dat is nog steeds t mooiste PSV shirt ooit, mooi roodquote:
Wat is je punt?quote:Op maandag 18 april 2005 19:20 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Daar staat ook dat Ajax en Feyenoord hem willen![]()
Dat wordt toch ongeloofwaardig, hij is net een half jaar in Nederland en de top-3 wil hem al hebben. Oke hij scoort wel aardig maar Sibon deed het bij Heerenveen ook goed.quote:
Nee... Maar Portugese en Argentijnse media hebben de koop voor 3,6 miljoen door FC Porto bevestigd gisteren. Over Robinho is nooit iets dusdanigs naar buiten gekomen.quote:Op maandag 18 april 2005 18:02 schreef johannes1986 het volgende:
haha...waarom zou González echt getekend hebben en Robinho nep? Omdat we allemaal graag dr droom van Robinho bij psv in stand willen houden ofzo? Ik zie toch echt het verschil niet...
Voor Rósicky-begrippen is dat altijd een achteruitgang in salaris, bij Dortmund staat hij in de basis en Bert laat hem op zijn beste plaats spelen. Ik schat de kans op 0 %.quote:Op maandag 18 april 2005 18:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV heeft Rosicky zóveel te bieden. Geen slecht salaris (nog steeds miljoenen per jaar), Champions League voetbal, een talentvolle groep met een paar routiniers waardoor Rosicky optimaal door kan groeien, én een basisplaats. Tevens kan Rosicky nu niet op belangstelling rekenen van de absolute top, omdat Rosicky verneukt wordt door Bert van Marwijk en daarom zie ik zeker goede kansen voor een move van Rosicky naar PSV.
Je slaat de plank weer eens volledig mis. Van Marwijk stelt 'm altijd rechtsbuiten op, terwijl hij controlerend véél beter is. Daarom draait hij nu zo'n flets seizoen.quote:Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor Rósicky-begrippen is dat altijd een achteruitgang in salaris, bij Dortmund staat hij in de basis en Bert laat hem op zijn beste plaats spelen. Ik schat de kans op 0 %.
Hè jammer, want het is zo'n geweldige spits.quote:World Player Of The Year schreef:
Er staat juist in dat Nevland zelf nog niets vernomen heeft van interesse van de Nederlandse topclubs, waaronder dus verstaan moet worden Ajax, Feyenoord of PSV.
quote:Op maandag 18 april 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je slaat de plank weer eens volledig mis. Van Marwijk stelt 'm altijd rechtsbuiten op, terwijl hij controlerend véél beter is. Daarom draait hij nu zo'n flets seizoen.
Rosicky gebeurt niet, VDV gebeurt niet, Landzaat gebeurt waarschijnlijk ook niet, Davids gebeurt niet, Granqvist misschien en Robihno ook niet.quote:Op maandag 18 april 2005 17:39 schreef cultheld het volgende:
Maar ff serieus: Wat zouden jullie vinden van Rosicky, VDV/Landzaat/Davids (sowieso een Nederlander, omdat 't zo in het beleid is opgenomen), Granqvist en Robinho als versterkingen, terwijl VOH, Vogel, Park en Van Bommel vertrekken?
Sibon en Feher mag je wel bestempelen als miskoop. Robert krijgt voorlopig nog het voordeel van de twijfel, maar het valt me tegen dat hij zo weinig speeltijd krijgt en ik vermoed dat dat niet is omdat hij de pannen van het dak speelt op de trainingen.quote:Op maandag 18 april 2005 20:15 schreef johannes1986 het volgende:
K heb z'n vermoeder dat Hiddink 1 of 2 al bekende spelers naar psv haalt, één of meer talenten zoals bv. Granqvist, en verder nog een paar uit de hoge hoed ( zoals bv. Gomes en Farfán vorig jaar ) , en dat die ook goede aankopen zullen blijken te zijn. Hiddink heeft tot nu toe erg goed ingekocht vind ik...heeft hij eigenlijk al miskopen gedaan?
En PSV moet dit seizoen voor de derde plaats vechten. En PSV wordt in de eerste ronde CL uitgeschakeld. En Ajax wordt met een straatlengte kampioen. En Gomes en Alex zijn clowns. Bijna iedereen riep dit soort dingen en het blijkt allemaal gelul te zijn. Nu roept bijna iedereen ook "Dat kan niet" , maar Hiddink zal menig mens verbazen met zijn gigantische aankopen, komende zomer.quote:Op maandag 18 april 2005 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rosicky gebeurt niet, VDV gebeurt niet, Landzaat gebeurt waarschijnlijk ook niet, Davids gebeurt niet, Granqvist misschien en Robihno ook niet.
PSV kan van alles willen, maar we moeten het ook kúnnen. Topspelers willen niet naar PSV/nederland of zijn te duur. Zelfs Zenden blijft liever bij M'brough...
Dat is helaas de realiteit van dit moment. Ik ben dan ook zeer benieuwd wat de nieuwe aanwinsten gaan worden.
Wat dit te maken heeft met de haalbaarheid van topspelers ontgaat mij even...quote:Op maandag 18 april 2005 20:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
En PSV moet dit seizoen voor de derde plaats vechten. En PSV wordt in de eerste ronde CL uitgeschakeld. En Ajax wordt met een straatlengte kampioen. En Gomes en Alex zijn clowns. Bijna iedereen riep dit soort dingen en het blijkt allemaal gelul te zijn.
Positief als altijd he cultheldquote:Nu roept bijna iedereen ook "Dat kan niet" , maar Hiddink zal menig mens verbazen met zijn gigantische aankopen, komende zomer.
Wat dat er mee te maken heeft? Dat de verwachtingen weer eens veel te laag zijn. We vergeten volgens mij dat PSV momenteel enorme naam maakt, door in de halve finale CL te staan en met een straatlengte aan kop te staan in de Nederlandse competitie.quote:Op maandag 18 april 2005 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat dit te maken heeft met de haalbaarheid van topspelers ontgaat mij even...
[..]
Positief als altijd he cultheld.
Ik pak nog even het rijtje wat je laatst tipte als versterkingen:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
Ik ben bang dat we in augustus alle 5 de namen hebben doorgestreept.
De halve finale CL kan idd wel eens een positieve werking gaan hebben, maar dan nog kan PSV niet concureren met het buitenland. Zenden heeft er bijvoorbeeld al schijt aan.quote:Op maandag 18 april 2005 20:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat dat er mee te maken heeft? Dat de verwachtingen weer eens veel te laag zijn. We vergeten volgens mij dat PSV momenteel enorme naam maakt, door in de halve finale CL te staan en met een straatlengte aan kop te staan in de Nederlandse competitie.
Hoho! Het is een rijtje wat jij een week of wat geleden op fok hebt neergezet. Maar ik ga de weddenschap met je aan. Ik zeg dus dat er minder dan 2 komen.quote:Ik durf een weddenschap met je aan te gaan: Van die 5 die jij noemt, zullen er minstens 2 in de zomerstop naar PSV komen.
En dan neemt de 1 de ander mee naar een wedstrijdquote:Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De halve finale CL kan idd wel eens een positieve werking gaan hebben, maar dan nog kan PSV niet concureren met het buitenland. Zenden heeft er bijvoorbeeld al schijt aan.
[..]
Hoho! Het is een rijtje wat jij een week of wat geleden op fok hebt neergezet. Maar ik ga de weddenschap met je aan. Ik zeg dus dat er minder dan 2 komen.
En nou maar hopen dat ik ongelijk krijg![]()
Ik hoop Pumaquote:Op maandag 18 april 2005 18:48 schreef pascalheister het volgende:
wordt tijd dat PSV van Nike afstapt (shirts vind ik niet geweldig mooi) en Kappa of Puma neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |