abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 april 2005 @ 19:22:22 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26329965
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:42 schreef appelsientje het volgende:

[..]

'88 ??
dat is nog steeds t mooiste PSV shirt ooit, mooi rood
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26329968
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:20 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Daar staat ook dat Ajax en Feyenoord hem willen
Wat is je punt?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26330028
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Dat wordt toch ongeloofwaardig, hij is net een half jaar in Nederland en de top-3 wil hem al hebben. Oke hij scoort wel aardig maar Sibon deed het bij Heerenveen ook goed.
  maandag 18 april 2005 @ 19:25:57 #79
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26330046
Nevland? OMG
Leuke spits, goed doelpuntengemiddelde, maar absoluut niet de gevreesde spits die psv werkelijk verder gaat brengen...mag van mij komen ipv VOH als die vertrekt, maar dan eis ik nogstééds een nieuwe, betere spits als 1e spits
pi_26330291
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:02 schreef johannes1986 het volgende:
haha...waarom zou González echt getekend hebben en Robinho nep? Omdat we allemaal graag dr droom van Robinho bij psv in stand willen houden ofzo? Ik zie toch echt het verschil niet...
Nee... Maar Portugese en Argentijnse media hebben de koop voor 3,6 miljoen door FC Porto bevestigd gisteren. Over Robinho is nooit iets dusdanigs naar buiten gekomen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26330331
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

PSV heeft Rosicky zóveel te bieden. Geen slecht salaris (nog steeds miljoenen per jaar), Champions League voetbal, een talentvolle groep met een paar routiniers waardoor Rosicky optimaal door kan groeien, én een basisplaats. Tevens kan Rosicky nu niet op belangstelling rekenen van de absolute top, omdat Rosicky verneukt wordt door Bert van Marwijk en daarom zie ik zeker goede kansen voor een move van Rosicky naar PSV.
Voor Rósicky-begrippen is dat altijd een achteruitgang in salaris, bij Dortmund staat hij in de basis en Bert laat hem op zijn beste plaats spelen. Ik schat de kans op 0 %.
www.thuisuiteten.nl
pi_26330339
Gonzalez heeft idd al getekend.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26330413
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Voor Rósicky-begrippen is dat altijd een achteruitgang in salaris, bij Dortmund staat hij in de basis en Bert laat hem op zijn beste plaats spelen. Ik schat de kans op 0 %.
Je slaat de plank weer eens volledig mis. Van Marwijk stelt 'm altijd rechtsbuiten op, terwijl hij controlerend véél beter is. Daarom draait hij nu zo'n flets seizoen.
  maandag 18 april 2005 @ 19:41:01 #84
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26330427
Hm...ik dacht dat Robinho's transfer al bevestigd was in Spaanse kranten, maar gelukkig dan maar misschien kunnen we nog even blijven dromen...

Toevallig krijgen wij nog een vergoeding voor Leandro Bonfim van FC Porto, met Lucho Gonzalez lijkt me die rekening wel ongeveer vereffend..
  maandag 18 april 2005 @ 19:41:17 #85
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26330433
Quote van het netwerk
quote:
World Player Of The Year schreef:

Er staat juist in dat Nevland zelf nog niets vernomen heeft van interesse van de Nederlandse topclubs, waaronder dus verstaan moet worden Ajax, Feyenoord of PSV.
Hè jammer, want het is zo'n geweldige spits.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26330557
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je slaat de plank weer eens volledig mis. Van Marwijk stelt 'm altijd rechtsbuiten op, terwijl hij controlerend véél beter is. Daarom draait hij nu zo'n flets seizoen.

Ja, vandaar dat Bert onlangs nog zei dat hij altijd dacht dat Rósicky een nummer 10 was, maar bleek dat hij beter als controleur was.

De rechtsbuiten van Dortmund is Ewerthon of Smolarek. Maar goed, jij volgt de Bundesliga dan ook niet.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 18 april 2005 @ 19:53:32 #87
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26330733
Ewerthon blijft ook altijd een goeie speler vind ik...goeie koop geweest van Dortmund vind k...Wat denk jij van psv's kansen op Robinho, Dagoberto of Podolski dan MM?
Of heb je andere mogelijke kandidaten voor ons psv-fans om ons op te verlekkeren? ben benieuwd wat je visie hierop is
pi_26330813
Robinho acht ik waarschijnlijker dan Podolski.

Dagoberto ken ik niet. Zal wel haalbaar zijn dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_26330890
Je kent Dagoberto niet? Erg groot talent; Wordt ook in verband gebracht met AC Milan, Udinese en Sampdoria (Die Italiaanse link kan ik nog steeds niet thuis brengen). Maar op het PSV netwerk werd diverse keren gemeld dat Van Marwijk Rosicky steeds vaker als buitenspeler gebruikt.
pi_26330968
Nou, dan zitten ze er op het PSV-netwerk toch echt naast.

Kringe, Kehl, Rósicky is het middenveld meestal.
www.thuisuiteten.nl
pi_26331255
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:39 schreef cultheld het volgende:
Maar ff serieus: Wat zouden jullie vinden van Rosicky, VDV/Landzaat/Davids (sowieso een Nederlander, omdat 't zo in het beleid is opgenomen), Granqvist en Robinho als versterkingen, terwijl VOH, Vogel, Park en Van Bommel vertrekken?
Rosicky gebeurt niet, VDV gebeurt niet, Landzaat gebeurt waarschijnlijk ook niet, Davids gebeurt niet, Granqvist misschien en Robihno ook niet.

PSV kan van alles willen, maar we moeten het ook kúnnen. Topspelers willen niet naar PSV/nederland of zijn te duur. Zelfs Zenden blijft liever bij M'brough...

Dat is helaas de realiteit van dit moment. Ik ben dan ook zeer benieuwd wat de nieuwe aanwinsten gaan worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 18 april 2005 @ 20:15:12 #92
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26331258
K heb z'n vermoeder dat Hiddink 1 of 2 al bekende spelers naar psv haalt, één of meer talenten zoals bv. Granqvist, en verder nog een paar uit de hoge hoed ( zoals bv. Gomes en Farfán vorig jaar ) , en dat die ook goede aankopen zullen blijken te zijn. Hiddink heeft tot nu toe erg goed ingekocht vind ik...heeft hij eigenlijk al miskopen gedaan?
pi_26331446
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:15 schreef johannes1986 het volgende:
K heb z'n vermoeder dat Hiddink 1 of 2 al bekende spelers naar psv haalt, één of meer talenten zoals bv. Granqvist, en verder nog een paar uit de hoge hoed ( zoals bv. Gomes en Farfán vorig jaar ) , en dat die ook goede aankopen zullen blijken te zijn. Hiddink heeft tot nu toe erg goed ingekocht vind ik...heeft hij eigenlijk al miskopen gedaan?
Sibon en Feher mag je wel bestempelen als miskoop. Robert krijgt voorlopig nog het voordeel van de twijfel, maar het valt me tegen dat hij zo weinig speeltijd krijgt en ik vermoed dat dat niet is omdat hij de pannen van het dak speelt op de trainingen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26331458
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Rosicky gebeurt niet, VDV gebeurt niet, Landzaat gebeurt waarschijnlijk ook niet, Davids gebeurt niet, Granqvist misschien en Robihno ook niet.

PSV kan van alles willen, maar we moeten het ook kúnnen. Topspelers willen niet naar PSV/nederland of zijn te duur. Zelfs Zenden blijft liever bij M'brough...

Dat is helaas de realiteit van dit moment. Ik ben dan ook zeer benieuwd wat de nieuwe aanwinsten gaan worden.
En PSV moet dit seizoen voor de derde plaats vechten. En PSV wordt in de eerste ronde CL uitgeschakeld. En Ajax wordt met een straatlengte kampioen. En Gomes en Alex zijn clowns. Bijna iedereen riep dit soort dingen en het blijkt allemaal gelul te zijn. Nu roept bijna iedereen ook "Dat kan niet" , maar Hiddink zal menig mens verbazen met zijn gigantische aankopen, komende zomer.
pi_26331531
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

En PSV moet dit seizoen voor de derde plaats vechten. En PSV wordt in de eerste ronde CL uitgeschakeld. En Ajax wordt met een straatlengte kampioen. En Gomes en Alex zijn clowns. Bijna iedereen riep dit soort dingen en het blijkt allemaal gelul te zijn.
Wat dit te maken heeft met de haalbaarheid van topspelers ontgaat mij even...
quote:
Nu roept bijna iedereen ook "Dat kan niet" , maar Hiddink zal menig mens verbazen met zijn gigantische aankopen, komende zomer.
Positief als altijd he cultheld .
Ik pak nog even het rijtje wat je laatst tipte als versterkingen:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
Ik ben bang dat we in augustus alle 5 de namen hebben doorgestreept.
  maandag 18 april 2005 @ 20:32:38 #96
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_26331575
Je zult zien dat Zenden gewoon komt.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_26331689
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat dit te maken heeft met de haalbaarheid van topspelers ontgaat mij even...
[..]

Positief als altijd he cultheld .
Ik pak nog even het rijtje wat je laatst tipte als versterkingen:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
Ik ben bang dat we in augustus alle 5 de namen hebben doorgestreept.
Wat dat er mee te maken heeft? Dat de verwachtingen weer eens veel te laag zijn. We vergeten volgens mij dat PSV momenteel enorme naam maakt, door in de halve finale CL te staan en met een straatlengte aan kop te staan in de Nederlandse competitie.

Ik durf een weddenschap met je aan te gaan: Van die 5 die jij noemt, zullen er minstens 2 in de zomerstop naar PSV komen.
pi_26331933
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat dat er mee te maken heeft? Dat de verwachtingen weer eens veel te laag zijn. We vergeten volgens mij dat PSV momenteel enorme naam maakt, door in de halve finale CL te staan en met een straatlengte aan kop te staan in de Nederlandse competitie.
De halve finale CL kan idd wel eens een positieve werking gaan hebben, maar dan nog kan PSV niet concureren met het buitenland. Zenden heeft er bijvoorbeeld al schijt aan.
quote:
Ik durf een weddenschap met je aan te gaan: Van die 5 die jij noemt, zullen er minstens 2 in de zomerstop naar PSV komen.
Hoho! Het is een rijtje wat jij een week of wat geleden op fok hebt neergezet. Maar ik ga de weddenschap met je aan. Ik zeg dus dat er minder dan 2 komen.

En nou maar hopen dat ik ongelijk krijg
  maandag 18 april 2005 @ 21:16:39 #99
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26332498
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De halve finale CL kan idd wel eens een positieve werking gaan hebben, maar dan nog kan PSV niet concureren met het buitenland. Zenden heeft er bijvoorbeeld al schijt aan.
[..]

Hoho! Het is een rijtje wat jij een week of wat geleden op fok hebt neergezet. Maar ik ga de weddenschap met je aan. Ik zeg dus dat er minder dan 2 komen.

En nou maar hopen dat ik ongelijk krijg
En dan neemt de 1 de ander mee naar een wedstrijd

Ik hoop ook dat cult gelijk krijg dat ik dit ooit zou zeggen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26334078
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:48 schreef pascalheister het volgende:
wordt tijd dat PSV van Nike afstapt (shirts vind ik niet geweldig mooi) en Kappa of Puma neemt
Ik hoop Puma of misschien diadora.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')