abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2005 @ 22:52:09 #151
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26443908
Wij moeten dat ook nog regelen...
Gelukkig heeft een oom (advocaat) aangeboden dat we het bij hem kunnen regelen want ik vind het ook nogal prijzig. Nou is het wel belangrijk natuurlijk, maar ja moet je wel het geld hebben.....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:03:16 #152
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26444235
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 22:49 schreef bixister het volgende:
toevallig zijn wij daar nu ook mee bezig luchtbel (jaja schandelijk laat ). leg jij het vast bij een notaris? (is vrij prijzig vind ik...).
Ja het is echt duur. Iets wat ik overigens schandalig vind maar het moest gewoon.
Ik heb geen idee wat er anders zou gebeuren maar d'r biologische vader is absoluut geen optie, mijn familie ook niet en door mijn eigen verleden zou ik me 300 keer met urn en al omdraaien als ze bij andere gezinnen/ instanties terecht zou komen. Dat is het me absoluut wel waard, nog veel meer dan dat zelfs maar dat is natuurlijk logisch. Maar het is inderdaad veel geld.
pi_26448373
Ik hoorde dat jullie nieuwsgierig waren naar hoe het met mij en Isis gaat.
Allereerst met Isis gaat het erg goed, groeit echt als kool en is een heel vrolijk meisje.
De borstvoeding wilde niet echt lukken helaas , ze spuugde heel erg veel weer uit en huilde van voeding naar voeding.
Nou is ons moppie van zich zelf helemaal geen huilebalk dus het klopte gewoon niet.
Sinds de fles krijgt gaat alles goed en is ze weer enorm tevreden.

Als iemand me er mee wil helpen heb ik nog wel een paar leuke foto's van d'r.

Met mezelf? Wat minder er is in de thuis situatie enorm veel gebeurd waardoor ik mezelf voorbij heb moeten lopen en bij tijd en wijlen totaal uitgeblust ben.
Nadeel is dat ik zoveel moet vliegen en rennen (ben erg weinig thuis) dat ik niet de tijd heb om tussendoor even bij te slapen.
Gelukkig is mijn moeder sinds de komst van Isis totaal veranderd en wil ze itt. wat ze met de kerst nog zei , graag oppassen waardoor ik haar soms een nachtje bij mijn ouders breng zodat ik even door kan slapen en mijn moeder van haar kan genieten.
Als d'r nog vragen zijn hoor ik ze wel.
Ik heb weer een beetje meer tijd om online te zijn dus zal ook weer wat vaker langs komen.
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2005 @ 08:12:07 #154
43556 miss_dynastie
pi_26448562
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef texelonia het volgende:
Wij moeten dat ook nog regelen...
Gelukkig heeft een oom (advocaat) aangeboden dat we het bij hem kunnen regelen want ik vind het ook nogal prijzig. Nou is het wel belangrijk natuurlijk, maar ja moet je wel het geld hebben.....
Nou ja, op zich is het niet belangrijk, als je je kunt vinden in de wettelijke regeling. Maar ik meen me te kunnen herinneren dat jij ooit hebt gezegd dat je niet wil dat je kindje naar de moeder van Micha gaat en zo, dus dan is het wél belangrijk, voor jezelf dan. Maar tis alleen allemaal zo ontzettend prijzig
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:35:40 #155
45621 Suzanna
Mama van...
pi_26449522
Bij mij is het gelukkig maar eentje! Maar idd...bij de gedachte alleen al krijg je het warm....

Ik ken een moeder van een vierling, drie jongetjes en een meisje. Dat lijkt mij (persoonlijk) NOG zwaarder, dan moet je er vier tegelijk verzorgen (en borstvoeding denk je dan niet aan natuurlijk)... en nog maar niet te spreken van al de praktische problemen...Ze zijn nu overigens 5 jaar oud.

Xanthe, wat fijn dat het weer wat beter gaat met Isis. Erg is dat he, als ze zoveel huilen en spugen. Weet je ook wat de oorzaak was?
Leuk dat je moeder op wil passen....meestal vinden oma's dat idd geweldig. Mijn moeder ook hoor, die zou Noa graag een paar dagen willen hebben, maar dat zou ik niet willen ...

Hier gaat het allemaal heel goed. Noa groeit goed, slaapt veel beter dan eerst en is ook ERG vrolijk. Ze ligt vaak helemaal in een deuk van ' daar komt een muisje aangelopen' en maffe liedjes die haar vader of ik voor haar zingen.
Ze heeft alleen de neiging om haar hoofdje open te krabben de laatste tijd, nageltjes knippen etc. helpt niet (ze zijn zo scherp he, ook al vijl je ze...) en ik heb nu van de dokter een zalfje gekregen tegen eczeem. Geen hormonenzalf gelukkig.

Ik kom hier de laatste tijd niet echt vaak meer, maar zal jullie wel een beetje up-to-date houden van tijd tot tijd! Ik lees meestal wel jullie posts, maar ben niet zo actief.
  zaterdag 23 april 2005 @ 12:01:12 #156
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26450901
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 06:01 schreef Xanthe het volgende:
fijn dat je Isis af en toe eens bij je moeder kan brengen zodat jij lekker door kunt slapen.
en ook erg fijn dat ze nu tevreden is, dat is toch wel heel belangrijk he.
fijn dat je wat meer tijd hebt zodat je wat vaker zien. dikke knuf
pi_26452764
Wij hebben al een aantal keer geprobeerd te bedenken bij wie we zouden willen dat Myrthe terecht kwam als er met ons wat gebeurd. Ik vind het echt verschrikkelijk moeilijk. Tot nu toe is er dus helemaal niets geregeld

Met Myrthe (en de andere 5 ) gaat het gelukkig ook weer wat beter. Ze hoest nog wel maar niet meer zo heftig. Ze is helemaal dol op haar nieuwe mobiel en speelkleed. En als ze een spuugdoekje te pakken krijgt gaat ze er helemaal mee kroelen, zo lief
  zaterdag 23 april 2005 @ 13:47:43 #158
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_26452789
Xante, heel veel succes met alles en vergeet niet af en toe (of liever nog: heel vaak) te genieten van Isis!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_26458789
Dat genieten is niet zo moeilijk hoor.
Ik ben zo ontzettend blij met d'r en ondanks dat het soms een drammelantje kan zijn en al echte meisjes gilletjes kan geven als ze iets wil is het een ontzettend lache bekjes en mega lief kind.
Ik ben zo dankbaar dat ze zo'n lief karakter heeft.
  zaterdag 23 april 2005 @ 19:37:57 #160
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26459071
Fijn Ladybos dat het met Myrthe weer lekkerder gaat!

Hier gaat het ook weer beter maar nu ontdekte ik tijdens het badderen allemaal rode plekjes op d'r rug. Maar goed voor de rest lijkt ze niet ziek te zijn. Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je je kind in 4 verschillende outfits ziet? Hier zit continu alles onder de tomaat, krentenbroodje, sap, snot. En dan toch maar steeds wat anders aan, anders zit je er zelf ook zo onder
Vandaag bijna de hele dag buiten geweest en speelgoed wat binnen allang niet meer interessant was, werd buiten ineens weer gewaardeerd. Vooral om lekker in te zitten en alles te bekijken.

Laat de zomer maar komen!
pi_26459239
Jolie,lekker ding
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator zaterdag 23 april 2005 @ 19:47:23 #162
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26459295
Dat hoofddoekje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 23 april 2005 @ 20:15:40 #163
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26459890
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 19:47 schreef Lois het volgende:
Dat hoofddoekje
Ja d'r pet lag al meteen in de bosjes
doekkie was 90 cent bij hennes TIP TIP TIP
  zaterdag 23 april 2005 @ 22:47:32 #164
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26462833
Fuck, net bij de Hennes geweest.
Dus een petje gekocht vandaag daar, maar idd gelijk af.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2005 @ 22:50:31 #165
81992 Githa
pi_26462873
da's makkelijk als ze pas 3 maanden zijn dan houden ze hem gewoon op

voor meiden heb je ook veel meer leuke doekjes e.d. voor op hun hoofdjes ...vind ik althans

Maar Jolie je zit er gezellig bij zo in je smoby cocoon
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:31:40 #166
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26463740
Waar buitenlucht al niet goed voor is, nietwaar? snotterbellen en oud speelgoed Ik neig er nog steeds naar om de kids in te pakken als die kinderen in die reclame van Super de Boer weinig weerstand die stijf staan van alle kleren die ze aanhebben. Ben ik eenmaal buiten of in de auto moet alles weer los en uit. Ik vind het maar lastig om een goede inschatting te maken. Ben dan ook een newbie op het gebied van moederschap.
Vanavond heb ik zo hard gelachen dat me de tranen over de wangen liepen, zo het badje in waar Liz lag. Ze begon namelijk voor het eerst echt hard te schateren. Zo'n grote mensenlach, maar dan met kinderstemmetje. Zoooo leuk en aanstekelijk. Natuurlijk ook net te laat om dit vast te leggen op film. Heb haar niet in bad laten liggen om een fototoestel te pakken, hoor! Voordeel van een tweeling; wij doen de badjes met z'n tweeën, dus heeft er één de handen vrij voor hand- en spandiensten.
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:44:08 #167
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26464072
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 22:47 schreef dutchie het volgende:
Fuck, net bij de Hennes geweest.
Dus een petje gekocht vandaag daar, maar idd gelijk af.
Ook Zeeman heeft leuke voor echt geen drol, soms hebben ze ook met camouflageprint!

Ach Smirre die schaterlachjes zijn zo leuk en lief en dat gekloot met jasjes heeft iedereen denk ik. Ik trek d'r gewoon laagjes aan met dit weer. Rompertje zonder mouwen, shirtje, vestje, zomerjas en dan afpellen tot ze op het juiste niveau zit. Thuis heeft ze binnen trouwens altijd het liefste blote voeten en iets met korte mouwen, terwijl ze wel van slapen met pyjama, slaapzak en deken houdt
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:47:55 #168
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26464161
Ze zeggen altijd, net zoveel aantrekken als je zelf aan hebt, met een laagje extra. Waarvan ik de romper dan als extra laagje tel
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:51:06 #169
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26464240
Ja maar dat kind heeft het toch veeeeeeeeeeeel te koud! Ja jij loopt achter die wagen maar dat kind zit maar stil hoooooor! Neeeeeeneeeee helemaal verkeerd, ze heeft het juist te warm door die jas. Ze zit met d'r rug tegen die zitting gekleefd daardoor zweet het op d'r rug. Dus het allerbeste is een vestje en dan een dekentje erover tegen de wind. Oh en geen fleece hoor, dat broeit zo.
pi_26464248
hihi ik moet altijd zo lachen om hoe jij de dingen beschrijft smirre. dat inpakken doe ik ook, is ook erg lastig in te schatten momenteel vind ik hoor. in de zon te warm, in de schaduw toch best fris... en dat schaterlachen is inderdaad geweldig , weet ik nog goed van Piet, ze worden er nog 'menselijker' van he die babies.

Anna begint nu steeds gecontroleerder geluidjes te maken, met zo'n heel lief stemmetje voert ze hele gesprekken met me. "heu, heu, heuj" is momenteel haar stokpaardje.

Jolie je zit er inderdaad weer heerlijk bij in je cocoon, ik ga toch ook maar eens op zoek naar zoiets voor Anna (of geef ff een gil als je er buiten toch ook op uitgekeken raakt ).

Xanthe, leuk om weer even iets van je te lezen. fijn dat 't goed gaat met Isis! en dat je onverwacht toch steun van je moeder hebt nu.
pi_26464291
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 23:47 schreef Leah het volgende:
Ze zeggen altijd, net zoveel aantrekken als je zelf aan hebt, met een laagje extra. Waarvan ik de romper dan als extra laagje tel
draag jij geen rompers meer?
  zondag 24 april 2005 @ 00:01:59 #172
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26464464
Luchtbel, babies hebben over het algemeen ook iets meer spek als wij, houdt hartstikke lekker warm .

Bix, in een grijs verleden wel bodystockings (herinnert u zich nog dat ze in de mode waren?) volgens mij zit een romper net zo beroerd... maar ja, ze houden die luier zo lekker op zijn plek .

Wat mij brengt op het volgende... mèn wat voel je je oud als je de komende zomermode al twee keer eerder langs hebt zien komen!
pi_26464525
wij noemen de rompers zelfs standaard bodystockings...

ah, jij hebt je tenminste nog verdiept in de komende zomermode... ik heb geen idee!
  zondag 24 april 2005 @ 00:08:23 #174
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26464588
Nou, je kunt kiezen tussen gympen en gympen, en gympen...Verder is het wel heel erg jaren 80 En ik moest wel, mijn broeken zakken van mijn kont, maar lubberbuik (mèt streep) is nog prominent aanwezig.
pi_26465005
Die doekjes zijn makkelijk te maken. Ik heb een patroontje liggen ervoor dus als iemand intresse heeft geef maar een gil en ik stuur hem op.

dat van die omermode komt me bekend voor. Toen ik Djen uit ging leggen dat ze haar veters niet moest knopen maar in de gympen moest dragen keek ze me raar an. De volgende na school zei ze: Mam je had gelijk, ze moeten in de gympen dat hebben de andere kinderen ook, daarom zijn die veters zo kort mam. Maar hoe wist jij dat?
  zondag 24 april 2005 @ 00:34:48 #176
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26465112
Ik moest nog heel goed nadenken ook.. hoe dat ook alweer zat met die stomme veters. De tuniekjes vind ik dan wèl weer leuk, in het kader van de buik
  zondag 24 april 2005 @ 07:47:51 #177
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26467895
quote:
Op zondag 24 april 2005 00:29 schreef Anitra het volgende:
Die doekjes zijn makkelijk te maken. Ik heb een patroontje liggen ervoor dus als iemand intresse heeft geef maar een gil en ik stuur hem op.
Huh? Je hebt het patroon van een vierkant stukje stof?
  † In Memoriam † zondag 24 april 2005 @ 08:11:34 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_26467961
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 23:44 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ook Zeeman heeft leuke voor echt geen drol, soms hebben ze ook met camouflageprint!

Zeeman 69 cent
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 24 april 2005 @ 14:10:14 #179
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26473159
in het kader van warm inpakken, ik verbaas me er altijd over als ik in de stad loop en een (meestal) moslimvrouw tegenkom met kindje, dat dat kindje echt helemaal ingepakt is met kleren, jas, en een deken eroverheen. en dat met een zonnetje maxim heeft gewoon een lange broek aan en een tshirt. en een romper ja.
  zondag 24 april 2005 @ 15:23:45 #180
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26474883
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:10 schreef Martineke het volgende:
in het kader van warm inpakken, ik verbaas me er altijd over als ik in de stad loop en een (meestal) moslimvrouw tegenkom met kindje, dat dat kindje echt helemaal ingepakt is met kleren, jas, en een deken eroverheen. en dat met een zonnetje maxim heeft gewoon een lange broek aan en een tshirt. en een romper ja.
*herkenning* In de draagzak doe ik haar hoogstens slofjes en een muts op, zeker als ze haar armen niet door de gaten heeft maar bij haar hoofd, want tegen mij aan is het al warm zat. Maar in de kinderwagen weet ik het ook nog steeds niet echt, maar ja, beter iets te warm dan te koud dan maar he
..en laat gaan...
  † In Memoriam † zondag 24 april 2005 @ 16:22:03 #181
81992 Githa
pi_26476458
Jordy hier hetzelfde, die had vandaag alleen een romper en daarover een shirtje met lange mouwen aan en hij heeft het niet koud gehad.
Ze liggen dan wel stil in de wagen maar ook uit de wind en de kap houd veel warmte vast hoor

In de draagzak heeft hij het helemaal snel warm maar ik heb zoiets beter iets te koud als veel te warm.
Dan gaan ze zweten en lopen ze helemaal een klets op, daarbij voel ik regelmatig zijn nekje en als hij koud voelt heb ik zo een jas aan gedaan, die gaat natuurlijk altijd mee

edit:
btw, Jordy heeft zijn teigetje binnen hij is er helemaal weg van beter als die speelkleden met zo'n boog erover want daar kan hij niet bij de speeltjes maar bij teigetje wel
  zondag 24 april 2005 @ 20:17:28 #182
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26482063
quote:
Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef Leah het volgende:
Luchtbel, babies hebben over het algemeen ook iets meer spek als wij, houdt hartstikke lekker warm .
I wish.....
Ik vrees zelfs dat ik meer spek heb dan zij. (Maar dat pijnlijke onderwerp is eerder dit topic reeds uitgebreid benoemt.)
MAAR, we hebben wel een fietskarretje gescoord. Nog een weekje wachten op een extra babyschaaltje en Smirre gaat helemaal los met haar beebs. YIEHAAAA. gelukkig zitten ze uit de wind, anders zouden ze strak achterover in hun stoeltjes komen te zitten van de G-krachten die ik ten ten toon ga spreiden.
  zondag 24 april 2005 @ 20:18:01 #183
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26482077
quote:
Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef Leah het volgende:
I wish.....
Ik vrees zelfs dat ik meer spek heb dan zij. (Maar dat pijnlijke onderwerp is eerder dit topic reeds uitgebreid benoemd.)
MAAR, we hebben wel een fietskarretje gescoord. Nog een weekje wachten op een extra babyschaaltje en Smirre gaat helemaal los met haar beebs. YIEHAAAA. gelukkig zitten ze uit de wind, anders zouden ze strak achterover in hun stoeltjes komen te zitten van de G-krachten die ik ten ten toon ga spreiden.
pi_26482591
Leuk dat je Teigetje hebt Githa!!!!

Ik zie je al helemaal gaanm Smirre
  zondag 24 april 2005 @ 20:40:31 #185
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26482612
Smirre

Wij waren vandaag op een 1e verjaardag en ik moet toch eerlijk zeggen dat mijn kindje leuker is dan al die anderen alleen mijn lieve maffe meisje pakt alle cadeautjes af van de jarige job en gooit het ergens anders neer, roept Hai! naar mensen die de treincoupe binnenkomen, ligt plat op de grond van het lachen en moeheid nadat ze gillend voor de stofzuiger is uitgekropen, klimt op d'r opgeblazen zwemband die op de grond ligt en gaat er heel lief op zitten schommelen. Tuurlijk die anderen zullen best wat hebben maar die van mij is gewoon het liefst

Dat ze zich dubbelvouwt met d'r hoofd op d'r voetjes als de stervende zwaan en dramatisch nephuilt als het even niet lukt allemaal, maakt d'r eigenlijk alleen nog maar leuker

[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtbel op 24-04-2005 21:32:12 ]
  zondag 24 april 2005 @ 21:14:37 #186
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26483556
Ik heb ooit (voor de gein) eens een thermometertje in de kinderwagen gezet..
Je schrikt hoe warm het daar onder die kap is (ik had dan ook die canvas overtrek over het liggedeelte)

En ze zeggen idd altijd: hetzelfde als jij aan hebt + 1 laagje. Ik heb het dekentje en de hoes altijd als de extra laag gerekend.

Lb,.. het liefste kind heb ik al.. (ok, weet het goed gemaakt.. Jij het liefste kind van flevoland e.o. Ik de liefste van Rotterdam e.o. )

Fietskarren vind ik stoer trouwens! (zou het alleen zelf best eng vinden om mee te fietsen.. en 't lijkt me ook een heel gewicht om mee te trappen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26484479
Hoi

Ik reken ook altijd het rompertje als extra laagje, maar zie vaak mensen lopen met de voetenzak nog in de buggy.. Dat moet toch vreselijk warm zijn voor zo'n kind?
  zondag 24 april 2005 @ 21:54:19 #188
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26484717
Of je ziet de mensen achter de kinderwagen in hun t-shirt lopen en het kind in dikke winterjas met sjaal om..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator zondag 24 april 2005 @ 21:57:14 #189
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26484792
Ik moet zeggen dat ik nog regelmatig oma's achter de kinderwagen zie lopen in zomerjas, terwijl het kindje een sjaal omheeft en muts op. Volgens mij zijn oma's nog bezorgder dan moeders
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26485074
Winterjas heeft Myrthe nu soms nog wel ik controleer altijd hoe mensen buiten erbij lopen, en de temperatuur op WeerOnline.. bij twijfelgevallen krijgt ze toch haar winterjas aan. Maar geen muts en sjaal
pi_26485667
Als ik met Lewis naar buiten ga, dan trek ik hem wel altijd een jasje aan in de wandelwagen (hij ligt dan ook nog onder een laken, deken, en hoes, maar het lakentje en de deken schopt hij altijd weg) Maar als ik merk dat hij het warm krijgt dan doe ik z'n jasje open of haal de deken of hoes weg.

Luchtbel, mag ik vragen waar ik zo'n opblaasbaar 'speeleiland' kan vinden? Lewis heeft er een keer in gelegen toen we ergens op bezoek waren en hij vond het helemaal geweldig, dus wil ik er voor hem ook graag eentje kopen.
  † In Memoriam † zondag 24 april 2005 @ 22:41:01 #192
81992 Githa
pi_26485864
Suikerzoet, Op ebay staat er een smoby cocoon getipt door poemojn eerder in dit topic.
Maar ze zijn ook nieuw te koop bij zowel de intertoys als de bartsmit.
pi_26486012
Thanks Githa! Op ebay ben ik niet ingeschreven omdat je dan zo in de gaten moet houden of er weer iemand hoger biedt dan jou. Maar nu ik weet hoe het ding heet kan ik wel even op de andere 2ehands sites kijken.
  zondag 24 april 2005 @ 22:51:53 #194
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26486116
Gewoon bij de speelgoedwinkels als gezegd, geldt trouwens ook voor Bix die van ons gaat ws nog lang niet weg aangezien er ook water in kan van de zomer!
  zondag 24 april 2005 @ 22:54:20 #195
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26486184
Ik heb natuurlijk dit weekend eerst 'droog' gefietst met zo'n fietskarretje en ik moet zeggen dat je behoorlijk haaks de bocht door kunt. (Alle acrobatische capriolen haal ik natuurlijk NU uit; als zijnde een test voor het karretje.) Ook zonder tweeling had ik dus behoorlijk wat bekijks. Het ziet er ook behoorlijk debiel uit om met een leeg karretje rond te knaaien.
En over debiel gesproken. Onze (tweedehands) kinderwagen is ook geen hit. Het waait er aan alle kanten doorheen. Dus ik loop met wasknijpers natuurlijk wel leuke lieveheersbeestenwasknijpers de kap winddicht te maken. Achja...het oogt vrolijk Maar over oververhitting hoef ik mij dus geen zorgen te maken met zo'n 'cool' briesje om hun oren.

En dan ga ik nu naar het kinderwagentopic om een negatieve stem uit te brengen op de Duo Mountain Terrain. De wandelwagen moet heel wat goed gaan maken, want het kinderwagen gedeelte sucks.
  † In Memoriam † zondag 24 april 2005 @ 22:59:44 #196
81992 Githa
pi_26486339
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:51 schreef Luchtbel het volgende:
Gewoon bij de speelgoedwinkels als gezegd, geldt trouwens ook voor Bix die van ons gaat ws nog lang niet weg aangezien er ook water in kan van de zomer!
Dat dacht ik ook luchtbel maar dat idee gaat niet op helaas.....der zitten toch van die gaatjes in de bodem om dat kleedje mee vast te knopen
  zondag 24 april 2005 @ 23:02:30 #197
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26486426
Zeiltje erin, is al getest en werkte prima. Ze hoeft deze zomer toch nog geen liters water erin.
  † In Memoriam † zondag 24 april 2005 @ 23:06:19 #198
81992 Githa
pi_26486526
Dan wil ik wel weten hoe je dat gedaan hebt luchtbel, ik zou er dan ook best een poedelbadje van willen maken

heb je der foto's van ? ...of kun je die maken wanneer je hem als poedelbadje gebruikt.
  zondag 24 april 2005 @ 23:18:14 #199
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26486880
Gewoon een stuk zeil erop leggen, stukje dubbelgelegd tape er tussen en je kan het naderhand zo weer lostrekken. Had het even geprobeerd aangezien het me wel makkelijk leek, ik kan nog geen ballon opblazen, laat staan een badje. En een pomp of iets heb ik niet dus dan kan deze dubbelgebruikt worden. Maar zal er een foto van maken als het weer er weer naar is.
pi_26490904
David ligt sinds zaterdag op zijn eigen kamer. Ik vond het best emotioneel. Het wiegje opgeruimd... Zo kaal naast mijn bed
Ik lag toch eventjes met tranen in bed ´s avonds.
Ik heb hem toch een jaar lang (ben precies een jaar geleden zwanger geworden) ´s nachts bij me gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')