus topic #52 van deze reeks)
maandje daarna ja ofzo...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Oh ja. Pfoew da's wel lang geleden. Toen kregen we ook wat met elkaar in die tijd geloof ik
Vrij kut. Voordat de test begon en ik er heen reed. glee ik uit door grind op de weg. (+'t was nat) waardoor ik een knieblessure opliep. Dat heeft de examen best verkloot.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:54 schreef Andyvie het volgende:
Caz? Hoe ging je motorrijexamen?
En jij zat toen hevig in de knoop met je opleiding toenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
maandje daarna ja ofzo...
toen had jij op je werk nog een tropenrooster van 120 min op een dag!
Nee niet hij maar een lul uit nederland. Zonde wel. Was best een fijne telefoon toendertijd. Je belde me toen op lowlands en gelijk was de batterij leegquote:Op woensdag 20 april 2005 22:15 schreef Cybart het volgende:
en in dat weekend had je een maat van je uit engeland op bezoek
(die toen je telefoon gemold had)
effe jaquote:Op woensdag 20 april 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:
Motors zijn tof, maar ik denk niet dat ik hier zou durven rijden... Ik kijk in Amerika wel
Maar ik ben newbie, begrijp ik goed dat Cybart en CAzman een setje zijn (geweest)?
Er zijn hier wel meer ex setjes.. *knipoog richting Veenendaal*quote:Op woensdag 20 april 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:
Motors zijn tof, maar ik denk niet dat ik hier zou durven rijden... Ik kijk in Amerika wel
Maar ik ben newbie, begrijp ik goed dat Cybart en CAzman een setje zijn (geweest)?
Licht mij in! Ik wil alles weten!quote:Op woensdag 20 april 2005 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zijn hier wel meer ex setjes.. *knipoog richting Veenendaal*
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:27 schreef Cybart het volgende:
ghe ghe...
mn ma vertelde net een verhaal wat mn tante gisteren tegen me is vergeten te vertellen
(erg ego boostend natuurlijk, dat verhaal)
paar weken geleden fietste mijn nichtje van haar Mavo samen met vriendinnen naar huis,
en ik kwam haar tegen, ik hoi zeggen, zij hoi zeggen...
blijken die vriendinnen tegen haar gezegd te hebben...
"ken jij die jongen, dat is een lekker ding"....
maar ja, 15 jarige meisjes....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |