Nee, we maken een toeristisch rondje naar Las Vegas vanuit Colorado. En dan vlieg ik van Denver naar Miami om daar ook nog iemand op te zoeken. Ik vlieg vanuit Amsterdam naar Denver en ga vanuit Miami weer terug naar Amsterdam.quote:Op maandag 25 april 2005 14:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan ga je van Colorado naar Florida rijden?
Dat zou ik kunnen doen, maar de persoon die ik opzoek kan de VS niet uit. Heeft te maken met de aanvraag van een greencard en het feit dat zij oorspronkelijk uit Cuba komt.quote:Op maandag 25 april 2005 15:46 schreef Hik het volgende:
Vanuit Miami kun je zo een bootje pakken en even langskomen...![]()
Nog twee nachtjes slapen... (ik win!)
![]()
al weer 2 nachtjes thuisquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja hallo, dit is geen afteltopic!
nog negen
* oYo over twee dagenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vertrek over ruim een half uur weer naar Schiphol!
Nou ja zegquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:33 schreef Liejannuh het volgende:
Dat zou heel goed kunnen!
Ik keek alleen de andere kant op!
We waren al bijna in Haarlem voordat ik doorhad dat we in de verkeerde trein zaten!quote:
sstquote:
Wat moet je als ervaren TRV'er dan nog kopen in een fysiek bestaande winkel, behalve vers voedsel?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:05 schreef k_man het volgende:
Ja, Koninginnedag op zaterdag. Eén van de weinige dagen waarop je ongestoord inkopen kunt doen voor een aankomende reis, is het gros van de winkels dicht...![]()
Ambtenaar hèquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:41 schreef Liejannuh het volgende:
Dat heeft mijn collega een keer gedaan met een doosje nietjes!
Dat is nog erger!
't is voor mij nu al te warm buiten.. alhoewel in de winter sauna best OK is.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:27 schreef YPPY het volgende:
De sauna gisteren was erg goed geslaagd. Nog even en ik ben verslaafd aan meetings in sauna's. Kunnen we niet een travelmeet doen in de sauna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |