Mazda.quote:Op zondag 17 april 2005 01:18 schreef Roache_ het volgende:
FYI APK, het is een mazda.
Ook niet naast je zelfgekleide asbakje?quote:
Ik zou bijna zeggen: open jij eens een Clib..... Om te slowchatten dan hè, want wees wel: het is allemaal nogal offtopic.quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 01:28 schreef Roache_ het volgende:
Ook niet naast je zelfgekleide asbakje?
![]()
Heb jij al een open dakje als in "ben je al uit je kraakpand gezet, parasiet?"
Wat fijn dat het weer gaat beginnen jongens!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedzoooo laat hem eerst maar eens een asbakje kleien ..... DE KUTsenaar nonoooquote:Op zondag 17 april 2005 01:28 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ook niet naast je zelfgekleide asbakje?
![]()
Heb jij al een open dakje als in "ben je al uit je kraakpand gezet, parasiet?"
Wat fijn dat het weer gaat beginnen jongens!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar in deze warboel?? Ik durf niet een dingus te openen..Slotje..quote:Op zondag 17 april 2005 01:33 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: open jij eens een Clib..... Om te slowchatten dan hè, want wees wel: het is allemaal nogal offtopic.![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:08 schreef APK het volgende:
Zijn er, behalve scanman, voor obvious reasons, nog andere mensen die van plan zijn om streamverslagen te gaan schrijven
Ikke heb geen zin meer na de vorige BB.
Maar het lijkt mij belangrijk dat er ook een objectief tegengeluid komt.
Ik heb een plaatje van Moby gegoogled en me daarop afgetrokken. Jij?quote:
Geeft niks Maurice-Karin-Daniëlle-Koos-Sandy-Bianca-Isabeau, je bevindt je in goed gezelschap, zowel op de buis als hier..quote:Op zondag 17 april 2005 01:43 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me enig om mee te doenalleen ben ik veel te doorsnee en saai hehe
Jaaaaaa.quote:
Eentje maar?quote:Op zondag 17 april 2005 01:50 schreef Isabeau het volgende:
Een huis vol lieve, leuke fokkers lijkt me wel wat(en 1 vervelende fokker om over te roddelen)
Jaaaaaaa!! Da´s waar ookquote:Op zondag 17 april 2005 01:49 schreef Roache_ het volgende:
Maurice had wel een keimooi lijkf weet ik nog. Zo'n rotkop, maar toen ging dat shirt een keertje uit.. We vielen hier met z'n allen uit de woonwagen!
Nou vooruit, minstens 2 omdat je zo droevig kijkt. Of uit elk forum één, ook leuk.quote:
Of een 1-cijferige user, een 2-cijferige user, een 3-cijferige user, een 4-cijferige user, een 5-cijferige user en een 6-cijferige user. Dan heb je er al 6.quote:Op zondag 17 april 2005 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Nou vooruit, minstens 2 omdat je zo droevig kijkt. Of uit elk forum één, ook leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |