is niet mijn grootste droom inderdaad...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. maar dat wil je natuurlijk juist niet
Het verkoopt ook helemaal niet meer.... hoogstens nog heeeelll af en toe Schmirnoff Ice, maarja, proef jij het verschil??quote:Op woensdag 20 april 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bagger spul... je tanden rotten er meteen uit als je dat drinkt...
Nou, ik mag niet klagen, ben alleen doodmoe, dus ga zo naar bedquote:Op woensdag 20 april 2005 22:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
is niet mijn grootste droom inderdaad...
hoest met vlarp verder?
en de pa van vlarp?
en het werk van vlarp?
Ik wil nog wel es Smirnoff Black ICE kopen, maar dat was het welquote:Op woensdag 20 april 2005 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het verkoopt ook helemaal niet meer.... hoogstens nog heeeelll af en toe Schmirnoff Ice, maarja, proef jij het verschil??Idd troep, een en al suiker.... Hoewel het in de zomer best lekker is... Maarja, het is nu zoooo fout...
Hoezo?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:36 schreef wonderer het volgende:
*voelt zich nogal blond en n00b dus zegt maar niks meer over Veenendaal en Vlarps ex*
idd, Ik zit wel de laatste tijd aan de zoete witte wijn. Daar hoef ik tenminste niet zo veel van te pissenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bagger spul... je tanden rotten er meteen uit als je dat drinkt...
Ik snap het niet, ik heb het idee dat ik wat misquote:
je pa revalideert snel! zeer chill!quote:Op woensdag 20 april 2005 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik mag niet klagen, ben alleen doodmoe, dus ga zo naar bed. En heb zin in koninginnedag
Met m'n pa gaat het echt weer de goede kant op. Kan weer steeds meer doen, hij rijdt weer auto, fietst weer stukjes. Echt bizar als je zag hoe slecht het met hem ging.
En het werk? No comment..
Hoe'is 't daar in Brabant?
Ach, ik heb alleen niet gezegd dat het Sunjammer is.. dus zoveel viel er niet meer aan te snappen hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik heb het idee dat ik wat mis
zijn daar ook foto's vanquote:Op woensdag 20 april 2005 22:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
idd, Ik zit wel de laatste tijd aan de zoete witte wijn. Daar hoef ik tenminste niet zo veel van te pissen
Uhm.. Caz, ik kan me jou als macho herinneren met bier in je klauwen. Maar het idee dat jij aan de wijn zitquote:Op woensdag 20 april 2005 22:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
idd, Ik zit wel de laatste tijd aan de zoete witte wijn. Daar hoef ik tenminste niet zo veel van te pissen
Heb je dan ook wijn in je bierglas?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. Caz, ik kan me jou als macho herinneren met bier in je klauwen. Maar het idee dat jij aan de wijn zithaha
Jeps.. nou ja, aan z'n lichaam mankeert ook verder niets. Is puur z'n hart wat een opdonder heeft gehad en wat moet herstellen.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
je pa revalideert snel! zeer chill!
koninginnedag duurt nog ff
volgensmij leeft dat in steden trouwens echt veel meer...
hier is koninginnedag gewoon een vrije dag, waarop iedereen richting de Praxis rijdt om te klussen,
maar verder eigenlijk niks
Ik wist niet dat hij hier woondequote:Op woensdag 20 april 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik heb alleen niet gezegd dat het Sunjammer is.. dus zoveel viel er niet meer aan te snappen hoor
Ik heb zo'n vermoeden dat jullie muzieksmaken wel aardig overeenkomen, dus wie weet kennen jullie elkaar idd wel..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij hier woondeOh! Misschien ken ik hem wel...
vorig jaar was de dag voor koninginnedag relaxed...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeps.. nou ja, aan z'n lichaam mankeert ook verder niets. Is puur z'n hart wat een opdonder heeft gehad en wat moet herstellen.
Koninginnedag hier in N'dorp is ook alleen een markt en kleine, kut kermis en een optocht van de muziekvereniging.
Maar in Rotterdam. Optredens, kroegen vanaf 12 uur open. Bier, nog meer bier, muziek, veel mensen, nog meer bier
Drama..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
waha mn moeder barst los in haar ongestelheidswoedeaanvalen ik lach haar alleen maar uit.. wat ben ik weer gemeen
Ik ga nooit uit. Dus hij moet of bij mij op school gezeten hebben, of dezelfde sportschool frequenterenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jullie muzieksmaken wel aardig overeenkomen, dus wie weet kennen jullie elkaar idd wel..
Ok.. nou, dan zal het wel nietquote:Op woensdag 20 april 2005 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit. Dus hij moet of bij mij op school gezeten hebben, of dezelfde sportschool frequenterenEn ik ken verder geen homo's
Uhm.. mijn programma is ook echt euhm, heel heftig..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
vorig jaar was de dag voor koninginnedag relaxed...
warm weer, Gratis Tiesto, Treble, Sunclub & Hind in eindhoven...
koninginnedag zelf ben ik toen niet geweest vanwege werk...
volgensmij stond toen Marco v op het stadhuisplein...
heb er eigenlijk nog geen idee van wie er dit jaar draait in eindhoven
je gaystamkroegen tochquote:Op woensdag 20 april 2005 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. mijn programma is ook echt euhm, heel heftig..:
Kameleon en Regenboog. Ok ok.. en wel de stad in natuurlijk, de vrijmarkt over. En zal vast wel genoeg te doen zijn verder.
Kan er ook niks aan doen. Het drinkt hoe weg zonder al te veel geboer en gepis. Maar bier sla ik nog steeds niet afquote:Op woensdag 20 april 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. Caz, ik kan me jou als macho herinneren met bier in je klauwen. Maar het idee dat jij aan de wijn zithaha
Doe de groeten aan Dannyquote:Op woensdag 20 april 2005 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. mijn programma is ook echt euhm, heel heftig..:
Kameleon en Regenboog. Ok ok.. en wel de stad in natuurlijk, de vrijmarkt over. En zal vast wel genoeg te doen zijn verder.
nouja als het totaal ongegronde redenen zijn om boos te worden pas ik daarvoor sorry hoor.. ik kan m'n moeder heel goed aanvoelen en zoals altijd heeft ze zojuist haar excuses aangebodenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent een nare man blubber.
Hoef je niet te werken deze koninginnedag?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
vorig jaar was de dag voor koninginnedag relaxed...
warm weer, Gratis Tiesto, Treble, Sunclub & Hind in eindhoven...
koninginnedag zelf ben ik toen niet geweest vanwege werk...
volgensmij stond toen Marco v op het stadhuisplein...
heb er eigenlijk nog geen idee van wie er dit jaar draait in eindhoven
dan zijn we weer gerustgesteldquote:Op woensdag 20 april 2005 22:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen. Het drinkt hoe weg zonder al te veel geboer en gepis. Maar bier sla ik nog steeds niet af
Jah, zijn ook optredens enzo. Maar ik denk dat er in de binnenstad wel meer te doen is. Nu maar hopen op goed weerquote:
Ze is op je McKroket gaan zitten?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nouja als het totaal ongegronde redenen zijn om boos te worden pas ik daarvoor sorry hoor.. ik kan m'n moeder heel goed aanvoelen en zoals altijd heeft ze zojuist haar excuses aangeboden![]()
jawel, elk jaar, maar pas savonds he...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hoef je niet te werken deze koninginnedag?
Wijn is net limonade..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen. Het drinkt hoe weg zonder al te veel geboer en gepis. Maar bier sla ik nog steeds niet af
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze is op je McKroket gaan zitten?
like dragg-karaoke or what?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jah, zijn ook optredens enzo. Maar ik denk dat er in de binnenstad wel meer te doen is. Nu maar hopen op goed weer
Danny : Ik ben een Diva en ben zo erg aan t sletten geweest dat mn vrouwelijke hormonen de overhand hebben genomen?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
DE Danny? Die kleine ADHD'er op UGGS?![]()
![]()
Haha.,. ik zal 'm de groeten doen als ik hem zie..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Danny : Ik ben een Diva en ben zo erg aan t sletten geweest dat mn vrouwelijke hormonen de overhand hebben genomen?
Ik ken m nog van toen ie id kast zat
Helaas is 't op zaterdag en dan moet ik dus werken. Smiddags weet ik niet echt nog. niet veel gepland. Kan ook niet zoveel drinken of iets dergelijks aangezien ik sávonds moet werkenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
jawel, elk jaar, maar pas savonds he...
da's mn voordeel...
wat zijn jou plannen?
mannelijk geboren mensen (en die nog steeds als zodanig ingeschreven staan bij de gemeente) zouden gewoon afgeschoten moeten worden als ze uggs hebbenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
DE Danny? Die kleine ADHD'er op UGGS?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |