PSV heeft Rosicky zóveel te bieden. Geen slecht salaris (nog steeds miljoenen per jaar), Champions League voetbal, een talentvolle groep met een paar routiniers waardoor Rosicky optimaal door kan groeien, én een basisplaats. Tevens kan Rosicky nu niet op belangstelling rekenen van de absolute top, omdat Rosicky verneukt wordt door Bert van Marwijk en daarom zie ik zeker goede kansen voor een move van Rosicky naar PSV.quote:Op maandag 18 april 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Omdat González echt getekend heeft...
En cultheld, geloof me, een speler van dat kaliber komt niet in deze fase van zijn loopbaan naar de HCE.
dat ben ik met je eensquote:Op maandag 18 april 2005 15:49 schreef ASSpirine het volgende:
Nu ik er zo over nadenk, de finale verliezen of in de halve finale verliezen...
de halve finale verliezen is natuurlijk zo erg, maar om in de finale onderuit te gaan, daar zou ik echt niet tegenkunnen
dus als we naar de finale gaan, moeten we meteen de beker meenemen
eind 80 begin negentig, dus romario zou kunnenquote:Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:ronaldo speelde toch in dat shirt?
en edit, toch niet
Romario heeft inderdaad in dat shirt gespeeld. Het was ook veel al te koop met nummer 9 achter opquote:Op maandag 18 april 2005 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eind 80 begin negentig, dus romario zou kunnen
'88 ??quote:Op maandag 18 april 2005 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eind 80 begin negentig, dus romario zou kunnen
deze is gebruikt en zonder nummer. En ik bedoel ermee dat deze shirts van eind 80 tot begin 90 zijn gedragenquote:Op maandag 18 april 2005 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Romario heeft inderdaad in dat shirt gespeeld. Het was ook veel al te koop met nummer 9 achter op
Volgens mij droegen ze deze shirts niet in de jaren 80 vandaar die streep, maar daar kan ik me in vergissen natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2005 18:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze is gebruikt en zonder nummer. En ik bedoel ermee dat deze shirts van eind 80 tot begin 90 zijn gedragen
ik blader net in het PSV boek 80 jaar en zie in seizoen 89-90 dit shirt, in 88 was hij nog volledig roodquote:Op maandag 18 april 2005 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij droegen ze deze shirts niet in de jaren 80 vandaar die streep, maar daar kan ik me in vergissen natuurlijk.
Dat seizoen speelde ze inderdaad al in die shirts, maar ze zijn toen halverwege het seizoen naar die shirts gegaan, maar dat kan ook goed in 1988/89 zijn geweest.quote:Op maandag 18 april 2005 18:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik blader net in het PSV boek 80 jaar en zie in seizoen 89-90 dit shirt, in 88 was hij nog volledig rooddus nog een klein beetje jaren 80
Dan gaat PSV ook in zo'n hansopje spelen zoals Kameroenquote:Op maandag 18 april 2005 18:53 schreef ASSpirine het volgende:
Kappa zeker niet, Puma is nog wel te doen
Zegt ie zelf ja, maar geloof er niks van.quote:Op maandag 18 april 2005 19:13 schreef cultheld het volgende:
PSV wil Nevland hebben.
Daar staat ook dat Ajax en Feyenoord hem willenquote:Op maandag 18 april 2005 19:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://fotball.adressa.no(...)html?articleID=76839
19 pond, komt nog een paar pond bij voor verzenden uit engelandquote:Op maandag 18 april 2005 19:06 schreef Helly het volgende:
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Las trouwens op psv netwerk dat er woensdag maar 600 man ofzo meegaan, hebben ze aan 1 trein genoeg denk ik,maargoed, kheb er toch wel zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |