Probeer Alitalia eens. Oranje brood met een 1 cm dikke laag wat voor brie door moet gaan.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zo heel slecht ziet dit er niet uit. Bij Martinair krijg je minder en ranziger voer.

Ik heb ook Alitalia gevlogen, maar dat staat me niet bij als slecht voedsel. Kan me overigens niet herinneren wat het was, maar écht slecht had ik wel onthouden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:06 schreef PS het volgende:
[..]
Probeer Alitalia eens. Oranje brood met een 1 cm dikke laag wat voor brie door moet gaan.

wat moeten we hieruit opmaken... dat je inmiddels in Yemen ben, dat je onderweg bent of dat je bezig bent om onderweg te gaan?quote:

13 euro bij de ANWB-reiswinkels af te halen met pasfoto.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:31 schreef Liejannuh het volgende:
Post dan ook even wat een internationaal rijbewijs kost. Dan hoef ik het niet op te zoeken!
Wat wij allemaal wel niet willen weten voor een europese enquete!

ehmm, mag je ook legaal mee als je geen overgewicht hebt, niet op dieet wil en geen last hebt van niet slank zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:04 schreef YPPY het volgende:
Heeft iemand van jullie nog zin om naar Slot Loevestein te gaan voor een meet? Als je je aanmeld bij de dieetclub of slank de zomer in, mag je mee.

Ik kijk liever naar het aantal dagen, aantal uren lijkt meteen een stuk meer!quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:32 schreef YPPY het volgende:
Hoeveel uur is het nog voordat je gaat k_man?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |