abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 10:00:56 #51
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26397325
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:51 schreef Hik het volgende:
...en dat tellen gebeurt vanaf een terrasje met tapas?
Hoe moet je anders tellen?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26406731
Leuke baantjes hebben jullie
  donderdag 21 april 2005 @ 16:52:28 #53
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26407414
Ik ga zo naar huis.

De zon lokt...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 17:04:57 #54
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26407736
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:52 schreef Hik het volgende:
Ik ga zo naar huis.

De zon lokt...
Waarom ga je dan naar huis en niet op een terrasje plaatsnemen?

Wat ik dus nu ga doen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26407847
Ik wil wireless-free zodat ik kan gaan internetten op het terras.

Ik vind het nog te koud om buiten te zitten eigenlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26408928
Ik had wireless internet hier, zodat ik vanaf het dakterras kon internetten, helaas werkte dat wireless niet erg fantastisch op de 3e etage.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 21 april 2005 @ 19:46:36 #57
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26411517
Ik ben mijn tas aant inpakken.. nog een half dagje werken en zaterdagochtend zit ik in het vliegruig!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 21 april 2005 @ 19:48:09 #58
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26411559
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik had wireless internet hier, zodat ik vanaf het dakterras kon internetten, helaas werkte dat wireless niet erg fantastisch op de 3e etage.
je kunt toch repeaters in je huis neerzetten !! (je kunt routers vaak als repeater configureren) Zo veel kost een extra router niet.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26414314
Dat wist ik dus niet. Wat kost zo'n repeater?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26414850
Ik vind aanwezig zijn op Schiphol altijd erg frustrerend als je er helemaal niet bent om te gaan vliegen. Ik kwam daar nog wel eens bij het kantoor van de Belastingdienst in het WTC. Zag dan de vliegtuigen, de vertreklijsten en dacht dan steevast... wanneer mag ik weer?

Overigens: nog drie weekjes.
pi_26414887
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:04 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wij zijn zo ontzettend nuttig bezig als ambtenaren!
Betaald trouwens niet verkeerd ook!
Om nog maar niet te spreken over het gedetacheerd zijn bij een ambtenarenorganisatie...
pi_26414911
Ik moet in mei een keer mijn ouders wegbrengen naar Schiphol en 's nachts weer halen 2 weken later. Inderdaad erg irritant als je zelf niet hoeft te vliegen.
pi_26414955
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef k_man het volgende:
Ik vind aanwezig zijn op Schiphol altijd erg frustrerend als je er helemaal niet bent om te gaan vliegen. Ik kwam daar nog wel eens bij het kantoor van de Belastingdienst in het WTC. Zag dan de vliegtuigen, de vertreklijsten en dacht dan steevast... wanneer mag ik weer?

Ik loop nu gewoon heeeeeeeeeeel veel op schiphol rond. Je went er vanzelf aan!
Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik echt heel blij ben met mijn werkgever, ik werk nu echt hele rare tijden en ze vinden het allemaal nog goed!
  donderdag 21 april 2005 @ 22:07:22 #64
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_26415604
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef k_man het volgende:

Hmm, als je even tijd hebt, ga je toch gewoon even? Loop naar een balie van een luchtvaartmaatschappij, en boek een retourtje. Simple as hell
pi_26415711
Ja hallo, ik heb geen oneindige hoeveelheid vakantiedagen hoor. Helaas.
  donderdag 21 april 2005 @ 22:25:42 #66
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_26416211
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef k_man het volgende:
Ja hallo, ik heb geen oneindige hoeveelheid vakantiedagen hoor. Helaas.
Dus? Dan ga je een dag. Dagje Londen ofzo.
pi_26416395
Nou, als ik iedere keer zou moeten vliegen als ik op schiphol kom, dan zou het niet goed gaan met mijn banksaldo.
Deze week zit ik er 3 keer. Volgende week ook geloof ik. Week erop zal niet veel beter worden.
  donderdag 21 april 2005 @ 22:38:41 #68
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_26416696
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, als ik iedere keer zou moeten vliegen als ik op schiphol kom, dan zou het niet goed gaan met mijn banksaldo.
Deze week zit ik er 3 keer. Volgende week ook geloof ik. Week erop zal niet veel beter worden.
Wel goed voor je frequent flyer kaart
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:58:58 #69
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26424061
Ik heb gisteren boodschappen gedaan. Vanavond gaan we (hoe passend in dit topic ) met een groep vrienden zélf tapas maken. Mijn gerechtjes: Kokkeltjes in amandelsaus, Chili Manchego en Salmorejo (een tomatendip uit Cordoba). Yummmm...

Nu ga ik eerst nog even een presentatie houden voor agrarisch Nederland... is weer eens wat anders...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:20:49 #70
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26425711
Dat klinkt goed.

Veel plezier alvast BHFH.

Vanochtend heb ik contact gehad met mijn toekomstige werkgever. Ja, ja, toekomstige, maandag arbeidsvoorwaarden gesprek.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_26425734
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef YPPY het volgende:
Dat klinkt goed.

Vanochtend heb ik contact gehad met mijn toekomstige werkgever. Ja, ja, toekomstige, maandag arbeidsvoorwaarden gesprek.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leuk!
pi_26426447
quote:
Dat klinkt goed.

Heeee!! Gefeliciteerd Super!
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:21:23 #73
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26428670
Goed gedaan Yp!

...de boeren waren tevreden...
pi_26429203
Ik heb de kriebels... Zit ik net weer goed en wel in NL, ben ik alleen maar aan het dromen over Azie en Zuid Amerika... Waarom wil het reisvirus niet weg? Weet je wat een mooie baan zou zijn? 3 maanden werken in Zuid-Amerika, 3 maanden in NL, om en om... Maar vind maar eens zoiets!
  Moderator vrijdag 22 april 2005 @ 12:50:26 #75
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26429433
quote:
Gefeliciteerd.

Rondlopen op Schiphol was inderdaad frustrerend. Het is toch de poort naar allerlei exotische bestemmingen en als je dan in eerste instantie alleen daar bent om de aansluitende bus naar Aalsmeer te pakken heeft dat iets deprimerends. Gelukkig ben ik op de weg terug even bij wat oud-collega's naar binnen gelopen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:08:26 #76
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26429915
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef Vogue het volgende:
Ik heb de kriebels... Zit ik net weer goed en wel in NL, ben ik alleen maar aan het dromen over Azie en Zuid Amerika... Waarom wil het reisvirus niet weg? Weet je wat een mooie baan zou zijn? 3 maanden werken in Zuid-Amerika, 3 maanden in NL, om en om... Maar vind maar eens zoiets!
Ik ben er aan alle kanten al rekening mee aan het houden dat het niét meer weggaat. Vandaar het mini-huis, het reizen per OV, het opsparen van dagen en de speciale rekening voor reisuitgaven...

Maar eigenlijk gaat het voor mij wat verder dan het reizen. Ik wil gewoon echt een poosje weg uit Nederland. Deels omdat ik wel behoefte heb aan een andere omgeving, maar met name omdat ik gewoon echt dat veldwerk wil doen. Naarmate ik in die laatste sollicitatie verder kwam heb ik me er ook op die manier meer op voorbereid: ga ik bijvoorbeeld nog allemaal mooie dingen voor in mijn keueken kopen als ik weet dat ik dat straks waarschijnlijk allemaal moet opslaan? Nee dus...
Aangezien ik voorlopig nog in deze hoek blijf doorsolliciteren wil ik de komende tijd in elk geval zo min mogelijk investeren in "huiselijke"/lange termijn dingen (dus ook geen lange termijn -rélatie... ).

Heb daar met mijn vader wel hele serieuze gesprekken over gehad. Ik ben nu 30, als ik nu 2-3 jaar in het buitenland ga zitten kom ik terug als écht al mijn vrienden getrouwd zijn (en waarschijnlijk ook al geworpen hebben ), iedereen is nu al hevig aan het settelen. Dat kan natuurlijk vervelend zijn, maar ik wil ook niet hier een beetje gaan zitten wachten tot ik moedergevoelens krijg... tot nu toe is dat nog niet gebeurd namelijk!
Het kan zijn dat er tijdens deze zoekperiode wat anders op mijn pad komt (wie weet slaat ineens de bliksem in en wil ik ook een drieling... ), maar mijn doel is voorlopig toch: wég!

Wel apart dat jij zo vastbesloten aan het settelen was en nu (zo snel alweer) kriebels krijgt...

Wat een mijmeringen op de vroege middag...
pi_26432731
quote:
3 maanden werken in Zuid-Amerika, 3 maanden in NL, om en om... Maar vind maar eens zoiets!
Geef maar een HIK( ) als je zoiets gevonden hebt, want daar ben ik ook naar op zoek.

Al ga ik dat de komende 4 maanden proberen om te realiseren want ik moet zelfs als ik een 'gewone' baan heb minimaal 3 keer per jaar in Nederland zijn.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26432756
Ik zou eigenlijk ook het liefst van september tot maart in ZA willen zitten en de rest van het jaar in Nederland. De enige kou die je dan tegen komt is als je een weekje gaat skieen
pi_26437178
Gefeliciteerd YPPY!
  Moderator vrijdag 22 april 2005 @ 19:05:04 #80
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26438318
De clubkampioenschappen squash gaan vanavond van start. Dat houdt dus in: spierpijn.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26439006
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geef maar een HIK( ) als je zoiets gevonden hebt, want daar ben ik ook naar op zoek.

Al ga ik dat de komende 4 maanden proberen om te realiseren want ik moet zelfs als ik een 'gewone' baan heb minimaal 3 keer per jaar in Nederland zijn.
Ja, zoiets zou voor mij ook ideaal zijn.
pi_26451726
quote:
Ik probeer het op te lossen door als freelancer in NL pogen te werken, in tijdelijke projecten dus. Tussendoor ga ik dan op reis. Maar de bedoeling is om het om te draaien. In Azië wonen en dan mee en dan een aantal maanden terugkeren naar NL om centjes te verdienen. De kosten van levensonderhoud in Azië zijn niet zo hoog dat dit niet zou kunnen.

Evenwel durf ik nog niet zo goed om te kiezen. Met als gevolg dat ik m'n huis wel verkocht heb, maar toch weer iets volwaardigs wil terugkopen. Terwijl een mini-appartementje in Amsterdam logischer zou zijn in bovenstaand verhaal....
  Moderator zaterdag 23 april 2005 @ 12:47:20 #83
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26451777
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 19:05 schreef UIO_AMS het volgende:
De clubkampioenschappen squash gaan vanavond van start. Dat houdt dus in: spierpijn.
Herstel, dat houdt dus in: last van rechter hamstring en linkerknie. Een spagaat op mijn leeftijd werkt kennelijk niet meer.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26452057
Weer wezen shoppen zonet. ORS, Diacure, Paludrine, vitaminepilletjes.

Winkelen kan soms zó leuk zijn!
pi_26456214
* Liejannuh heeft eindelijk leuke stoelen gevonden voor op het balkon!
En ze zitten lekker en ze waren ook nog eens betaalbaar!
En ik heb beloofd de winkel te spammen: www.propvol.nl
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:24:56 #86
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_26461126
quote:
hoezo om en om ?
dat lijkt me nou juist něet leuk, een beetje halfslachtig en net niet je-van-het; je blijft toch altijd een nederlander op reis en wordt niet beschouwd als local

nee, geef mij maar de volle mep, zonder om en om of tijdelijk, dat heeft zo z'n voordelen

de golven en zon zien er trouwens goed uit; ik laat de tapas aan me voorbijgaan en pak m'n surfplank maar weer 'ns
zonnig Brasil
pi_26464020
Gelukkig ben je nu wel een local he?
  zondag 24 april 2005 @ 10:13:57 #88
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26468663
Welke stoelen zijn het geworden Liejannuh? Ik zie er verschillende op die site.

In het buitenland wonen zou echt niks voor mij zijn. Dat houd ik lekker voor de vakanties.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_26468789

En dan dus alleen de stoelen.

Nog wel een redelijk schappelijke prijs ook voor 60 euro per stoel.
Leuk detail: dit zijn stoelen voor de duitse markt. Dus ze zijn 5 cm breder dan "gewone" stoelen.
Niet dat ik dat nou zo hard nodig heb, maar het zit wel lekker ruim!

Over in het buitenland wonen gesproken: ik zou het leuk vinden voor een paar jaar, maar dan toch weer terug naar mn roots willen. Gewoon gevoelsmatig. Voorlopig hou ik het wel bij lange, verre vakanties.
  zondag 24 april 2005 @ 10:30:31 #90
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26468830
Ze zijn leuk en handig dat ze opklapbaar zijn. In de Amerikaanse versie van die stoelen kun je dan vast met z'n tweeen zitten.
*OUD heilige*
pi_26468885
Geen idee, ik zal het eens vragen als ik er weer eens kom!
Zal trouwens binnenkort eens een foto maken van mn balkon! Het is echt leuk geworden (vind ik! )!
  zondag 24 april 2005 @ 15:21:37 #92
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26474835
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:24 schreef qwerty_x het volgende:
hoezo om en om ?
dat lijkt me nou juist něet leuk, een beetje halfslachtig en net niet je-van-het; je blijft toch altijd een nederlander op reis en wordt niet beschouwd als local
Dat wil ik dus ook inderdaad. Hoewel je nooit helemáál local zult worden, is het zo essentieel anders om ergens te wérken, echt te leven. Tot nu toe is dat voor mij ook steeds beperkt gebleven tot enkele maanden, maar hopelijk is dat binnenkort anders.

Ik heb gisteren de hele dag binnen gezeten om een workshop te geven in het Latijns Amerika Centrum en nu wil ik nog een sollicitatiebrief schrijven. Echt veel van het mooie weer maak ik dus niet mee. Maar dat wordt volgende week wel goed gemaakt...
pi_26483861
Helemaal local zul je inderdaad nooit worden. Mensen die niet beter weten zullen je altijd zien als een toerist, al zit je er maanden of jaren.
  zondag 24 april 2005 @ 21:43:15 #94
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_26484379
quote:
Op zondag 24 april 2005 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
(...)
Over in het buitenland wonen gesproken: ik zou het leuk vinden voor een paar jaar, maar dan toch weer terug naar mn roots willen. Gewoon gevoelsmatig. Voorlopig hou ik het wel bij lange, verre vakanties.
Liejanuhh, na ruim 15 jaar buiten nederland kan ik me juist nix voorstellen bij "mn roots"
ik heb indertijd de beslissing genomen en nooit spijt gehad (desalniettemnin, hoe was het ook alweer: elk voordeel heb zn nadeel ?)
door die beslissing heb ik heel wat van de wereld gezien, heb in verschillende werelddelen gewoond en uiteindelijk hoop ik, door al die ervaringen op een hoop te gooien, het beste te combineren
maar terug naar mn roots, nee, bedankt, er zijn wat mij betreft nog een heleboel interessante culturen te ontdekken
zonnig Brasil
  zondag 24 april 2005 @ 21:50:01 #95
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_26484603
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helemaal local zul je inderdaad nooit worden. Mensen die niet beter weten zullen je altijd zien als een toerist, al zit je er maanden of jaren.
dat ben ik niet met je eens
als je echt je best doet en je gedraagt als een normaal persoon: je wordt misschien gezien als (geintegreerde) buitenlander, één van ons, ja, maar niet als toerist.
en dat is gelukkig een heel groot verschil
zonnig Brasil
pi_26484713
Over toerist gesproken: dadelijk gaat 'Undercover' op SBS6 over toerist in Nederland. De presentator doet zich voor als Zweedse toerist in Amsterdam geloof ik.

Waarschijnlijk geen journalistiek hoogstandje (de zender zegt wat dat betreft genoeg), maar goed.
pi_26485485
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:43 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Liejanuhh, na ruim 15 jaar buiten nederland kan ik me juist nix voorstellen bij "mn roots"
ik heb indertijd de beslissing genomen en nooit spijt gehad (desalniettemnin, hoe was het ook alweer: elk voordeel heb zn nadeel ?)
door die beslissing heb ik heel wat van de wereld gezien, heb in verschillende werelddelen gewoond en uiteindelijk hoop ik, door al die ervaringen op een hoop te gooien, het beste te combineren
maar terug naar mn roots, nee, bedankt, er zijn wat mij betreft nog een heleboel interessante culturen te ontdekken
Daar heb je ook helemaal gelijk in.
Ik vind het heel prettig om weer "thuis" te komen en dat thuis is voor mij nu in Nederland.
Dat neemt niet weg dat er natuurlijk altijd een kans is dat ik naar het buitenland verkas, maar ik zie het niet als hoger doel ofzo.
pi_26495203
Een goedemiddag iedereen
Nog 3 nachtjes slapen en dan ga ik naar Istanbul!! Ik ben er hard aan toe.

Wat betreft die kriebels e.d.... Op één of andere manier lukt het mij nooit om mij in het buitenland helemaal thuis te voelen. Ik vind het heerlijk om in het buitenland te zijn en om te reizen, maar ik heb me nooit "een inwoner van" gevoeld. Er zijn plekken waar ik heel graag langer wil blijven, maar om er nou permanent te wonen.. Ik ga mijn vrienden thuis dan missen, en de gewone dingen, zoals even bij iemand op de koffie gaan, even de stad in, lekker op stap, gewoon de dagelijkse dingen.
Maar als ik dan weer een tijdje thuis ben, dan mis ik juist het buitenland. Het avontuur, andere culturen, nieuwe mensen leren kennen, mijn horizon verbreden. Ik weet gewoon niet wat ik er mee moet. Ik ben nu bijna 26 en zal best graag een tijdje naar het buitenland uitgezonden willen worden, voor een jaar of 1, 2. Maar als ik dan terugkom in Nederland, ben ik bang dat er teveel veranderd is, dat mijn vrienden allemaal samenwonen, kinderen hebben, noem maar op. Hoewel mijn sterrebeeld tweelingen is, is het helaas onmogelijk om mezelf in 2-en te splitsen; één deel in het buitenland en het andere deel in NL. Daar komt nog bij dat ik enig kind ben en dat ik het (voornamelijk) mijn moeder niet aan wil doen om zolang van huis te zijn, ze slaapt al niet als ik belangrijke dag heb, laat staan wanneer ik in het buitenland ben. Ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet.

Mijn studie is helaas niet gespecialiseerd genoeg om te kunnen freelancen, dat zou nog een oplossing kunnen zijn, maar stel dat ik kan freelancen, dan wordt dat waarschijnlijk als reisleidster, en dat is nou net wat ik eigenlijk niet meer wil.
  Moderator maandag 25 april 2005 @ 13:16:41 #99
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26495949
Nog 10 nachten slapen en ik vertrek naar Colorado. Het reisplan krijgt al enige vorm. We huren een auto en maken een roadtrip naar Las Vegas. Helaas komen we niet langs Mount Rushmore . Het laatste weekend zit ik in Florida. Waarschijnlijk ga ik daar een paar dagen naar Key West.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26495994
Ben ook weer terug uit Engeland

Het weerbericht klopte gelukkig niet en het was dus 4 dagen lang vrijwel onbewolkt en tussen de 15 en 20 graden. Veel rondgelopen door de steden afgewisseld met wat terrasbezoekjes dus.

Bovenstaande is zeer herkenbaar; ben nu wel blij met een vaste baan enzo, en tijdens m'n studie veel mensen naar het buitenland zien gaan om te studeren, maar die beperkten zich dan altijd tot 1 stad of land. Zelf houd ik meer van landen en steden vergelijken en te reizen in plaats van op 1 plek te zitten. Maar de kriebels om mijn vaste locatie om te ruilen voor een plek ergens anders in de westerse wereld zal ik wel blijven houden, voor het avontuur, andere culturen etc. neem ik wel vakantie of kijk ik gewoon hier in de stad rond.

Oh en als we over astrologie beginnen, dit zegt m'n horoscoop vandaag
quote:
Het kan een avontuurlijke dag worden. Denk eens niet aan uw werk en bevrijd uzelf van een kille partner die u niet waardeert. Een zekere hang naar het mystieke kan uw doorgaans nuchtere geest bezighouden. Zoek de natuur op en eet zo gezond mogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')