HtB?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik schijn ook ergens te moeten komen opdraven op 30 april.
je voelt je niet meer speciaal?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus, is er ergens een zwangere broedkip die al die nichtjes eruit gooit of zo?
Hij zei poten in een HOMO topic.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weest welkom..
Tijd om de poten van de "H" langer te maken denk ik..
Het werd ook wel weer eens tijd voor nieuw vleeschquote:Op woensdag 20 april 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus, is er ergens een zwangere broedkip die al die nichtjes eruit gooit of zo?
why worry then...quote:
Oh ja, Vlarp moet aan de man gebracht worden anders is ie staks 56.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het werd ook wel weer eens tijd voor nieuw vleesch
Komen de laatste tijd er wel veelquote:Op woensdag 20 april 2005 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het werd ook wel weer eens tijd voor nieuw vleesch
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ja, Vlarp moet aan de man gebracht worden anders is ie staks 56.
Ik heb niks besloten..quote:Op woensdag 20 april 2005 21:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
why worry then...
maar inderdaad, moet je wel nageven dat men tegenwoordig maar erg vroeg besluit om "bi" of "homo" te zijn
Vooral Bi zijn is tegenwoordig erg in.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
why worry then...
maar inderdaad, moet je wel nageven dat men tegenwoordig maar erg vroeg besluit om "bi" of "homo" te zijn
`ja, en wij, als "oude" garde worden een beetje naar de achtergrond gedrukt...quote:
zal ik er dan maar meteen een disclaimer bij makenquote:
you've got my pointquote:Op woensdag 20 april 2005 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vooral Bi zijn is tegenwoordig erg in.
En zo makkelijk. Ik neuk met hetzelfde geslacht, maar zo nu en dan kijk ik ook soms wel eens naar het andere geslacht.
Conclusie: bi
het is spam!!!! ik wil het uit het topic!!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
`ja, en wij, als "oude" garde worden een beetje naar de achtergrond gedrukt...
allemaal van die nichtjes die het topic overnemen
*terugbrengt*quote:
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden. Indien je gevrijwaard wenst te blijven van enige betrokkenheid bij deze of gene, dient dat expliciet te worden weergegeven. Indien men nalatig is in het expliciet uitdrukken van diens afstandname, of indien de omstandigheden betrokkenheid onomstotelijk vast doen staan, kan men zich niet op eerdere regels beroepen.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
zal ik er dan maar meteen een disclaimer bij maken
ALLES WAT IK ZEG GELD IN Z'N ALGEMEENHEID, TENZIJ IK VERMELDING MAAK VAN EEN SPECIFIEKE NAAM
is dat ook weer geregeld...
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen vrouw wil je hebben?
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is spam!!!! ik wil het uit het topic!!!!.
Olaf56quote:Op woensdag 20 april 2005 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik zoek nog 1 persoontje voor in de "H", dan hebben we een aangevulde H
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |