Ja, ik heb hier nog heel wat buitenlands geld liggen eigenlijk. Heel veel dollars en soles, maar die komen altijd wel van pas. Verder ook nog wel kleinere bedragen uit landen waar ik niet snel meer zal komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:51 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie ook allemaal van die envelopjes met allerlei buitenlands geld dat misschien ooit nog eens handig is?
Geen envelopjes, wel een een blikje met los geld. Ook heb ik wat ingeplakt in reisverslagen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:51 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie ook allemaal van die envelopjes met allerlei buitenlands geld dat misschien ooit nog eens handig is?
Dollars heb ik altijd voldoende op voorraad. Dollars komen immers altijd van pas.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:02 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb hier nog een aantal losse contante dollars, wel makkelijk inderdaad om het vliegveld mee af te komen. Kijken of via Marktplaats of iets dergelijke iemand nog wat dollars overheeft, scheelt weer transactiekosten...
Volgens Weather Underground valt het wel mee, elke dag rond de 28 graden en zonnig.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe warm is het daar nu ongeveer K_man??
Qua kleding kun je het beste licht gekleurde kleding meenemen van natuurlijke materialen. Katoen en linnen draagt vaak het prettigst als het warm is. En zorg dat het ruim zit, dan kan de lucht lekker circuleren in je kleding!
Over de betrouwbaarheid van wundergournd.com hebben we het hier al eerder gehad... toevallig klopt hier vandaag het plaatselijke weer wel, maar de voorspellingen voor mijn bestemmingen hebben vrijwel nooit geklopt (net als het Nederlandse weerbericht eigenlijk).quote:Op zondag 8 mei 2005 23:33 schreef Douwe het volgende:
Volgens Weather Underground valt het wel mee, elke dag rond de 28 graden en zonnig.
in sanaa, slechts 23, in aden echter 38quote:Op zondag 8 mei 2005 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe warm is het daar nu ongeveer K_man??
Qua kleding kun je het beste licht gekleurde kleding meenemen van natuurlijke materialen. Katoen en linnen draagt vaak het prettigst als het warm is. En zorg dat het ruim zit, dan kan de lucht lekker circuleren in je kleding!
nodig niet, maar wel handig, ook tegen andere beesten als (malaria)muggen, die in malariagebieden voorkomen. Meestal werkt een goede airco in combinatie met DEET ook goed, maar voor je eigen nachtrust kan een goede klamboe wel handig zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:13 schreef k_man het volgende:
Ff een vraagje: heb je in malariagebied ook per definitie een klamboe nodig?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Even zwaaien naar de TRV-ers vanuit Boulder.
Het is warm hier, maar in het Rocky Mountans National Park konden we op een gegeven moment niet verder vanwege een sneeuwbui. En dat is maar op een uurtje rijden van hier.
Ik vind het wel handig. Noodzakelijk is het niet, handig wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:13 schreef k_man het volgende:
Ff een vraagje: heb je in malariagebied ook per definitie een klamboe nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |