abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26175538
Tex: wat een geweldige foto! Gefeliciteerd met de 1e plaats!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 12 april 2005 @ 19:29:17 #252
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26177890
Wat en schattig dochtertje heb je Lishe!

Een verdiende eerste plaats hoor Tex!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 19:53:41 #253
43556 miss_dynastie
pi_26178467
Je bent een terechte winnaar Noah
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:31:28 #254
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26179367
Tex, wat een geweldige foto. En ik begreep dat Melvin ook al gewonnen had. Dan wil ik die foto natuurlijk ook zien.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:38:49 #255
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26179537
Ik wil Melvin ook zien!!!
En Noah, gefeliciteerd!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 20:42:55 #256
43556 miss_dynastie
pi_26179628
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:31 schreef livelink het volgende:
En ik begreep dat Melvin ook al gewonnen had. Dan wil ik die foto natuurlijk ook zien.
Oe, je hebt gelijk, het staat er ook in zulke kleine lettertjes, had eroverheen gelezen
Zien zien zien!!!
pi_26179743
Noah terecht gewonnen jongen!

Ja dat wil ik ook wel zien Andere jaren mocht ik ook altijd foto's mee uitkiezen. Maar ja, ik werk er ja niet meer

[ Bericht 21% gewijzigd door clauwheee op 12-04-2005 21:09:04 ]
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  FOK!fossiel dinsdag 12 april 2005 @ 21:07:40 #258
2628 Karin
pi_26180311
Noah gefeliciteerd
En heel terecht gewonnen, het is een prachtige foto! Zal me verbazen al je niet bij de landelijke finales zit.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 10:03:34 #259
81992 Githa
pi_26189250
Lishe, je kunt die vrolijke zakken bij iedere babyzaak wel halen, maar daar zijn ze ook redelijk prijzig.
Ik heb laatst hele mooie tonnen met deksel gekocht, die ze ook in vrolijke kleurtjes hebben in mijn geval lime groen

Hier ook zo'n overschot aan speelgoed van die knuffeldoekjes heeft hij er 5, rammelaars 7 of 8 knuffels ga ik niet tellen en dan nog een heeeeeeeeele hoop andere dingen die niet echt te beschrijven zijn. Het is ondankbaar om het weg te doen maar zonde om te laten liggen. Ik laat Jordy dadelijk gewoon zijn favorieten uitkiezen want wat moet een jong met 8 rammelaars en dan gaat de rest toch echt naar iemand die het nodig heeft.

Gisteravond een mooie spiegel opgehangen bij de commode en vanmorgen kon Jordy zichzelf zien liggen Helemaal geweldig er kwam een hele mooi "oooooooooeeeeeeeeeee" uit dat mondje en blinkende oogjes dat hij had

Edit: weet iemand trouwens waar je het beste van dat folie kan halen dat je op de spiegel plakt en er voor zorgt dat het glas niet versplinterd ? ....
Ik zag het bij Babywalz staan voor 23,50 per velletje beetje duur dus als iemand een goedkoper adres weet.....graag
  woensdag 13 april 2005 @ 10:31:22 #260
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26189713
Ik heb wel dingen weggedaan hoor. In de Tsunamizak en sommige dingen geruild tegen kleding.
Jolie had rond de 20 knuffeltjes van Tiamo. Misschien ondankbaar maar een knuffel geven op kraamvisite is dit soort dingen uitlokken vind ik

Jolie had gister 'straf' toen ik d'r kwam ophalen bij de oppas ze had de banaan van een tweejarige druiloor gekaapt en was het ergens in een hoekje gaan zitten opeten. Tot het afgepakt werd en 10 minuten ging zitten brullen en niet getroosd wilde worden, toen ik kwam zat ze heel sip te kijken achter de tralies van de box

Luuke en Lishe welkom

[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtbel op 13-04-2005 13:36:30 ]
  woensdag 13 april 2005 @ 10:59:44 #261
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_26190335
Ik heb de winnende foto van Melvin niet
Mijn moeder heeft Melvin opgegeven met een foto die zij gemaakt heeft. Ik zal vanavond eens vragen of ze hem wil mailen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_26192602
Ben ook benieuwd naar de foto van Melvin!

Mensen.. ik ben zo verliefd op mn twee mannetjes vandaag Natuurlijk altijd wel.. maar vandaag is echt zo'n dag dat ik zoveel kriebels in mn buik heb.. Het zijn zulke schatjes!

Zat zonet even te denken...
De perfecte man
Een supermooi kindje
Een heerlijk gezinnetje....

En dat ik dat allemaal mag meemaken voor mn 20ste.. *zucht*
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 13:34:55 #263
81992 Githa
pi_26194310
Daan....

een super gevoel geeft dat he.
pi_26202070
Iemand ervaring met zwitzall kruiden badje voor verkoudheid?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 19:18:42 #265
81992 Githa
pi_26202323
nee, sorry maar ben daar ook benieuwd naar.
  woensdag 13 april 2005 @ 19:27:32 #266
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26202515
Bar wij hebben Etos stoombadje voor als ze weer helemaal vol zit. Verkoudheid gaat er natuurlijk niet van over maar het komt wel goed los.
pi_26202673
Ik vind het heerlijk spul Bar. Neus gaat weer open en slaapt daarna een stuk beter. Overigens ook goed voor als de kinderen iets groter zijn, want bij Djen helpt het ook.
  Jubileum moderator woensdag 13 april 2005 @ 20:01:19 #268
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26203442
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:33 schreef Anitra het volgende:
Ik vind het heerlijk spul Bar. Neus gaat weer open en slaapt daarna een stuk beter. Overigens ook goed voor als de kinderen iets groter zijn, want bij Djen helpt het ook.
Anitra, ik wil absoluut niet de betweter uithangen maar gezien Djulians longprobleempjes wil ik graag wel even reageren. Wist je dat dit soort produkten (kruidenbadje, babybalsem, doorgesneden ui etc) allemaal de luchtwegen prikkelen tot het aanmaken van meer slijm? En dat het voor kindjes met longprobleempjes nadelig kan zijn om dit soort produkten te gebruiken?
Wij mogen het niet meer gebruiken voor Eva, afgeraden door haar kinderarts, en hoewel haar verkoudheid het slapen dan wel bemoeilijkt wordt ze niet meer zo stikbenauwd en enorm hoesterig als de keren daarvoor, toen we het nog wel gebruikten.

Nogmaals, ik ben geen arts, ik weet niets van Djulians longetjes maar ik zou eens informeren bij je (huis)arts wat hij er van vind.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26203900
en nog een vraag....

waar leggen jullie een ui neer in de slaapkamer?
dichtbij het bed
of juist aan de andere kant van de kamer
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_26204735
Schreef ik van de week nog dat Myrthe niet zoveel wilde drinken, is ze me toch opeens aan het zuipen geslagen ! Ze dronk eerst te weinig volgens de statistieken (600 cc per dag, ze zou zo'n 700 - 750 moeten drinken), sinds 2 dagen drinkt ze ruim 800 opeens ! En ook van 1 poepluier in de 2 dagen naar 3 op een dag. 't Wordt een duur kind zo
  woensdag 13 april 2005 @ 20:57:08 #271
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_26204759
Maakt niet zoveel uit. Voor je het weet ruikt toch het hele kamertje naar ui!
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 20:58:57 #272
81992 Githa
pi_26204799
Myrthe goed zo meid ...we moeten spekkies kweken he
pi_26205166
quote:
Op woensdag 13 april 2005 20:01 schreef Lois het volgende:

[..]

Anitra, ik wil absoluut niet de betweter uithangen maar gezien Djulians longprobleempjes wil ik graag wel even reageren. Wist je dat dit soort produkten (kruidenbadje, babybalsem, doorgesneden ui etc) allemaal de luchtwegen prikkelen tot het aanmaken van meer slijm? En dat het voor kindjes met longprobleempjes nadelig kan zijn om dit soort produkten te gebruiken?
Wij mogen het niet meer gebruiken voor Eva, afgeraden door haar kinderarts, en hoewel haar verkoudheid het slapen dan wel bemoeilijkt wordt ze niet meer zo stikbenauwd en enorm hoesterig als de keren daarvoor, toen we het nog wel gebruikten.

Nogmaals, ik ben geen arts, ik weet niets van Djulians longetjes maar ik zou eens informeren bij je (huis)arts wat hij er van vind.
Thanks dat wist ik dus niet.

Myrthe wat goed
pi_26205299

[ Bericht 100% gewijzigd door Karin op 13-04-2005 21:21:05 (edit- zo gaan we hier niet met elkaar om) ]
pi_26205524
Myrhte wat goehoed
  woensdag 13 april 2005 @ 21:26:54 #276
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26205710
Wil je geen spul gebruiken maar toch stomen, warme douche op de koude wand komt lekker stoom vanaf en gewoon in de badkamer gaan zitten
pi_26205846
Goed zo Myrthe!

Anitra, dat geldt voor alle producten waar menthol/eucalyptus/kamille in zit, die kunnen bij kinderen jonger dan 4 jaar zo sterk op de longen werken dat ze erg benauwd ervan kunnen worden.
Gewoon zoutoplossing als neusdruppels mag wel bij baby's.
pi_26206017
Deed ook het meeste stomen en gebruikte het dus alleen als het echt erg vast zat.
Dacht nl dat het vanaf 3 maanden wel mocht, staat immers op het flesje.
De zoutoplossing gebruiken we idd ook.
pi_26206558
mogen die kleintje eigenlijk in een stoomdouche/cabine nu we het toch over stomen hebben
pi_26257987
Ik ben vandaag voor het eerst heerlijk in bad geweest met Myrthe Ze was echt aan het genieten, liet zich helemaal ontspannen drijven, en gaf een grote grijns als ik wat tegen haar zei. Ze was helemaal lekker rozig en slaperig toen we eruit kwamen, dus we hebben allebei onze pyama aangetrokken en we zijn lekker in bed gekropen. Myrthe ligt heerlijk te slapen met van die heerlijke roze wangetjes
pi_26258275
Lekker Ladybos

Vandaag zijn wij bij de dermatoloog geweest voor de uitslag van de bloedtest.
Het is geen voedselallergie maar hij heeft dus wel veel reactie op de katten Verder zijn grassen, huisstofmijt etc. uitgesloten)
Het is een kind dat altijd een snel geprikkelde huid zal hebben. Dus we gaan de katten vooropig een aantal maanden onderbrengen bij mijn schoonouders om te kijken of dat een positief effect heeft.
Verder gewoon goed opletten met hitte. Zweten werkt ook niet in het voordeel van het eczeem.
En zo zijn er nog een aantal zaken waar we op moeten letten. Aan de ene kant zijn we dus blij dat het geen koemelk of eiwit allergie is. Aan de andere kant is het natuurlijk wel jammer dat het de poezen zijn. Maar goed, die komen bij mijn schoonouders in een poezenpretpark dus ik denk dat wij er emotioneel gezien meer last van zullen hebben
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_26258421
Snoopy wel fijn dat er iets uitkwam waar je wat mee kunt, hopelijk helpt het ! Myrthe heeft ook last van warmteuitslag, onder haar kinnetje. In de maxicosi ligt ze met haar kinnetje nogal op de borst en dat gaat broeien. Ik probeer er nu steeds een tissue tussen te frotten maar dat lukt niet altijd (is namelijk een erg leuk spelletje om die er net zo snel weer tussenuit te trekken). Wel heel erg jammer dat de poezen nu (tijdelijk) wegmoeten Snoopy ! Gelukkig kunnen ze bij je schoonouders terecht, zijn ze toch niet helemaal uit beeld en kun je ze nog af en toe knuffelen.

Wat vaak goed helpt bij eczeemklachten / jeukende trekkerige huid is een badje met zemelen. Vraag me alleen niet waar je die zemelen kan kopen want dat zou ik niet weten

Geef Morris maar een lekkere dikke knuffel van mij, ik heb zelf mijn hele jeugd onder de eczeem gezeten dus ik weet hoe vervelend het is. Gelukkig ben ik er redelijk overheen gegroeid, hopelijk is dat bij Morris straks ook het geval.
pi_26258492
Ladybos

Nou, zemelenbad hebben we al

Voor de rest heb ik niet zoveel tips opgevolgd want dan zou ik hier nu 20.000 flesjes, zalfjes etc. hebben staan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:17:48 #284
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26258937
Jammer Snoop maar gelukkig komen je katten op een bekend goed adres terecht en hopelijk groeit Morris er overheen.

En ja warmte uitslag in het nekje wordt ook heerlijk aangewakkerd door al het kwijl wat daar ook naar toe verdwijnt

Mijn meisje wordt nu echt groot :' ) , als ik tegen haar zeg geef mama is een kusje dan smakt ze 3 keer met haar mond en elke keer smelt ik dan weer
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:51:20 #285
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26259903
Als de plooitjes in het nekje wat rood zijn, doe ik er soms een beetje talkpoeder op. Dat houdt het vocht weg en het rood is ook zo verdwenen.
Wij gaan vandaag/vannacht proberen of ons Luuke klaar is voor 4 voedingen. Ze heeft keurig gegeten om 8.00u, om 12.00u, om 16.00u en om 19.45u. Ik ben benieuwd of ze me wakker maakt vannacht, het zal in ieder geval wel vroeg opstaan worden morgen! (Is heulemaal niet erg, ik mis haar als ze zo lang slaapt.) Normaal heeft ze ook nog een voeding om 23.00u, maar de laatste dagen zit er steeds meer tijd tussen de voedingen en eet ze haar laatste voeding lang niet helemaal op.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:55:22 #286
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26260043
zemelenbad kun je bij de kruidvat kopen, staat gewoon bij kruidvat huismerk baby assortiment.
wij hebben dat spul ook hier
pi_26260676
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 21:51 schreef snoopy het volgende:
Lekker Ladybos

Vandaag zijn wij bij de dermatoloog geweest voor de uitslag van de bloedtest.
Het is geen voedselallergie maar hij heeft dus wel veel reactie op de katten Verder zijn grassen, huisstofmijt etc. uitgesloten)
Het is een kind dat altijd een snel geprikkelde huid zal hebben. Dus we gaan de katten vooropig een aantal maanden onderbrengen bij mijn schoonouders om te kijken of dat een positief effect heeft.
Verder gewoon goed opletten met hitte. Zweten werkt ook niet in het voordeel van het eczeem.
En zo zijn er nog een aantal zaken waar we op moeten letten. Aan de ene kant zijn we dus blij dat het geen koemelk of eiwit allergie is. Aan de andere kant is het natuurlijk wel jammer dat het de poezen zijn. Maar goed, die komen bij mijn schoonouders in een poezenpretpark dus ik denk dat wij er emotioneel gezien meer last van zullen hebben
Dat is balen Snoopy. Maar als Morris er van opknapt zal je zien dat je er snel vrede mee hebt. Vooral als ze naar iemand gaan die je goed kent en helemaal gek op ze is!!!
Blij dat er (nu) geen andere allergieen aan getoond zijn.
pi_26261047
snoopy goed dat er wat meer duidelijkheid is over de oorzaak van die huidirritaties bij Morris. maar oh wat erg dat 't de katten zijn... gelukkig heb je zo'n goed adres voor ze.
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 18:04:05 #289
81992 Githa
pi_26276126
Daanbanaantje, Mag ik je vragen waar je die babygym van teigetje gekocht hebt ?

Ik heb werkelijk alle speelgoedzaken afgezocht en op Inet kan ik ook niks terug vinden....en ik vind hem zo leuk of misschien kun je anders ff checken hoe dat ding precies heet dan kan ik wat gerichter zoeken.
Ik vind al die andere babygym's zo lelijk, maar goed
pi_26276377
oeh.. ik heb het even voor je nagevraagd aan vriendlief want die had m voor Dylan gekocht. Hij heeft m toen online besteld bij bart smit, maar ik heb net even voor je gezocht en daar staat ie niet meer.

Hij vertelde me net dat een collega van m die teiger bij de Makro heeft gekocht zo'n maandje geleden.

Ik ga nog even voor je zoeken op internet! Zodra ik iets heb gevonden hoor je het
heb trouwens geen idee hoe dat ding precies heet, sorry
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 18:16:50 #291
81992 Githa
pi_26276469
ohw, maar ik heb een makro pas dus kan ik zelf even kijken
pi_26276544
ja dan zou je daar even moeten kijken!

kijk:
http://www.fisher-price.com/nl/pooh/products/product.asp?cat=infant&catcode=pooh_infant&prod=31129

er staat trouwens bij dat ie voor 3 maanden en ouder is.. nou ik heb Dylan nog nooit zo zien lachen en brabbelen als tegen dat ding. hij vind m echt helemaal geweldig!
pi_26276852
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:20 schreef DaanBanaantje het volgende:
ja dan zou je daar even moeten kijken!

kijk:
http://www.fisher-price.com/nl/pooh/products/product.asp?cat=infant&catcode=pooh_infant&prod=31129

er staat trouwens bij dat ie voor 3 maanden en ouder is.. nou ik heb Dylan nog nooit zo zien lachen en brabbelen als tegen dat ding. hij vind m echt helemaal geweldig!
hier is het helaas een minder groot succes, maar goed. Er staat in die link van jou trouwens dat er batterijen inzitten, maar heb hem net ff onderzocht maar ken niks vinden ???
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 18:31:34 #294
81992 Githa
pi_26276862
Ik ga maandag gelijk even naar de Makro... hij ziet er nog geweldig leuk uit ook

Jordy begint zich echt super te vervelen, zijn mobiel is ook niet alles meer. Nu heeft hij ook wel die cocoon van cotoons maar daar kan hij weer niks vastpakken en moet hij op de grond, wat bij ons alleen kan als wij erbi jblijven zitten omdat de hond rondloopt... en je weet maar nooit dus teiger zou een uitkomst zijn, want die past ook in de box
pi_26276983
ja Githa wij hebben het probleem ook.. wij hebben hier namelijk ook een grote hond rondlopen die Dylan niks zal doen, maar toch... Ik hoop dat ie nog bij de Makro is en anders zal ie vast wel ergens online te bestellen zijn!

en knorretje.. ik las ook opeens dat er batterijen in kunnen en wij hebben m ook helemaal onderzocht maar kunnen ook niks vinden waar het in zou kunnen. Er zit wel wat bij zn staart maar dat is volgens mij voor stevigheid. Toch staat er op elke site dat het schildpadje muziek zou moeten maken. Ik ga denk ik Fisher Price maar even mailen met de vraag waar die batterijen dan in zouden moeten. Dat schildpadje is hier gewoon hol en maakt een piepgeluidje als je hard knijpt. Bij jou ook?
Jammer dat het bij jou niet zo'n succes is.

Dylan vind m echt supergeweldig. Hij heeft ook als eerste tegen het schildpadje gelachen en dat is het enige waar die lekker mee kan spelen in de box. Vandaar dat ie bijna altijd met teigetje op de foto staat maar dat was je al opgevallen he Githa?
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 18:37:33 #296
81992 Githa
pi_26277048
Als ik maandag naar de Makro ga zal ik als eerste vragen waar die batt. dan in moeten
pi_26277078
wel even melden he!

misschien hebben wij een oude versie
pi_26277180
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:35 schreef DaanBanaantje het volgende:
en knorretje.. ik las ook opeens dat er batterijen in kunnen en wij hebben m ook helemaal onderzocht maar kunnen ook niks vinden waar het in zou kunnen. Er zit wel wat bij zn staart maar dat is volgens mij voor stevigheid. Toch staat er op elke site dat het schildpadje muziek zou moeten maken. Ik ga denk ik Fisher Price maar even mailen met de vraag waar die batterijen dan in zouden moeten. Dat schildpadje is hier gewoon hol en maakt een piepgeluidje als je hard knijpt. Bij jou ook?
Jammer dat het bij jou niet zo'n succes is.
jep als je tenminste echt heel hard knijpt. Bij ons past ie niet echt in de box (we hebben best een kleine box.) In het campingbedje past ie wel maar Jayden blijft er weinig interesse in tonen. Misschien als ie straks kan zitten ofzo.
pi_26277279
Ik heb een vraagje namens mijn zus (zoontje Lars van 1 maand )
ze zoeken eigenlijk een klamboe voor over het ledikant, maar dan niet zo een met een hoepel erboven maar gewoon zegmaar een rechthoekige er overheen. Ik zag in het kids fototopic wel een foto voorbijkomen met iemand die er zo een over het campingbedje had (alleen kwam die klamboe niet tot de bodem) heeft iemand een idee waar deze soort klamboes te krijgen zijn?
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 18:50:39 #300
81992 Githa
pi_26277371
bij de V&D ik heb er donderdag een gekocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')