Dan kan Robinho beter niet naar PSV gaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robinho onder Hiddink is als Schumacher in een Ferrari: Niet te stoppen.
Ze schieten als paddestoeltjes uit de grond bij jullie, Zapper. Dat is jammer, ik begon de gemiddelde PSV-fan juist zoveel sympathieker te vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:06 schreef Zapper het volgende:
We hebben er in ieder geval weer een kenner bij, een heuglijk feit!
Eensch.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Nou nou, dit is wel heel erg gekleurd... Farfán viel echt niet vrijwel elk CL-duel op. Hoogstens tegen Rosenborg, maar tegen Arsenal en Lyon kwam hij er niet aan te pas. Dat is ook niet erg. Die jongen is erg jong en leert nog. Maar pakweg een Beasley is Europees meer in de kijker gekomen bij internationaal publiek.
Waar gaat het heen met dit forum?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Ze schieten als paddestoeltjes uit de grond bij jullie, Zapper. Dat is jammer, ik begon de gemiddelde PSV-fan juist zoveel sympathieker te vinden.
Kanouté.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mitea vergelijken met Farfán![]()
![]()
Hoe heet de Pizarro of Solano van Mali overigens?
Jij bent dan ook geen blinde, kansloze PSV-aanhanger.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ken Sissoko niet maar ik ken Koen van de Laak wel. Nou en?
Zo zeg je het al veel logischer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:27 schreef johannes1986 het volgende:
hm..ik vind dat je verschil hebt in sterren..spelers die bij een club spelen die ver komen in europa en het daar uitstekend doen vind ik bv ook een ster, en je hebt spelers die bij een grote club zetten en de media-aandacht krijgen, dat vind ik super-sterren, zeg maar de Ronaldinho's enz.
Mijn definitie is gewoon breder, ik beweer niet dat iedereen het in de hele wereld over Farfán heeft, wél dat bijna iedereen hem onderhand kent en weet dat hij een goeie voetballer is
Mitea heeft veel van de nodige kwaliteiten in huis om eens een ster te worden, Kalou al helemaal, maar zowel ajax als feyenoord heeft zoals bekend bagger gespresteerd dit jaar, waardoor bv. Mitea en Kalou het niet in europa hebben kunnen laten zien. Als Kalou ook in de halve finale van de champions league was gekomen, en net zo had gespeeld als hij dat meestal doet bij Feyenoord, was hij ook een ster nu, vind ik tenminste..:P
Net als Kuijt bijna een ster is, ondanks Feyenoord's seizoen, wat ik niet lang meer kan ontkennen, hoewel ik absoluut niet van zijn spel kan genieten
Dank jequote:Op dinsdag 19 april 2005 20:31 schreef johannes1986 het volgende:
Zapper
Had 'ie het over jou?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:35 schreef johannes1986 het volgende:
btje jammer dat je me nu al een kansloze psv-er noemt...
Missen het charisma en/of uitmuntende voetballende kwaliteiten om ster te kunnen worden. Ze zullen het dan ook nooit worden buiten de eigen competitie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:35 schreef johannes1986 het volgende:
Spelers als Kromkamp, Matthijssen en Boulahrouz vind ik ook al ( bijna ) sterren!![]()
PSV is mijn favoriete.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:40 schreef johannes1986 het volgende:
haha....laat ik daar voorlopig maar even vanuit gaan , ZapperVoor welke club ben jij, en zijn MM en Johnny_Footballhero als ik vragen mag?
Prachtigquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:42 schreef Suijk het volgende:
Kennen jullie deze nog? Vond ik persoonlijk één van zijn mooiste toendertijd!
http://www.zippyvideos.com/192383755189185.html
Uiteraard, die was inderdaad geweldig. Jammer dat ik toen nog niet, mede door mijn leeftijd toen, naar Europacupwedstrijden ging. Had graag bij de wedstrijd willen zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:42 schreef Suijk het volgende:
Ja, dat is misschien wel z'n bekendste goal in dienst van PSV. Waar zie je die spelers nu nog... Robben is er zo een misschien.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:42 schreef Suijk het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:42 schreef Suijk het volgende:
Spelers die met fenomenale acceleratie en schijnbewegingen eigen kansen creeeren? Robben ja. S. Kalou misschien ook wel. Ronaldo, Ronaldinho, Robinho.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel z'n bekendste goal in dienst van PSV. Waar zie je die spelers nu nog... Robben is er zo een misschien.
Hij had het niet over jou.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:40 schreef johannes1986 het volgende:
haha....laat ik daar voorlopig maar even vanuit gaan , ZapperVoor welke club ben jij, en zijn MM en Johnny_Footballhero als ik vragen mag?
Nee, ik was weer eens te haastig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:23 schreef Zapper het volgende:
Kutcookies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |