Ja. Ze zijn ooit getrouwd, of ze dat nog zijn weet ik niet.quote:
Misschien sta jij rond september ook wel zo'n mooi nummer te zingen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:39 schreef BVO het volgende:
Opgeven voor BB5 kan via http://www.big-brother.nl
Nee, ging er uit tegen Danielle.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heeft Kelly de finale gehaald, toen?
Koekeledosie.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef BVO het volgende:
Nee, ging er uit tegen Danielle.
De finale haalden: Andries, GJ, Danielle en Sandy.
Als al die suffe kijkertjes het, hoe vreemd ook, prachtig vinden blijven ze die troep natuurlijk gewoon maken. In plaats van dat iedereen het gewoon boycot, wat het meest logisch zou zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:40 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Oh de creativiteit, waar bent u?
Zonder TV is het niet mogelijk het nog meer te boycotten dan dat ik nu doe.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als al die suffe kijkertjes het, hoe vreemd ook, prachtig vinden blijven ze die troep natuurlijk gewoon maken. In plaats van dat iedereen het gewoon boycot, wat het meest logisch zou zijn.
Je bedoeld: Jammer dat het hun eigen schuld is?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vervelend nou. Nu hebben allerlei BB-haters dit topic in hun Actieve Topics.
Eigen schuld ook, hadden ze maar niet in zo'n verwerpelijk topic moeten posten.
Oh jawel hoor. Als je dit topic nou ook nog mijdt, is het nóg beter!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:49 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Zonder TV is het niet mogelijk het nog meer te boycotten dan dat ik nu doe.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:51 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
hopenlijk komen er nu wat leukere mensen in
1e Sandy (40,3%) Fl 675.000quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ging er uit tegen Danielle.
De finale haalden: Andries, GJ, Danielle en Sandy.
Laat maar komen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:58 schreef Arcee het volgende:
Volgens mij is het al tijd voor 't BB5-forum.![]()
Welnee, het is 3 jaar geleden en 't wordt weer helemaal goed.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:03 schreef APK het volgende:
Volgens mij wordt het helemaal niets.
De eerste tijd nog even kijken wegens nostalgia enzo, maar daarna steeds meer uitzendingen missen.
Er zijn inderdaad ook belangrijke bijzaken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:07 schreef Arcee het volgende:
Welnee, het is 3 jaar geleden en 't wordt weer helemaal goed.
Ja, en hij zal ongetwijfeld ook weer één of ander emotioneel wrak van een wijf adopteren en haar door dik en dun steunen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga me weer lekker ergeren aan scanman met zijn tietjes en kontjes gedoe.![]()
En speciaal voor de gelegenheid een nieuwe computer bij Dell bestellen en denken dat hij zijn harddisk uit zijn oude computer gewoon in zijn nieuwe computer kan plaatsen en dat dat ding dan ook werkt enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef schatje het volgende:
Ja, en hij zal ongetwijfeld ook weer één of ander emotioneel wrak van een wijf adopteren en haar door dik en dun steunen.
En ik aan jou met je gezeikquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:10 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad ook belangrijke bijzaken.
Ik ga me weer lekker ergeren aan scanman met zijn tietjes en kontjes gedoe.![]()
En waar kies jij deze keer voor, een hermafrodiet?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef schatje het volgende:
Ja, en hij zal ongetwijfeld ook weer één of ander emotioneel wrak van een wijf adopteren en haar door dik en dun steunen.
Wat lul je nouquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
En ik aan jou met je gezeik.. Heerlijk allemaal...
Joh, dat je dat allemaal nog weetquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:37 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat je inmiddels de cursus 'In mijn optiek', 'volgens mij' en 'hoe geef ik mijn mening zonder dat het als de absolute waarheid overkomt' hebt gevolgd.
En een cursus anger-management, als jouw Clib 38 topic gesloten wordt.![]()
Heequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:40 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja, speciaal voor jou:
[afbeelding]
Mijn idee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:23 schreef Liejannuh het volgende:
Is er al een Feedback topic dat er een BB5 forum moet komen??
Je bent nog steeds trots op die overwinning hè?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:37 schreef APK het volgende:
En een cursus anger-management, als jouw Clib 38 topic gesloten wordt.![]()
quote:
De meeste streamverslagenschrijvers en lezers weten heus nog wel dat jij achterlijke leugens postte en als er commentaar kwam niet reageerde.quote:
Mijn haat voor jou was een vleesgeworden, euh, dinges.quote:Maar verder blijf ik de streamverslagen op mijn manier schrijven natuurlijk. Dat dan weer welJe hoeft ze niet te lezen
Beter voor je hart ook om alles waar mijn naam voorstaat over te slaan.
We aim to pleasequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:48 schreef APK het volgende:
[..]
De meeste streamverslagenschrijvers en lezers weten heus nog wel dat jij achterlijke leugens postte en als er commentaar kwam niet reageerde.
[..]
Mijn haat voor jou was een vleesgeworden, euh, dinges.
Verder was het onmogelijk om jouw pompeuze gezeik te missen.
Je zat in elk topic.
Clib 38.![]()
Jeanette had best een lekker figuur, maar ze had wel blubberbenen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:40 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja, speciaal voor jou:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Je bent nog steeds trots op die overwinning hè?
hahaha...zo is het altijd wel iddquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef schatje het volgende:
[..]
De ratten komen weer uit hun holen.quote:
Valt mee hoor... Bij BB1 was het Bart... bij BB2 was het Kim... Bij BB3 was het Diane... bij BB4 Jeanette... 50/50 zeg maarquote:
je vergeet desireequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt mee hoor... Bij BB1 was het Bart... bij BB2 was het Kim... Bij BB3 was het Diane... bij BB4 Jeanette... 50/50 zeg maar
Check!quote:
Desiree vond ik wel een vermakelijk type ja... Ik had iig niet zo'n hekel aan haar zoals vele anderen wel leken te hebben. Alleen flikte ze wel een aantal dingen die niet door de beugel kondenquote:
Jij ookquote:
Waar blijft Roache?quote:
Nou ja, ongeveer.quote:
Ze hadden als opdracht een playboyfotoreportage te maken. De hele reportage is toen afgekeurd aangezien het te "netjes" was.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef BVO het volgende:
Waarom lag Desiree toen naakt in de dagboekkamer?
Zal wel het bejaardenforum zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef hollander76 het volgende:
Jij ook
Dacht dat ik als kutnewbie hier de enige was
quote:
en de gratis streamsquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik verheug me in ieder geval al weer op de nominatie rondes en de live uitzendingen als iemand eruit moet. Was altijd leuke tv
O, die relnicht komt onmiddelijk buurten hier hoor, zodra het begint.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef APK het volgende:
[..]
Waar blijft Roache?
Of ligt hij weer een of ander kunstacademiestudentje te rampetampen?![]()
Dat is nog maar afwachten. Maar Johnny zal toch ook inzien dat gratis streams wel helpt om het programma weer tot een succes te maken.quote:
Ik verwacht hem eerder in PTA, om zijn Peugeootje zonder dak te showen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
O, die relnicht komt onmiddelijk buurten hier hoor, zodra het begint.
Joh wees gerust... Ik ga echt geen streamverslagen meer schrijvenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:08 schreef APK het volgende:
Zijn er, behalve scanman, voor obvious reasons, nog andere mensen die van plan zijn om streamverslagen te gaan schrijven
Ikke heb geen zin meer na de vorige BB.
Maar het lijkt mij belangrijk dat er ook een objectief tegengeluid komt.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik verheug me in ieder geval al weer op de nominatie rondes en de live uitzendingen als iemand eruit moet. Was altijd leuke tv
Huhquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Joh wees gerust... Ik ga echt geen streamverslagen meer schrijven
wie was dat?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:17 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand ook foto's vanQuincy
, trouwens?
Je blijft een grappig mannetje... althans, dat zul je zelf zeker vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:18 schreef APK het volgende:
Huh
Je moet toch eerst een paar verslagen schrijven en dan jankend weglopen omdat een aantal mensen het er niet mee eens zijn
In de laatste aflevering had ze een koffertje aan d'r halsbandje. Dat was zo superschattig.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:19 schreef BVO het volgende:
Het hondje uit BB4.
Ik wel, jij niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Wordt vast weer erg leuk tijdens BB5.
Het concept, Arcee, het concept.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Arcee het volgende:
Jezus, heren, laat het gaan, laat het vallen, laat het lo-ho-hos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |