Die vorige reply's waren anders nog prima te volgen, but you lost me here!quote:Op zondag 17 april 2005 23:12 schreef kwakveense het volgende:
haha, oh man...ik lijk wel een kelly....ik had niet door dat mijn voor-vorige reply een pagina verder kwam te staan en volledig uit context was...haha....
hm, de minority editie? en dan als themesong het liedje "de debiele homofiele joodse neger met een bult" van Ivo de Wijs
met de fantastische strofe:
"dus dan geven wij de schuld...aan de debiele homofiele joodse neger, met een bult"
Ik ruik een kijkcijferkanon!quote:Op zondag 17 april 2005 23:12 schreef kwakveense het volgende:
haha, oh man...ik lijk wel een kelly....ik had niet door dat mijn voor-vorige reply een pagina verder kwam te staan en volledig uit context was...haha....
hm, de minority editie? en dan als themesong het liedje "de debiele homofiele joodse neger met een bult" van Ivo de Wijs
met de fantastische strofe:
"dus dan geven wij de schuld...aan de debiele homofiele joodse neger, met een bult"
Opa KOOS!quote:Op maandag 18 april 2005 08:09 schreef pos het volgende:
Die Robin was ik alweer helemaal vergeten
[afbeelding]
Met mij wel, leuk je weer eens tegen te komenquote:
Hi Sanne!quote:Op maandag 18 april 2005 10:45 schreef Sanne het volgende:
Rica!!!en tante Bep zie ik ineens hierboven.
Ja ja, we zijn er allemaal weer
some things never change.
Wat voor steek dan? Zie:quote:Op maandag 18 april 2005 11:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het nieuwe huis komt in Aalsmeer te staan..vlakbij de Endemol studio's?
Lekkere steek van John!
Btw... heeft er nog iemand de tekeningen/plattegronden van het allereerste huis?quote:Indien je je wilt aanmelden voor Big Brother dan kan je op deze website het aanmeldformulier downloaden.
Je kunt het formulier per post versturen naar:
Endemol Nederland BV
t.a.v. Big Brother
Postbus 190
1430 AD Aalsmeer
quote:Big Brother helemaal terug
2005-04-18, Aalsmeer
Talpa brengt komend najaar vijfde Nederlandse serie
Komend najaar zal een vijfde serie van deze wereldhit ruim 100 dagen lang te zien zijn op het nieuwe station van John de Mol. Het 'Big Brother'-huis wordt in Aalsmeer gebouwd. Vanaf vandaag kunnen kandidaten zich melden voor het ultieme reality-avontuur van 2005.
De nieuwe 'Big Brother' wordt gebouwd op het fundament dat het programma zijn ongeëvenaarde status bezorgde: twaalf bewoners, opgesloten in een huis. Hoe reageren zij op elkaar? Wie wordt genomineerd en wie wordt weggestemd? De kijker bepaalt. Maar de serie van 2005 bevat nadrukkelijk ook nieuwe elementen. Er staan veel verrassingen op stapel die soms tot de laatste seconde geheim zullen blijven. De bijna honderd series die tot op heden over de hele wereld zijn uitgezonden dienen daarbij als inspiratiebron.
Sinds de eerste serie in het najaar van 1999 in Nederland, heeft 'Big Brother' letterlijk de wereld veroverd. Terwijl Amerika de komende zomer toe is aan serie zes, lijkt de opmars van het programma in Azië nog maar net begonnen te zijn: deze maand start 'Big Brother' voor het eerst in Thailand. In totaal is het programma dan in 31 landen te zien of te zien geweest.
'Big Brother' gaat dit najaar ruim 100 dagen duren. Wie het aandurft om een van de twaalf bewoners te worden, kan zich via de website www.denieuwezender.nl aanmelden. Iedereen tussen 18 en 80 is welkom.
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 18 april 2005 08:09 schreef pos het volgende:
Die Robin was ik alweer helemaal vergeten
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |