Ja het is echt duur. Iets wat ik overigens schandalig vind maar het moest gewoon.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:49 schreef bixister het volgende:
toevallig zijn wij daar nu ook mee bezig luchtbel (jaja schandelijk laat). leg jij het vast bij een notaris? (is vrij prijzig vind ik...).
Nou ja, op zich is het niet belangrijk, als je je kunt vinden in de wettelijke regeling. Maar ik meen me te kunnen herinneren dat jij ooit hebt gezegd dat je niet wil dat je kindje naar de moeder van Micha gaat en zo, dus dan is het wél belangrijk, voor jezelf dan. Maar tis alleen allemaal zo ontzettend prijzigquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef texelonia het volgende:
Wij moeten dat ook nog regelen...
Gelukkig heeft een oom (advocaat) aangeboden dat we het bij hem kunnen regelenwant ik vind het ook nogal prijzig. Nou is het wel belangrijk natuurlijk, maar ja moet je wel het geld hebben.....
fijn dat je Isis af en toe eens bij je moeder kan brengen zodat jij lekker door kunt slapen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 06:01 schreef Xanthe het volgende:
Ook Zeeman heeft leuke voor echt geen drol, soms hebben ze ook met camouflageprint!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:47 schreef dutchie het volgende:
Fuck, net bij de Hennes geweest.
Dus een petje gekocht vandaag daar, maar idd gelijk af.
draag jij geen rompers meer?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:47 schreef Leah het volgende:
Ze zeggen altijd, net zoveel aantrekken als je zelf aan hebt, met een laagje extra. Waarvan ik de romper dan als extra laagje tel
Huh? Je hebt het patroon van een vierkant stukje stof?quote:Op zondag 24 april 2005 00:29 schreef Anitra het volgende:
Die doekjes zijn makkelijk te maken. Ik heb een patroontje liggen ervoor dus als iemand intresse heeft geef maar een gil en ik stuur hem op.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:44 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ook Zeeman heeft leuke voor echt geen drol, soms hebben ze ook met camouflageprint!
*herkenning* In de draagzak doe ik haar hoogstens slofjes en een muts op, zeker als ze haar armen niet door de gaten heeft maar bij haar hoofd, want tegen mij aan is het al warm zat. Maar in de kinderwagen weet ik het ook nog steeds niet echt, maar ja, beter iets te warm dan te koud dan maar hequote:Op zondag 24 april 2005 14:10 schreef Martineke het volgende:
in het kader van warm inpakken, ik verbaas me er altijd over als ik in de stad loop en een (meestal) moslimvrouw tegenkom met kindje, dat dat kindje echt helemaal ingepakt is met kleren, jas, en een deken eroverheen. en dat met een zonnetjemaxim heeft gewoon een lange broek aan en een tshirt. en een romper ja.
quote:Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef Leah het volgende:
Luchtbel, babies hebben over het algemeen ook iets meer spek als wij, houdt hartstikke lekker warm.
quote:Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef Leah het volgende:
Luchtbel, babies hebben over het algemeen ook iets meer spek als wij, houdt hartstikke lekker warm.
quote:Op zondag 24 april 2005 22:51 schreef Luchtbel het volgende:
Gewoon bij de speelgoedwinkels als gezegd, geldt trouwens ook voor Bixdie van ons gaat ws nog lang niet weg aangezien er ook water in kan van de zomer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |