Houd hier nou eens mee op man!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:52 schreef cultheld het volgende:
Rosicky, Vaart en Robinho wellicht naar PSV.
Je hebt gelijk: Van Beukering, Opdam en Selakovic naar PSV .quote:
Hiddink haalt alleen spelers die dat soort neigingen niet hebben of af zullen leren. VDV heeft bij Ajax die vedette-neigingen ook niet van zichzelf gekregen; Die zijn hem aangeleerd door de media. Bij PSV hebben al die camera-ploegen niks te zoeken en kan VDV zich in alle rust op het voetbal richten. Rosicky staat nou ook niet bepaald bekend als vervelend bij Dortmund en Robinho kent Alex goed, dus zal dat ook wel los lopen wat betreft vedette-neigingen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:31 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat een kracht van psv is, dat ze juist geen vedettes in het team hebben. Weet niet of je er verstandig aan doet om die er dan wel bij te halen.
Leuke woordspelingquote:18/4/2005 - Phillip Cocu woedend op Martijn Reuser
(Gepost door JV)
Phillip Cocu heeft afgelopen zondag in de uitwedstrijd bij Willem II dankzij Martijn Reuser zijn eerste rode kaart in de Nederlandse competitie opgelopen. De problemen tussen de Amsterdammer en Cocu begonnen toen Willem II'er Kevin Bobson geblesseerd op de grond lag. Reuser wilde de bal maar niet uit schieten, waarop Cocu een overtreding op hem maakte. "Dat deed ik, omdat ik zag dat Reuser verder wilde gaan en onze keeper ver uit zijn doel was om bij Bobson te kijken. Ik kon niet het risico nemen dat Reuser op doel zou schieten. Het is onmogelijk dat hij niemand hoorde roepen dat hij de bal buiten moest schieten. Zo ja, dan moet hij zijn oren laten nakijken." Cocu (en ook Reuser) kregen vervolgens geel door het opstootje wat ze met elkaar kregen.
Niet veel later maakte Reuser volgens Cocu bewust een gemene overtreding op hem. De middenvelder van PSV trakteerde de passerende Willem II'er vervolgens op een flinke bodycheck en zag opnieuw de gele kaart. "Mijn been is paars vanaf de knie tot aan de enkel. Het is beter dat Reuser zich even niet laat zien. Een speler, die zijn tegenstander bewust probeert te beschadigen, is geen knip voor zijn neus waard", aldus Cocu over Reuser. In 1998 miste Cocu door een 4e gele kaart zijn afscheidswedstrijd bij PSV. Zaterdag ontbreekt Cocu in het mogelijke kampioensduel van PSV. "Als we kampioen worden, loop ik wel een ereronde in mijn nette pak."
quote:
bron: http://www.psv.nl/show?id=37087#76978quote:PSV Seizoen Club Card-houders kunnen van zaterdag 16 april tot en met dinsdag 19 april een toegangskaart op de eigen plaats kopen met korting. Vanaf woensdag 20 april kan een andere plaats tegen het gereduceerde tarief worden gekocht indien de eigen plaats niet is gekocht.
Jongen, het gaat me niet om de namen, maar het feit dat je constant met dit soorten berichten blijft strooien. Wat moeten we daar nou mee? Het lijkt er op dat je gewoon een reactie uitlokt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef cultheld het volgende:
Je hebt gelijk: Van Beukering, Opdam en Selakovic naar PSV .![]()
Dat jij het niet gelooft, betekent niet dat het niet zo is.
Ja echt????quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Stam en Van Nistelrooij wellicht naar PSV trouwens.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jongen, het gaat me niet om de namen, maar het feit dat je constant met dit soorten berichten blijft strooien. Wat moeten we daar nou mee? Het lijkt er op dat je gewoon een reactie uitlokt...
Stam en Van Nistelrooij wellicht naar PSV trouwens.
Er zullen best versterkingen komen, maar dan denk ik dat we het meer in de relatief onbekende talenten moeten zoeken, niet bij geariveerde topspelers of supertalenten waar heel europa achteraan zit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:03 schreef johannes1986 het volgende:
Sommige mensen geven zich maar gelijk even over aan het andere uiterste...nl. dat er helemaal niemand komt die een versterking zou zijn voor psv..lijkt me ook niet erg waarschijnlijk.
Ik kende Gomes, Farfan, Beasly, Gomes en Alex niet eens voordat de eerste geruchten kwamen over een transfer naar PSV. Benieuwd wie ze wel goed kende overigens. Volgens mij lopen er hier weinig kenners van de Amerikaanse competitie rond om maar eens iets te noemen.quote:Of zijn het er velen die vorige zomer verwachtten dat Cocu, Farfán, Gomes, Beasley en Alex daadwerkelijk naar psv zouden komen? Je kan zeggen wat je wilt, maar Farfán stond als een erg groot talent te boek, terwijl ik over Cocu en Alex nix hoef te zeggen..
Tijdens de Copa Libertadores bestond het gerucht dat hij naar PSV kwam al even, toen heb ik 'm ook eens in de gaten gehouden. Maar zoals ik al zei, daarvoor kende praktisch niemand 'm.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:18 schreef cultheld het volgende:
Ik kende zowel Alex, Farfán als Gomes. Beasley kende ik alleen maar van 1 wedstrijd tegen Nederland en verder niet. Maar Alex stond samen met Robinho en Diego bekend als het gouden trio van Santos. Farfán maakte furore tijdens de Copa Libertadores en werd ook gevolgd door Chelsea.
Mwoh, als je bij Bayer Leverkusen al geen kans krijgt zal dat niet geheel ten onrechte zijn. Ik zie er weinig tot niks in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:27 schreef johannes1986 het volgende:
Nu k Team Usa toch genoemd heb...wat vinden jullie van Donovan naar PSV? Hij mag en wil weg bij Bayer Leverkusen, waar hij eigenlijk nooit een echte kans heeft gehad.
kijk maar Charisteas die zat ook niet voor niets op de bank in Duitslandquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, als je bij Bayer Leverkusen al geen kans krijgt zal dat niet geheel ten onrechte zijn. Ik zie er weinig tot niks in.
Rosicky, vd Vaart en Robinho ook.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Even serieus: Scott Parker en Walter Baseggio worden wel in verband gebracht met PSV.
Baseggio is een best goeie , maar die wilt ook weer graag naar Italiequote:Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Even serieus: Scott Parker en Walter Baseggio worden wel in verband gebracht met PSV.
Donovan is al weg bij Leverkusen en speelt weer in de MLS.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:27 schreef johannes1986 het volgende:
Nu k Team Usa toch genoemd heb...wat vinden jullie van Donovan naar PSV? Hij mag en wil weg bij Bayer Leverkusen, waar hij eigenlijk nooit een echte kans heeft gehad. Men zegt dat hij terugwil naar USA, maar waarom niet naar PSV als we hem zouden willen hebben?
Wat ik van hem gezien en gehoord heb tijdens zijn periode in vooral USA, en in mindere mate bij Bayer Leverkusen, lijkt het me een prima speler voor PSV...en dus goed te betalen.
Maar vooral tijdens het WK 2002 vond ik hem één van de revelaties!
Shoot anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |