Wat nou deze heeft een betere titel? Ik vind dat een zuigende, irritante opmerking UIO.quote:Op maandag 18 april 2005 18:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Deze is het dus.
Het leukste is zeiken om futiliteiten. Tenminste, dat vind ik altijd.quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef k_man het volgende:
Edit. Ach, laat ik dat ook maar niet doen.
Kan vrij snel geregeld zijn volgens mij. Je krijgt dan eerst een tijdelijke kaart mee en de 'echte' krijg je nagestuurd.quote:Op maandag 18 april 2005 20:27 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens, iemand enig idee hoe lang het duurt om een voordeel-uren kaart te scoren op het station (mits ik bij de juiste balie sta)?!
Ik trein zo veel de laatste tijd, dat het misschien toch wel verstandig is!Al is het maar omdat het 5 euro scheelt op een retourtje Den Haag - Schiphol. Een retourtje dat ik nog regelmatig zal maken de komende weken/maanden!
ter verlevendiging even wat erotische kunste..quote:Op maandag 18 april 2005 20:21 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een saai topic zo eigenlijk.
Ter verlevendiging:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:blabla... ... ... kwamen langs hele leuke dorpjes waar ik nog nooit van had gehoord en we hebben een terrasje gepakt in Zijtaart (of all places )
Wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:42 schreef Vogue het volgende:
Mijn collega is helemaal geflipt. Ik ben er zo van geschrokken dat k denk ik even een wandelingetje ga maken.
In Zuid Amerika vind ik het wel meevallen met de irritante verkopers, in de Islamitische landen is het vele malen erger.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:42 schreef Vogue het volgende:
Ja dat deed ik ook altijd in Z Amerika. Kijken of het in Istanbul ook werkt.
Mijn collega is helemaal geflipt. Ik ben er zo van geschrokken dat k denk ik even een wandelingetje ga maken.
Je moest 'ns weten hoeveel topics er al zijn over rare plaatsnamen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:17 schreef Vogue het volgende:
Boerenhol is in Zeeuws Vlaanderen, Boerengat ook? Die ken ik niet eensNet als Retranchement, dat ligt daar ook. We kunnen hier wel een apart topic over openen.
Tnx!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
http://www.minbuza.nl/def(...)40F399D75X3X36546X76
voor Hik, wellicht toch eens wat informatie vragen? Dit lijkt me toch wel een bijzonder interessante baan met perspectieven in de door jou gewenste richting! \
Wij zijn zo ontzettend nuttig bezig als ambtenaren!quote:Op donderdag 21 april 2005 08:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat een gemiddelde bezigheid voor een ambtenaar?
P.S. Dat is hopelijk toch wel een Melkert baan?
Nope. Dat is een bezigheid voor zeer goed betaalde ambtenaren. Voor elk nieuw huis krijgt de gemeente namelijk een subsidie. Bij de aanvraag van de subsidie moet een accountantsverklaring. Voor ik een verklaring afgeef moet ik natuurlijk wel zeker weten dat er zoveel nieuwe huizen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat een gemiddelde bezigheid voor een ambtenaar?
P.S. Dat is hopelijk toch wel een Melkert baan?
...en dat tellen gebeurt vanaf een terrasje met tapas?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Deze zomer ga ik trouwens ook trams tellen op het Leidseplein.
Hoe moet je anders tellen?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:51 schreef Hik het volgende:
...en dat tellen gebeurt vanaf een terrasje met tapas?![]()
Waarom ga je dan naar huis en niet op een terrasje plaatsnemen?quote:
je kunt toch repeaters in je huis neerzetten !! (je kunt routers vaak als repeater configureren) Zo veel kost een extra router niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik had wireless internet hier, zodat ik vanaf het dakterras kon internetten, helaas werkte dat wireless niet erg fantastisch op de 3e etage.![]()
Om nog maar niet te spreken over het gedetacheerd zijn bij een ambtenarenorganisatie...quote:Op donderdag 21 april 2005 09:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wij zijn zo ontzettend nuttig bezig als ambtenaren!
Betaald trouwens niet verkeerd ook!
Ik loop nu gewoon heeeeeeeeeeel veel op schiphol rond. Je went er vanzelf aan!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef k_man het volgende:
Ik vind aanwezig zijn op Schiphol altijd erg frustrerend als je er helemaal niet bent om te gaan vliegen. Ik kwam daar nog wel eens bij het kantoor van de Belastingdienst in het WTC. Zag dan de vliegtuigen, de vertreklijsten en dacht dan steevast... wanneer mag ik weer?
Overigens: nog drie weekjes.
Hmm, als je even tijd hebt, ga je toch gewoon even? Loop naar een balie van een luchtvaartmaatschappij, en boek een retourtje. Simple as hellquote:Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef k_man het volgende:
Ik vind aanwezig zijn op Schiphol altijd erg frustrerend als je er helemaal niet bent om te gaan vliegen. Ik kwam daar nog wel eens bij het kantoor van de Belastingdienst in het WTC. Zag dan de vliegtuigen, de vertreklijsten en dacht dan steevast... wanneer mag ik weer?
Overigens: nog drie weekjes.
Dus? Dan ga je een dag. Dagje Londen ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef k_man het volgende:
Ja hallo, ik heb geen oneindige hoeveelheid vakantiedagen hoor. Helaas.
Wel goed voor je frequent flyer kaartquote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, als ik iedere keer zou moeten vliegen als ik op schiphol kom, dan zou het niet goed gaan met mijn banksaldo.
Deze week zit ik er 3 keer. Volgende week ook geloof ik. Week erop zal niet veel beter worden.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef YPPY het volgende:
Dat klinkt goed.
Veel plezier alvast BHFH.
Vanochtend heb ik contact gehad met mijn toekomstige werkgever. Ja, ja, toekomstige, maandag arbeidsvoorwaarden gesprek.
Heeee!! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef YPPY het volgende:
Dat klinkt goed.
Veel plezier alvast BHFH.
Vanochtend heb ik contact gehad met mijn toekomstige werkgever. Ja, ja, toekomstige, maandag arbeidsvoorwaarden gesprek.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef YPPY het volgende:
Ik ben er aan alle kanten al rekening mee aan het houden dat het niét meer weggaat. Vandaar het mini-huis, het reizen per OV, het opsparen van dagen en de speciale rekening voor reisuitgaven...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef Vogue het volgende:
Ik heb de kriebels... Zit ik net weer goed en wel in NL, ben ik alleen maar aan het dromen over Azie en Zuid Amerika... Waarom wil het reisvirus niet weg? Weet je wat een mooie baan zou zijn? 3 maanden werken in Zuid-Amerika, 3 maanden in NL, om en om... Maar vind maar eens zoiets!
Geef maar een HIK(quote:3 maanden werken in Zuid-Amerika, 3 maanden in NL, om en om... Maar vind maar eens zoiets!
Ja, zoiets zou voor mij ook ideaal zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geef maar een HIK() als je zoiets gevonden hebt, want daar ben ik ook naar op zoek.
Al ga ik dat de komende 4 maanden proberen om te realiseren want ik moet zelfs als ik een 'gewone' baan heb minimaal 3 keer per jaar in Nederland zijn.
Ik probeer het op te lossen door als freelancer in NL pogen te werken, in tijdelijke projecten dus. Tussendoor ga ik dan op reis. Maar de bedoeling is om het om te draaien. In Azië wonen en dan mee en dan een aantal maanden terugkeren naar NL om centjes te verdienen. De kosten van levensonderhoud in Azië zijn niet zo hoog dat dit niet zou kunnen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef Vogue het volgende:
Ik heb de kriebels... Zit ik net weer goed en wel in NL, ben ik alleen maar aan het dromen over Azie en Zuid Amerika... Waarom wil het reisvirus niet weg? Weet je wat een mooie baan zou zijn? 3 maanden werken in Zuid-Amerika, 3 maanden in NL, om en om... Maar vind maar eens zoiets!
Herstel, dat houdt dus in: last van rechter hamstring en linkerknie. Een spagaat op mijn leeftijd werkt kennelijk niet meer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:05 schreef UIO_AMS het volgende:
De clubkampioenschappen squash gaan vanavond van start. Dat houdt dus in: spierpijn.
hoezo om en om ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef Vogue het volgende:
Dat wil ik dus ook inderdaad. Hoewel je nooit helemáál local zult worden, is het zo essentieel anders om ergens te wérken, echt te leven. Tot nu toe is dat voor mij ook steeds beperkt gebleven tot enkele maanden, maar hopelijk is dat binnenkort anders.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:24 schreef qwerty_x het volgende:
hoezo om en om ?
dat lijkt me nou juist něet leuk, een beetje halfslachtig en net niet je-van-het; je blijft toch altijd een nederlander op reis en wordt niet beschouwd als local
Liejanuhh, na ruim 15 jaar buiten nederland kan ik me juist nix voorstellen bij "mn roots"quote:Op zondag 24 april 2005 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
(...)
Over in het buitenland wonen gesproken: ik zou het leuk vinden voor een paar jaar, maar dan toch weer terug naar mn roots willen.Gewoon gevoelsmatig.
Voorlopig hou ik het wel bij lange, verre vakanties.
dat ben ik niet met je eensquote:Op zondag 24 april 2005 21:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helemaal local zul je inderdaad nooit worden. Mensen die niet beter weten zullen je altijd zien als een toerist, al zit je er maanden of jaren.
Daar heb je ook helemaal gelijk in.quote:Op zondag 24 april 2005 21:43 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Liejanuhh, na ruim 15 jaar buiten nederland kan ik me juist nix voorstellen bij "mn roots"
ik heb indertijd de beslissing genomen en nooit spijt gehad (desalniettemnin, hoe was het ook alweer: elk voordeel heb zn nadeel ?)
door die beslissing heb ik heel wat van de wereld gezien, heb in verschillende werelddelen gewoond en uiteindelijk hoop ik, door al die ervaringen op een hoop te gooien, het beste te combineren
maar terug naar mn roots, nee, bedankt, er zijn wat mij betreft nog een heleboel interessante culturen te ontdekken
quote:Het kan een avontuurlijke dag worden. Denk eens niet aan uw werk en bevrijd uzelf van een kille partner die u niet waardeert. Een zekere hang naar het mystieke kan uw doorgaans nuchtere geest bezighouden. Zoek de natuur op en eet zo gezond mogelijk.
Nee, we maken een toeristisch rondje naar Las Vegas vanuit Colorado. En dan vlieg ik van Denver naar Miami om daar ook nog iemand op te zoeken. Ik vlieg vanuit Amsterdam naar Denver en ga vanuit Miami weer terug naar Amsterdam.quote:Op maandag 25 april 2005 14:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan ga je van Colorado naar Florida rijden?
Dat zou ik kunnen doen, maar de persoon die ik opzoek kan de VS niet uit. Heeft te maken met de aanvraag van een greencard en het feit dat zij oorspronkelijk uit Cuba komt.quote:Op maandag 25 april 2005 15:46 schreef Hik het volgende:
Vanuit Miami kun je zo een bootje pakken en even langskomen...![]()
Nog twee nachtjes slapen... (ik win!)
![]()
al weer 2 nachtjes thuisquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja hallo, dit is geen afteltopic!
nog negen
* oYo over twee dagenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vertrek over ruim een half uur weer naar Schiphol!
Nou ja zegquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:33 schreef Liejannuh het volgende:
Dat zou heel goed kunnen!
Ik keek alleen de andere kant op!
We waren al bijna in Haarlem voordat ik doorhad dat we in de verkeerde trein zaten!quote:
sstquote:
Wat moet je als ervaren TRV'er dan nog kopen in een fysiek bestaande winkel, behalve vers voedsel?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:05 schreef k_man het volgende:
Ja, Koninginnedag op zaterdag. Eén van de weinige dagen waarop je ongestoord inkopen kunt doen voor een aankomende reis, is het gros van de winkels dicht...![]()
Ambtenaar hčquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:41 schreef Liejannuh het volgende:
Dat heeft mijn collega een keer gedaan met een doosje nietjes!
Dat is nog erger!
't is voor mij nu al te warm buiten.. alhoewel in de winter sauna best OK is.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:27 schreef YPPY het volgende:
De sauna gisteren was erg goed geslaagd. Nog even en ik ben verslaafd aan meetings in sauna's. Kunnen we niet een travelmeet doen in de sauna?
Mits in Finland natuurlijk. Of enig ander noordelijker dan Nederland gelegen land.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:27 schreef YPPY het volgende:
Kunnen we niet een travelmeet doen in de sauna?
Zoiets?quote:Op zondag 1 mei 2005 19:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Mits in Finland natuurlijk. Of enig ander noordelijker dan Nederland gelegen land.
Jij zit liever tussen de sauna-sessies op een bankje voor de sauna in de zon?quote:Op maandag 2 mei 2005 06:35 schreef YPPY het volgende:
Dat is veel te koud! Zo is het wel erg lekkerlijk afkoelen. Ik zou bevriezen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Altijd leuk als de telefoniste van het reisbureau even tussen neus en lippen door meldt dat je er goed aan doet om iets te eten mee te nemen aan boord van het vliegtuig naar Denver, omdat US Airways niet bekend staat om het geweldige eten en de hoeveelheid daarvan die je krijgt tijdens de vlucht. Een fijn vooruitzicht.
quote:"The only thing that really made us believe this was a salad was that it came with salad dressing!"
Okeej, dat valt niet tegen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:43 schreef k_man het volgende:
Ik vlieg met Lufthansa. Eens kijken of dat aanlokkelijker is.
Zo heel slecht ziet dit er niet uit. Bij Martinair krijg je minder en ranziger voer.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
Yummie![]()
meer op http://www.airlinemeals.net/indexMeals.html
Dan noem je ook een maatschappij...quote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zo heel slecht ziet dit er niet uit. Bij Martinair krijg je minder en ranziger voer.
Volgens mij niet....quote:Op maandag 2 mei 2005 21:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan noem je ook een maatschappij...
Doen die nog iets anders dan charters tegenwoordig?
TAP-voedsel:quote:Op maandag 2 mei 2005 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat kreeg je bij TAP te eten?
Probeer Alitalia eens. Oranje brood met een 1 cm dikke laag wat voor brie door moet gaan.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zo heel slecht ziet dit er niet uit. Bij Martinair krijg je minder en ranziger voer.
Ik heb ook Alitalia gevlogen, maar dat staat me niet bij als slecht voedsel. Kan me overigens niet herinneren wat het was, maar écht slecht had ik wel onthouden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:06 schreef PS het volgende:
[..]
Probeer Alitalia eens. Oranje brood met een 1 cm dikke laag wat voor brie door moet gaan.
wat moeten we hieruit opmaken... dat je inmiddels in Yemen ben, dat je onderweg bent of dat je bezig bent om onderweg te gaan?quote:
13 euro bij de ANWB-reiswinkels af te halen met pasfoto.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:31 schreef Liejannuh het volgende:
Post dan ook even wat een internationaal rijbewijs kost. Dan hoef ik het niet op te zoeken!
Wat wij allemaal wel niet willen weten voor een europese enquete!
ehmm, mag je ook legaal mee als je geen overgewicht hebt, niet op dieet wil en geen last hebt van niet slank zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:04 schreef YPPY het volgende:
Heeft iemand van jullie nog zin om naar Slot Loevestein te gaan voor een meet? Als je je aanmeld bij de dieetclub of slank de zomer in, mag je mee.
Ik kijk liever naar het aantal dagen, aantal uren lijkt meteen een stuk meer!quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:32 schreef YPPY het volgende:
Hoeveel uur is het nog voordat je gaat k_man?
Ik zou natuurlijk niet je ogen willen uitsteken, maar Hik zit voor een maand in Cuba nu. En ik vertrek morgen naar Colorado.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:12 schreef flipsen het volgende:
Zeg Hik, leuke site heb je! Leuk om over je avonturen in Argentinië te lezen. Wegens tijdgebrek nog niet alles gelezen (het is dan ook nogal wat!), maar ga ik van het weekend eens even voor zitten
quote:Het gelukkige Arabië' is sinds de Oudheid de naam van het zuidwestelijke deel van het Arabisch schiereiland, het gebied dat wij kennen als Jemen. In 1761 zond de Deense koning Frederik v er een expeditie heen, bestaande uit een taalkundige, een bioloog, een astronoom, een natuurkundige, een tekenaar en een bediende. De reis, die bijna zeven jaar duurde, leidde tot wetenschappelijke ontdekkingen die later de aandacht van heel Europa zouden trekken. Maar in menselijk opzicht was de onderneming een catastrofe. De enige die levend terugkeerde, was de jonge astronoom en cartograaf Carsten Niebuhr. Dat hij overleefde, was vooral te danken aan zijn unieke vermogen om zich aan de vreemde cultuur aan te passen.
Aan de hand van authentieke dagboeken, brieven en reisverslagen maakte Thorkild Hansen een reconstructie van deze dramatische reis.
als je toch aan het inslaan bent: stuur ook wat deze kant op (vooral de drop) !!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:38 schreef UIO_AMS het volgende:
(..)
En een zak drop en een stuk jong belegen moeten ook nog gekocht worden.
daarvoor bestaat: http://www.hollandsedrop.com/quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef qwerty_x het volgende:
als je toch aan het inslaan bent: stuur ook wat deze kant op (vooral de drop) !!!!
quote:We quarantee a bonus of 1% when ordering 300 kilo or more at a time.
het water loopt me letterlijk in de mondquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
daarvoor bestaat: http://www.hollandsedrop.com/![]()
[..]
die kaas mag je wel erg goed verpakken, zuivelproducten invoeren in de VS is ten strengste verboden... ben er een keer geweest ten tijde van de foot-and-mouth / mad cow-disease en toen werd echt alles van je afgepakt wat maar enigszins een landbouwproduct kon zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja hallo, ik heb al ruim een kilo drop die mee moet slepen. En een stuk kaas van anderhalf pond. En een stuk leverworst. En koffie. En natuurlijk stroopwafels. Lijk wel een pakezel.
De regels zijn weer iets versoepeld. Althans, volgens die vriend van me. Hij was tenminste ook gewoon binnengekomen met kaas. Uiteraard wel vacuum getrokken. En zo niet, pech.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef DutchTrain het volgende:
die kaas mag je wel erg goed verpakken, zuivelproducten invoeren in de VS is ten strengste verboden... ben er een keer geweest ten tijde van de foot-and-mouth / mad cow-disease en toen werd echt alles van je afgepakt wat maar enigszins een landbouwproduct kon zijn.
de douane had die dag en leuke vangst aan flesjes vruchtensap, koekjes en fruit...
Hebben ze geen dropwinkeltjes daar dan? In Lima heb ik er ook eentje gevonden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:57 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
het water loopt me letterlijk in de mond
wel een beetje errug duur, maar bedankt !
Verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:38 schreef flipsen het volgende:
Hm, dan houd ik het toch liever bij een stapel computerbladen, bridgeproblemen en wat Nederlandstalige leespulp...
jawel hoor. Hoewel je nooit weet of de locale bevolking ze lust. En als ze al een apathie tegen een soort hebben, dan is de vraag of ze de nieuwe of de oude n iet vertrouwen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:02 schreef k_man het volgende:
Weet iemand overigens of oude dollars nog geldig zijn?Ik had nog een stapeltje liggen van een paar jaar terug en die zien er anders uit dan de nieuwe.
in oktober 2004 , mocht ik het in elk geval in het vliegtuig laten liggenquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De regels zijn weer iets versoepeld. Althans, volgens die vriend van me. Hij was tenminste ook gewoon binnengekomen met kaas. Uiteraard wel vacuum getrokken. En zo niet, pech.
De bus komt over 20 minuten en alles is net ingepakt. Ik lig dus voor op schema.
Tot over een week of wat.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hallo!!hebben jullie mijn geupdate reisverslag al gelezen?? ik zit nu trouwens in Kuta
Dus dáárom is het vliegtuigeten vaak zo beroerd!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
in oktober 2004 , mocht ik het in elk geval in het vliegtuig laten liggen![]()
Ja, die zijn gewoon geldig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:02 schreef k_man het volgende:
Weet iemand overigens of oude dollars nog geldig zijn?Ik had nog een stapeltje liggen van een paar jaar terug en die zien er anders uit dan de nieuwe.
ik wissel het altijd om , of maak het daar op het vliegveld opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:51 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie ook allemaal van die envelopjes met allerlei buitenlands geld dat misschien ooit nog eens handig is?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:51 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie ook allemaal van die envelopjes met allerlei buitenlands geld dat misschien ooit nog eens handig is?
Ja, ik heb hier nog heel wat buitenlands geld liggen eigenlijk. Heel veel dollars en soles, maar die komen altijd wel van pas. Verder ook nog wel kleinere bedragen uit landen waar ik niet snel meer zal komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:51 schreef k_man het volgende:
Geen envelopjes, wel een een blikje met los geld. Ook heb ik wat ingeplakt in reisverslagen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:51 schreef k_man het volgende:
Dollars heb ik altijd voldoende op voorraad. Dollars komen immers altijd van pas.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:02 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb hier nog een aantal losse contante dollars, wel makkelijk inderdaad om het vliegveld mee af te komen. Kijken of via Marktplaats of iets dergelijke iemand nog wat dollars overheeft, scheelt weer transactiekosten...
Volgens Weather Underground valt het wel mee, elke dag rond de 28 graden en zonnig.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe warm is het daar nu ongeveer K_man??
Qua kleding kun je het beste licht gekleurde kleding meenemen van natuurlijke materialen. Katoen en linnen draagt vaak het prettigst als het warm is. En zorg dat het ruim zit, dan kan de lucht lekker circuleren in je kleding!
Over de betrouwbaarheid van wundergournd.com hebben we het hier al eerder gehad... toevallig klopt hier vandaag het plaatselijke weer wel, maar de voorspellingen voor mijn bestemmingen hebben vrijwel nooit geklopt (net als het Nederlandse weerbericht eigenlijk).quote:Op zondag 8 mei 2005 23:33 schreef Douwe het volgende:
Volgens Weather Underground valt het wel mee, elke dag rond de 28 graden en zonnig.
in sanaa, slechts 23, in aden echter 38quote:Op zondag 8 mei 2005 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe warm is het daar nu ongeveer K_man??
Qua kleding kun je het beste licht gekleurde kleding meenemen van natuurlijke materialen. Katoen en linnen draagt vaak het prettigst als het warm is. En zorg dat het ruim zit, dan kan de lucht lekker circuleren in je kleding!
nodig niet, maar wel handig, ook tegen andere beesten als (malaria)muggen, die in malariagebieden voorkomen. Meestal werkt een goede airco in combinatie met DEET ook goed, maar voor je eigen nachtrust kan een goede klamboe wel handig zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:13 schreef k_man het volgende:
Ff een vraagje: heb je in malariagebied ook per definitie een klamboe nodig?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Even zwaaien naar de TRV-ers vanuit Boulder.
Het is warm hier, maar in het Rocky Mountans National Park konden we op een gegeven moment niet verder vanwege een sneeuwbui. En dat is maar op een uurtje rijden van hier.
Ik vind het wel handig. Noodzakelijk is het niet, handig wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:13 schreef k_man het volgende:
Ff een vraagje: heb je in malariagebied ook per definitie een klamboe nodig?
Wij niet, Diego welquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef k_man het volgende:
Morgen nog een dagje werken. Vrijdag vliegen.
Alvast wat spulletjes ingepakt. Missen jullie me al een beetje?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wanneer mag Diego weer terug?
quote:Lucille (Forum Admin) - maandag 25 april 2005 @ 23:03
DiegoArmandoMaradona is 2 maanden weg wegens trollenen en bewust mensen irriteren.
Ben ik alweer terug in NLquote:
Nog eentje...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:15 schreef flipsen het volgende:
Nog 2 nachtes slapen...
Je bent je er van bewust dat K_man naar Jemen gaat??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Prettige reis en veel plezier met de chica's daar.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat K_man naar Jemen gaat??
nou ja zeg....quote:Op maandag 16 mei 2005 07:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet vandaag allemaal nuttige dingen doen van mezelf.
En dat begon met vroeg mn bed uitkomen.
Alles voor de studiepunten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het weekend maar met wat Franse studenten rondgefietst, gelopen en gefeest in Amsterdam (IJburg, Noord, Bijlmer enzo) in plaats van met Duitsers bier drinken in Duitsland...![]()
Nee!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:32 schreef DutchTrain het volgende:
Ow en had ik al verteld dat ik binnenkort 4 dagen naarDublin
ga
welja, wrijf het er maar in: wij gaan de koude winter in en jij hebt het over vakantie !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:30 schreef DutchTrain het volgende:
.
Ik denk dat dat er maar 1 kan zijn:
HTL #40 Wegens vakantie geopend
Tja, das nou jammer op het zuidelijk halfrond, dat de Kerstvakantie in de zomer valtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:51 schreef qwerty_x het volgende:
welja, wrijf het er maar in: wij gaan de koude winter in en jij hebt het over vakantie !
nee dank u, dat was de mobilisatie dag hiero: moeders hou uw dochters binnenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:55 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg, dat was jij toch niet qwerty, die Romeo rondleidde in Sao Paulo?
Ik zou ook hard weggerend zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:00 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
nee dank u, dat was de mobilisatie dag hiero: moeders hou uw dochters binnen
(en hou de rest van je familie er trouwens ook maar)
Dat kan heel verstandig zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:31 schreef qwerty_x het volgende:
nee, ik blijf verre van alle nederlanders hier
inclusief die Martijn
ja dat lijkt me wel wat! Is ie geband??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
#40 - Wachten op Diego...
Die dan maar?
Die had ik er bijna bijgezetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
#40 - Wachten op Diego...
Die dan maar?
Ja, begin juni mag hij weer terugkomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ja dat lijkt me wel wat! Is ie geband??
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, begin juni mag hij weer terugkomen.
quote:
als het tegenzit is het soms maar 20 graden, stel je voor !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat kan heel verstandig zijn!
Hoe koud wordt het nu in de winter bij jou??
Net zoiets als een mooie zomerdag hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |