Ophoeren trut.quote:
Ed wasquote:Op zondag 17 april 2005 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Wat te denken van een BB-House of horror, de meest verschrikkelijke bewoners in een huis:
Ed (bb2)
Andries (bb3)
Deseure BB2quote:Op zondag 17 april 2005 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Nou, een nieuwe dag, en we gaan weer even herinneringen ophalen.
Wat te denken van een BB-House of horror, de meest verschrikkelijke bewoners in een huis:
Maurice (bb1)
Willem (bb1)
Bianca (bb2)
Ferdi (bb2)
Ed (bb2)
Georgie (bb2)
Andries (bb3)
Gert-Jan (bb3)
Judith (BB4)
Laurens (BB4)
Stephan (BB4)
Iemand nog aanvullingen?
*eens is.quote:Op zondag 17 april 2005 09:18 schreef Maerycke het volgende:
Dat we nog tot september moeten wachten... wat een ellende!Na het doorlezen van dit topic heb ik er alweer helemaal zin in!
Die vreselijk labiele trut uit BB3 hoort daar ook bij. Diane heette ze?quote:Op zondag 17 april 2005 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Nou, een nieuwe dag, en we gaan weer even herinneringen ophalen.
Maurice (bb1)
Willem (bb1)
Bianca (bb2)
Ferdi (bb2)
Ed (bb2)
Georgie (bb2)
Andries (bb3)
Gert-Jan (bb3)
Judith (BB4)
Laurens (BB4)
Stephan (BB4)
Iemand nog aanvullingen?
Nee, dat was Kellyquote:Op zondag 17 april 2005 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die vreselijk labiele trut uit BB3 hoort daar ook bij. Diane heette ze?
Die ook, maar Diane was toch die ene die telkens zo begon te krijsen... totale psychopaat. Ze had iets met Andries geloof ik.quote:
Kelly is gewoon dom. Diane was labiel.quote:
Klopt Diane was erg labiel, past idd wel in het Horror-huis. en Kelly natuurlijk ook.quote:Op zondag 17 april 2005 14:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die ook, maar Diane was toch die ene die telkens zo begon te krijsen... totale psychopaat. Ze had iets met Andries geloof ik.
Of ben ik nu in de war?![]()
Ik vond hem geweldig! Lekker no-nonsense.quote:
Die uit BB2??? Die was verschrikkelijk joh. Huilie eerste klas.quote:Op zondag 17 april 2005 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond hem geweldig! Lekker no-nonsense.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |