Hoe moet je anders tellen?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:51 schreef Hik het volgende:
...en dat tellen gebeurt vanaf een terrasje met tapas?![]()
Waarom ga je dan naar huis en niet op een terrasje plaatsnemen?quote:
je kunt toch repeaters in je huis neerzetten !! (je kunt routers vaak als repeater configureren) Zo veel kost een extra router niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik had wireless internet hier, zodat ik vanaf het dakterras kon internetten, helaas werkte dat wireless niet erg fantastisch op de 3e etage.![]()
Om nog maar niet te spreken over het gedetacheerd zijn bij een ambtenarenorganisatie...quote:Op donderdag 21 april 2005 09:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wij zijn zo ontzettend nuttig bezig als ambtenaren!
Betaald trouwens niet verkeerd ook!
Ik loop nu gewoon heeeeeeeeeeel veel op schiphol rond. Je went er vanzelf aan!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef k_man het volgende:
Ik vind aanwezig zijn op Schiphol altijd erg frustrerend als je er helemaal niet bent om te gaan vliegen. Ik kwam daar nog wel eens bij het kantoor van de Belastingdienst in het WTC. Zag dan de vliegtuigen, de vertreklijsten en dacht dan steevast... wanneer mag ik weer?
Overigens: nog drie weekjes.
Hmm, als je even tijd hebt, ga je toch gewoon even? Loop naar een balie van een luchtvaartmaatschappij, en boek een retourtje. Simple as hellquote:Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef k_man het volgende:
Ik vind aanwezig zijn op Schiphol altijd erg frustrerend als je er helemaal niet bent om te gaan vliegen. Ik kwam daar nog wel eens bij het kantoor van de Belastingdienst in het WTC. Zag dan de vliegtuigen, de vertreklijsten en dacht dan steevast... wanneer mag ik weer?
Overigens: nog drie weekjes.
Dus? Dan ga je een dag. Dagje Londen ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef k_man het volgende:
Ja hallo, ik heb geen oneindige hoeveelheid vakantiedagen hoor. Helaas.
Wel goed voor je frequent flyer kaartquote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, als ik iedere keer zou moeten vliegen als ik op schiphol kom, dan zou het niet goed gaan met mijn banksaldo.
Deze week zit ik er 3 keer. Volgende week ook geloof ik. Week erop zal niet veel beter worden.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef YPPY het volgende:
Dat klinkt goed.
Veel plezier alvast BHFH.
Vanochtend heb ik contact gehad met mijn toekomstige werkgever. Ja, ja, toekomstige, maandag arbeidsvoorwaarden gesprek.
Heeee!! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef YPPY het volgende:
Dat klinkt goed.
Veel plezier alvast BHFH.
Vanochtend heb ik contact gehad met mijn toekomstige werkgever. Ja, ja, toekomstige, maandag arbeidsvoorwaarden gesprek.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef YPPY het volgende:
Ik ben er aan alle kanten al rekening mee aan het houden dat het niét meer weggaat. Vandaar het mini-huis, het reizen per OV, het opsparen van dagen en de speciale rekening voor reisuitgaven...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef Vogue het volgende:
Ik heb de kriebels... Zit ik net weer goed en wel in NL, ben ik alleen maar aan het dromen over Azie en Zuid Amerika... Waarom wil het reisvirus niet weg? Weet je wat een mooie baan zou zijn? 3 maanden werken in Zuid-Amerika, 3 maanden in NL, om en om... Maar vind maar eens zoiets!
Geef maar een HIK(quote:3 maanden werken in Zuid-Amerika, 3 maanden in NL, om en om... Maar vind maar eens zoiets!
Ja, zoiets zou voor mij ook ideaal zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geef maar een HIK() als je zoiets gevonden hebt, want daar ben ik ook naar op zoek.
Al ga ik dat de komende 4 maanden proberen om te realiseren want ik moet zelfs als ik een 'gewone' baan heb minimaal 3 keer per jaar in Nederland zijn.
Ik probeer het op te lossen door als freelancer in NL pogen te werken, in tijdelijke projecten dus. Tussendoor ga ik dan op reis. Maar de bedoeling is om het om te draaien. In Azië wonen en dan mee en dan een aantal maanden terugkeren naar NL om centjes te verdienen. De kosten van levensonderhoud in Azië zijn niet zo hoog dat dit niet zou kunnen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef Vogue het volgende:
Ik heb de kriebels... Zit ik net weer goed en wel in NL, ben ik alleen maar aan het dromen over Azie en Zuid Amerika... Waarom wil het reisvirus niet weg? Weet je wat een mooie baan zou zijn? 3 maanden werken in Zuid-Amerika, 3 maanden in NL, om en om... Maar vind maar eens zoiets!
Herstel, dat houdt dus in: last van rechter hamstring en linkerknie. Een spagaat op mijn leeftijd werkt kennelijk niet meer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:05 schreef UIO_AMS het volgende:
De clubkampioenschappen squash gaan vanavond van start. Dat houdt dus in: spierpijn.
hoezo om en om ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef Vogue het volgende:
Dat wil ik dus ook inderdaad. Hoewel je nooit helemáál local zult worden, is het zo essentieel anders om ergens te wérken, echt te leven. Tot nu toe is dat voor mij ook steeds beperkt gebleven tot enkele maanden, maar hopelijk is dat binnenkort anders.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:24 schreef qwerty_x het volgende:
hoezo om en om ?
dat lijkt me nou juist něet leuk, een beetje halfslachtig en net niet je-van-het; je blijft toch altijd een nederlander op reis en wordt niet beschouwd als local
Liejanuhh, na ruim 15 jaar buiten nederland kan ik me juist nix voorstellen bij "mn roots"quote:Op zondag 24 april 2005 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
(...)
Over in het buitenland wonen gesproken: ik zou het leuk vinden voor een paar jaar, maar dan toch weer terug naar mn roots willen.Gewoon gevoelsmatig.
Voorlopig hou ik het wel bij lange, verre vakanties.
dat ben ik niet met je eensquote:Op zondag 24 april 2005 21:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helemaal local zul je inderdaad nooit worden. Mensen die niet beter weten zullen je altijd zien als een toerist, al zit je er maanden of jaren.
Daar heb je ook helemaal gelijk in.quote:Op zondag 24 april 2005 21:43 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Liejanuhh, na ruim 15 jaar buiten nederland kan ik me juist nix voorstellen bij "mn roots"
ik heb indertijd de beslissing genomen en nooit spijt gehad (desalniettemnin, hoe was het ook alweer: elk voordeel heb zn nadeel ?)
door die beslissing heb ik heel wat van de wereld gezien, heb in verschillende werelddelen gewoond en uiteindelijk hoop ik, door al die ervaringen op een hoop te gooien, het beste te combineren
maar terug naar mn roots, nee, bedankt, er zijn wat mij betreft nog een heleboel interessante culturen te ontdekken
quote:Het kan een avontuurlijke dag worden. Denk eens niet aan uw werk en bevrijd uzelf van een kille partner die u niet waardeert. Een zekere hang naar het mystieke kan uw doorgaans nuchtere geest bezighouden. Zoek de natuur op en eet zo gezond mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |