Hebben ze ook niet een keer een kat gehad ofzoquote:
nee nooitquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet een keer een kat gehad ofzo
Beau!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:27 schreef BVO het volgende:
De namen die genoemd worden om het te gaan presentateren: Angela Groothuizen, Beau van Erven Dorens, Harm Edens en Linda de Mol.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:17 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand ook foto's vanQuincy
, trouwens?
Angela... beter dan Linda, dat wel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:27 schreef BVO het volgende:
De namen die genoemd worden om het te gaan presentateren: Angela Groothuizen, Beau van Erven Dorens, Harm Edens en Linda de Mol.
Beau dus, maar die doet het vast niet nog een keer. Het lijkt me ook niets voor Angela... en Linda de Mol ook niet. Dus dan zal het Harm Edens (whoquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:27 schreef BVO het volgende:
Van Dit was het nieuws.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beau dus, maar die doet het vast niet nog een keer. Het lijkt me ook niets voor Angela... en Linda de Mol ook niet. Dus dan zal het Harm Edens (who) worden
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Dus dan zal het Harm Edens (who) worden
ooh dat weet ik niet meerquote:
quote:
Die Twentse boer kreeg 'em.quote:
Martijn.quote:
Nee, we moeten braken lullo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:34 schreef Gert het volgende:
Alsjeblieft niet Angela of Linda.![]()
De presentator/trice moet er met een lekker ironische kijk inzitten.
Helemaal mee eens. Misschien een "Beau-petitie" startenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
Ik vind Harm niet zo.. Linda is wel leuk.... maar Beau zou het beste zijn.
![]()
.
Maar niet voor BB5.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |