k bedoelde eigenljik dit deelquote:Op maandag 18 april 2005 17:06 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Nee hoor, en MM vind Alex een wereldverdediger![]()
In dit topic nog niet neequote:Op maandag 18 april 2005 17:02 schreef rubbereend het volgende:
k heb natuurlijk in dit topic nog niet gemeld, maar PSV moet Barreto halen
Granqvist kan zowel linksback als links centraal achterin spelen.quote:Op maandag 18 april 2005 16:58 schreef johannes1986 het volgende:
Is Granqvist ook op de backposities inzetbaar? Ik dacht alleen centraal achterin..wel beter...hij schijnt maar 1 miljoen euro te kosten.
Rosicky zie ik gek genoeg nog komen ook....ik heb dr iig wel een goed gevoel over..hij is toch niet meer zo goed als eerst, dus ik denk dat hij zich eerst flink wil doorontwikkelen en laten zien bij bv. psv, omdat de échte top hem nu niet meer zal willen denk k...landzaat zou te gek zijn, maar lijkt me onhaalbaar...hoe duur zou hij zijn?
Is helemaal geen onzin. Vertel eens mm, waarom is iets gelijk onzin als jij er (nog) niet van op de hoogte bent?quote:Op maandag 18 april 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Wie gaat er nu Lucho González noemen als die al bij Porto heeft getekend.
Maar Rosicky naar PSV, da's onzin.
Het team wordt er in ieder geval niet slechter op. Dus als ze allemaal willen komen en haalbaar zijn (Half Europa wil Robinho) hebben we een goeie kans op de triplequote:Op maandag 18 april 2005 17:39 schreef cultheld het volgende:
Maar ff serieus: Wat zouden jullie vinden van Rosicky, VDV/Landzaat/Davids (sowieso een Nederlander, omdat 't zo in het beleid is opgenomen), Granqvist en Robinho als versterkingen, terwijl VOH, Vogel, Park en Van Bommel vertrekken?
Rosicky wil weg bij Dortmund en zal dat, mits nodig, afdwingen bij Dortmund. Tevens zit Dortmund in de financiële problemen en kan Rosicky bij PSV via de CL opbloeien (hij is nog maar 24 jaar oud) en daarna naar de absolute top (AC Milan, Barcelona, Real Madrid).quote:Op maandag 18 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Omdat Dortmund Rosicky aan zijn contract houdt, zelfs na veel lucratievere aanbiedingen uit Engeland. Dus als hij al weggaat, zal hij naar Engeland gaan en zeker niet naar PSV.
PSV heeft Rosicky zóveel te bieden. Geen slecht salaris (nog steeds miljoenen per jaar), Champions League voetbal, een talentvolle groep met een paar routiniers waardoor Rosicky optimaal door kan groeien, én een basisplaats. Tevens kan Rosicky nu niet op belangstelling rekenen van de absolute top, omdat Rosicky verneukt wordt door Bert van Marwijk en daarom zie ik zeker goede kansen voor een move van Rosicky naar PSV.quote:Op maandag 18 april 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Omdat González echt getekend heeft...
En cultheld, geloof me, een speler van dat kaliber komt niet in deze fase van zijn loopbaan naar de HCE.
dat ben ik met je eensquote:Op maandag 18 april 2005 15:49 schreef ASSpirine het volgende:
Nu ik er zo over nadenk, de finale verliezen of in de halve finale verliezen...
de halve finale verliezen is natuurlijk zo erg, maar om in de finale onderuit te gaan, daar zou ik echt niet tegenkunnen
dus als we naar de finale gaan, moeten we meteen de beker meenemen
eind 80 begin negentig, dus romario zou kunnenquote:Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:ronaldo speelde toch in dat shirt?
en edit, toch niet
Romario heeft inderdaad in dat shirt gespeeld. Het was ook veel al te koop met nummer 9 achter opquote:Op maandag 18 april 2005 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eind 80 begin negentig, dus romario zou kunnen
'88 ??quote:Op maandag 18 april 2005 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eind 80 begin negentig, dus romario zou kunnen
deze is gebruikt en zonder nummer. En ik bedoel ermee dat deze shirts van eind 80 tot begin 90 zijn gedragenquote:Op maandag 18 april 2005 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Romario heeft inderdaad in dat shirt gespeeld. Het was ook veel al te koop met nummer 9 achter op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |