Lily: kan me voorstellen dat het even moeilijk is hoor. Ookal ligt hij maar een kamertje verder, het lijkt me toch een beetje een 'leeg' gevoel geven.
Tomas slaapt vanaf dan 1 in z'n eigen kametje maar ik was er het liefste naast gaan liggen hoor
![]()
We hebben het alleen zo gedaan omdat de kinderkamer 'verboden terrein' is voor de katten en onze slaapkamer niet, dus dat is minder veilig. En het leek ons niet goed om ineens de slaapkamer verboden terrein te maken voor de katten ivm. jaloezie. Ze zijn zo gewend om bij ons aan het voeteneind te slapen...
Hier gaat alles goed. Morgen voor het eerst naar het CB, vind het toch wel spannend
![]()
Tomas drinkt goed en we zien hem bijna iedere dag groeien dus ik ben benieuwd hoe zwaar hij nu is. Moch ook wel overigens want hij was echt heel mager bij z'n geboorte en begint nu eindelijk wat babyvet te krijgen
Gisteren hadden we een beetje een vreemde dag want overdag wilde Tomas de hele tijd drinken. Hij heeft bijna niet geslapen, wilde niet in bed, en als hij dan even lag begon hij even later alweer te huilen en op z'n handjes te sabbelen. Het leek op een regeldag maar die heb je toch niet rond de 3/4 weken (weet niet in hoeverre die regeldagen echt vast staan of het ook rond andere tijden kan?)
Om half 10 sliep hij eindelijk vast, zo vast, dat we hem dus met geen mogelijkheid wakker kregen voor de laatste voeding. Hij sliep door het verschonen heen en werd dus echt niet wakker. Dus wij dachten: laat die laatste voeding dan maar zitten, hij wordt vanzelf wel midden in de nacht wakker als hij honger heeft. Heerlijk in slaap gevallen, half 8 gaat de wekker. En nog steeds sliep Tomas. Dus hebben we hem toen maar snel wakker gemaakt voor een voeding want er zat wel een hele lange tijd tussen de laatste voeding (9 uur) en die 's ochtends (half 8). Vandaag gaat het gelukkig weer regelmatiger