quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:47 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb een vraagje namens mijn zus (zoontje Lars van 1 maand)
ze zoeken eigenlijk een klamboe voor over het ledikant, maar dan niet zo een met een hoepel erboven maar gewoon zegmaar een rechthoekige er overheen. Ik zag in het kids fototopic wel een foto voorbijkomen met iemand die er zo een over het campingbedje had (alleen kwam die klamboe niet tot de bodem) heeft iemand een idee waar deze soort klamboes te krijgen zijn?
Ik heb ze ook bij de prenatal gezien Inkie.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:50 schreef Githa het volgende:
bij de V&Dik heb er donderdag een gekocht.
Ik wist dat er een reden was waarom wij het niet hadden gegeven aan Suus!quote:Op zondag 17 april 2005 22:50 schreef Sjeen het volgende:
Dode cola gebruiken we zelf idd vaak bij buikgriep, maar gezien de cafeïne en het feit dat ik zelf vannacht nog wil slapen, doen we dat maar even niet![]()
Da's dan vandaagquote:Op maandag 18 april 2005 13:28 schreef dutchie het volgende:
.
Githa, wat fijn dat Jordy geen last heeft gehad van het prikje. Er wordt trouwens wel gezegd dat ze er met een dag of 8 wel ineens last van kunnen krijgen. Maar daar heb ik hier nooit wat van gemerkt.
Dat ze dat nou niet wat eerder hadden kunnen doen, hè Bix?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:18 schreef bixister het volgende:
hier idem leah.
Het kinkhoestvaccin is aangepast sinds kort, Luchtbel, als ik het goed begrepen heb. De rest van Europa had dat al een tijdje, maar hier in Nederland hebben we lekker eerst het oude opgemaaktquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:23 schreef Luchtbel het volgende:
Wat raar Leah, hier zeggen ze dat op het cb ook bij deze prikken.
Heb me er verder nooit in verdiept en het maar gewoon aangenomen.
In 9 dagen tijd is hij zelf gaan zitten en gaan staan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:42 schreef m@x het volgende:Ik zag net opeens een foto van een staande Djulian.
Heb je haast ofzo jochie?
even ter vergelijkingquote:Op woensdag 20 april 2005 13:32 schreef Icaä het volgende:
Hoi allemaal
Even een kort vraagje van mij: weet iemand waar ik online groeicurves voor baby's kan vinden? Het liefst de Nederlandse.
Ben vanochtend naar het cb geweest met zoon (1 maand en 1 dag vandaag).
Hij bleek 56 cm en 4,9 kilo te zijn.
Volgens de arts was hij daarmee precies gemiddeld. Daar vind ik opvallend, want volgens mij is hij daarmee juist groot (of in elk geval zwaar). Raar!
dan zullen dat niet zichtbare ontwikkelingen zijn. hij kan leggen, huilen, lachen zijn voetjes de lucht in steken, zijn handen bekijken. Met steun heel eventjes blijven zitten. ow en eten.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef texelonia het volgende:
Maar de een is sneller met dit en de ander met dat. Jayden zal zich neem ik aan dan vooral met andere ontwikkelingen bezighouden dan met rollen lijkt me..
ow zie eens aan, 11 maand is ie nog lang niet dus hij heb nog ff.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:49 schreef poemojn het volgende:
Laagste waarde in de Ouders Online enquete was 4 maanden, hoogste waarde 11 maanden, gemiddeld 5 maanden. Myrthe was ook 5 maanden toen ze 't echt kon en de kamer doorkruiste.
Knorretje Hier een Thijs die het wel kan maar het vertikt, hij is hier ook tikkeltje lui al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef Knorretje het volgende:
zouden sommigen van jullie mij een plezier kunnen doen door te vertellen wanneer hun kroost begon met rollen ?? Alicia rolde al lekker snel van rug naar buik en terug. Ons monstertje dus nog totaal niet en word een beetje gestoord van alle opmerkingen en stomme adviezen. Dus wil ff wat meer vergelijkingsmateriaal en verhalen dat hij echt niet de enige is die niet rolt op deze leeftijd.
heee dat herken ik, dat is ook iets van de laatste tijd hier. en ik maar gek vinden dat hij elke keer zo hoog in zn bedje ligtquote:Op woensdag 20 april 2005 21:28 schreef Githa het volgende:
hij ligt dan op zijn rug en zet zijn voeten op de grond en afzetten maar, hij gaat dan vanzelf vooruitminder leuk op de commode trouwens
![]()
Wat vervelend.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:56 schreef Luchtbel het volgende:
Nee het is echt weer benauwd ook, niet zo erg als eerst maar ze heeft nu meer moeite met het ophoesten van slijm?snot? Komt er net niet uit zeg maar en verslikt zich dan. Harde stukken en bloedstukjes in neus, erg vervelend.
't Is ook vervelend, al die mensen die menen te weten hoe jouw kind in elkaar zit! Laat je niet gekmaken hoor! Bij Alicia was het gezeik om haar groei, met Jayden vinden ze wel weer iets anders..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:26 schreef Knorretje het volgende:
tnx voor de verhalen. Heb weer genoeg vergelijkingsmaterialen om anderen voor de voeten te werpen
had vandaag gewoon ff een rotbui, telkens maar dat gezeik overal op en ben voor het eerst weer ongi geworden en niets wilde zoals ik dat wilde, en mijn naaimachine staat ook nog eens bij de handel, blegghh blij dat de dag bijna om is
Nee natuurlijk durf ik dat niet, ik durf het niet eens meer te doen, je weet wel tegen wie je het hebt he.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wat vervelend.
Durf je zelf te bepalen wanneer Jolie haar puf nodig heeft?
Iig veel beterschap!!!
Waarom zo snel opgeven ? Ik vind hem wel heel leuk, ook zijn koppie.... dus zeker de moeite waard om nog even te zoeken.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
Githa, ik vind z'n kop echt heel lelijk.
Zou er verder geen moeite voor doen, er zijn toch zat leuke andere?
Thnx Poemojnquote:Op woensdag 20 april 2005 22:40 schreef poemojn het volgende:
Op Ebay staan wel Tiny Love speelkleden, was Myrthe ook erg gek mee.
- tiny love dierentuin
- winnie de pooh speelkleed
- smoby speelnest (bekend van jolie).
Is dus wel tweedehands maar de bovenste twee kunnen in de wasmachine.
misschien deze weer een schopje omhoog geven, wie weet leest er nog iemand mee die je kan helpen ?quote:Op donderdag 21 april 2005 08:39 schreef Githa het volgende:
[..]
Waarom zo snel opgeven ? Ik vind hem wel heel leuk, ook zijn koppie.... dus zeker de moeite waard om nog even te zoeken.
maar goed dat smaken verschillen toch![]()
[..]
Thnx Poemojndie op marktplaats ga ik snel mailen
Die smoby heb ik al, en vindt hij ook erg leuk![]()
Het nadeel daarvan is dat hij niet in de box past wat met een over enthousiaste hond wel nodig is zo nu en dan Dus teigetje zou wat praktischer zijn.
Smirre, wat klinkt dat liefje weet het ook altijd zo leuk te verwoorden
![]()
Yoghurt is hier ook favorietquote:Op donderdag 21 april 2005 14:16 schreef Sugar het volgende:
Gelukkig, Luchtbel!
Oh ja, jullie vroegen nog naar Maria! Gaat alweer, ze slaapt wel iets lastiger weer, maar is verder met eten enzo gewoon in haar ritme.![]()
Ze houdt heel erg van yoghurt! Jullie kindjes ook?
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:07 schreef Smirre het volgende:
Githa, betekent je wave dat je Teigetje hebt kunnen scoren?
quote:Op donderdag 21 april 2005 17:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jolietje, Isa weet hoe je je voelt, dikke natte zoen van haar
Een kennis van mei heeft 25 mei 2004 een zoontje gekregen en is nu 20 weken zwanger van een tweeling. Ik kan het ze niet na doen en neem mijn petje voor haar af.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:34 schreef poemojn het volgende:
Phileine, was dat kindje 18 maanden toen de tweeling 6 maanden was?? Dan heb je het druk als ouders
en ook hier voor t eerst weer geworden, zit het in de lucht ofzo? volle maan?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:48 schreef bixister het volgende:
knor, lekker slapen zometeen, hopelijk helpt dat. (ik heb ook 't gevoel dat ik weer ongesteld ga worden, bleghk veel te snel...)
Mijn schoonmoeder en haar broer en zus (tweeling) schelen 9 maanden en een paar dagen... en ja, dat meen ik serieus...quote:Op donderdag 21 april 2005 18:34 schreef poemojn het volgende:
Phileine, was dat kindje 18 maanden toen de tweeling 6 maanden was?? Dan heb je het druk als ouders
Het eerste wat er in mij opkwam toen ik dit las was "ah, wat zielig voor die mensen". Ik heb momenteel aan één kindje al mijn handen vol en moet er dus niet aan denken dat ik er 2, 3 of 4 heb. Petje af voor de mensen die dat wel hebben hoor, maar mij niet gezien.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:16 schreef dutchie het volgende:
Da's nog niks joh! Ik ken een stel wiens gezin binnen 15 maanden van 2 naar 6 personen ging. Oftewel; eerst met zijn tweetjes, toen kwam de tweeling en 15 maanden later jaja nóg een tweeling!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:35 schreef Ladybos het volgende:
Jolietje voel je je al weer wat beter ?voor jou en mama..
Dat moeten wij inderdaad ook gaan doen. Is dat niet heel erg "eng" om te regelen? Ik denk er striekem eigenlijk liever niet over na, terwijl het natuurlijk wel nodig is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:24 schreef Luchtbel het volgende:
Sinds vandaag is trouwens goed geregeld wat er met Jolie gebeurd als ik dood zou gaan of zoiets.
Nee vind ik niet. Hier was het allang besproken maar het moest nog ff goed geregeld. Het lijkt me een enger idee als er niks geregeld is als er zoiets gebeurd!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:27 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Dat moeten wij inderdaad ook gaan doen. Is dat niet heel erg "eng" om te regelen? Ik denk er striekem eigenlijk liever niet over na, terwijl het natuurlijk wel nodig is.
Mooi dat het een stuk beter gaat met jolie![]()
Ja het is echt duur. Iets wat ik overigens schandalig vind maar het moest gewoon.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:49 schreef bixister het volgende:
toevallig zijn wij daar nu ook mee bezig luchtbel (jaja schandelijk laat). leg jij het vast bij een notaris? (is vrij prijzig vind ik...).
Nou ja, op zich is het niet belangrijk, als je je kunt vinden in de wettelijke regeling. Maar ik meen me te kunnen herinneren dat jij ooit hebt gezegd dat je niet wil dat je kindje naar de moeder van Micha gaat en zo, dus dan is het wél belangrijk, voor jezelf dan. Maar tis alleen allemaal zo ontzettend prijzigquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef texelonia het volgende:
Wij moeten dat ook nog regelen...
Gelukkig heeft een oom (advocaat) aangeboden dat we het bij hem kunnen regelenwant ik vind het ook nogal prijzig. Nou is het wel belangrijk natuurlijk, maar ja moet je wel het geld hebben.....
fijn dat je Isis af en toe eens bij je moeder kan brengen zodat jij lekker door kunt slapen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 06:01 schreef Xanthe het volgende:
Ook Zeeman heeft leuke voor echt geen drol, soms hebben ze ook met camouflageprint!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:47 schreef dutchie het volgende:
Fuck, net bij de Hennes geweest.
Dus een petje gekocht vandaag daar, maar idd gelijk af.
draag jij geen rompers meer?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:47 schreef Leah het volgende:
Ze zeggen altijd, net zoveel aantrekken als je zelf aan hebt, met een laagje extra. Waarvan ik de romper dan als extra laagje tel
Huh? Je hebt het patroon van een vierkant stukje stof?quote:Op zondag 24 april 2005 00:29 schreef Anitra het volgende:
Die doekjes zijn makkelijk te maken. Ik heb een patroontje liggen ervoor dus als iemand intresse heeft geef maar een gil en ik stuur hem op.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:44 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ook Zeeman heeft leuke voor echt geen drol, soms hebben ze ook met camouflageprint!
*herkenning* In de draagzak doe ik haar hoogstens slofjes en een muts op, zeker als ze haar armen niet door de gaten heeft maar bij haar hoofd, want tegen mij aan is het al warm zat. Maar in de kinderwagen weet ik het ook nog steeds niet echt, maar ja, beter iets te warm dan te koud dan maar hequote:Op zondag 24 april 2005 14:10 schreef Martineke het volgende:
in het kader van warm inpakken, ik verbaas me er altijd over als ik in de stad loop en een (meestal) moslimvrouw tegenkom met kindje, dat dat kindje echt helemaal ingepakt is met kleren, jas, en een deken eroverheen. en dat met een zonnetjemaxim heeft gewoon een lange broek aan en een tshirt. en een romper ja.
quote:Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef Leah het volgende:
Luchtbel, babies hebben over het algemeen ook iets meer spek als wij, houdt hartstikke lekker warm.
quote:Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef Leah het volgende:
Luchtbel, babies hebben over het algemeen ook iets meer spek als wij, houdt hartstikke lekker warm.
quote:Op zondag 24 april 2005 22:51 schreef Luchtbel het volgende:
Gewoon bij de speelgoedwinkels als gezegd, geldt trouwens ook voor Bixdie van ons gaat ws nog lang niet weg aangezien er ook water in kan van de zomer!
het liefste meisje van R'dam e.o. dan, het liefste mannetje heb ikquote:Op zondag 24 april 2005 21:14 schreef E.T. het volgende:
Ik heb ooit (voor de gein) eens een thermometertje in de kinderwagen gezet..
Lb,.. het liefste kind heb ik al.. (ok, weet het goed gemaakt.. Jij het liefste kind van flevoland e.o. Ik de liefste van Rotterdam e.o. )
Kan het me erg goed voorstellen Lily.... (dan zijn we op precies dezelfde dag zwanger geworden trouwens!). Als je hem te erg mist schuif je het ledikant toch nog ff naar jouw kamer?quote:Op maandag 25 april 2005 08:21 schreef lily het volgende:
David ligt sinds zaterdag op zijn eigen kamer. Ik vond het best emotioneel. Het wiegje opgeruimd... Zo kaal naast mijn bed![]()
Ik lag toch eventjes met tranen in bed ´s avonds.
Ik heb hem toch een jaar lang (ben precies een jaar geleden zwanger geworden) ´s nachts bij me gehad.
Wat een ontzettend symbolisch 'iets' kan het juiste woord niet vindenquote:Op maandag 25 april 2005 08:21 schreef lily het volgende:
Ik heb hem toch een jaar lang (ben precies een jaar geleden zwanger geworden) ´s nachts bij me gehad.
(oh, de dag precies weet ik niet meer hoor maar in ieder geval 2de helft april)quote:Op maandag 25 april 2005 10:27 schreef suikerzoet het volgende:
(dan zijn we op precies dezelfde dag zwanger geworden trouwens!). Als je hem te erg mist schuif je het ledikant toch nog ff naar jouw kamer?
Dat denk ik niet. Als jij consequent wil zijn en dat voelt goed, dan moet je dat gewoon doen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:15 schreef renzell het volgende:
Mijn vraag is eigenlijk of het nog te vroeg is om te beginnen met enorm consequent zijn als het om dit soort dingen gaat.
En hij bestaat nog ookquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:23 schreef Smirre het volgende:
Ik heb op BOL en Marktplaats ook wel eens willen zoeken naar het boek : Moederschap voor Dummies.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En hij bestaat nog ook
[afbeelding]
ik had de babyfoon wel naast me neergelegdquote:Op maandag 25 april 2005 10:41 schreef E.T. het volgende:
Ik vond die eerste nacht dat Saskia in d'r eigen kamertje lag ook zo stil.. Ik had de babyfoon nog net niet naast m'n kussen liggen.
Helaas was het niet mijn winnende bod hoor, het moet wel leuk blijven qua prijs. Anders kun je net zo goed naar de winkel gaan, wat ik waarschijnlijk dan ook maar zal doen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:22 schreef Ladybos het volgende:
Suikerzoet, ik heb het opgegeven bij Ebay, hij is voor jouMisschien kan ik die van Pluisje wel overnemen dan (of wil jij er 2, nee toch ?)
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:27 schreef suikerzoet het volgende:
Renzell ik schrik ervan dat je nu al over inbakeren zat te denken.... geef het de tijd!! Hij is inderdaad nog maar zo klein!
Ehm, geeft ze niet aan dat het voelt als een probleem?quote:
Geniet ervan dat hij graag bij jullie ligt, en geniet ervan dat dat nu nog kan. Kan me voorstellen dat je graag normaal wil slapen, maar dat komt (normaal gesproken) heus wel een keer goed. Als het echt een groot probleem gaat worden, kun je tzt altijd nog om adviezen vragen en oplossingen zoeken. Maar hij moet waarschijnlijk ook nog gewoon even zijn draai vinden, voor hem is 't ook allemaal nieuw! In ieder geval heel veel succes!
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:25 schreef poemojn het volgende:
Oja, ze is net zo lang als Jolie Luchtbel, gisteren zelf opgemeten. Alleen een stukje zwaarder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |