Ik hoop hetquote:Op maandag 18 april 2005 20:32 schreef Zapper het volgende:
Je zult zien dat Zenden gewoon komt.
quote:Op maandag 18 april 2005 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
diadora.
quote:Phillip Cocu woedend op Martijn Reuser
(Gepost door JV)
Phillip Cocu heeft afgelopen zondag in de uitwedstrijd bij Willem II dankzij Martijn Reuser zijn eerste rode kaart in de Nederlandse competitie opgelopen. De problemen tussen de Amsterdammer en Cocu begonnen toen Willem II'er Kevin Bobson geblesseerd op de grond lag. Reuser wilde de bal maar niet uit schieten, waarop Cocu een overtreding op hem maakte. "Dat deed ik, omdat ik zag dat Reuser verder wilde gaan en onze keeper ver uit zijn doel was om bij Bobson te kijken. Ik kon niet het risico nemen dat Reuser op doel zou schieten. Het is onmogelijk dat hij niemand hoorde roepen dat hij de bal buiten moest schieten. Zo ja, dan moet hij zijn oren laten nakijken." Cocu (en ook Reuser) kregen vervolgens geel door het opstootje wat ze met elkaar kregen.
Niet veel later maakte Reuser volgens Cocu bewust een gemene overtreding op hem. De middenvelder van PSV trakteerde de passerende Willem II'er vervolgens op een flinke bodycheck en zag opnieuw de gele kaart. "Mijn been is paars vanaf de knie tot aan de enkel. Het is beter dat Reuser zich even niet laat zien. Een speler, die zijn tegenstander bewust probeert te beschadigen, is geen knip voor zijn neus waard", aldus Cocu over Reuser. In 1998 miste Cocu door een 4e gele kaart zijn afscheidswedstrijd bij PSV. Zaterdag ontbreekt Cocu in het mogelijke kampioensduel van PSV. "Als we kampioen worden, loop ik wel een ereronde in mijn nette pak."
AC Milan of Barca.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:03 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik begin trouwens wel erg benieuwd te raken waarheen v. Bommel zal verkassen. Je hoort zoveel namen, telkens weer een andere Europese superploeg maar er is nog niks rond schijnbaar.
Bron?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:06 schreef cultheld het volgende:
VDV schijnt een huis te hebben gekocht in Nuenen (het huis van Johann Vogel, serieus no shit).
Ik dacht dat dat al vermeld was hier. o.a. PSV Netwerk; Een aantal users die sinds 2000 geregistreerd zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Bron?
Dat zou mij namelijk overtuigen.
Van Persie was ook zo goed als rond met PSV vorig jaar. Totdat Arsenal informeerde. Toen stuurde Van Persie een smsje naar PSV dat hij niet meer wilde komen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar van Persie had zogenaamd ook een huis in Eindhoven gekocht vorig jaar. Volgens "insiders" op PSV.netwerk.
Ik ben al sinds 1999 geregistreerd daar. En ik ben sceptisch.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al vermeld was hier. o.a. PSV Netwerk; Een aantal users die sinds 2000 geregistreerd zijn.
volgens mij is AZ jullie concurentquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:03 schreef F1Bas het volgende:
Leuk dat mensen nog steeds denken dat ze vd Vaart aan de grootste concurrent gaan verkopen.
yo Gs ben nr Arsnl s0ry grtz Rbnquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Van Persie was ook zo goed als rond met PSV vorig jaar. Totdat Arsenal informeerde. Toen stuurde Van Persie een smsje naar PSV dat hij niet meer wilde komen.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
yo Gs ben nr Arsnl s0ry grtz Rbn
[..]
[..]
Ik hoop dat het niet 4 mei is....Maar goed wanneer weten we het?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:40 schreef LuNaTiC het volgende:
lol!
* LuNaTiC] trouwens blij. Kunnen ruilen volgende week, 4 mei gaat waarschijnlijk niet door, dus[/me]
[me=LuNaTiC kan beide wedstrijden kijken. 4 mei hopelijk in eindhoven, als het niet in het stadion is dan maar in een kroeg ofzo
Waarom zou dat niet kunnen ? het is al wel vaker gebeurd hoor (ik noem Ooijer). Maar goed we zullen het wel horen(als er idd wat is) na de bekerfinale...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:03 schreef F1Bas het volgende:
Leuk dat mensen nog steeds denken dat ze vd Vaart aan de grootste concurrent gaan verkopen.
En hij ontkent ook al als er überhaupt geen sprake is van een overgang, wat een lulquote:Op maandag 18 april 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:Hiddink ontkent altijd alles als er nix rond is
Ooijer heeft bij ajax in de jeugd gespeeld en is daarna via Roda naar PSV gekomen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen ? het is al wel vaker gebeurd hoor (ik noem Ooijer). Maar goed we zullen het wel horen(als er idd wat is) na de bekerfinale...
Ging jij ook naar Milaan of niet?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ooijer heeft bij ajax in de jeugd gespeeld en is daarna via Roda naar PSV gekomen.
Dat is wat anders als een directe transfer van ajax naar PSV.
Al lijkt het wel steeds waarschijnlijker te worden dat van der Vaart wel eens naar PSV kan komen aan het eind van het seizoen.
Tuurlijk!quote:
Ik had ook niks anders verwachtquote:
Ja dat verdient lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:14 schreef rubbereend het volgende:
ja al die gokwinsten moeten ergens aan worden uitgegeven
Hoe ga je?quote:
Wij gaan ook met de auto en vertrekken maandagavond. We gaan alleen donderdagochtend pas terug waarschijnlijk. Ikz al eens kijken naar hotels. Met hoevelen gaan jullie en wat voor een bak?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe ga je?
Wij gaan gewoon met de auto.
Maandagavond of Dinsdagochtend heel vroeg vertrekken.
Woensdagochtend vroeg weer terug.
Als je nog een goedkoop Hotel of Hostel weet hou ik me aanbevolen, die hebben we nog niet namelijk.
4 man, Audi A4quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wij gaan ook met de auto en vertrekken maandagavond. We gaan alleen donderdagochtend pas terug waarschijnlijk. Ikz al eens kijken naar hotels. Met hoevelen gaan jullie en wat voor een bak?
bron: PSVquote:Er komen 3.000 extra kaarten beschikbaar voor PSV-supporters voor de uitwedstrijd tegen AC Milan op dinsdag 26 april.
Afgelopen zaterdag ging hetzelfde aantal voor eigen vervoer kaarten binnen negen minuten over de toonbank.
De 3.000 extra kaarten zijn zowel bestemd voor de combireis (360 stuks) als voor eigen vervoer (de overige kaarten). De verkoop voor eigen vervoer start morgenochtend om 09.00 uur via TicketBox (maximaal 1 kaart per PSV (Seizoen) Club Card). De prijs voor de extra kaarten bedraagt ¤51,- per stuk.
Informatie over de combireis zal zo spoedig mogelijk bekend worden gemaakt op de website van de Supportersvereniging PSV
Hmm ik had eigenlijk gehoopt dat ik dat bericht mis had gelopen....quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:09 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij niet, anders was er wel een bericht op psv.nl gekomen
Dat zou dan een slechte aankoop van PSV zijn. Die knol is namelijk met geen 10 paarden vooruit te branden. Is blessuregevoelig en is zo traag als een slak. Zijn spel sterft in schoonheid en met zijn trucjes wordt hij gewoon op de hak genomen.Er lopen genoeg voetballers rond - die niet over het paard getild zijn - waar PSV zich mee kan versterken. Juist het elftal van dit huidige PSV dat wars is van sterallure doet er goed aan zo'n moddervet eeuwig talent als van der Vaart links te laten liggen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ooijer heeft bij ajax in de jeugd gespeeld en is daarna via Roda naar PSV gekomen.
Dat is wat anders als een directe transfer van ajax naar PSV.
Al lijkt het wel steeds waarschijnlijker te worden dat van der Vaart wel eens naar PSV kan komen aan het eind van het seizoen.
[..]
Dat is inderdaad wat velen denken, ik ben er een van. Als VdV echt een topper is dan had hij het al lang moeten laten zien.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:15 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat zou dan een slechte aankoop van PSV zijn. Die knol is namelijk met geen 10 paarden vooruit te branden. Is blessuregevoelig en is zo traag als een slak. Zijn spel sterft in schoonheid en met zijn trucjes wordt hij gewoon op de hak genomen.Er lopen genoeg voetballers rond - die niet over het paard getild zijn - waar PSV zich mee kan versterken. Juist het elftal van dit huidige PSV dat wars is van sterallure doet er goed aan zo'n moddervet eeuwig talent als van der Vaart links te laten liggen.![]()
Ik kan het weten. Ben zelf semi-prof geweest. Het is een omhooggevallen nepstar. Gecultiveerd tot BNN'er door programma's als studio sport en Barend en Van Dorp. Vooral zo'n Jack van Gelderen laat geen kans onbenut om zijn oogappeltje in het zonnetje te zetten. Van der Vaart is zo'n voetballer die het leuk in een achterafzaaltje zou doen, dolletje, grapje, praatje, trucje, hakje, schijnbeweginkje (te veel) en weg is de bal weer...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat velen denken, ik ben er een van. Als VdV echt een topper is dan had hij het al lang moeten laten zien.
Aan de andere kant is VdV nog een jonge speler die misschien nog even aan het handje gehouden moet worden. Onder Ronald Koeman werd VdV benoemd tot aanvoerder en verwachtte heel Amsterdam elke wedstrijd mirakels van hem. Die druk plus het feit dat Koeman niet een trainer is die spelers echt wat bijleert (zoals Adriaanse en Hiddink dat kunnen) is VdV misschien wel fataal geworden.
Waarom zou ik. Al werden ze niet vereerd. Ik kan heus zelf wel inschatten wie wat met een bal kan. Daar heb ik die mietjesachtige voetbalexperts (Hugo Borst en consorten) niet voor nodig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
Lee en Park worden hier zelfs vereerd in dit topic, maak je geen zorgen.
"Mietjes" is wel je stopwoordje, of niet?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:56 schreef lucida het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Al werden ze niet vereerd. Ik kan heus zelf wel inschatten wie wat met een bal kan. Daar heb ik die mietjesachtige voetbalexperts (Hugo Borst en consorten) niet voor nodig.![]()
feli met de 10.000quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:51 schreef ASSpirine het volgende:
wat is dat met alle tong80 avatars?
Check my profile
zit op school![]()
Gefeliciteeeeerdquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:51 schreef ASSpirine het volgende:
wat is dat met alle tong80 avatars?
Check my profile
zit op school![]()
Hij is jarig.quote:
Hoe bedoel je.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef DivineJester het volgende:
[..]
"Mietjes" is wel je stopwoordje, of niet?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een naamtopic voor Asspirine?
als er met de ssc reeds een eigen plaats gekocht is dan kan hij niet gebruikt worden morgen, mocht je ze nog niet gebruikt hebben dan kan het dus welquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe snel 2 vraagjes:
Een vriendin van mij wil 3 kaartjes hebben, ik heb 3 Scc´s, 3 kaartjes op mijn eigen plaats gekocht en nu wil ik morgen nog 3 kaartjes hebben. Moet je er morgen vroeg bij zijn?
1: Morgen komen er 3.000 kaartjes voor Milan - PSV in de verkoop. Kan ik ook een kaartje kopen met een SCC voor een vriend van me die in Italie woont?
Weet je dat zeker?quote:als er met de ssc reeds een eigen plaats gekocht is dan kan hij niet gebruikt worden morgen, mocht je ze nog niet gebruikt hebben dan kan het dus wel
Cult nogmaals... ik wil je graag geloven maar iedereen op psv netwerk is elkaar gek aan het maken volgens mij, we zien overal dingen in.... eerst zien en dan geloven...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:52 schreef cultheld het volgende:
Rosicky, Vaart en Robinho wellicht naar PSV.
en zo is het.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rosicky gaat echt niet naar PSV, vd Vaart en Robinho zou kunnen, maar een gerucht dat Rosicky naar PSV gaat komt uit dezelfde duim als het gerucht dat Crespo naar De Graafschap gaat.
Alex en Robinho ook.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:58 schreef mitt het volgende:
[..]
en zo is het.
Rosicky is absolute wereldtop.
Houd hier nou eens mee op man!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:52 schreef cultheld het volgende:
Rosicky, Vaart en Robinho wellicht naar PSV.
Je hebt gelijk: Van Beukering, Opdam en Selakovic naar PSV .quote:
Hiddink haalt alleen spelers die dat soort neigingen niet hebben of af zullen leren. VDV heeft bij Ajax die vedette-neigingen ook niet van zichzelf gekregen; Die zijn hem aangeleerd door de media. Bij PSV hebben al die camera-ploegen niks te zoeken en kan VDV zich in alle rust op het voetbal richten. Rosicky staat nou ook niet bepaald bekend als vervelend bij Dortmund en Robinho kent Alex goed, dus zal dat ook wel los lopen wat betreft vedette-neigingen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:31 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat een kracht van psv is, dat ze juist geen vedettes in het team hebben. Weet niet of je er verstandig aan doet om die er dan wel bij te halen.
Leuke woordspelingquote:18/4/2005 - Phillip Cocu woedend op Martijn Reuser
(Gepost door JV)
Phillip Cocu heeft afgelopen zondag in de uitwedstrijd bij Willem II dankzij Martijn Reuser zijn eerste rode kaart in de Nederlandse competitie opgelopen. De problemen tussen de Amsterdammer en Cocu begonnen toen Willem II'er Kevin Bobson geblesseerd op de grond lag. Reuser wilde de bal maar niet uit schieten, waarop Cocu een overtreding op hem maakte. "Dat deed ik, omdat ik zag dat Reuser verder wilde gaan en onze keeper ver uit zijn doel was om bij Bobson te kijken. Ik kon niet het risico nemen dat Reuser op doel zou schieten. Het is onmogelijk dat hij niemand hoorde roepen dat hij de bal buiten moest schieten. Zo ja, dan moet hij zijn oren laten nakijken." Cocu (en ook Reuser) kregen vervolgens geel door het opstootje wat ze met elkaar kregen.
Niet veel later maakte Reuser volgens Cocu bewust een gemene overtreding op hem. De middenvelder van PSV trakteerde de passerende Willem II'er vervolgens op een flinke bodycheck en zag opnieuw de gele kaart. "Mijn been is paars vanaf de knie tot aan de enkel. Het is beter dat Reuser zich even niet laat zien. Een speler, die zijn tegenstander bewust probeert te beschadigen, is geen knip voor zijn neus waard", aldus Cocu over Reuser. In 1998 miste Cocu door een 4e gele kaart zijn afscheidswedstrijd bij PSV. Zaterdag ontbreekt Cocu in het mogelijke kampioensduel van PSV. "Als we kampioen worden, loop ik wel een ereronde in mijn nette pak."
quote:
bron: http://www.psv.nl/show?id=37087#76978quote:PSV Seizoen Club Card-houders kunnen van zaterdag 16 april tot en met dinsdag 19 april een toegangskaart op de eigen plaats kopen met korting. Vanaf woensdag 20 april kan een andere plaats tegen het gereduceerde tarief worden gekocht indien de eigen plaats niet is gekocht.
Jongen, het gaat me niet om de namen, maar het feit dat je constant met dit soorten berichten blijft strooien. Wat moeten we daar nou mee? Het lijkt er op dat je gewoon een reactie uitlokt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef cultheld het volgende:
Je hebt gelijk: Van Beukering, Opdam en Selakovic naar PSV .![]()
Dat jij het niet gelooft, betekent niet dat het niet zo is.
Ja echt????quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Stam en Van Nistelrooij wellicht naar PSV trouwens.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jongen, het gaat me niet om de namen, maar het feit dat je constant met dit soorten berichten blijft strooien. Wat moeten we daar nou mee? Het lijkt er op dat je gewoon een reactie uitlokt...
Stam en Van Nistelrooij wellicht naar PSV trouwens.
Er zullen best versterkingen komen, maar dan denk ik dat we het meer in de relatief onbekende talenten moeten zoeken, niet bij geariveerde topspelers of supertalenten waar heel europa achteraan zit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:03 schreef johannes1986 het volgende:
Sommige mensen geven zich maar gelijk even over aan het andere uiterste...nl. dat er helemaal niemand komt die een versterking zou zijn voor psv..lijkt me ook niet erg waarschijnlijk.
Ik kende Gomes, Farfan, Beasly, Gomes en Alex niet eens voordat de eerste geruchten kwamen over een transfer naar PSV. Benieuwd wie ze wel goed kende overigens. Volgens mij lopen er hier weinig kenners van de Amerikaanse competitie rond om maar eens iets te noemen.quote:Of zijn het er velen die vorige zomer verwachtten dat Cocu, Farfán, Gomes, Beasley en Alex daadwerkelijk naar psv zouden komen? Je kan zeggen wat je wilt, maar Farfán stond als een erg groot talent te boek, terwijl ik over Cocu en Alex nix hoef te zeggen..
Tijdens de Copa Libertadores bestond het gerucht dat hij naar PSV kwam al even, toen heb ik 'm ook eens in de gaten gehouden. Maar zoals ik al zei, daarvoor kende praktisch niemand 'm.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:18 schreef cultheld het volgende:
Ik kende zowel Alex, Farfán als Gomes. Beasley kende ik alleen maar van 1 wedstrijd tegen Nederland en verder niet. Maar Alex stond samen met Robinho en Diego bekend als het gouden trio van Santos. Farfán maakte furore tijdens de Copa Libertadores en werd ook gevolgd door Chelsea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |