Huh? Je hebt het patroon van een vierkant stukje stof?quote:Op zondag 24 april 2005 00:29 schreef Anitra het volgende:
Die doekjes zijn makkelijk te maken. Ik heb een patroontje liggen ervoor dus als iemand intresse heeft geef maar een gil en ik stuur hem op.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:44 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ook Zeeman heeft leuke voor echt geen drol, soms hebben ze ook met camouflageprint!
*herkenning* In de draagzak doe ik haar hoogstens slofjes en een muts op, zeker als ze haar armen niet door de gaten heeft maar bij haar hoofd, want tegen mij aan is het al warm zat. Maar in de kinderwagen weet ik het ook nog steeds niet echt, maar ja, beter iets te warm dan te koud dan maar hequote:Op zondag 24 april 2005 14:10 schreef Martineke het volgende:
in het kader van warm inpakken, ik verbaas me er altijd over als ik in de stad loop en een (meestal) moslimvrouw tegenkom met kindje, dat dat kindje echt helemaal ingepakt is met kleren, jas, en een deken eroverheen. en dat met een zonnetjemaxim heeft gewoon een lange broek aan en een tshirt. en een romper ja.
quote:Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef Leah het volgende:
Luchtbel, babies hebben over het algemeen ook iets meer spek als wij, houdt hartstikke lekker warm.
quote:Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef Leah het volgende:
Luchtbel, babies hebben over het algemeen ook iets meer spek als wij, houdt hartstikke lekker warm.
quote:Op zondag 24 april 2005 22:51 schreef Luchtbel het volgende:
Gewoon bij de speelgoedwinkels als gezegd, geldt trouwens ook voor Bixdie van ons gaat ws nog lang niet weg aangezien er ook water in kan van de zomer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |