abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26353273
Baseggio lijkt me prima, die is nog te lui om de middencirkel uit te komen.

En die gouden drie van Santos vallen vooralsnog ook niet mee, met name Diego is een drama dit seizoen in Oporto. Dus of je die Robinho nou moet halen??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26353275
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Baseggio is een best goeie , maar die wilt ook weer graag naar Italie
Baseggio zit op een dood spoor bij Anderlecht maar is gewoon een goede voetballer. Als hij moet kiezen tussen PSV of een ploeg zoals pakweg Perugia dan zal het toch wel PSV worden denk ik om daarna naar een Italiaanse topclub te gaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26353347
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Baseggio lijkt me prima, die is nog te lui om de middencirkel uit te komen.

En die gouden drie van Santos vallen vooralsnog ook niet mee, met name Diego is een drama dit seizoen in Oporto. Dus of je die Robinho nou moet halen??
Als Adriaanse naar Porto gaat, zal Diego heel erg groot worden. Die trainer van Porto is van het kaliber Ronald Koeman en dat soort trainers maakt spelers eerder slechter dan beter. Robinho onder Hiddink is als Schumacher in een Ferrari: Niet te stoppen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26353359
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:52 schreef johannes1986 het volgende:
Parker hoeft van mij niet, Baseggio zie ik nog wel zitten, Robbie Keane al helemaal...waarom zou die niet naar psv willen? je maakt mij niet wijs dat hij gruwelijk veel meer kan verdienen bij tottenham hotspur, de engelse competitie ís idd ook mooier dan die van NL, maar je wilt als speler toch ook graag prijzen winnen...neem ik aan

Iedereen is dus al vergeten hoe goed Donovan speelde en speelt in team USA?
En Keane zit bij een club waar iemand zit met een PSV verleden
Een ruil met VoH zou ik wel mooi vinden.
pi_26353390
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als Adriaanse naar Porto gaat, zal Diego heel erg groot worden. Die trainer van Porto is van het kaliber Ronald Koeman en dat soort trainers maakt spelers eerder slechter dan beter. Robinho onder Hiddink is als Schumacher in een Ferrari: Niet te stoppen.
Onzin. Die jongen komt al vanaf de start van het seizoen te kort en dat ligt niet aan 3 trainers hoor, waarvan er 2 nota bene juist bekend stonden om het feit dat ze met kleinere clubs en spelers goed presteerden. En Co komt niet naar Porto.
www.thuisuiteten.nl
pi_26353414
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hiddink weet wel raad met dat soort spelers
pi_26353457
Robinho lijkt me trouwens ook niet echt bij PSV passen, als je naar de ploeg van nu kijkt. Die presteert juist omdat ze geen sterren hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_26353541
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:01 schreef methodmich het volgende:
Robinho lijkt me trouwens ook niet echt bij PSV passen, als je naar de ploeg van nu kijkt. Die presteert juist omdat ze geen sterren hebben.
Noem Alex, Gomes, Van Bommel en Farfán maar geen sterren...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26353594
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:01 schreef methodmich het volgende:
Van Bommel
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:06:55 #220
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26353608
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het zijn uitstekende voetballers, maar geen sterren. Sterren hebben vedettegedrag.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26353616
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die wou ik er ook nog eens bijzetten
pi_26353627
Farfán is ook een ster, in eigen land is die gast razendpopulair. Zo populair als Gullit, van Basten en Cruyff hier waren, zo populair is Farfán in Peru. Dus om die jongen geen ster te noemen. Dan sla je de plank toch wat mis.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:25:13 #223
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_26354115
quote:
De finale van het toernooi om de UEFA Cup vindt volgend jaar plaats in het
Philips-stadion in Eindhoven.Dat is dinsdag in Tallinn aan de vooravond van
een UEFA-congres bekendgemaakt.
Aldus NOS-TT. Nice
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_26354168
Onbegrijpelijk, maar wel leuk!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26354209
En in Nederland kent niemand hem.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26354238
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:25 schreef Zapper het volgende:

[..]

Aldus NOS-TT. Nice
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:28:43 #227
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_26354240
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:26 schreef Suijk het volgende:
Hoe bedoel je onbegrijpelijk?

Het stadion voldoet toch aan de eisen van de UEFA?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_26354362
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:28 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je onbegrijpelijk?

Het stadion voldoet toch aan de eisen van de UEFA?
Ja, het stadion van Heerenveen ook.

Ik vind het Philips stadion echt helemaal niks en Eindhoven ook geen stad met enige uitstraling. Zelfs Beasley noemt het ergens een dorp geloof ik.

Het is overigens een mening en reacties over onze snelkookpan zijn te makkelijk.
Klik dan als je durft
pi_26354453
Het stadion is natuurlijk veel te klein.

Met veel geluk kunnen er 10.000 supporters per club mee.

Dat zou minimaal 15.000-20.000 moeten zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:41:23 #230
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26354613
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:55 schreef rubbereend het volgende:
echt vraagt ie net, hij heeft net bijgetekend bij Milaan
dat was een geintje.......
duh
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:46:38 #231
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_26354820
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:33 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vind het Philips stadion echt helemaal niks en Eindhoven ook geen stad met enige uitstraling. Zelfs Beasley noemt het ergens een dorp geloof ik.

Het is overigens een mening en reacties over onze snelkookpan zijn te makkelijk.
Dat kan, maar ja de Uefa heeft zijn keuze volgens mij alleen maar gebasseerd op veiligheid en cappaciteit niet op sfeer. Daarnaast heeft een keuze ook niet veel met de gezelligheid van de stad te maken, maar meer met de faciliteiten en die zijn er wel om zo'n gebeurtenis te organiseren. Het EK2000 zal ook wel met de keuze hebben meegespeeld.

Maar ja het is je mening en dat kan gewoon. Ik zelf vind het wel leuk voor het stadion, maar er zijn inderdaad veel geschiktere stadions te bedenken.
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:46:52 #232
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26354829
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:25 schreef Zapper het volgende:

[..]

Aldus NOS-TT. Nice
Kijk dat is leuk om te lezen
netjes hoor!
pi_26354906
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:46 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat kan, maar ja de Uefa heeft zijn keuze volgens mij alleen maar gebasseerd op veiligheid en cappaciteit niet op sfeer. Daarnaast heeft een keuze ook niet veel met de gezelligheid van de stad te maken, maar meer met de faciliteiten en die zijn er wel om zo'n gebeurtenis te organiseren. Het EK2000 zal ook wel met de keuze hebben meegespeeld.

Maar ja het is je mening en dat kan gewoon. Ik zelf vind het wel leuk voor het stadion, maar er zijn inderdaad veel geschiktere stadions te bedenken.
Ik vind het ook wel leuk hoor! Altijd goed om een finale in NL te hebben. Maar ik snap de keuze gewoon niet.
Klik dan als je durft
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:52:44 #234
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_26355017
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:49 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel leuk hoor! Altijd goed om een finale in NL te hebben. Maar ik snap de keuze gewoon niet.
Dat kan ik begrijpen, maar rare keuzes zijn we van de UEFA wel gewent
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:58:34 #235
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26355191
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:52 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat kan ik begrijpen, maar rare keuzes zijn we van de UEFA wel gewent
Ach het brengt weer wat geld in de la
pi_26355270
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:26 schreef Suijk het volgende:
Voor de Uefa Cup finale is het een prima stadion, CL is te hoog gegrepen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 april 2005 @ 19:05:38 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26355361
jammer dat we zelf niet in die finale zullen staan maar kassa
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26355455
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Farfán is ook een ster, in eigen land is die gast razendpopulair. Zo populair als Gullit, van Basten en Cruyff hier waren, zo populair is Farfán in Peru. Dus om die jongen geen ster te noemen. Dan sla je de plank toch wat mis.
In het zeer aansprekende voetballand Peru ja... Saadi Ghadaffi is ook een ster in Lybië.
www.thuisuiteten.nl
pi_26355521
Noem de Solano of Pizarro van Lybie eens op?
pi_26355634
Die hebben ze inderdaad niet, maar om nu te stellen dat Peru een mondiaal aansprekend voetballand is, gaat wat te ver. Op wereldschaal stelt Farfán amper iets voor, itt tot een Robinho die van alle kanten omhoog geschreven wordt.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')