quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
yo Gs ben nr Arsnl s0ry grtz Rbn
Dat is inderdaad wat velen denken, ik ben er een van. Als VdV echt een topper is dan had hij het al lang moeten laten zien.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:15 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat zou dan een slechte aankoop van PSV zijn. Die knol is namelijk met geen 10 paarden vooruit te branden. Is blessuregevoelig en is zo traag als een slak. Zijn spel sterft in schoonheid en met zijn trucjes wordt hij gewoon op de hak genomen.Er lopen genoeg voetballers rond - die niet over het paard getild zijn - waar PSV zich mee kan versterken. Juist het elftal van dit huidige PSV dat wars is van sterallure doet er goed aan zo'n moddervet eeuwig talent als van der Vaart links te laten liggen.![]()
Ik kan het weten. Ben zelf semi-prof geweest. Het is een omhooggevallen nepstar. Gecultiveerd tot BNN'er door programma's als studio sport en Barend en Van Dorp. Vooral zo'n Jack van Gelderen laat geen kans onbenut om zijn oogappeltje in het zonnetje te zetten. Van der Vaart is zo'n voetballer die het leuk in een achterafzaaltje zou doen, dolletje, grapje, praatje, trucje, hakje, schijnbeweginkje (te veel) en weg is de bal weer...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat velen denken, ik ben er een van. Als VdV echt een topper is dan had hij het al lang moeten laten zien.
Aan de andere kant is VdV nog een jonge speler die misschien nog even aan het handje gehouden moet worden. Onder Ronald Koeman werd VdV benoemd tot aanvoerder en verwachtte heel Amsterdam elke wedstrijd mirakels van hem. Die druk plus het feit dat Koeman niet een trainer is die spelers echt wat bijleert (zoals Adriaanse en Hiddink dat kunnen) is VdV misschien wel fataal geworden.
Waarom zou ik. Al werden ze niet vereerd. Ik kan heus zelf wel inschatten wie wat met een bal kan. Daar heb ik die mietjesachtige voetbalexperts (Hugo Borst en consorten) niet voor nodig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
Lee en Park worden hier zelfs vereerd in dit topic, maak je geen zorgen.
"Mietjes" is wel je stopwoordje, of niet?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:56 schreef lucida het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Al werden ze niet vereerd. Ik kan heus zelf wel inschatten wie wat met een bal kan. Daar heb ik die mietjesachtige voetbalexperts (Hugo Borst en consorten) niet voor nodig.![]()
feli met de 10.000quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:51 schreef ASSpirine het volgende:
wat is dat met alle tong80 avatars?
Check my profile
zit op school![]()
Gefeliciteeeeerdquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:51 schreef ASSpirine het volgende:
wat is dat met alle tong80 avatars?
Check my profile
zit op school![]()
Hij is jarig.quote:
Hoe bedoel je.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef DivineJester het volgende:
[..]
"Mietjes" is wel je stopwoordje, of niet?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een naamtopic voor Asspirine?
als er met de ssc reeds een eigen plaats gekocht is dan kan hij niet gebruikt worden morgen, mocht je ze nog niet gebruikt hebben dan kan het dus welquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe snel 2 vraagjes:
Een vriendin van mij wil 3 kaartjes hebben, ik heb 3 Scc´s, 3 kaartjes op mijn eigen plaats gekocht en nu wil ik morgen nog 3 kaartjes hebben. Moet je er morgen vroeg bij zijn?
1: Morgen komen er 3.000 kaartjes voor Milan - PSV in de verkoop. Kan ik ook een kaartje kopen met een SCC voor een vriend van me die in Italie woont?
Weet je dat zeker?quote:als er met de ssc reeds een eigen plaats gekocht is dan kan hij niet gebruikt worden morgen, mocht je ze nog niet gebruikt hebben dan kan het dus wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |