Hij was toch BB3? Of was dat een andere Mocro?quote:Op zondag 17 april 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Die uit BB2??? Die was verschrikkelijk joh. Huilie eerste klas.
Goed idee ze moeten er een marokkaan ingooien. Zo'n eentje die overal schijt aan heeft liefst met een strafblad voor 100den roofovervallen.quote:Op zondag 17 april 2005 19:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij was toch BB3? Of was dat een andere Mocro?![]()
BB2 heb ik amper gekeken, dus ik zal wel een andere bedoelen.
Ow ja, Mustapha!quote:Op zondag 17 april 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
Je bedoelt zeker Mustapha? Uit BB4?
Die was wel okay ja..
Ja!quote:Op zondag 17 april 2005 19:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Goed idee ze moeten er een marokkaan ingooien. Zo'n eentje die overal schijt aan heeft liefst met een strafblad voor 100den roofovervallen.
Tevens homo's, Imams, probleemwijken achtige types, hoogopgeleide, en hoeren. Dat word lachen.
quote:Op zondag 17 april 2005 19:16 schreef BVO het volgende:
Stel dat ik er nu uitmoet, dan is de top 40 helemaal anders, er zijn andere clips en de mode is verandert, dat wordt gewoon een shock.
quote:Op zondag 17 april 2005 19:16 schreef BVO het volgende:
Stel dat ik er nu uitmoet, dan is de top 40 helemaal anders, er zijn andere clips en de mode is verandert, dat wordt gewoon een shock.
quote:Op zondag 17 april 2005 19:22 schreef BVO het volgende:
Ik heb hier meer weg laten halen dan jij me te bieden hebt...
Ja, en hij bleef gewoon zitten. En Beau: Ja maar je bent genomineerd je moet eruit. Nee ik blijf, ik heb nog niet alles laten zien. Beau in de live uitzendingquote:Op zondag 17 april 2005 19:49 schreef Remzz het volgende:
Haha ja
"Ik heb het gevoel dat ik hier nog niet klaar ben"
Prachtig
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:17 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand ook foto's vanQuincy
, trouwens?
Die ging toen ook nog een potje staan jankenquote:Op zondag 17 april 2005 19:47 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Een oudere gast met krullen was dat.
quote:Op zondag 17 april 2005 20:53 schreef kwakveense het volgende:
er, nee, uit BB4...en ik zeg niet dat ie geweldig was, ik was gewoon zwaar bevooroordeeld
Maar zet je ze allebei achter een viskraam dan zou je ze niet van elkaar kunnen onderscheiden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |