Ja. Ze zijn ooit getrouwd, of ze dat nog zijn weet ik niet.quote:
Misschien sta jij rond september ook wel zo'n mooi nummer te zingen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:39 schreef BVO het volgende:
Opgeven voor BB5 kan via http://www.big-brother.nl
Nee, ging er uit tegen Danielle.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heeft Kelly de finale gehaald, toen?
Koekeledosie.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef BVO het volgende:
Nee, ging er uit tegen Danielle.
De finale haalden: Andries, GJ, Danielle en Sandy.
Als al die suffe kijkertjes het, hoe vreemd ook, prachtig vinden blijven ze die troep natuurlijk gewoon maken. In plaats van dat iedereen het gewoon boycot, wat het meest logisch zou zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:40 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Oh de creativiteit, waar bent u?
Zonder TV is het niet mogelijk het nog meer te boycotten dan dat ik nu doe.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als al die suffe kijkertjes het, hoe vreemd ook, prachtig vinden blijven ze die troep natuurlijk gewoon maken. In plaats van dat iedereen het gewoon boycot, wat het meest logisch zou zijn.
Je bedoeld: Jammer dat het hun eigen schuld is?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vervelend nou. Nu hebben allerlei BB-haters dit topic in hun Actieve Topics.
Eigen schuld ook, hadden ze maar niet in zo'n verwerpelijk topic moeten posten.
Oh jawel hoor. Als je dit topic nou ook nog mijdt, is het nóg beter!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:49 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Zonder TV is het niet mogelijk het nog meer te boycotten dan dat ik nu doe.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:51 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
hopenlijk komen er nu wat leukere mensen in
1e Sandy (40,3%) Fl 675.000quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ging er uit tegen Danielle.
De finale haalden: Andries, GJ, Danielle en Sandy.
Laat maar komen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:58 schreef Arcee het volgende:
Volgens mij is het al tijd voor 't BB5-forum.![]()
Welnee, het is 3 jaar geleden en 't wordt weer helemaal goed.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:03 schreef APK het volgende:
Volgens mij wordt het helemaal niets.
De eerste tijd nog even kijken wegens nostalgia enzo, maar daarna steeds meer uitzendingen missen.
Er zijn inderdaad ook belangrijke bijzaken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:07 schreef Arcee het volgende:
Welnee, het is 3 jaar geleden en 't wordt weer helemaal goed.
Ja, en hij zal ongetwijfeld ook weer één of ander emotioneel wrak van een wijf adopteren en haar door dik en dun steunen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga me weer lekker ergeren aan scanman met zijn tietjes en kontjes gedoe.![]()
En speciaal voor de gelegenheid een nieuwe computer bij Dell bestellen en denken dat hij zijn harddisk uit zijn oude computer gewoon in zijn nieuwe computer kan plaatsen en dat dat ding dan ook werkt enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef schatje het volgende:
Ja, en hij zal ongetwijfeld ook weer één of ander emotioneel wrak van een wijf adopteren en haar door dik en dun steunen.
En ik aan jou met je gezeikquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:10 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad ook belangrijke bijzaken.
Ik ga me weer lekker ergeren aan scanman met zijn tietjes en kontjes gedoe.![]()
En waar kies jij deze keer voor, een hermafrodiet?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef schatje het volgende:
Ja, en hij zal ongetwijfeld ook weer één of ander emotioneel wrak van een wijf adopteren en haar door dik en dun steunen.
Wat lul je nouquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
En ik aan jou met je gezeik.. Heerlijk allemaal...
Joh, dat je dat allemaal nog weetquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:37 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat je inmiddels de cursus 'In mijn optiek', 'volgens mij' en 'hoe geef ik mijn mening zonder dat het als de absolute waarheid overkomt' hebt gevolgd.
En een cursus anger-management, als jouw Clib 38 topic gesloten wordt.![]()
Heequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:40 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja, speciaal voor jou:
[afbeelding]
Mijn idee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:23 schreef Liejannuh het volgende:
Is er al een Feedback topic dat er een BB5 forum moet komen??
Je bent nog steeds trots op die overwinning hè?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:37 schreef APK het volgende:
En een cursus anger-management, als jouw Clib 38 topic gesloten wordt.![]()
quote:
De meeste streamverslagenschrijvers en lezers weten heus nog wel dat jij achterlijke leugens postte en als er commentaar kwam niet reageerde.quote:
Mijn haat voor jou was een vleesgeworden, euh, dinges.quote:Maar verder blijf ik de streamverslagen op mijn manier schrijven natuurlijk. Dat dan weer welJe hoeft ze niet te lezen
Beter voor je hart ook om alles waar mijn naam voorstaat over te slaan.
We aim to pleasequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:48 schreef APK het volgende:
[..]
De meeste streamverslagenschrijvers en lezers weten heus nog wel dat jij achterlijke leugens postte en als er commentaar kwam niet reageerde.
[..]
Mijn haat voor jou was een vleesgeworden, euh, dinges.
Verder was het onmogelijk om jouw pompeuze gezeik te missen.
Je zat in elk topic.
Clib 38.![]()
Jeanette had best een lekker figuur, maar ze had wel blubberbenen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:40 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja, speciaal voor jou:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Je bent nog steeds trots op die overwinning hè?
hahaha...zo is het altijd wel iddquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef schatje het volgende:
[..]
De ratten komen weer uit hun holen.quote:
Valt mee hoor... Bij BB1 was het Bart... bij BB2 was het Kim... Bij BB3 was het Diane... bij BB4 Jeanette... 50/50 zeg maarquote:
je vergeet desireequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt mee hoor... Bij BB1 was het Bart... bij BB2 was het Kim... Bij BB3 was het Diane... bij BB4 Jeanette... 50/50 zeg maar
Check!quote:
Desiree vond ik wel een vermakelijk type ja... Ik had iig niet zo'n hekel aan haar zoals vele anderen wel leken te hebben. Alleen flikte ze wel een aantal dingen die niet door de beugel kondenquote:
Jij ookquote:
Waar blijft Roache?quote:
Nou ja, ongeveer.quote:
Ze hadden als opdracht een playboyfotoreportage te maken. De hele reportage is toen afgekeurd aangezien het te "netjes" was.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef BVO het volgende:
Waarom lag Desiree toen naakt in de dagboekkamer?
Zal wel het bejaardenforum zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef hollander76 het volgende:
Jij ook
Dacht dat ik als kutnewbie hier de enige was
quote:
en de gratis streamsquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik verheug me in ieder geval al weer op de nominatie rondes en de live uitzendingen als iemand eruit moet. Was altijd leuke tv
O, die relnicht komt onmiddelijk buurten hier hoor, zodra het begint.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef APK het volgende:
[..]
Waar blijft Roache?
Of ligt hij weer een of ander kunstacademiestudentje te rampetampen?![]()
Dat is nog maar afwachten. Maar Johnny zal toch ook inzien dat gratis streams wel helpt om het programma weer tot een succes te maken.quote:
Ik verwacht hem eerder in PTA, om zijn Peugeootje zonder dak te showen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
O, die relnicht komt onmiddelijk buurten hier hoor, zodra het begint.
Joh wees gerust... Ik ga echt geen streamverslagen meer schrijvenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:08 schreef APK het volgende:
Zijn er, behalve scanman, voor obvious reasons, nog andere mensen die van plan zijn om streamverslagen te gaan schrijven
Ikke heb geen zin meer na de vorige BB.
Maar het lijkt mij belangrijk dat er ook een objectief tegengeluid komt.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik verheug me in ieder geval al weer op de nominatie rondes en de live uitzendingen als iemand eruit moet. Was altijd leuke tv
Huhquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Joh wees gerust... Ik ga echt geen streamverslagen meer schrijven
wie was dat?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:17 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand ook foto's vanQuincy
, trouwens?
Je blijft een grappig mannetje... althans, dat zul je zelf zeker vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:18 schreef APK het volgende:
Huh
Je moet toch eerst een paar verslagen schrijven en dan jankend weglopen omdat een aantal mensen het er niet mee eens zijn
In de laatste aflevering had ze een koffertje aan d'r halsbandje. Dat was zo superschattig.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:19 schreef BVO het volgende:
Het hondje uit BB4.
Ik wel, jij niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Wordt vast weer erg leuk tijdens BB5.
Het concept, Arcee, het concept.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Arcee het volgende:
Jezus, heren, laat het gaan, laat het vallen, laat het lo-ho-hos.
Hebben ze ook niet een keer een kat gehad ofzoquote:
nee nooitquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet een keer een kat gehad ofzo
Beau!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:27 schreef BVO het volgende:
De namen die genoemd worden om het te gaan presentateren: Angela Groothuizen, Beau van Erven Dorens, Harm Edens en Linda de Mol.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:17 schreef Arcee het volgende:
, trouwens?
Angela... beter dan Linda, dat wel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:27 schreef BVO het volgende:
De namen die genoemd worden om het te gaan presentateren: Angela Groothuizen, Beau van Erven Dorens, Harm Edens en Linda de Mol.
Beau dus, maar die doet het vast niet nog een keer. Het lijkt me ook niets voor Angela... en Linda de Mol ook niet. Dus dan zal het Harm Edens (whoquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:27 schreef BVO het volgende:
Van Dit was het nieuws.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beau dus, maar die doet het vast niet nog een keer. Het lijkt me ook niets voor Angela... en Linda de Mol ook niet. Dus dan zal het Harm Edens (who) worden
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Dus dan zal het Harm Edens (who) worden
ooh dat weet ik niet meerquote:
quote:
Die Twentse boer kreeg 'em.quote:
Martijn.quote:
Nee, we moeten braken lullo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:34 schreef Gert het volgende:
Alsjeblieft niet Angela of Linda.![]()
De presentator/trice moet er met een lekker ironische kijk inzitten.
Helemaal mee eens. Misschien een "Beau-petitie" startenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
Ik vind Harm niet zo.. Linda is wel leuk.... maar Beau zou het beste zijn.
![]()
.
Maar niet voor BB5.quote:
Mazda.quote:Op zondag 17 april 2005 01:18 schreef Roache_ het volgende:
FYI APK, het is een mazda.
Ook niet naast je zelfgekleide asbakje?quote:
Ik zou bijna zeggen: open jij eens een Clib..... Om te slowchatten dan hè, want wees wel: het is allemaal nogal offtopic.quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 01:28 schreef Roache_ het volgende:
Ook niet naast je zelfgekleide asbakje?
![]()
Heb jij al een open dakje als in "ben je al uit je kraakpand gezet, parasiet?"
Wat fijn dat het weer gaat beginnen jongens!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedzoooo laat hem eerst maar eens een asbakje kleien ..... DE KUTsenaar nonoooquote:Op zondag 17 april 2005 01:28 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ook niet naast je zelfgekleide asbakje?
![]()
Heb jij al een open dakje als in "ben je al uit je kraakpand gezet, parasiet?"
Wat fijn dat het weer gaat beginnen jongens!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar in deze warboel?? Ik durf niet een dingus te openen..Slotje..quote:Op zondag 17 april 2005 01:33 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: open jij eens een Clib..... Om te slowchatten dan hè, want wees wel: het is allemaal nogal offtopic.![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:08 schreef APK het volgende:
Zijn er, behalve scanman, voor obvious reasons, nog andere mensen die van plan zijn om streamverslagen te gaan schrijven
Ikke heb geen zin meer na de vorige BB.
Maar het lijkt mij belangrijk dat er ook een objectief tegengeluid komt.
Ik heb een plaatje van Moby gegoogled en me daarop afgetrokken. Jij?quote:
Geeft niks Maurice-Karin-Daniëlle-Koos-Sandy-Bianca-Isabeau, je bevindt je in goed gezelschap, zowel op de buis als hier..quote:Op zondag 17 april 2005 01:43 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me enig om mee te doenalleen ben ik veel te doorsnee en saai hehe
Jaaaaaa.quote:
Eentje maar?quote:Op zondag 17 april 2005 01:50 schreef Isabeau het volgende:
Een huis vol lieve, leuke fokkers lijkt me wel wat(en 1 vervelende fokker om over te roddelen)
Jaaaaaaa!! Da´s waar ookquote:Op zondag 17 april 2005 01:49 schreef Roache_ het volgende:
Maurice had wel een keimooi lijkf weet ik nog. Zo'n rotkop, maar toen ging dat shirt een keertje uit.. We vielen hier met z'n allen uit de woonwagen!
Nou vooruit, minstens 2 omdat je zo droevig kijkt. Of uit elk forum één, ook leuk.quote:
Of een 1-cijferige user, een 2-cijferige user, een 3-cijferige user, een 4-cijferige user, een 5-cijferige user en een 6-cijferige user. Dan heb je er al 6.quote:Op zondag 17 april 2005 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Nou vooruit, minstens 2 omdat je zo droevig kijkt. Of uit elk forum één, ook leuk.
Ophoeren trut.quote:
Ed wasquote:Op zondag 17 april 2005 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Wat te denken van een BB-House of horror, de meest verschrikkelijke bewoners in een huis:
Ed (bb2)
Andries (bb3)
Deseure BB2quote:Op zondag 17 april 2005 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Nou, een nieuwe dag, en we gaan weer even herinneringen ophalen.
Wat te denken van een BB-House of horror, de meest verschrikkelijke bewoners in een huis:
Maurice (bb1)
Willem (bb1)
Bianca (bb2)
Ferdi (bb2)
Ed (bb2)
Georgie (bb2)
Andries (bb3)
Gert-Jan (bb3)
Judith (BB4)
Laurens (BB4)
Stephan (BB4)
Iemand nog aanvullingen?
*eens is.quote:Op zondag 17 april 2005 09:18 schreef Maerycke het volgende:
Dat we nog tot september moeten wachten... wat een ellende!Na het doorlezen van dit topic heb ik er alweer helemaal zin in!
Die vreselijk labiele trut uit BB3 hoort daar ook bij. Diane heette ze?quote:Op zondag 17 april 2005 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Nou, een nieuwe dag, en we gaan weer even herinneringen ophalen.
Maurice (bb1)
Willem (bb1)
Bianca (bb2)
Ferdi (bb2)
Ed (bb2)
Georgie (bb2)
Andries (bb3)
Gert-Jan (bb3)
Judith (BB4)
Laurens (BB4)
Stephan (BB4)
Iemand nog aanvullingen?
Nee, dat was Kellyquote:Op zondag 17 april 2005 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die vreselijk labiele trut uit BB3 hoort daar ook bij. Diane heette ze?
Die ook, maar Diane was toch die ene die telkens zo begon te krijsen... totale psychopaat. Ze had iets met Andries geloof ik.quote:
Kelly is gewoon dom. Diane was labiel.quote:
Klopt Diane was erg labiel, past idd wel in het Horror-huis. en Kelly natuurlijk ook.quote:Op zondag 17 april 2005 14:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die ook, maar Diane was toch die ene die telkens zo begon te krijsen... totale psychopaat. Ze had iets met Andries geloof ik.
Of ben ik nu in de war?![]()
Ik vond hem geweldig! Lekker no-nonsense.quote:
Die uit BB2??? Die was verschrikkelijk joh. Huilie eerste klas.quote:Op zondag 17 april 2005 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond hem geweldig! Lekker no-nonsense.
Hij was toch BB3? Of was dat een andere Mocro?quote:Op zondag 17 april 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Die uit BB2??? Die was verschrikkelijk joh. Huilie eerste klas.
Goed idee ze moeten er een marokkaan ingooien. Zo'n eentje die overal schijt aan heeft liefst met een strafblad voor 100den roofovervallen.quote:Op zondag 17 april 2005 19:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij was toch BB3? Of was dat een andere Mocro?![]()
BB2 heb ik amper gekeken, dus ik zal wel een andere bedoelen.
Ow ja, Mustapha!quote:Op zondag 17 april 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
Je bedoelt zeker Mustapha? Uit BB4?
Die was wel okay ja..
Ja!quote:Op zondag 17 april 2005 19:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Goed idee ze moeten er een marokkaan ingooien. Zo'n eentje die overal schijt aan heeft liefst met een strafblad voor 100den roofovervallen.
Tevens homo's, Imams, probleemwijken achtige types, hoogopgeleide, en hoeren. Dat word lachen.
quote:Op zondag 17 april 2005 19:16 schreef BVO het volgende:
Stel dat ik er nu uitmoet, dan is de top 40 helemaal anders, er zijn andere clips en de mode is verandert, dat wordt gewoon een shock.
quote:Op zondag 17 april 2005 19:16 schreef BVO het volgende:
Stel dat ik er nu uitmoet, dan is de top 40 helemaal anders, er zijn andere clips en de mode is verandert, dat wordt gewoon een shock.
quote:Op zondag 17 april 2005 19:22 schreef BVO het volgende:
Ik heb hier meer weg laten halen dan jij me te bieden hebt...
Ja, en hij bleef gewoon zitten. En Beau: Ja maar je bent genomineerd je moet eruit. Nee ik blijf, ik heb nog niet alles laten zien. Beau in de live uitzendingquote:Op zondag 17 april 2005 19:49 schreef Remzz het volgende:
Haha ja
"Ik heb het gevoel dat ik hier nog niet klaar ben"
Prachtig
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:17 schreef Arcee het volgende:
, trouwens?
Die ging toen ook nog een potje staan jankenquote:Op zondag 17 april 2005 19:47 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Een oudere gast met krullen was dat.
quote:Op zondag 17 april 2005 20:53 schreef kwakveense het volgende:
er, nee, uit BB4...en ik zeg niet dat ie geweldig was, ik was gewoon zwaar bevooroordeeld
Maar zet je ze allebei achter een viskraam dan zou je ze niet van elkaar kunnen onderscheiden.quote:
Die vorige reply's waren anders nog prima te volgen, but you lost me here!quote:Op zondag 17 april 2005 23:12 schreef kwakveense het volgende:
haha, oh man...ik lijk wel een kelly....ik had niet door dat mijn voor-vorige reply een pagina verder kwam te staan en volledig uit context was...haha....
hm, de minority editie? en dan als themesong het liedje "de debiele homofiele joodse neger met een bult" van Ivo de Wijs
met de fantastische strofe:
"dus dan geven wij de schuld...aan de debiele homofiele joodse neger, met een bult"
Ik ruik een kijkcijferkanon!quote:Op zondag 17 april 2005 23:12 schreef kwakveense het volgende:
haha, oh man...ik lijk wel een kelly....ik had niet door dat mijn voor-vorige reply een pagina verder kwam te staan en volledig uit context was...haha....
hm, de minority editie? en dan als themesong het liedje "de debiele homofiele joodse neger met een bult" van Ivo de Wijs
met de fantastische strofe:
"dus dan geven wij de schuld...aan de debiele homofiele joodse neger, met een bult"
Opa KOOS!quote:Op maandag 18 april 2005 08:09 schreef pos het volgende:
Die Robin was ik alweer helemaal vergeten
[afbeelding]
Met mij wel, leuk je weer eens tegen te komenquote:
Hi Sanne!quote:Op maandag 18 april 2005 10:45 schreef Sanne het volgende:
Rica!!!en tante Bep zie ik ineens hierboven.
Ja ja, we zijn er allemaal weer
some things never change.
Wat voor steek dan? Zie:quote:Op maandag 18 april 2005 11:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het nieuwe huis komt in Aalsmeer te staan..vlakbij de Endemol studio's?
Lekkere steek van John!
Btw... heeft er nog iemand de tekeningen/plattegronden van het allereerste huis?quote:Indien je je wilt aanmelden voor Big Brother dan kan je op deze website het aanmeldformulier downloaden.
Je kunt het formulier per post versturen naar:
Endemol Nederland BV
t.a.v. Big Brother
Postbus 190
1430 AD Aalsmeer
quote:Big Brother helemaal terug
2005-04-18, Aalsmeer
Talpa brengt komend najaar vijfde Nederlandse serie
Komend najaar zal een vijfde serie van deze wereldhit ruim 100 dagen lang te zien zijn op het nieuwe station van John de Mol. Het 'Big Brother'-huis wordt in Aalsmeer gebouwd. Vanaf vandaag kunnen kandidaten zich melden voor het ultieme reality-avontuur van 2005.
De nieuwe 'Big Brother' wordt gebouwd op het fundament dat het programma zijn ongeëvenaarde status bezorgde: twaalf bewoners, opgesloten in een huis. Hoe reageren zij op elkaar? Wie wordt genomineerd en wie wordt weggestemd? De kijker bepaalt. Maar de serie van 2005 bevat nadrukkelijk ook nieuwe elementen. Er staan veel verrassingen op stapel die soms tot de laatste seconde geheim zullen blijven. De bijna honderd series die tot op heden over de hele wereld zijn uitgezonden dienen daarbij als inspiratiebron.
Sinds de eerste serie in het najaar van 1999 in Nederland, heeft 'Big Brother' letterlijk de wereld veroverd. Terwijl Amerika de komende zomer toe is aan serie zes, lijkt de opmars van het programma in Azië nog maar net begonnen te zijn: deze maand start 'Big Brother' voor het eerst in Thailand. In totaal is het programma dan in 31 landen te zien of te zien geweest.
'Big Brother' gaat dit najaar ruim 100 dagen duren. Wie het aandurft om een van de twaalf bewoners te worden, kan zich via de website www.denieuwezender.nl aanmelden. Iedereen tussen 18 en 80 is welkom.
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 18 april 2005 08:09 schreef pos het volgende:
Die Robin was ik alweer helemaal vergeten
[afbeelding]
Goed nieuws mag altijd dubbelquote:Op maandag 18 april 2005 16:27 schreef scanman01 het volgende:
Gert, dat stond 2 berichten boven jou ook al![]()
Was dat niet zo'n rooie die met die half-dooie politieagent gingquote:Op maandag 18 april 2005 17:12 schreef Sanne het volgende:
Van deel vier kan ik me er nog maar weinig herinneren. Wie is Ursula bijvoorbeeld?
Owwja, ik weet het weer. Het komt allemaal terug.quote:Op maandag 18 april 2005 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n rooie die met die half-dooie politieagent ging
Ja die heeft een tijd gezeten. Al heel lang in voorarrest, en volgens mij daarna nog even.quote:Op maandag 18 april 2005 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Over politie gesproken, is die Gert Jan ooit nog de bak in gegaan wegens het drogeren van minderjarige meisjes?
Oeh! Veroordeeld dus. Gore crimineel!quote:Op maandag 18 april 2005 17:22 schreef Sanne het volgende:
Ja die heeft een tijd gezeten. Al heel lang in voorarrest, en volgens mij daarna nog even.
Big Brother 3 deelnemer in de celquote:Op maandag 18 april 2005 17:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja die heeft een tijd gezeten. Al heel lang in voorarrest, en volgens mij daarna nog even.
Het ging er wel heftig tekeer weet ik nog. Powergirl bleef hem tot het einde toe verdedigen.quote:Op maandag 18 april 2005 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh! Veroordeeld dus. Gore crimineel!
Zijn er nog dooien gevallen op Mediawatchers toen het bekend werd?![]()
Dat heb ik indertijd ook nog wel meegekregen ja.quote:
Google dat ook nog effe voor me.quote:Op maandag 18 april 2005 17:41 schreef Gert het volgende:
Er volgt nu nog een civiele rechtszaak waarbij waarschijnlijk aanzienlijke schadevergoedingen geëist gaan worden.
quote:Op maandag 18 april 2005 17:43 schreef Gert het volgende:
Hoe heet die Enorme Grote Fan van GJ ook alweer die hier altijd postte?
quote:Op maandag 18 april 2005 17:30 schreef Sanne het volgende:
Het ging er wel heftig tekeer weet ik nog. Powergirl bleef hem tot het einde toe verdedigen.
De schat![]()
En dat van die veroordeling was zeker ook al een keer geplaatst door iemand?quote:Op maandag 18 april 2005 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarop heeft Sanne het antwoord
[..]
Dacht het nietquote:Op maandag 18 april 2005 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat van die veroordeling was zeker ook al een keer geplaatst door iemand?![]()
"Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken"quote:
quote:
Ursula is van "daar wordt ik schijtmongool van"quote:Op maandag 18 april 2005 17:33 schreef Gert het volgende:
Ursula is toch dat wijf van "dachtut niiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!"
Maar "dacht ut niiiiet" is ook van haarquote:Op maandag 18 april 2005 18:43 schreef pos het volgende:
[..]
Ursula is van "daar wordt ik schijtmongool van"![]()
Dat was toch zo'n gevoelige chinees die veel moest huilen enzo?quote:Op maandag 18 april 2005 17:12 schreef Sanne het volgende:
Ting weet ik nog wel
Ting was vooral van het Ting-momentjequote:Op maandag 18 april 2005 18:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was toch zo'n gevoelige chinees die veel moest huilen enzo?
pcies!quote:Op maandag 18 april 2005 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ting was vooral van het Ting-momentje
quote:Op maandag 18 april 2005 19:01 schreef BVO het volgende:
Vanavond Mona bij Pat's Life!
quote:Patty Brard legt ruzie met Mona bij
Vanavond op Yorin kun je zien hoe Patty Brard afrekent met haar verleden.
In het programma Pat’s Life zoekt ze vanavond onder andere haar ex-partner Eric Peute op. Maar ook Big Brother-bewoonster Mona krijgt onverwachts bezoek. Mona vertelt: "Zoals iedereen weet heb ik een tijdje een item gehad in één van Patty's programma's. We zijn toen op een vervelende manier uit elkaar gegaan. Er was wederzijds onbegrip. Op mijn verjaardag was er met wat drank op iets geroepen waar Patty niet zo blij mee was. Dat is nu uitgesproken."
Pat’s Life begint vanavond om 20.30 uur op Yorin.
Huh?quote:
Nee, dat zal niet. Maar ook bij BB4 kon het af en toe nog behoorlijk druk zijn. En ook al is het niet meer zo'n drama als het was, de snelheid van Fok is nog steeds om te huilen vergeleken bij de tijd voor Replique.quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef Sanne het volgende:
Er zijn toch nieuwe servers? Die zouden dat toch moeten aankunnen?
Of verwacht jij dat het net zo'n hype als BB1 wordt?
Ben ook benieuwd. Met Jeanette zaten we wel op een lijn... En ze won ook nogquote:Op maandag 18 april 2005 23:03 schreef Christine het volgende:
Scanman, benieuwd of we dit jaar weer dezelfde leuk vinden
* Jaloers is.. *quote:Op maandag 18 april 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
Een maand of twee geleden, ja...
Toen heb ik pizza bij d'r gegeten
Ben het een heel eind met je eens.. behalve BB3... de 3 die jij noemt vond ik de meest verschrikkelijke deelnemersquote:Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef BVO het volgende:
Even denken hoor.. wie mijn favorieten ook alweer waren..
BB1: Bart
BB2: Eigenlijk niemand...
BB3: Kelly, toen die eruit was GJ en Sandy
BB4: Jeanette.
Een BB met lui zoals Seki lijkt me lekker voor de afwisseling.quote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Sandy was op zich natuurlijk een lieve schat, maar wat mij betreft voor BB totaal ongeschikt.
edit: maar ja, ze won wel
Alles prima... Met jou ook?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat maakt niet uitalles goed met je
![]()
Ik niet meer denk ik, na BB4 'De Traumatische Ervaring.'quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:58 schreef latevogel het volgende:
en natuurlijk wil ik weer streamen
Vergeet je niet iemand?quote:Op maandag 18 april 2005 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
Big Brother 4 (2002)Jeanette (winnaar van 500.000 euro) Margriet Hermans Laurens Stefan Wouter Judith Arthur Bo Bram Carmen Daniela Dennis Geesje Joyce Marc Martijn Mustapha Sandra Ting Ursula
met mij alles toppie zoals altijdquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles prima... Met jou ook?
Wordt vast weer een leuke 100 dagen
jij moet niet zeuren en gewoon zoals altijd lekker rellenquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik niet meer denk ik, na BB4 'De Traumatische Ervaring.'
Sjonge, wat vond ik dat een suffe zooi.
Arie Ribbens met de Josti's was geloof ik het hoogtepunt.
ikke zoals al die jaren hihiquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
wie gaat zich inschrijven?
die komt vanzelf let maar op hihiquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:28 schreef APK het volgende:
Ik mis buswatcher nog in dit topic.
kijk die heeft een lekker kontje en mag ook weer mee doenquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:57 schreef Steven-Pont het volgende:
[..]
Vergeet je niet iemand?
Wat heb je aan al die kandidaten wanneer er geen psycholoog is om zijn licht te laten schijnen op de fases die de kandidaten doormaken?
Hoe dan ook, ik zal van de party zijn (op dit forum en mogelijk in het programma) om mijn inzichten te etaleren. Zeer verheugend nieuws, mede dankzij dit programma geef ik zo nu en dan mijn visie (over om het even wat) op tv.
Mijn haar draag ik overigens langer dan indertijd.
Vriendelijke groet,
Steven.
en weer opgegeven hihi trouwens ik wist al lang dat het er weer aan kwam hoor hihiquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Late Vogel wilde altijd nog een keer meedoen geloof ik
Waarom heb je trouwens een andere username? Toen stond er een streepje tussen ofzo. De naam die je nu hebt is pas eind 2003 geregistreerd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:22 schreef latevogel het volgende:
[..]
en weer opgegeven hihi trouwens ik wist al lang dat het er weer aan kwam hoor hihi![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:19 schreef latevogel het volgende:
ikke zoals al die jaren hihi
quote:
Dit ga je toch niet bij de streams ook doen hè?quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:22 schreef latevogel het volgende:
en weer opgegeven hihi trouwens ik wist al lang dat het er weer aan kwam hoor hihi![]()
Waar kan ik daar voor opteren?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Een BB met lui zoals Seki lijkt me lekker voor de afwisseling.
Dat vond ik altijd zo'n zeur.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:57 schreef Steven-Pont het volgende:
[..]
Vergeet je niet iemand?
Wat heb je aan al die kandidaten wanneer er geen psycholoog is om zijn licht te laten schijnen op de fases die de kandidaten doormaken?
Hoe dan ook, ik zal van de party zijn (op dit forum en mogelijk in het programma) om mijn inzichten te etaleren. Zeer verheugend nieuws, mede dankzij dit programma geef ik zo nu en dan mijn visie (over om het even wat) op tv.
Mijn haar draag ik overigens langer dan indertijd.
Vriendelijke groet,
Steven.
In combinatie met die dikke valse Marrokaan..quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Een BB met lui zoals Seki lijkt me lekker voor de afwisseling.
Liever nog met Iwan en Tessa.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In combinatie met die dikke valse Marrokaan..
Aziz
BB6quote:Beste collega's,
Goed en slecht nieuws vandaag. In die volgorde: Big Brother is voor twee jaar verkocht aan Talpa en de productieopdracht voor het voetbal is naar WK/Eyeworks gegaan.
[..]
Vriendelijke groeten,
Paul Römer
Ja, net weer een nieuwe... foto's staan op d'r sitequote:Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
* Jaloers is.. *
Hoe ish et met haar? Nog steeds een dikke mercedes?
ja dat kwam door ineens uitgelogd worden hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dit ga je toch niet bij de streams ook doen hè?
ja soms is fok niet lief voor me en moet ik wat anders en aangezien ik verhuisd ben ging het alleen op deze manierquote:Op dinsdag 19 april 2005 06:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom heb je trouwens een andere username? Toen stond er een streepje tussen ofzo. De naam die je nu hebt is pas eind 2003 geregistreerd.
Je bent toch wel dezelfde he? De Late Vogel die ik ken schreef niet in bijna iedere zin "hihi" ... (dat deed je gisteren althans).quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:52 schreef latevogel het volgende:
ja soms is fok niet lief voor me en moet ik wat anders en aangezien ik verhuisd ben ging het alleen op deze manier
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent toch wel dezelfde he? De Late Vogel die ik ken schreef niet in bijna iedere zin "hihi" ... (dat deed je gisteren althans).
Volgens mij bedoel jij Lionsguy.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:39 schreef Blackadder2 het volgende:
p.s. En mogen we nog bijdragen verwachten van die Nazi, dat jonge jochie die het niet zo had op Marokkanen, weet niet meer hoe ie heet.
Hij zal ondertussen toch wel een keer een andere computer hebben gekocht lijkt me.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:11 schreef Coos het volgende:
Er is zelfs door hem een nieuw begrip ontstaan.![]()
Ik heb al in geen tijden een buswatcher gehad na alweer een nieuw moederbord en harde schijf.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zal ondertussen toch wel een keer een andere computer hebben gekocht lijkt me.
We werken niet allemaal meer op een 486 Coos.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit ga je toch niet bij de streams ook doen hè?
Da's een club, maar dan nét effe anders.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:00 schreef Zhenar het volgende:
Dit is vast heel dom, maar wat is een Clib?
Iets waar iedereen in mag ofzo?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's een club, maar dan nét effe anders.
Big Brother 5!quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
wie gaat zich inschrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |