quote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
ja ik moest naar de begravenis van Jo..maar dat gaat dus niet meer door..
Baron Vladimir Harkonnen uit de David Lynch versie van Dune.quote:
Ow sorry. Ik had 't nie gelezenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:27 schreef Cybart het volgende:
Kug, je baalt gewoon dat je Real Life image gewoon vet anders is dan die hier op fok
en nu probeer je overal tegen aan te schoppen (in hoop op aandacht?) (nou dat is je dan gelukt)
maar ga nou niet de "evil bastard" uithangen, waarvan het grootste deel van het topic weet dat je dat toch niet bent...
wekt alleen maar irritatie op, en wat je daar mee wilt bereiken is mij een raadsel, want we gaan je er echt niet stoer van vinden ofzo...
en caz... (voor de 3e keer) hoe was het nou gegaan gister?
Jo Ho mijn goudvisquote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
ja ik moest naar de begravenis van Jo..maar dat gaat dus niet meer door..
goed, goed...quote:
Jack Johnson kicks assquote:Op woensdag 20 april 2005 20:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jack Johnson
waarom heb je me eigenlijk op block gezet op msn? Want ik krijg nog wel vage spam-e-mailtjes met toevoegen aan een mobiele telefoon netwerk.
aj...quote:Op woensdag 20 april 2005 20:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik had 't nie gelezen![]()
En 't ging kut
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op woensdag 20 april 2005 20:33 schreef Cybart het volgende:
Jack Johnson kicks ass
waarom ik je geblokt heb...
omdat ik op een gegeven moment het zat werd dat ik niet meer online kon komen of er stond alweer een berichtje te knipperen...
Herkansing yup. Als me knie niet meer zo irritant pijnlijk is iig. En beter weer voor de veranderingquote:[..]
aj...
herkansing???
Feyenoord - PSV
so
(ja ik lurk tussendoor nog wel eens)
Da's kut enzoquote:Op woensdag 20 april 2005 20:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
Herkansing yup. Als me knie niet meer zo irritant pijnlijk is iig. En beter weer voor de verandering
quote:
We modderen rustig door hier...quote:Op woensdag 20 april 2005 20:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
Sunman!! alles goed?
komt wel goed. Ik zal dat rijbewijs hebben verdomme
Ik wil ook pillen!!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hallo daar.
Niet schrikken, ik kom alleen K-K zijn pilletjes geven. Ik ben zo weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |