Baseggio zit op een dood spoor bij Anderlecht maar is gewoon een goede voetballer. Als hij moet kiezen tussen PSV of een ploeg zoals pakweg Perugia dan zal het toch wel PSV worden denk ik om daarna naar een Italiaanse topclub te gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Baseggio is een best goeie , maar die wilt ook weer graag naar Italie
Als Adriaanse naar Porto gaat, zal Diego heel erg groot worden. Die trainer van Porto is van het kaliber Ronald Koeman en dat soort trainers maakt spelers eerder slechter dan beter. Robinho onder Hiddink is als Schumacher in een Ferrari: Niet te stoppen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Baseggio lijkt me prima, die is nog te lui om de middencirkel uit te komen.
En die gouden drie van Santos vallen vooralsnog ook niet mee, met name Diego is een drama dit seizoen in Oporto. Dus of je die Robinho nou moet halen??
En Keane zit bij een club waar iemand zit met een PSV verledenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:52 schreef johannes1986 het volgende:
Parker hoeft van mij niet, Baseggio zie ik nog wel zitten, Robbie Keane al helemaal...waarom zou die niet naar psv willen? je maakt mij niet wijs dat hij gruwelijk veel meer kan verdienen bij tottenham hotspur, de engelse competitie ís idd ook mooier dan die van NL, maar je wilt als speler toch ook graag prijzen winnen...neem ik aan![]()
Iedereen is dus al vergeten hoe goed Donovan speelde en speelt in team USA?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Adriaanse naar Porto gaat, zal Diego heel erg groot worden. Die trainer van Porto is van het kaliber Ronald Koeman en dat soort trainers maakt spelers eerder slechter dan beter. Robinho onder Hiddink is als Schumacher in een Ferrari: Niet te stoppen.
Hiddink weet wel raad met dat soort spelersquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Adriaanse naar Porto gaat, zal Diego heel erg groot worden. Die trainer van Porto is van het kaliber Ronald Koeman en dat soort trainers maakt spelers eerder slechter dan beter. Robinho onder Hiddink is als Schumacher in een Ferrari: Niet te stoppen.
Noem Alex, Gomes, Van Bommel en Farfán maar geen sterren...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:01 schreef methodmich het volgende:
Robinho lijkt me trouwens ook niet echt bij PSV passen, als je naar de ploeg van nu kijkt. Die presteert juist omdat ze geen sterren hebben.
Van Bommelquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:01 schreef methodmich het volgende:
Robinho lijkt me trouwens ook niet echt bij PSV passen, als je naar de ploeg van nu kijkt. Die presteert juist omdat ze geen sterren hebben.
Het zijn uitstekende voetballers, maar geen sterren. Sterren hebben vedettegedrag.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Noem Alex, Gomes, Van Bommel en Farfán maar geen sterren...
Die wou ik er ook nog eens bijzettenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Noem Alex, Gomes, Van Bommel en Farfán maar geen sterren...
Aldus NOS-TT. Nicequote:De finale van het toernooi om de UEFA Cup vindt volgend jaar plaats in het
Philips-stadion in Eindhoven.Dat is dinsdag in Tallinn aan de vooravond van
een UEFA-congres bekendgemaakt.
Hoe bedoel je onbegrijpelijk?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:26 schreef Suijk het volgende:
Onbegrijpelijk, maar wel leuk!
Ja, het stadion van Heerenveen ook.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je onbegrijpelijk?
Het stadion voldoet toch aan de eisen van de UEFA?
dat was een geintje.......quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:55 schreef rubbereend het volgende:echt vraagt ie net, hij heeft net bijgetekend bij Milaan
Dat kan, maar ja de Uefa heeft zijn keuze volgens mij alleen maar gebasseerd op veiligheid en cappaciteit niet op sfeer. Daarnaast heeft een keuze ook niet veel met de gezelligheid van de stad te maken, maar meer met de faciliteiten en die zijn er wel om zo'n gebeurtenis te organiseren. Het EK2000 zal ook wel met de keuze hebben meegespeeld.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het Philips stadion echt helemaal niks en Eindhoven ook geen stad met enige uitstraling. Zelfs Beasley noemt het ergens een dorp geloof ik.
Het is overigens een mening en reacties over onze snelkookpan zijn te makkelijk.
Kijk dat is leuk om te lezenquote:
Ik vind het ook wel leuk hoor! Altijd goed om een finale in NL te hebben. Maar ik snap de keuze gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ja de Uefa heeft zijn keuze volgens mij alleen maar gebasseerd op veiligheid en cappaciteit niet op sfeer. Daarnaast heeft een keuze ook niet veel met de gezelligheid van de stad te maken, maar meer met de faciliteiten en die zijn er wel om zo'n gebeurtenis te organiseren. Het EK2000 zal ook wel met de keuze hebben meegespeeld.
Maar ja het is je mening en dat kan gewoon. Ik zelf vind het wel leuk voor het stadion, maar er zijn inderdaad veel geschiktere stadions te bedenken.
Dat kan ik begrijpen, maar rare keuzes zijn we van de UEFA wel gewentquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk hoor! Altijd goed om een finale in NL te hebben. Maar ik snap de keuze gewoon niet.
Ach het brengt weer wat geld in de laquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, maar rare keuzes zijn we van de UEFA wel gewent
Voor de Uefa Cup finale is het een prima stadion, CL is te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:26 schreef Suijk het volgende:
Onbegrijpelijk, maar wel leuk!
In het zeer aansprekende voetballand Peru ja... Saadi Ghadaffi is ook een ster in Lybië.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Farfán is ook een ster, in eigen land is die gast razendpopulair. Zo populair als Gullit, van Basten en Cruyff hier waren, zo populair is Farfán in Peru. Dus om die jongen geen ster te noemen. Dan sla je de plank toch wat mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |