Wat vervelend.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:56 schreef Luchtbel het volgende:
Nee het is echt weer benauwd ook, niet zo erg als eerst maar ze heeft nu meer moeite met het ophoesten van slijm?snot? Komt er net niet uit zeg maar en verslikt zich dan. Harde stukken en bloedstukjes in neus, erg vervelend.
't Is ook vervelend, al die mensen die menen te weten hoe jouw kind in elkaar zit! Laat je niet gekmaken hoor! Bij Alicia was het gezeik om haar groei, met Jayden vinden ze wel weer iets anders..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:26 schreef Knorretje het volgende:
tnx voor de verhalen. Heb weer genoeg vergelijkingsmaterialen om anderen voor de voeten te werpen
had vandaag gewoon ff een rotbui, telkens maar dat gezeik overal op en ben voor het eerst weer ongi geworden en niets wilde zoals ik dat wilde, en mijn naaimachine staat ook nog eens bij de handel, blegghh blij dat de dag bijna om is
Nee natuurlijk durf ik dat niet, ik durf het niet eens meer te doen, je weet wel tegen wie je het hebt he.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wat vervelend.
Durf je zelf te bepalen wanneer Jolie haar puf nodig heeft?
Iig veel beterschap!!!
Waarom zo snel opgeven ? Ik vind hem wel heel leuk, ook zijn koppie.... dus zeker de moeite waard om nog even te zoeken.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
Githa, ik vind z'n kop echt heel lelijk.
Zou er verder geen moeite voor doen, er zijn toch zat leuke andere?
Thnx Poemojnquote:Op woensdag 20 april 2005 22:40 schreef poemojn het volgende:
Op Ebay staan wel Tiny Love speelkleden, was Myrthe ook erg gek mee.
- tiny love dierentuin
- winnie de pooh speelkleed
- smoby speelnest (bekend van jolie).
Is dus wel tweedehands maar de bovenste twee kunnen in de wasmachine.
misschien deze weer een schopje omhoog geven, wie weet leest er nog iemand mee die je kan helpen ?quote:Op donderdag 21 april 2005 08:39 schreef Githa het volgende:
[..]
Waarom zo snel opgeven ? Ik vind hem wel heel leuk, ook zijn koppie.... dus zeker de moeite waard om nog even te zoeken.
maar goed dat smaken verschillen toch![]()
[..]
Thnx Poemojndie op marktplaats ga ik snel mailen
Die smoby heb ik al, en vindt hij ook erg leuk![]()
Het nadeel daarvan is dat hij niet in de box past wat met een over enthousiaste hond wel nodig is zo nu en dan Dus teigetje zou wat praktischer zijn.
Smirre, wat klinkt dat liefje weet het ook altijd zo leuk te verwoorden
![]()
Yoghurt is hier ook favorietquote:Op donderdag 21 april 2005 14:16 schreef Sugar het volgende:
Gelukkig, Luchtbel!
Oh ja, jullie vroegen nog naar Maria! Gaat alweer, ze slaapt wel iets lastiger weer, maar is verder met eten enzo gewoon in haar ritme.![]()
Ze houdt heel erg van yoghurt! Jullie kindjes ook?
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:07 schreef Smirre het volgende:
Githa, betekent je wave dat je Teigetje hebt kunnen scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |