abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2005 @ 08:53:29 #201
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26491131
Moeilijk he Lily, al die stappen? Wel mooi om het precies na een jaar te doen. Hopelijk heb je toch wel goed kunnen slapen?
Ik sliep ook veeel slechter dan ons Luuke toen zij de eerste nacht op haar eigen kamertje sliep. En zo zijn al die 'mijlpalen' voor de mama's soms moeilijker dan voor de babys. Ben ook veel emotioneler geworden dan ik al was sinds de geboorte van Luuke. Bij elke eerste en laatste keer van dingen vloeien er meestal wel tranen. Zo ben ik een hele poos terug al gestopt met borstvoeding, die liep erg terug. Maar ik kolf nog steeds om het een beetje op gang te houden, want ik kan er maar geen afscheid van nemen. Het troost zo lekker voor d'r!
Succes nog met de komende nachtjes, maar het gaat vast goed!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 25 april 2005 @ 09:53:37 #202
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26491931
Ach Lily hoop dat het gauw went!
Jolie slaapt bij mij op de kamer en kan me niet voorstellen hoe het is als ze in een eigen kamertje zou slapen
  maandag 25 april 2005 @ 10:23:37 #203
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26492448
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:14 schreef E.T. het volgende:
Ik heb ooit (voor de gein) eens een thermometertje in de kinderwagen gezet..
Lb,.. het liefste kind heb ik al.. (ok, weet het goed gemaakt.. Jij het liefste kind van flevoland e.o. Ik de liefste van Rotterdam e.o. )
het liefste meisje van R'dam e.o. dan, het liefste mannetje heb ik
  † In Memoriam † maandag 25 april 2005 @ 10:26:41 #204
81992 Githa
pi_26492514
Dan eis ik bijdeze voor Jordy de titel "liefste mannetje van Brabant"op
pi_26492534
quote:
Op maandag 25 april 2005 08:21 schreef lily het volgende:
David ligt sinds zaterdag op zijn eigen kamer. Ik vond het best emotioneel. Het wiegje opgeruimd... Zo kaal naast mijn bed
Ik lag toch eventjes met tranen in bed ´s avonds.
Ik heb hem toch een jaar lang (ben precies een jaar geleden zwanger geworden) ´s nachts bij me gehad.
Kan het me erg goed voorstellen Lily.... (dan zijn we op precies dezelfde dag zwanger geworden trouwens!). Als je hem te erg mist schuif je het ledikant toch nog ff naar jouw kamer?
  maandag 25 april 2005 @ 10:35:05 #206
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26492657
Mag ik dan liefste meisje van Overijssel?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_26492678
Mag? Dat moet je gewoon claimen!
Lewis is al Mister Limburg en omstreken
  † In Memoriam † maandag 25 april 2005 @ 10:38:35 #208
43556 miss_dynastie
pi_26492712
quote:
Op maandag 25 april 2005 08:21 schreef lily het volgende:
Ik heb hem toch een jaar lang (ben precies een jaar geleden zwanger geworden) ´s nachts bij me gehad.
Wat een ontzettend symbolisch 'iets' kan het juiste woord niet vinden
Kan me voorstellen dat het kaal is
pi_26492745
quote:
Op maandag 25 april 2005 10:27 schreef suikerzoet het volgende:
(dan zijn we op precies dezelfde dag zwanger geworden trouwens!). Als je hem te erg mist schuif je het ledikant toch nog ff naar jouw kamer?
(oh, de dag precies weet ik niet meer hoor maar in ieder geval 2de helft april)

Hij past nog wel in zijn wiegje maar we vonden het gewoon tijd worden. Als ik zou willen zet ik de wieg zo weer op (standaard + rieten wieg).... fluitje van een cent.
  maandag 25 april 2005 @ 10:41:38 #210
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26492771
Ik vond die eerste nacht dat Saskia in d'r eigen kamertje lag ook zo stil.. Ik had de babyfoon nog net niet naast m'n kussen liggen. Heb zelf ook geen oog dichtgedaan die nacht..
Het is zoooooooooo stil dan...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26497185
ik wacht nog even met Anna's overplaatsing naar haar eigen kamer. we hebben 't de afgelopen tijd geprobeerd om haar overdag daar te laten slapen en 's nachts nog bij ons, maar ze slaapt daar op een of andere manier minder goed dan in onze kamer dus hebben we dat maar weer teruggedraaid. over een tijdje maar weer es proberen en dan misschien maar meteen helemaal. vind het nu ook nog wel gezellig en gemakkelijk. hoewel ik het 's avonds in bed lezen wel mis (ik doe 't nu maar niet omdat ze anders misschien wakker wordt van 't licht). bij Piet vond ik het destijds ook even kaal, maar vooral een hele verademing weet ik nog. dat was ook zo rond de 3 maanden.
pi_26497484
Lily: kan me voorstellen dat het even moeilijk is hoor. Ookal ligt hij maar een kamertje verder, het lijkt me toch een beetje een 'leeg' gevoel geven.

Tomas slaapt vanaf dan 1 in z'n eigen kametje maar ik was er het liefste naast gaan liggen hoor We hebben het alleen zo gedaan omdat de kinderkamer 'verboden terrein' is voor de katten en onze slaapkamer niet, dus dat is minder veilig. En het leek ons niet goed om ineens de slaapkamer verboden terrein te maken voor de katten ivm. jaloezie. Ze zijn zo gewend om bij ons aan het voeteneind te slapen...

Hier gaat alles goed. Morgen voor het eerst naar het CB, vind het toch wel spannend Tomas drinkt goed en we zien hem bijna iedere dag groeien dus ik ben benieuwd hoe zwaar hij nu is. Moch ook wel overigens want hij was echt heel mager bij z'n geboorte en begint nu eindelijk wat babyvet te krijgen
Gisteren hadden we een beetje een vreemde dag want overdag wilde Tomas de hele tijd drinken. Hij heeft bijna niet geslapen, wilde niet in bed, en als hij dan even lag begon hij even later alweer te huilen en op z'n handjes te sabbelen. Het leek op een regeldag maar die heb je toch niet rond de 3/4 weken (weet niet in hoeverre die regeldagen echt vast staan of het ook rond andere tijden kan?)
Om half 10 sliep hij eindelijk vast, zo vast, dat we hem dus met geen mogelijkheid wakker kregen voor de laatste voeding. Hij sliep door het verschonen heen en werd dus echt niet wakker. Dus wij dachten: laat die laatste voeding dan maar zitten, hij wordt vanzelf wel midden in de nacht wakker als hij honger heeft. Heerlijk in slaap gevallen, half 8 gaat de wekker. En nog steeds sliep Tomas. Dus hebben we hem toen maar snel wakker gemaakt voor een voeding want er zat wel een hele lange tijd tussen de laatste voeding (9 uur) en die 's ochtends (half 8). Vandaag gaat het gelukkig weer regelmatiger
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_26497547
zou best een regeldag kunnen zijn hoor, zo vast ligt dat volgens mij niet dat dat alleen maar rond dag 10 en 6 weken etc. voorkomt. fijn dat 't zo goed gaat met Tomas! en succes morgen bij het CB.
  maandag 25 april 2005 @ 15:31:19 #214
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26498977
Fijn dat 't zo goed gaat met Tomas
En regeldagen kan best hoor GEMIDDELD komen die voor rond dag 10 en 6 weken.. Maar dat kan best eerder of later zijn.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † maandag 25 april 2005 @ 15:38:19 #215
81992 Githa
pi_26499143
Tearsong, wat fijn dat Tomas het zo goed doet ...veel succes bij het CB morgen.
Heb je niet het idee of tomas er altijd geweest is ? ... ik stond zelf zo verbaasd te kijken dat we zo snel gewend aan hem waren en hoe moeilijk het werd om je in te beelden dat hij er niet was.
pi_26499983
Nou, dat viel mij ook zo op! Dat het allemaal al heel snel zo 'eigen' was. En al snel kan je je al helemaal geen leven zonder meer voorstellen. Vooraf dacht ik dat het best even wennen zou zijn maar dat viel echt mee
It's all up to you
  maandag 25 april 2005 @ 17:33:44 #217
45621 Suzanna
Mama van...
pi_26500873
TearSong: zal wel raar zijn geweest om ineens de wekker te horen ipv wakker te worden door gehuil!
Fijn dat Tomas lekker babyvet aan het krijgen is, echt mager is toch niet ideaal he...
Wij hadden trouwens met Noa ook op 'rare tijden' regeldagen. Niet de officiële dus...maar het kan allemaal. Slaapt hij normaal gesproken wel goed overdag? En wordt hij 's nachts vaak wakker?

Lily: ik kan me voorstellen dat je er even moeite mee had om David op z'n eigen kamertje te leggen. Dat had ik bij Noa ook....maar toen het eenmaal zover was, hadden we allemaal een stuk meer rust. Ik kon namelijk van kleine geluidjes 's nachts vaak al niet meer slapen...en dat is toch niet echt bevorderlijk voor wat dan ook.
Dus ook een grote opluchting!

Een tip om David toch lekker in de gaten te kunnen houden (als je dat zou willen hoor...misschien juist niet? als dat de reden is dat je hem op z'n eigen kamertje hebt gelegd): een baby-tv aanschaffen. Ik geniet er echt van om Noa op elk moment eventjes te kunnen zien slapen. Heel geruststellend maar ook gewoon erg leuk.
  Licht Ontvlambaar maandag 25 april 2005 @ 18:20:44 #218
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_26501903
Sjeen komt even de titel leukste meisje van heeeeeeel Limburg claimen voor Isa
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_26503799
verkeerde username, m'n man was nog ingelogd
pi_26503876

suzanna: nee hij slaapt 's nachts redelijk goed meestal. Om 12 uur de laatste voeding en dan komt hij tussen 6 en 7 weer. Overdag heeft hij 's middags meestal een wakkere periode tussen 3 en 5, verder slaapt hij goed. Vandaar dat het even aanpassen was gisteren. Maar vandaag gaat alles weer prima
Leuk idee overigens van die baby-tv. Ik zou er de hele tijd voor zitten gok ik Dan slaap ik niet meer
It's all up to you
pi_26506444
Ik ben aan het bieden op die Smoby op Ebay, dus svp niet tegen me opbieden daar Bix
pi_26506560
nou vooruit dan maar ladybos wij zitten momenteel toch eigenlijk wat te krap bij kas voor dit soort extraatjes dus het is ook maar beter om m'n beurt voorbij te laten gaan...

suzanna toevallig was onlangs op TV dat die baby-bewakings-TV-beelden heel gemakkelijk toegankelijk zijn voor derden, lijkt mij niet zo'n prettig idee eigenlijk.
pi_26507690
Oh jee Ladybos, ik heb ook iemand gevraagd om voor mij te bieden op dat ding, aangezien ik zelf geen lid ben!!! Wat nu?!?!
pi_26507754
suikerzoet, ik zag dat pluisje er ook een te koop heeft staan. zie hier.
pi_26507771
over kleding... ik heb hier een jochie die het best wel snel warm heeft, en die is draag thuis over het algemeen een shirtje met lange mouwen of korte mouwen en dan een dun vest erover en soms alleen shirt.

Winterjas is hier al opgeborgen en heeft meneertje zomerjackje.
Hij draagt hier bijna het geen wat ik ook draag ( en ik loop al snel in shirt) gaan we wandelen en dan heb ik het over de 2 uur met de hond rond dan krijgt hij of alleen een trui erover (lekker groot laten breien door oma) of zomerjas aan is het 20 graden dan zonder jas/of de grote trui

Gister zaten we in de auto verwarming stond uit Thijs had broek en shirt aan en meneertje lag nog te zweten in de auto
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')