In 9 dagen tijd is hij zelf gaan zitten en gaan staan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:42 schreef m@x het volgende:Ik zag net opeens een foto van een staande Djulian.
Heb je haast ofzo jochie?
even ter vergelijkingquote:Op woensdag 20 april 2005 13:32 schreef Icaä het volgende:
Hoi allemaal
Even een kort vraagje van mij: weet iemand waar ik online groeicurves voor baby's kan vinden? Het liefst de Nederlandse.
Ben vanochtend naar het cb geweest met zoon (1 maand en 1 dag vandaag).
Hij bleek 56 cm en 4,9 kilo te zijn.
Volgens de arts was hij daarmee precies gemiddeld. Daar vind ik opvallend, want volgens mij is hij daarmee juist groot (of in elk geval zwaar). Raar!
dan zullen dat niet zichtbare ontwikkelingen zijn. hij kan leggen, huilen, lachen zijn voetjes de lucht in steken, zijn handen bekijken. Met steun heel eventjes blijven zitten. ow en eten.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef texelonia het volgende:
Maar de een is sneller met dit en de ander met dat. Jayden zal zich neem ik aan dan vooral met andere ontwikkelingen bezighouden dan met rollen lijkt me..
ow zie eens aan, 11 maand is ie nog lang niet dus hij heb nog ff.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:49 schreef poemojn het volgende:
Laagste waarde in de Ouders Online enquete was 4 maanden, hoogste waarde 11 maanden, gemiddeld 5 maanden. Myrthe was ook 5 maanden toen ze 't echt kon en de kamer doorkruiste.
Knorretje Hier een Thijs die het wel kan maar het vertikt, hij is hier ook tikkeltje lui al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef Knorretje het volgende:
zouden sommigen van jullie mij een plezier kunnen doen door te vertellen wanneer hun kroost begon met rollen ?? Alicia rolde al lekker snel van rug naar buik en terug. Ons monstertje dus nog totaal niet en word een beetje gestoord van alle opmerkingen en stomme adviezen. Dus wil ff wat meer vergelijkingsmateriaal en verhalen dat hij echt niet de enige is die niet rolt op deze leeftijd.
heee dat herken ik, dat is ook iets van de laatste tijd hier. en ik maar gek vinden dat hij elke keer zo hoog in zn bedje ligtquote:Op woensdag 20 april 2005 21:28 schreef Githa het volgende:
hij ligt dan op zijn rug en zet zijn voeten op de grond en afzetten maar, hij gaat dan vanzelf vooruitminder leuk op de commode trouwens
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |