_0-quote:Op maandag 18 april 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
tvp
mooie titel... gebruiken we voor volgend jaar weer
Hoort daar niet een kraagje aan? Aangenomen dat dat het shirt uit de 'Romariotijd' was.quote:Op maandag 18 april 2005 15:01 schreef pascalheister het volgende:
zo ff blij doen hier
deze gister gekocht op Ebay
[afbeelding]
das een oudjequote:Op maandag 18 april 2005 15:01 schreef pascalheister het volgende:
zo ff blij doen hier
deze gister gekocht op Ebay
[afbeelding]
Duidelijk.quote:Op maandag 18 april 2005 14:59 schreef cultheld het volgende:
ff reageren op de post van Suijk: Voetballend gezien is het een aanwinst; Maar zijn arrogante maniertjes zouden de sfeer van de groep ongetwijfeld verzieken. Daar ben ik niet zo idolaat van, moet ik zeggen, dus eigenlijk ben ik wel blij dat hij niet komt; Dat die arrogante etter nóóit meer in Oranje komt te spelen.
zorgen jullie eerst maar dat je in CL terecht komtquote:
als je ff wacht tot mei dan kan ie dr gewoon als prijs bijquote:Op maandag 18 april 2005 15:29 schreef ASSpirine het volgende:
Degene die de banner heeft gemaakt, pascal zeker?
mag misschien even updaten
Niet dat het lelijk is ofzo, maar de recente CL-successen mogen er mss ook bij staan
Natuurlijk als je er tijd voor hebt
puur zonder emoties bekeken levert de finale ophalen gewoon nog veel meer miljoenen op. Maar k verlies liever de finale dan de halve finalequote:Op maandag 18 april 2005 15:49 schreef ASSpirine het volgende:
Nu ik er zo over nadenk, de finale verliezen of in de halve finale verliezen...
de halve finale verliezen is natuurlijk zo erg, maar om in de finale onderuit te gaan, daar zou ik echt niet tegenkunnen
dus als we naar de finale gaan, moeten we meteen de beker meenemen
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 18 april 2005 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
puur zonder emoties bekeken levert de finale ophalen gewoon nog veel meer miljoenen op. Maar k verlies liever de finale dan de halve finale
jij werkt 's avonds ?quote:Op maandag 18 april 2005 15:59 schreef LuNaTiC het volgende:
netjes. Ik zou ook wel weer willenmaar zit er helaas niet in dit keer.
Wordt denk ik weer een hel om twee keer vrij te krijgen van werkMn collega'skrijgen een punthoofd van me omdat ik steeds moet ruilen om het te kunnen zien
Dus ik denk dat ze PSV liever zagen stranden
toch ga ik vanavond weer ff een poging doen
Ik neem ff aan dat jij ook gaatquote:Op maandag 18 april 2005 16:06 schreef rubbereend het volgende:Appelsientje
duimen dat t lukt om kaartjes te krijgen
quote:Op maandag 18 april 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik neem ff aan dat jij ook gaat
Jij kan alleen de kaartjes al 1 dag eerder kopen
Als het net zo snel gaat als vorige keer.. mag ik vrijdag wel heel vroeg op staan....quote:Op maandag 18 april 2005 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben benieuwd hoe snel t zal gaan, heel snel denk k
yep. maar met een beetje geluk wordt er eerder gesloten op 4 mei, dat zou al een groot voordeel zijn. Hoef ik alleen nog maar 26 april iets te regelen... maarja zometeen maar ff achteraan gaanquote:Op maandag 18 april 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jij werkt 's avonds ?![]()
Dat probleem had ik ook altijd toen ik nog 's avonds werkte bij planet... maar gelukkig werk ik 's avonds niet meer
Nee hoor, en MM vindt Alex een wereldverdedigerquote:Op maandag 18 april 2005 17:02 schreef rubbereend het volgende:
k heb natuurlijk in dit topic nog niet gemeld, maar PSV moet Barreto halen
k bedoelde eigenljik dit deelquote:Op maandag 18 april 2005 17:06 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Nee hoor, en MM vind Alex een wereldverdediger![]()
In dit topic nog niet neequote:Op maandag 18 april 2005 17:02 schreef rubbereend het volgende:
k heb natuurlijk in dit topic nog niet gemeld, maar PSV moet Barreto halen
Granqvist kan zowel linksback als links centraal achterin spelen.quote:Op maandag 18 april 2005 16:58 schreef johannes1986 het volgende:
Is Granqvist ook op de backposities inzetbaar? Ik dacht alleen centraal achterin..wel beter...hij schijnt maar 1 miljoen euro te kosten.
Rosicky zie ik gek genoeg nog komen ook....ik heb dr iig wel een goed gevoel over..hij is toch niet meer zo goed als eerst, dus ik denk dat hij zich eerst flink wil doorontwikkelen en laten zien bij bv. psv, omdat de échte top hem nu niet meer zal willen denk k...landzaat zou te gek zijn, maar lijkt me onhaalbaar...hoe duur zou hij zijn?
Is helemaal geen onzin. Vertel eens mm, waarom is iets gelijk onzin als jij er (nog) niet van op de hoogte bent?quote:Op maandag 18 april 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Wie gaat er nu Lucho González noemen als die al bij Porto heeft getekend.
Maar Rosicky naar PSV, da's onzin.
Het team wordt er in ieder geval niet slechter op. Dus als ze allemaal willen komen en haalbaar zijn (Half Europa wil Robinho) hebben we een goeie kans op de triplequote:Op maandag 18 april 2005 17:39 schreef cultheld het volgende:
Maar ff serieus: Wat zouden jullie vinden van Rosicky, VDV/Landzaat/Davids (sowieso een Nederlander, omdat 't zo in het beleid is opgenomen), Granqvist en Robinho als versterkingen, terwijl VOH, Vogel, Park en Van Bommel vertrekken?
Rosicky wil weg bij Dortmund en zal dat, mits nodig, afdwingen bij Dortmund. Tevens zit Dortmund in de financiële problemen en kan Rosicky bij PSV via de CL opbloeien (hij is nog maar 24 jaar oud) en daarna naar de absolute top (AC Milan, Barcelona, Real Madrid).quote:Op maandag 18 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Omdat Dortmund Rosicky aan zijn contract houdt, zelfs na veel lucratievere aanbiedingen uit Engeland. Dus als hij al weggaat, zal hij naar Engeland gaan en zeker niet naar PSV.
PSV heeft Rosicky zóveel te bieden. Geen slecht salaris (nog steeds miljoenen per jaar), Champions League voetbal, een talentvolle groep met een paar routiniers waardoor Rosicky optimaal door kan groeien, én een basisplaats. Tevens kan Rosicky nu niet op belangstelling rekenen van de absolute top, omdat Rosicky verneukt wordt door Bert van Marwijk en daarom zie ik zeker goede kansen voor een move van Rosicky naar PSV.quote:Op maandag 18 april 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Omdat González echt getekend heeft...
En cultheld, geloof me, een speler van dat kaliber komt niet in deze fase van zijn loopbaan naar de HCE.
dat ben ik met je eensquote:Op maandag 18 april 2005 15:49 schreef ASSpirine het volgende:
Nu ik er zo over nadenk, de finale verliezen of in de halve finale verliezen...
de halve finale verliezen is natuurlijk zo erg, maar om in de finale onderuit te gaan, daar zou ik echt niet tegenkunnen
dus als we naar de finale gaan, moeten we meteen de beker meenemen
eind 80 begin negentig, dus romario zou kunnenquote:Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:ronaldo speelde toch in dat shirt?
en edit, toch niet
Romario heeft inderdaad in dat shirt gespeeld. Het was ook veel al te koop met nummer 9 achter opquote:Op maandag 18 april 2005 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eind 80 begin negentig, dus romario zou kunnen
'88 ??quote:Op maandag 18 april 2005 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eind 80 begin negentig, dus romario zou kunnen
deze is gebruikt en zonder nummer. En ik bedoel ermee dat deze shirts van eind 80 tot begin 90 zijn gedragenquote:Op maandag 18 april 2005 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Romario heeft inderdaad in dat shirt gespeeld. Het was ook veel al te koop met nummer 9 achter op
Volgens mij droegen ze deze shirts niet in de jaren 80 vandaar die streep, maar daar kan ik me in vergissen natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2005 18:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze is gebruikt en zonder nummer. En ik bedoel ermee dat deze shirts van eind 80 tot begin 90 zijn gedragen
ik blader net in het PSV boek 80 jaar en zie in seizoen 89-90 dit shirt, in 88 was hij nog volledig roodquote:Op maandag 18 april 2005 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij droegen ze deze shirts niet in de jaren 80 vandaar die streep, maar daar kan ik me in vergissen natuurlijk.
Dat seizoen speelde ze inderdaad al in die shirts, maar ze zijn toen halverwege het seizoen naar die shirts gegaan, maar dat kan ook goed in 1988/89 zijn geweest.quote:Op maandag 18 april 2005 18:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik blader net in het PSV boek 80 jaar en zie in seizoen 89-90 dit shirt, in 88 was hij nog volledig rooddus nog een klein beetje jaren 80
Dan gaat PSV ook in zo'n hansopje spelen zoals Kameroenquote:Op maandag 18 april 2005 18:53 schreef ASSpirine het volgende:
Kappa zeker niet, Puma is nog wel te doen
Zegt ie zelf ja, maar geloof er niks van.quote:Op maandag 18 april 2005 19:13 schreef cultheld het volgende:
PSV wil Nevland hebben.
Daar staat ook dat Ajax en Feyenoord hem willenquote:Op maandag 18 april 2005 19:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://fotball.adressa.no(...)html?articleID=76839
19 pond, komt nog een paar pond bij voor verzenden uit engelandquote:Op maandag 18 april 2005 19:06 schreef Helly het volgende:
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Las trouwens op psv netwerk dat er woensdag maar 600 man ofzo meegaan, hebben ze aan 1 trein genoeg denk ik,maargoed, kheb er toch wel zin in.
dat is nog steeds t mooiste PSV shirt ooit, mooi roodquote:
Wat is je punt?quote:Op maandag 18 april 2005 19:20 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Daar staat ook dat Ajax en Feyenoord hem willen![]()
Dat wordt toch ongeloofwaardig, hij is net een half jaar in Nederland en de top-3 wil hem al hebben. Oke hij scoort wel aardig maar Sibon deed het bij Heerenveen ook goed.quote:
Nee... Maar Portugese en Argentijnse media hebben de koop voor 3,6 miljoen door FC Porto bevestigd gisteren. Over Robinho is nooit iets dusdanigs naar buiten gekomen.quote:Op maandag 18 april 2005 18:02 schreef johannes1986 het volgende:
haha...waarom zou González echt getekend hebben en Robinho nep? Omdat we allemaal graag dr droom van Robinho bij psv in stand willen houden ofzo? Ik zie toch echt het verschil niet...
Voor Rósicky-begrippen is dat altijd een achteruitgang in salaris, bij Dortmund staat hij in de basis en Bert laat hem op zijn beste plaats spelen. Ik schat de kans op 0 %.quote:Op maandag 18 april 2005 18:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV heeft Rosicky zóveel te bieden. Geen slecht salaris (nog steeds miljoenen per jaar), Champions League voetbal, een talentvolle groep met een paar routiniers waardoor Rosicky optimaal door kan groeien, én een basisplaats. Tevens kan Rosicky nu niet op belangstelling rekenen van de absolute top, omdat Rosicky verneukt wordt door Bert van Marwijk en daarom zie ik zeker goede kansen voor een move van Rosicky naar PSV.
Je slaat de plank weer eens volledig mis. Van Marwijk stelt 'm altijd rechtsbuiten op, terwijl hij controlerend véél beter is. Daarom draait hij nu zo'n flets seizoen.quote:Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor Rósicky-begrippen is dat altijd een achteruitgang in salaris, bij Dortmund staat hij in de basis en Bert laat hem op zijn beste plaats spelen. Ik schat de kans op 0 %.
Hè jammer, want het is zo'n geweldige spits.quote:World Player Of The Year schreef:
Er staat juist in dat Nevland zelf nog niets vernomen heeft van interesse van de Nederlandse topclubs, waaronder dus verstaan moet worden Ajax, Feyenoord of PSV.
quote:Op maandag 18 april 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je slaat de plank weer eens volledig mis. Van Marwijk stelt 'm altijd rechtsbuiten op, terwijl hij controlerend véél beter is. Daarom draait hij nu zo'n flets seizoen.
Rosicky gebeurt niet, VDV gebeurt niet, Landzaat gebeurt waarschijnlijk ook niet, Davids gebeurt niet, Granqvist misschien en Robihno ook niet.quote:Op maandag 18 april 2005 17:39 schreef cultheld het volgende:
Maar ff serieus: Wat zouden jullie vinden van Rosicky, VDV/Landzaat/Davids (sowieso een Nederlander, omdat 't zo in het beleid is opgenomen), Granqvist en Robinho als versterkingen, terwijl VOH, Vogel, Park en Van Bommel vertrekken?
Sibon en Feher mag je wel bestempelen als miskoop. Robert krijgt voorlopig nog het voordeel van de twijfel, maar het valt me tegen dat hij zo weinig speeltijd krijgt en ik vermoed dat dat niet is omdat hij de pannen van het dak speelt op de trainingen.quote:Op maandag 18 april 2005 20:15 schreef johannes1986 het volgende:
K heb z'n vermoeder dat Hiddink 1 of 2 al bekende spelers naar psv haalt, één of meer talenten zoals bv. Granqvist, en verder nog een paar uit de hoge hoed ( zoals bv. Gomes en Farfán vorig jaar ) , en dat die ook goede aankopen zullen blijken te zijn. Hiddink heeft tot nu toe erg goed ingekocht vind ik...heeft hij eigenlijk al miskopen gedaan?
En PSV moet dit seizoen voor de derde plaats vechten. En PSV wordt in de eerste ronde CL uitgeschakeld. En Ajax wordt met een straatlengte kampioen. En Gomes en Alex zijn clowns. Bijna iedereen riep dit soort dingen en het blijkt allemaal gelul te zijn. Nu roept bijna iedereen ook "Dat kan niet" , maar Hiddink zal menig mens verbazen met zijn gigantische aankopen, komende zomer.quote:Op maandag 18 april 2005 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rosicky gebeurt niet, VDV gebeurt niet, Landzaat gebeurt waarschijnlijk ook niet, Davids gebeurt niet, Granqvist misschien en Robihno ook niet.
PSV kan van alles willen, maar we moeten het ook kúnnen. Topspelers willen niet naar PSV/nederland of zijn te duur. Zelfs Zenden blijft liever bij M'brough...
Dat is helaas de realiteit van dit moment. Ik ben dan ook zeer benieuwd wat de nieuwe aanwinsten gaan worden.
Wat dit te maken heeft met de haalbaarheid van topspelers ontgaat mij even...quote:Op maandag 18 april 2005 20:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
En PSV moet dit seizoen voor de derde plaats vechten. En PSV wordt in de eerste ronde CL uitgeschakeld. En Ajax wordt met een straatlengte kampioen. En Gomes en Alex zijn clowns. Bijna iedereen riep dit soort dingen en het blijkt allemaal gelul te zijn.
Positief als altijd he cultheldquote:Nu roept bijna iedereen ook "Dat kan niet" , maar Hiddink zal menig mens verbazen met zijn gigantische aankopen, komende zomer.
Wat dat er mee te maken heeft? Dat de verwachtingen weer eens veel te laag zijn. We vergeten volgens mij dat PSV momenteel enorme naam maakt, door in de halve finale CL te staan en met een straatlengte aan kop te staan in de Nederlandse competitie.quote:Op maandag 18 april 2005 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat dit te maken heeft met de haalbaarheid van topspelers ontgaat mij even...
[..]
Positief als altijd he cultheld.
Ik pak nog even het rijtje wat je laatst tipte als versterkingen:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
Ik ben bang dat we in augustus alle 5 de namen hebben doorgestreept.
De halve finale CL kan idd wel eens een positieve werking gaan hebben, maar dan nog kan PSV niet concureren met het buitenland. Zenden heeft er bijvoorbeeld al schijt aan.quote:Op maandag 18 april 2005 20:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat dat er mee te maken heeft? Dat de verwachtingen weer eens veel te laag zijn. We vergeten volgens mij dat PSV momenteel enorme naam maakt, door in de halve finale CL te staan en met een straatlengte aan kop te staan in de Nederlandse competitie.
Hoho! Het is een rijtje wat jij een week of wat geleden op fok hebt neergezet. Maar ik ga de weddenschap met je aan. Ik zeg dus dat er minder dan 2 komen.quote:Ik durf een weddenschap met je aan te gaan: Van die 5 die jij noemt, zullen er minstens 2 in de zomerstop naar PSV komen.
En dan neemt de 1 de ander mee naar een wedstrijdquote:Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De halve finale CL kan idd wel eens een positieve werking gaan hebben, maar dan nog kan PSV niet concureren met het buitenland. Zenden heeft er bijvoorbeeld al schijt aan.
[..]
Hoho! Het is een rijtje wat jij een week of wat geleden op fok hebt neergezet. Maar ik ga de weddenschap met je aan. Ik zeg dus dat er minder dan 2 komen.
En nou maar hopen dat ik ongelijk krijg![]()
Ik hoop Pumaquote:Op maandag 18 april 2005 18:48 schreef pascalheister het volgende:
wordt tijd dat PSV van Nike afstapt (shirts vind ik niet geweldig mooi) en Kappa of Puma neemt
Ik hoop hetquote:Op maandag 18 april 2005 20:32 schreef Zapper het volgende:
Je zult zien dat Zenden gewoon komt.
quote:Op maandag 18 april 2005 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
diadora.
quote:Phillip Cocu woedend op Martijn Reuser
(Gepost door JV)
Phillip Cocu heeft afgelopen zondag in de uitwedstrijd bij Willem II dankzij Martijn Reuser zijn eerste rode kaart in de Nederlandse competitie opgelopen. De problemen tussen de Amsterdammer en Cocu begonnen toen Willem II'er Kevin Bobson geblesseerd op de grond lag. Reuser wilde de bal maar niet uit schieten, waarop Cocu een overtreding op hem maakte. "Dat deed ik, omdat ik zag dat Reuser verder wilde gaan en onze keeper ver uit zijn doel was om bij Bobson te kijken. Ik kon niet het risico nemen dat Reuser op doel zou schieten. Het is onmogelijk dat hij niemand hoorde roepen dat hij de bal buiten moest schieten. Zo ja, dan moet hij zijn oren laten nakijken." Cocu (en ook Reuser) kregen vervolgens geel door het opstootje wat ze met elkaar kregen.
Niet veel later maakte Reuser volgens Cocu bewust een gemene overtreding op hem. De middenvelder van PSV trakteerde de passerende Willem II'er vervolgens op een flinke bodycheck en zag opnieuw de gele kaart. "Mijn been is paars vanaf de knie tot aan de enkel. Het is beter dat Reuser zich even niet laat zien. Een speler, die zijn tegenstander bewust probeert te beschadigen, is geen knip voor zijn neus waard", aldus Cocu over Reuser. In 1998 miste Cocu door een 4e gele kaart zijn afscheidswedstrijd bij PSV. Zaterdag ontbreekt Cocu in het mogelijke kampioensduel van PSV. "Als we kampioen worden, loop ik wel een ereronde in mijn nette pak."
AC Milan of Barca.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:03 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik begin trouwens wel erg benieuwd te raken waarheen v. Bommel zal verkassen. Je hoort zoveel namen, telkens weer een andere Europese superploeg maar er is nog niks rond schijnbaar.
Bron?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:06 schreef cultheld het volgende:
VDV schijnt een huis te hebben gekocht in Nuenen (het huis van Johann Vogel, serieus no shit).
Ik dacht dat dat al vermeld was hier. o.a. PSV Netwerk; Een aantal users die sinds 2000 geregistreerd zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Bron?
Dat zou mij namelijk overtuigen.
Van Persie was ook zo goed als rond met PSV vorig jaar. Totdat Arsenal informeerde. Toen stuurde Van Persie een smsje naar PSV dat hij niet meer wilde komen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar van Persie had zogenaamd ook een huis in Eindhoven gekocht vorig jaar. Volgens "insiders" op PSV.netwerk.
Ik ben al sinds 1999 geregistreerd daar. En ik ben sceptisch.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al vermeld was hier. o.a. PSV Netwerk; Een aantal users die sinds 2000 geregistreerd zijn.
volgens mij is AZ jullie concurentquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:03 schreef F1Bas het volgende:
Leuk dat mensen nog steeds denken dat ze vd Vaart aan de grootste concurrent gaan verkopen.
yo Gs ben nr Arsnl s0ry grtz Rbnquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Van Persie was ook zo goed als rond met PSV vorig jaar. Totdat Arsenal informeerde. Toen stuurde Van Persie een smsje naar PSV dat hij niet meer wilde komen.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
yo Gs ben nr Arsnl s0ry grtz Rbn
[..]
[..]
Ik hoop dat het niet 4 mei is....Maar goed wanneer weten we het?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:40 schreef LuNaTiC het volgende:
lol!
* LuNaTiC] trouwens blij. Kunnen ruilen volgende week, 4 mei gaat waarschijnlijk niet door, dus[/me]
[me=LuNaTiC kan beide wedstrijden kijken. 4 mei hopelijk in eindhoven, als het niet in het stadion is dan maar in een kroeg ofzo
Waarom zou dat niet kunnen ? het is al wel vaker gebeurd hoor (ik noem Ooijer). Maar goed we zullen het wel horen(als er idd wat is) na de bekerfinale...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:03 schreef F1Bas het volgende:
Leuk dat mensen nog steeds denken dat ze vd Vaart aan de grootste concurrent gaan verkopen.
En hij ontkent ook al als er überhaupt geen sprake is van een overgang, wat een lulquote:Op maandag 18 april 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:Hiddink ontkent altijd alles als er nix rond is
Ooijer heeft bij ajax in de jeugd gespeeld en is daarna via Roda naar PSV gekomen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen ? het is al wel vaker gebeurd hoor (ik noem Ooijer). Maar goed we zullen het wel horen(als er idd wat is) na de bekerfinale...
Ging jij ook naar Milaan of niet?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ooijer heeft bij ajax in de jeugd gespeeld en is daarna via Roda naar PSV gekomen.
Dat is wat anders als een directe transfer van ajax naar PSV.
Al lijkt het wel steeds waarschijnlijker te worden dat van der Vaart wel eens naar PSV kan komen aan het eind van het seizoen.
Tuurlijk!quote:
Ik had ook niks anders verwachtquote:
Ja dat verdient lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:14 schreef rubbereend het volgende:
ja al die gokwinsten moeten ergens aan worden uitgegeven
Hoe ga je?quote:
Wij gaan ook met de auto en vertrekken maandagavond. We gaan alleen donderdagochtend pas terug waarschijnlijk. Ikz al eens kijken naar hotels. Met hoevelen gaan jullie en wat voor een bak?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe ga je?
Wij gaan gewoon met de auto.
Maandagavond of Dinsdagochtend heel vroeg vertrekken.
Woensdagochtend vroeg weer terug.
Als je nog een goedkoop Hotel of Hostel weet hou ik me aanbevolen, die hebben we nog niet namelijk.
4 man, Audi A4quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wij gaan ook met de auto en vertrekken maandagavond. We gaan alleen donderdagochtend pas terug waarschijnlijk. Ikz al eens kijken naar hotels. Met hoevelen gaan jullie en wat voor een bak?
bron: PSVquote:Er komen 3.000 extra kaarten beschikbaar voor PSV-supporters voor de uitwedstrijd tegen AC Milan op dinsdag 26 april.
Afgelopen zaterdag ging hetzelfde aantal voor eigen vervoer kaarten binnen negen minuten over de toonbank.
De 3.000 extra kaarten zijn zowel bestemd voor de combireis (360 stuks) als voor eigen vervoer (de overige kaarten). De verkoop voor eigen vervoer start morgenochtend om 09.00 uur via TicketBox (maximaal 1 kaart per PSV (Seizoen) Club Card). De prijs voor de extra kaarten bedraagt ¤51,- per stuk.
Informatie over de combireis zal zo spoedig mogelijk bekend worden gemaakt op de website van de Supportersvereniging PSV
Hmm ik had eigenlijk gehoopt dat ik dat bericht mis had gelopen....quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:09 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij niet, anders was er wel een bericht op psv.nl gekomen
Dat zou dan een slechte aankoop van PSV zijn. Die knol is namelijk met geen 10 paarden vooruit te branden. Is blessuregevoelig en is zo traag als een slak. Zijn spel sterft in schoonheid en met zijn trucjes wordt hij gewoon op de hak genomen.Er lopen genoeg voetballers rond - die niet over het paard getild zijn - waar PSV zich mee kan versterken. Juist het elftal van dit huidige PSV dat wars is van sterallure doet er goed aan zo'n moddervet eeuwig talent als van der Vaart links te laten liggen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ooijer heeft bij ajax in de jeugd gespeeld en is daarna via Roda naar PSV gekomen.
Dat is wat anders als een directe transfer van ajax naar PSV.
Al lijkt het wel steeds waarschijnlijker te worden dat van der Vaart wel eens naar PSV kan komen aan het eind van het seizoen.
[..]
Dat is inderdaad wat velen denken, ik ben er een van. Als VdV echt een topper is dan had hij het al lang moeten laten zien.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:15 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat zou dan een slechte aankoop van PSV zijn. Die knol is namelijk met geen 10 paarden vooruit te branden. Is blessuregevoelig en is zo traag als een slak. Zijn spel sterft in schoonheid en met zijn trucjes wordt hij gewoon op de hak genomen.Er lopen genoeg voetballers rond - die niet over het paard getild zijn - waar PSV zich mee kan versterken. Juist het elftal van dit huidige PSV dat wars is van sterallure doet er goed aan zo'n moddervet eeuwig talent als van der Vaart links te laten liggen.![]()
Ik kan het weten. Ben zelf semi-prof geweest. Het is een omhooggevallen nepstar. Gecultiveerd tot BNN'er door programma's als studio sport en Barend en Van Dorp. Vooral zo'n Jack van Gelderen laat geen kans onbenut om zijn oogappeltje in het zonnetje te zetten. Van der Vaart is zo'n voetballer die het leuk in een achterafzaaltje zou doen, dolletje, grapje, praatje, trucje, hakje, schijnbeweginkje (te veel) en weg is de bal weer...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat velen denken, ik ben er een van. Als VdV echt een topper is dan had hij het al lang moeten laten zien.
Aan de andere kant is VdV nog een jonge speler die misschien nog even aan het handje gehouden moet worden. Onder Ronald Koeman werd VdV benoemd tot aanvoerder en verwachtte heel Amsterdam elke wedstrijd mirakels van hem. Die druk plus het feit dat Koeman niet een trainer is die spelers echt wat bijleert (zoals Adriaanse en Hiddink dat kunnen) is VdV misschien wel fataal geworden.
Waarom zou ik. Al werden ze niet vereerd. Ik kan heus zelf wel inschatten wie wat met een bal kan. Daar heb ik die mietjesachtige voetbalexperts (Hugo Borst en consorten) niet voor nodig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
Lee en Park worden hier zelfs vereerd in dit topic, maak je geen zorgen.
"Mietjes" is wel je stopwoordje, of niet?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:56 schreef lucida het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Al werden ze niet vereerd. Ik kan heus zelf wel inschatten wie wat met een bal kan. Daar heb ik die mietjesachtige voetbalexperts (Hugo Borst en consorten) niet voor nodig.![]()
feli met de 10.000quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:51 schreef ASSpirine het volgende:
wat is dat met alle tong80 avatars?
Check my profile
zit op school![]()
Gefeliciteeeeerdquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:51 schreef ASSpirine het volgende:
wat is dat met alle tong80 avatars?
Check my profile
zit op school![]()
Hij is jarig.quote:
Hoe bedoel je.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef DivineJester het volgende:
[..]
"Mietjes" is wel je stopwoordje, of niet?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een naamtopic voor Asspirine?
als er met de ssc reeds een eigen plaats gekocht is dan kan hij niet gebruikt worden morgen, mocht je ze nog niet gebruikt hebben dan kan het dus welquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe snel 2 vraagjes:
Een vriendin van mij wil 3 kaartjes hebben, ik heb 3 Scc´s, 3 kaartjes op mijn eigen plaats gekocht en nu wil ik morgen nog 3 kaartjes hebben. Moet je er morgen vroeg bij zijn?
1: Morgen komen er 3.000 kaartjes voor Milan - PSV in de verkoop. Kan ik ook een kaartje kopen met een SCC voor een vriend van me die in Italie woont?
Weet je dat zeker?quote:als er met de ssc reeds een eigen plaats gekocht is dan kan hij niet gebruikt worden morgen, mocht je ze nog niet gebruikt hebben dan kan het dus wel
Cult nogmaals... ik wil je graag geloven maar iedereen op psv netwerk is elkaar gek aan het maken volgens mij, we zien overal dingen in.... eerst zien en dan geloven...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:52 schreef cultheld het volgende:
Rosicky, Vaart en Robinho wellicht naar PSV.
en zo is het.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rosicky gaat echt niet naar PSV, vd Vaart en Robinho zou kunnen, maar een gerucht dat Rosicky naar PSV gaat komt uit dezelfde duim als het gerucht dat Crespo naar De Graafschap gaat.
Alex en Robinho ook.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:58 schreef mitt het volgende:
[..]
en zo is het.
Rosicky is absolute wereldtop.
Houd hier nou eens mee op man!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:52 schreef cultheld het volgende:
Rosicky, Vaart en Robinho wellicht naar PSV.
Je hebt gelijk: Van Beukering, Opdam en Selakovic naar PSV .quote:
Hiddink haalt alleen spelers die dat soort neigingen niet hebben of af zullen leren. VDV heeft bij Ajax die vedette-neigingen ook niet van zichzelf gekregen; Die zijn hem aangeleerd door de media. Bij PSV hebben al die camera-ploegen niks te zoeken en kan VDV zich in alle rust op het voetbal richten. Rosicky staat nou ook niet bepaald bekend als vervelend bij Dortmund en Robinho kent Alex goed, dus zal dat ook wel los lopen wat betreft vedette-neigingen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:31 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat een kracht van psv is, dat ze juist geen vedettes in het team hebben. Weet niet of je er verstandig aan doet om die er dan wel bij te halen.
Leuke woordspelingquote:18/4/2005 - Phillip Cocu woedend op Martijn Reuser
(Gepost door JV)
Phillip Cocu heeft afgelopen zondag in de uitwedstrijd bij Willem II dankzij Martijn Reuser zijn eerste rode kaart in de Nederlandse competitie opgelopen. De problemen tussen de Amsterdammer en Cocu begonnen toen Willem II'er Kevin Bobson geblesseerd op de grond lag. Reuser wilde de bal maar niet uit schieten, waarop Cocu een overtreding op hem maakte. "Dat deed ik, omdat ik zag dat Reuser verder wilde gaan en onze keeper ver uit zijn doel was om bij Bobson te kijken. Ik kon niet het risico nemen dat Reuser op doel zou schieten. Het is onmogelijk dat hij niemand hoorde roepen dat hij de bal buiten moest schieten. Zo ja, dan moet hij zijn oren laten nakijken." Cocu (en ook Reuser) kregen vervolgens geel door het opstootje wat ze met elkaar kregen.
Niet veel later maakte Reuser volgens Cocu bewust een gemene overtreding op hem. De middenvelder van PSV trakteerde de passerende Willem II'er vervolgens op een flinke bodycheck en zag opnieuw de gele kaart. "Mijn been is paars vanaf de knie tot aan de enkel. Het is beter dat Reuser zich even niet laat zien. Een speler, die zijn tegenstander bewust probeert te beschadigen, is geen knip voor zijn neus waard", aldus Cocu over Reuser. In 1998 miste Cocu door een 4e gele kaart zijn afscheidswedstrijd bij PSV. Zaterdag ontbreekt Cocu in het mogelijke kampioensduel van PSV. "Als we kampioen worden, loop ik wel een ereronde in mijn nette pak."
quote:
bron: http://www.psv.nl/show?id=37087#76978quote:PSV Seizoen Club Card-houders kunnen van zaterdag 16 april tot en met dinsdag 19 april een toegangskaart op de eigen plaats kopen met korting. Vanaf woensdag 20 april kan een andere plaats tegen het gereduceerde tarief worden gekocht indien de eigen plaats niet is gekocht.
Jongen, het gaat me niet om de namen, maar het feit dat je constant met dit soorten berichten blijft strooien. Wat moeten we daar nou mee? Het lijkt er op dat je gewoon een reactie uitlokt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef cultheld het volgende:
Je hebt gelijk: Van Beukering, Opdam en Selakovic naar PSV .![]()
Dat jij het niet gelooft, betekent niet dat het niet zo is.
Ja echt????quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Stam en Van Nistelrooij wellicht naar PSV trouwens.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jongen, het gaat me niet om de namen, maar het feit dat je constant met dit soorten berichten blijft strooien. Wat moeten we daar nou mee? Het lijkt er op dat je gewoon een reactie uitlokt...
Stam en Van Nistelrooij wellicht naar PSV trouwens.
Er zullen best versterkingen komen, maar dan denk ik dat we het meer in de relatief onbekende talenten moeten zoeken, niet bij geariveerde topspelers of supertalenten waar heel europa achteraan zit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:03 schreef johannes1986 het volgende:
Sommige mensen geven zich maar gelijk even over aan het andere uiterste...nl. dat er helemaal niemand komt die een versterking zou zijn voor psv..lijkt me ook niet erg waarschijnlijk.
Ik kende Gomes, Farfan, Beasly, Gomes en Alex niet eens voordat de eerste geruchten kwamen over een transfer naar PSV. Benieuwd wie ze wel goed kende overigens. Volgens mij lopen er hier weinig kenners van de Amerikaanse competitie rond om maar eens iets te noemen.quote:Of zijn het er velen die vorige zomer verwachtten dat Cocu, Farfán, Gomes, Beasley en Alex daadwerkelijk naar psv zouden komen? Je kan zeggen wat je wilt, maar Farfán stond als een erg groot talent te boek, terwijl ik over Cocu en Alex nix hoef te zeggen..
Tijdens de Copa Libertadores bestond het gerucht dat hij naar PSV kwam al even, toen heb ik 'm ook eens in de gaten gehouden. Maar zoals ik al zei, daarvoor kende praktisch niemand 'm.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:18 schreef cultheld het volgende:
Ik kende zowel Alex, Farfán als Gomes. Beasley kende ik alleen maar van 1 wedstrijd tegen Nederland en verder niet. Maar Alex stond samen met Robinho en Diego bekend als het gouden trio van Santos. Farfán maakte furore tijdens de Copa Libertadores en werd ook gevolgd door Chelsea.
Mwoh, als je bij Bayer Leverkusen al geen kans krijgt zal dat niet geheel ten onrechte zijn. Ik zie er weinig tot niks in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:27 schreef johannes1986 het volgende:
Nu k Team Usa toch genoemd heb...wat vinden jullie van Donovan naar PSV? Hij mag en wil weg bij Bayer Leverkusen, waar hij eigenlijk nooit een echte kans heeft gehad.
kijk maar Charisteas die zat ook niet voor niets op de bank in Duitslandquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, als je bij Bayer Leverkusen al geen kans krijgt zal dat niet geheel ten onrechte zijn. Ik zie er weinig tot niks in.
Rosicky, vd Vaart en Robinho ook.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Even serieus: Scott Parker en Walter Baseggio worden wel in verband gebracht met PSV.
Baseggio is een best goeie , maar die wilt ook weer graag naar Italiequote:Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Even serieus: Scott Parker en Walter Baseggio worden wel in verband gebracht met PSV.
Donovan is al weg bij Leverkusen en speelt weer in de MLS.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:27 schreef johannes1986 het volgende:
Nu k Team Usa toch genoemd heb...wat vinden jullie van Donovan naar PSV? Hij mag en wil weg bij Bayer Leverkusen, waar hij eigenlijk nooit een echte kans heeft gehad. Men zegt dat hij terugwil naar USA, maar waarom niet naar PSV als we hem zouden willen hebben?
Wat ik van hem gezien en gehoord heb tijdens zijn periode in vooral USA, en in mindere mate bij Bayer Leverkusen, lijkt het me een prima speler voor PSV...en dus goed te betalen.
Maar vooral tijdens het WK 2002 vond ik hem één van de revelaties!
Shoot anyone?
Baseggio zit op een dood spoor bij Anderlecht maar is gewoon een goede voetballer. Als hij moet kiezen tussen PSV of een ploeg zoals pakweg Perugia dan zal het toch wel PSV worden denk ik om daarna naar een Italiaanse topclub te gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Baseggio is een best goeie , maar die wilt ook weer graag naar Italie
Als Adriaanse naar Porto gaat, zal Diego heel erg groot worden. Die trainer van Porto is van het kaliber Ronald Koeman en dat soort trainers maakt spelers eerder slechter dan beter. Robinho onder Hiddink is als Schumacher in een Ferrari: Niet te stoppen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Baseggio lijkt me prima, die is nog te lui om de middencirkel uit te komen.
En die gouden drie van Santos vallen vooralsnog ook niet mee, met name Diego is een drama dit seizoen in Oporto. Dus of je die Robinho nou moet halen??
En Keane zit bij een club waar iemand zit met een PSV verledenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:52 schreef johannes1986 het volgende:
Parker hoeft van mij niet, Baseggio zie ik nog wel zitten, Robbie Keane al helemaal...waarom zou die niet naar psv willen? je maakt mij niet wijs dat hij gruwelijk veel meer kan verdienen bij tottenham hotspur, de engelse competitie ís idd ook mooier dan die van NL, maar je wilt als speler toch ook graag prijzen winnen...neem ik aan![]()
Iedereen is dus al vergeten hoe goed Donovan speelde en speelt in team USA?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Adriaanse naar Porto gaat, zal Diego heel erg groot worden. Die trainer van Porto is van het kaliber Ronald Koeman en dat soort trainers maakt spelers eerder slechter dan beter. Robinho onder Hiddink is als Schumacher in een Ferrari: Niet te stoppen.
Hiddink weet wel raad met dat soort spelersquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Adriaanse naar Porto gaat, zal Diego heel erg groot worden. Die trainer van Porto is van het kaliber Ronald Koeman en dat soort trainers maakt spelers eerder slechter dan beter. Robinho onder Hiddink is als Schumacher in een Ferrari: Niet te stoppen.
Noem Alex, Gomes, Van Bommel en Farfán maar geen sterren...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:01 schreef methodmich het volgende:
Robinho lijkt me trouwens ook niet echt bij PSV passen, als je naar de ploeg van nu kijkt. Die presteert juist omdat ze geen sterren hebben.
Van Bommelquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:01 schreef methodmich het volgende:
Robinho lijkt me trouwens ook niet echt bij PSV passen, als je naar de ploeg van nu kijkt. Die presteert juist omdat ze geen sterren hebben.
Het zijn uitstekende voetballers, maar geen sterren. Sterren hebben vedettegedrag.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Noem Alex, Gomes, Van Bommel en Farfán maar geen sterren...
Die wou ik er ook nog eens bijzettenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Noem Alex, Gomes, Van Bommel en Farfán maar geen sterren...
Aldus NOS-TT. Nicequote:De finale van het toernooi om de UEFA Cup vindt volgend jaar plaats in het
Philips-stadion in Eindhoven.Dat is dinsdag in Tallinn aan de vooravond van
een UEFA-congres bekendgemaakt.
Hoe bedoel je onbegrijpelijk?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:26 schreef Suijk het volgende:
Onbegrijpelijk, maar wel leuk!
Ja, het stadion van Heerenveen ook.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je onbegrijpelijk?
Het stadion voldoet toch aan de eisen van de UEFA?
dat was een geintje.......quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:55 schreef rubbereend het volgende:echt vraagt ie net, hij heeft net bijgetekend bij Milaan
Dat kan, maar ja de Uefa heeft zijn keuze volgens mij alleen maar gebasseerd op veiligheid en cappaciteit niet op sfeer. Daarnaast heeft een keuze ook niet veel met de gezelligheid van de stad te maken, maar meer met de faciliteiten en die zijn er wel om zo'n gebeurtenis te organiseren. Het EK2000 zal ook wel met de keuze hebben meegespeeld.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het Philips stadion echt helemaal niks en Eindhoven ook geen stad met enige uitstraling. Zelfs Beasley noemt het ergens een dorp geloof ik.
Het is overigens een mening en reacties over onze snelkookpan zijn te makkelijk.
Kijk dat is leuk om te lezenquote:
Ik vind het ook wel leuk hoor! Altijd goed om een finale in NL te hebben. Maar ik snap de keuze gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ja de Uefa heeft zijn keuze volgens mij alleen maar gebasseerd op veiligheid en cappaciteit niet op sfeer. Daarnaast heeft een keuze ook niet veel met de gezelligheid van de stad te maken, maar meer met de faciliteiten en die zijn er wel om zo'n gebeurtenis te organiseren. Het EK2000 zal ook wel met de keuze hebben meegespeeld.
Maar ja het is je mening en dat kan gewoon. Ik zelf vind het wel leuk voor het stadion, maar er zijn inderdaad veel geschiktere stadions te bedenken.
Dat kan ik begrijpen, maar rare keuzes zijn we van de UEFA wel gewentquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk hoor! Altijd goed om een finale in NL te hebben. Maar ik snap de keuze gewoon niet.
Ach het brengt weer wat geld in de laquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, maar rare keuzes zijn we van de UEFA wel gewent
Voor de Uefa Cup finale is het een prima stadion, CL is te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:26 schreef Suijk het volgende:
Onbegrijpelijk, maar wel leuk!
In het zeer aansprekende voetballand Peru ja... Saadi Ghadaffi is ook een ster in Lybië.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Farfán is ook een ster, in eigen land is die gast razendpopulair. Zo populair als Gullit, van Basten en Cruyff hier waren, zo populair is Farfán in Peru. Dus om die jongen geen ster te noemen. Dan sla je de plank toch wat mis.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Die hebben ze inderdaad niet, maar om nu te stellen dat Peru een mondiaal aansprekend voetballand is, gaat wat te ver. Op wereldschaal stelt Farfán amper iets voor, itt tot een Robinho die van alle kanten omhoog geschreven wordt.
Hoe weet je dat. Heb je in z'n telefoon gekeken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Robinho kent ook niemand
Dan kan Robinho beter niet naar PSV gaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robinho onder Hiddink is als Schumacher in een Ferrari: Niet te stoppen.
Ze schieten als paddestoeltjes uit de grond bij jullie, Zapper. Dat is jammer, ik begon de gemiddelde PSV-fan juist zoveel sympathieker te vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:06 schreef Zapper het volgende:
We hebben er in ieder geval weer een kenner bij, een heuglijk feit!
Eensch.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Nou nou, dit is wel heel erg gekleurd... Farfán viel echt niet vrijwel elk CL-duel op. Hoogstens tegen Rosenborg, maar tegen Arsenal en Lyon kwam hij er niet aan te pas. Dat is ook niet erg. Die jongen is erg jong en leert nog. Maar pakweg een Beasley is Europees meer in de kijker gekomen bij internationaal publiek.
Waar gaat het heen met dit forum?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Ze schieten als paddestoeltjes uit de grond bij jullie, Zapper. Dat is jammer, ik begon de gemiddelde PSV-fan juist zoveel sympathieker te vinden.
Kanouté.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mitea vergelijken met Farfán![]()
![]()
Hoe heet de Pizarro of Solano van Mali overigens?
Jij bent dan ook geen blinde, kansloze PSV-aanhanger.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ken Sissoko niet maar ik ken Koen van de Laak wel. Nou en?
Zo zeg je het al veel logischer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:27 schreef johannes1986 het volgende:
hm..ik vind dat je verschil hebt in sterren..spelers die bij een club spelen die ver komen in europa en het daar uitstekend doen vind ik bv ook een ster, en je hebt spelers die bij een grote club zetten en de media-aandacht krijgen, dat vind ik super-sterren, zeg maar de Ronaldinho's enz.
Mijn definitie is gewoon breder, ik beweer niet dat iedereen het in de hele wereld over Farfán heeft, wél dat bijna iedereen hem onderhand kent en weet dat hij een goeie voetballer is
Mitea heeft veel van de nodige kwaliteiten in huis om eens een ster te worden, Kalou al helemaal, maar zowel ajax als feyenoord heeft zoals bekend bagger gespresteerd dit jaar, waardoor bv. Mitea en Kalou het niet in europa hebben kunnen laten zien. Als Kalou ook in de halve finale van de champions league was gekomen, en net zo had gespeeld als hij dat meestal doet bij Feyenoord, was hij ook een ster nu, vind ik tenminste..:P
Net als Kuijt bijna een ster is, ondanks Feyenoord's seizoen, wat ik niet lang meer kan ontkennen, hoewel ik absoluut niet van zijn spel kan genieten
Dank jequote:Op dinsdag 19 april 2005 20:31 schreef johannes1986 het volgende:
Zapper
Had 'ie het over jou?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:35 schreef johannes1986 het volgende:
btje jammer dat je me nu al een kansloze psv-er noemt...
Missen het charisma en/of uitmuntende voetballende kwaliteiten om ster te kunnen worden. Ze zullen het dan ook nooit worden buiten de eigen competitie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:35 schreef johannes1986 het volgende:
Spelers als Kromkamp, Matthijssen en Boulahrouz vind ik ook al ( bijna ) sterren!![]()
PSV is mijn favoriete.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:40 schreef johannes1986 het volgende:
haha....laat ik daar voorlopig maar even vanuit gaan , ZapperVoor welke club ben jij, en zijn MM en Johnny_Footballhero als ik vragen mag?
Prachtigquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:42 schreef Suijk het volgende:
Kennen jullie deze nog? Vond ik persoonlijk één van zijn mooiste toendertijd!
http://www.zippyvideos.com/192383755189185.html
Uiteraard, die was inderdaad geweldig. Jammer dat ik toen nog niet, mede door mijn leeftijd toen, naar Europacupwedstrijden ging. Had graag bij de wedstrijd willen zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:42 schreef Suijk het volgende:
Ja, dat is misschien wel z'n bekendste goal in dienst van PSV. Waar zie je die spelers nu nog... Robben is er zo een misschien.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:42 schreef Suijk het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:42 schreef Suijk het volgende:
Spelers die met fenomenale acceleratie en schijnbewegingen eigen kansen creeeren? Robben ja. S. Kalou misschien ook wel. Ronaldo, Ronaldinho, Robinho.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel z'n bekendste goal in dienst van PSV. Waar zie je die spelers nu nog... Robben is er zo een misschien.
Hij had het niet over jou.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:40 schreef johannes1986 het volgende:
haha....laat ik daar voorlopig maar even vanuit gaan , ZapperVoor welke club ben jij, en zijn MM en Johnny_Footballhero als ik vragen mag?
Nee, ik was weer eens te haastig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:23 schreef Zapper het volgende:
Kutcookies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |