Oe, je hebt gelijk, het staat er ook in zulke kleine lettertjes, had eroverheen gelezenquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:31 schreef livelink het volgende:
En ik begreep dat Melvin ook al gewonnen had. Dan wil ik die foto natuurlijk ook zien.
Anitra, ik wil absoluut niet de betweter uithangen maar gezien Djulians longprobleempjes wil ik graag wel even reageren. Wist je dat dit soort produkten (kruidenbadje, babybalsem, doorgesneden ui etc) allemaal de luchtwegen prikkelen tot het aanmaken van meer slijm? En dat het voor kindjes met longprobleempjes nadelig kan zijn om dit soort produkten te gebruiken?quote:Op woensdag 13 april 2005 19:33 schreef Anitra het volgende:
Ik vind het heerlijk spul Bar. Neus gaat weer open en slaapt daarna een stuk beter. Overigens ook goed voor als de kinderen iets groter zijn, want bij Djen helpt het ook.
Thanks dat wist ik dus niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:01 schreef Lois het volgende:
[..]
Anitra, ik wil absoluut niet de betweter uithangen maar gezien Djulians longprobleempjes wil ik graag wel even reageren. Wist je dat dit soort produkten (kruidenbadje, babybalsem, doorgesneden ui etc) allemaal de luchtwegen prikkelen tot het aanmaken van meer slijm? En dat het voor kindjes met longprobleempjes nadelig kan zijn om dit soort produkten te gebruiken?
Wij mogen het niet meer gebruiken voor Eva, afgeraden door haar kinderarts, en hoewel haar verkoudheid het slapen dan wel bemoeilijkt wordt ze niet meer zo stikbenauwd en enorm hoesterig als de keren daarvoor, toen we het nog wel gebruikten.
Nogmaals, ik ben geen arts, ik weet niets van Djulians longetjes maar ik zou eens informeren bij je (huis)arts wat hij er van vind.
Dat is balen Snoopy. Maar als Morris er van opknapt zal je zien dat je er snel vrede mee hebt. Vooral als ze naar iemand gaan die je goed kent en helemaal gek op ze is!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:51 schreef snoopy het volgende:
Lekker Ladybos![]()
Vandaag zijn wij bij de dermatoloog geweest voor de uitslag van de bloedtest.
Het is geen voedselallergie maar hij heeft dus wel veel reactie op de kattenVerder zijn grassen, huisstofmijt etc. uitgesloten)
Het is een kind dat altijd een snel geprikkelde huid zal hebben. Dus we gaan de katten vooropig een aantal maanden onderbrengen bij mijn schoonouders om te kijken of dat een positief effect heeft.
Verder gewoon goed opletten met hitte. Zweten werkt ook niet in het voordeel van het eczeem.
En zo zijn er nog een aantal zaken waar we op moeten letten. Aan de ene kant zijn we dus blij dat het geen koemelk of eiwit allergie is. Aan de andere kant is het natuurlijk wel jammer dat het de poezen zijn. Maar goed, die komen bij mijn schoonouders in een poezenpretpark dus ik denk dat wij er emotioneel gezien meer last van zullen hebben![]()
hier is het helaas een minder groot succes, maar goed. Er staat in die link van jou trouwens dat er batterijen inzitten, maar heb hem net ff onderzocht maar ken niks vinden ???quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:20 schreef DaanBanaantje het volgende:
ja dan zou je daar even moeten kijken!
kijk:
http://www.fisher-price.com/nl/pooh/products/product.asp?cat=infant&catcode=pooh_infant&prod=31129
er staat trouwens bij dat ie voor 3 maanden en ouder is.. nou ik heb Dylan nog nooit zo zien lachen en brabbelen als tegen dat ding. hij vind m echt helemaal geweldig!
jep als je tenminste echt heel hard knijpt. Bij ons past ie niet echt in de box (we hebben best een kleine box.) In het campingbedje past ie wel maar Jayden blijft er weinig interesse in tonen. Misschien als ie straks kan zitten ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:35 schreef DaanBanaantje het volgende:
en knorretje.. ik las ook opeens dat er batterijen in kunnen en wij hebben m ook helemaal onderzocht maar kunnen ook niks vinden waar het in zou kunnen. Er zit wel wat bij zn staart maar dat is volgens mij voor stevigheid. Toch staat er op elke site dat het schildpadje muziek zou moeten maken. Ik ga denk ik Fisher Price maar even mailen met de vraag waar die batterijen dan in zouden moeten. Dat schildpadje is hier gewoon hol en maakt een piepgeluidje als je hard knijpt. Bij jou ook?
Jammer dat het bij jou niet zo'n succes is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |