abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26389043
Knorretje ik sta er verbaasd van wat Djulian allemaal doet. Als ik zie als Thijs en Djulian in de box liggen is dat zo'n groot verschil terwijl Thijs nog geen maand jonger is. Djulian zit dus uit zich zelf, kruipt de hele kamer, gaat dan weer zitten om zijn volgende doel te bepalen, gaat er dan heen om vervolgens te kijken of hij zich daar kan optrekken tot staan. Weet nu dat hij iig onder de secretaire past Hier gaat het zo snel dat ik soms wel eens wil dat hij idd rustig naar zijn voetjes ligt te staren. Deed hij maandag voor het eerst staan, vandaag liep hij dus zijn box rond en weer terug.

Luchtbel vervelend dat Jolie weer zo verkouden is. Heeft ze het ook benauwd weer of zit echt alleen haar neus dicht?
  woensdag 20 april 2005 @ 22:56:59 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26389435
Nee het is echt weer benauwd ook, niet zo erg als eerst maar ze heeft nu meer moeite met het ophoesten van slijm?snot? Komt er net niet uit zeg maar en verslikt zich dan. Harde stukken en bloedstukjes in neus, erg vervelend.
  woensdag 20 april 2005 @ 22:59:26 #103
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26389513
Het rolverhaal is toch wel erg verschillend, heh? De vergelijking tussen 4 en 11 mnd spreekt mij ook het meeste aan. Laat hen hun eigen tempo maar bepalen. Hun lijfjes geven toch wel aan wanneer het sterk genoeg is om iets te kunnen. Liever te langzaam dan te snel, denk ik. is het igg stevig, dat lijfje
Liz is trouwens een week geleden per ongeluk van buik naar rug 'gerold cq gevallen'. Had haar koppie en haar voetjes als zwaartepunt in de lucht gestoken, zakte door haar armpje, viel om en rolde door. Was eerst beduusd, maar al snel kwam er een lach van oor tot oor .
Mag ik verder nog even mijn moedertrots etaleren, hier?
Zonet hebben we de kindjes gevoed en tegenover elkaar op een knie gezet. Nu zijn ze al iets langer bezig bewust met elkaar bezig, maar nu was het echt aktie-reaktie. De ene brabbelde, de ander brabbelde terug, waarop de eerste begint te lachen en de tweede ook begint te giechelen. Oooh, wat ontzettend grappig en lief. Ik ben helemaal verliefd op mijn twin.
  woensdag 20 april 2005 @ 23:24:19 #104
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26390456
Ik heb slome babies .
Freek heeft 1 of 2 keer omgerold, daarna nooit meer, en tot 11 maanden als een zoutzak op zijn kont gezeten. Dus Knor, het zegt helemaal niets er zijn dagen dat ik wilde dat ie nog maar eens even, al was het maar 5 minuten, op zijn kont zat.

Jongste lijkt dezelfde kant op te gaan , hartstikke lief, maar lichamelijk aktief ? .
Ik geniet er deze keer maar van, over een maand of 11 zal ik me vast weer de benen uit mijn kont rennen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_26390562
tnx voor de verhalen. Heb weer genoeg vergelijkingsmaterialen om anderen voor de voeten te werpen

had vandaag gewoon ff een rotbui, telkens maar dat gezeik overal op en ben voor het eerst weer ongi geworden en niets wilde zoals ik dat wilde, en mijn naaimachine staat ook nog eens bij de handel, blegghh blij dat de dag bijna om is
pi_26391235
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:56 schreef Luchtbel het volgende:
Nee het is echt weer benauwd ook, niet zo erg als eerst maar ze heeft nu meer moeite met het ophoesten van slijm?snot? Komt er net niet uit zeg maar en verslikt zich dan. Harde stukken en bloedstukjes in neus, erg vervelend.
Wat vervelend.
Durf je zelf te bepalen wanneer Jolie haar puf nodig heeft?
Iig veel beterschap!!!
  woensdag 20 april 2005 @ 23:48:02 #107
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26391401
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:26 schreef Knorretje het volgende:
tnx voor de verhalen. Heb weer genoeg vergelijkingsmaterialen om anderen voor de voeten te werpen

had vandaag gewoon ff een rotbui, telkens maar dat gezeik overal op en ben voor het eerst weer ongi geworden en niets wilde zoals ik dat wilde, en mijn naaimachine staat ook nog eens bij de handel, blegghh blij dat de dag bijna om is
't Is ook vervelend, al die mensen die menen te weten hoe jouw kind in elkaar zit! Laat je niet gekmaken hoor! Bij Alicia was het gezeik om haar groei, met Jayden vinden ze wel weer iets anders..
Lekker langs je af laten glijden
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_26391420
beterschap voor jolie!

knor, lekker slapen zometeen, hopelijk helpt dat. (ik heb ook 't gevoel dat ik weer ongesteld ga worden, bleghk veel te snel...)
  woensdag 20 april 2005 @ 23:49:23 #109
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26391444
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:43 schreef Anitra het volgende:

[..]

Wat vervelend.
Durf je zelf te bepalen wanneer Jolie haar puf nodig heeft?
Iig veel beterschap!!!
Nee natuurlijk durf ik dat niet, ik durf het niet eens meer te doen, je weet wel tegen wie je het hebt he. Maar ze slaapt nu nog steeds, inmiddels in bed met een kussen onder het matras en dan maar hopen dat het morgen na flink stomen weer beter loskomt.
pi_26392001
Luchtbel, succes, mocht je t toch gaan proberen vannacht.. beterschap voor Jolie!
pi_26392059
oja en smirre wat schattig!
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2005 @ 08:39:28 #112
81992 Githa
pi_26396092
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
Githa, ik vind z'n kop echt heel lelijk.
Zou er verder geen moeite voor doen, er zijn toch zat leuke andere?
Waarom zo snel opgeven ? Ik vind hem wel heel leuk, ook zijn koppie.... dus zeker de moeite waard om nog even te zoeken.

maar goed dat smaken verschillen toch
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:40 schreef poemojn het volgende:
Op Ebay staan wel Tiny Love speelkleden, was Myrthe ook erg gek mee.
- tiny love dierentuin
- winnie de pooh speelkleed
- smoby speelnest (bekend van jolie).

Is dus wel tweedehands maar de bovenste twee kunnen in de wasmachine.
Thnx Poemojn die op marktplaats ga ik snel mailen
Die smoby heb ik al, en vindt hij ook erg leuk
Het nadeel daarvan is dat hij niet in de box past wat met een over enthousiaste hond wel nodig is zo nu en dan Dus teigetje zou wat praktischer zijn.

Smirre, wat klinkt dat lief je weet het ook altijd zo leuk te verwoorden
pi_26396727
Jolie, beterschap

Smirre, wat klink dat lief die 2 ukkies
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_26396784
quote:
Op donderdag 21 april 2005 08:39 schreef Githa het volgende:

[..]

Waarom zo snel opgeven ? Ik vind hem wel heel leuk, ook zijn koppie.... dus zeker de moeite waard om nog even te zoeken.

maar goed dat smaken verschillen toch
[..]

Thnx Poemojn die op marktplaats ga ik snel mailen
Die smoby heb ik al, en vindt hij ook erg leuk
Het nadeel daarvan is dat hij niet in de box past wat met een over enthousiaste hond wel nodig is zo nu en dan Dus teigetje zou wat praktischer zijn.

Smirre, wat klinkt dat lief je weet het ook altijd zo leuk te verwoorden
misschien deze weer een schopje omhoog geven, wie weet leest er nog iemand mee die je kan helpen ?

edit: moet ik el de link geven
1,2,3, baby teigetje en ik
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2005 @ 09:37:26 #115
81992 Githa
pi_26396863
Thnx Knorrtje ...Ik heb al een mailtje gedaan naar de aanbieding op marktplaats dus hoop dat dat wat opleverd. Zo niet, dan is die link van harte welkom
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2005 @ 11:44:11 #116
81992 Githa
pi_26399547

Teigetje was nog niet verkocht ...
  donderdag 21 april 2005 @ 13:55:48 #117
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26402773
Jolie heeft tot 5 uur lekker geslapen daarna met een flesje melk in het grote bed, was niet echt een succes. Logisch natuurlijk met melk als je al last van slijm hebt enzo. Dus maar wat water gedronken en weer staan stomen, daarna heeft ze nog lekker geslapen tot 8 uur en toen maar in d'r pyjama naar de oppas. Ook daar gaat het nu weer goed, ze gaat vanmiddag nog wel een keertje stomen met haar. Dus het gaat al weer beter.
  donderdag 21 april 2005 @ 14:16:51 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26403296
Gelukkig, Luchtbel!

Oh ja, jullie vroegen nog naar Maria! Gaat alweer, ze slaapt wel iets lastiger weer, maar is verder met eten enzo gewoon in haar ritme.
Ze houdt heel erg van yoghurt! Jullie kindjes ook?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_26404249
voor zieke Jolietje en voor LB ook want zieke kindjes zijn niet leuk voor mama's heb ik de afgelopen dagen zelf ondervonden. Ben nog 100 keer liever zelf doodziek dan mijn kleine poppie zo benauwd te zien. Ze is helemaal schor, als ze huilt klinkt het zooooo zielig.
pi_26404266
Jaaa yoghurt is jummie en pap en avondeten en brood (eindelijk)!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 21 april 2005 @ 15:03:13 #121
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26404549
Beterschap Jolietje

Yoghurt hebben we hier nog niet geprobeerd (ik kan de folder die ik van het CB heb gekregen niet vinden vanaf wanneer je dat mag geven en ik ben te lui om het op internet op te zoeken ). Sabbelen op broodkorsten en baby-rijstwafeltjes is een groot succes. Fruithappen zijn een nog groter feest. Kai zit dan echt als een hongerig vogeltje alleen maar met zijn mond open lucht te happen totdat hij weer een hapje krijgt. Binnenkort gaan we maar eens een boterhammetje proberen, maar het lijkt me zo lastig eten zonder tanden... Over tanden gesproken, nog steeds geen tandje in zicht. Ik denk dat de lastige bui van afgelopen week meer te maken had met het verwerken van allerlei nieuwe indrukken dan met het doorkomen van tandjes. Voor de zekerheid hebben we wel maar spul in huis gehaald voor als de tandjes echt besluiten tevoorschijn te komen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 21 april 2005 @ 16:07:21 #122
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26406371
Githa, betekent je wave dat je Teigetje hebt kunnen scoren?
Oh yoghurt Sugar, dat lijkt me een feestje. Ik herinner me nog een foto van ik meen Amber in het babietjes-topic. Zo heb ik die eerste hap, na die zoete Nutrilon o.i.d voor ogen. En bij fruithapjes heb ik het visioen van die reclame van die twee ouders die hun keuken in landbouwplastic verpakken en zelf met regenpak aan hun kindje gaan voeden. Zit ik er dan ver naast?
Hier proberen we tijd te besparen en te voorkomen dat de geluidsbarriere doorbroken wordt door overdag Cas en Liz tegelijk te voeden. Ik zit als een Boedha in het midden van de bank, met naast mij aan iedere kant een klein kindje in de kussens. Stereovoeden. Het is me zelfs gelukt om het helemaal met losse handjes te doen, door een kussen onder de fles te leggen, zodat ik zelfs de telefoon nog kon opnemen en even weglopen om de deur open te maken . Het gaat allemaal net, maar dan moeten ze wel even meewerken en niet hun moeder gaan uitlachen, zodat de speen wegglipt. Leve het moment dat ze zelf hun flesje kunnen vasthouden.
pi_26407273
dat gaat bij tweelingen geloof ik veel sneller dan bij eenlingen smirre, dat vasthouden. De tweeling van mijn zus konden met zes maanden al zelf hun flesjes vasthouden, terwijl haar dreumes van 18 maanden dat toen nog steeds vertikte
mooi he, alles
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 april 2005 @ 17:03:24 #124
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_26407701
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:16 schreef Sugar het volgende:
Gelukkig, Luchtbel!

Oh ja, jullie vroegen nog naar Maria! Gaat alweer, ze slaapt wel iets lastiger weer, maar is verder met eten enzo gewoon in haar ritme.
Ze houdt heel erg van yoghurt! Jullie kindjes ook?
Yoghurt is hier ook favoriet Dat is echt het enige waar Isa's mond altijd voor open gaat. Gewoon ordinaire volle yoghurt zonder iets erin.

Jolietje, Isa weet hoe je je voelt, dikke natte zoen van haar
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2005 @ 18:11:43 #125
81992 Githa
pi_26409185
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:07 schreef Smirre het volgende:
Githa, betekent je wave dat je Teigetje hebt kunnen scoren?
jaha .... ik heb de toezegging via mail gehad en ik neem niet aan dat ze hem nu gauw aan iemand anders verkopen.
Ze wilde hem zelfs langskomen brengen want zondag waren ze hier in de buurt geweldig he !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')