En 3 spelers gecontracteerdquote:14/4/2005 - Van der Vaart minstens twee weken uit de roulatie
(Gepost door erikpele)
BRON: www.vi.nl
Rafael van der Vaart is voor minstens twee weken niet inzetbaar voor Ajax. De middenvelder heeft last van een enkelblessure en mist hierdoor de klassieker tegen Feyenoord van aanstaande zondag in de Kuip.
Van der Vaart liep de blessure tijdens de training van afgelopen woensdag op. Hij heeft daarbij een band van zijn rechterenkel verrekt. Uit medisch onderzoek is nu gebleken dat het herstel twee tot vier weken in beslag zal nemen. Naast de wedstrijd in de Kuip zal Van der Vaart ook het Amstelcupduel in Tilburg tegen Willem 2 missen.
quote:Jong Ajax alleen koploper na winst op WIllem II
Tilburg, 14 april 2005
Jong Ajax heeft de wedstrijd, die op het begin na niet spectaculair was, tegen Willem II in Tilburg met 2-1 gewonnen. Die stand was al na zes minuten bereikt. Gaston Sangoy en Ruud Kras maakten de doelpunten. Ajax staat nu alleen op kop in de Beloftencompetitie.
Vond die erg provocatief..verzin eens een orginelere?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:25 schreef JaWi het volgende:
Verander de titel dan even. Je mag die van mij best lenen.
Ik vond hem wel leukquote:Op donderdag 14 april 2005 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Vond die erg provocatief..verzin eens een orginelere?
Click maar op de teletekstpagina, dan kom je vanzelf bij de bron, als het je nog niet opgevallen was!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:33 schreef JaWi het volgende:
Je vergeet je bron.
http://arieafca.web-log.nl/
Hmmmmmmmm. Mokayquote:Op donderdag 14 april 2005 23:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Click maar op de teletekstpagina, dan kom je vanzelf bij de bron, als het je nog niet opgevallen was!![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:33 schreef JaWi het volgende:
Je vergeet je bron.
http://arieafca.web-log.nl/
Aha, Loek, ben je er zelf wel eens geweest?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef Baas05 het volgende:
Jullie hadden gewild dat jullie zo'n mooi stadion hadden.
Speelde AZ niet al uit tegen Groningen (1-2 ofzo)?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
Huidige nummer twee AZ, heeft nog de lastige uitwedstrijden tegen FC Utrecht, FC Twente en FC Groningen, dus kansen genoeg op puntverlies en de Champions League lijkt dan toch minder ver weg, dan enkele weken geleden...
Je hebt gelijk, ze spelen nog thuis tegen FCG en uit bij ADO...quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Speelde AZ niet al uit tegen Groningen (1-2 ofzo)?
Op Radio 1 zeiden ze vanochtend 3 weken.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:25 schreef JaWi het volgende:
iig het laatste nieuws uit het vorige topic, VdV heeft weer eens een blessure.
[..]
En 3 spelers gecontracteerd.
En Jong Ajax weer op weg naar de titel.
[..]
Naar wat zou ik moeten kijken dan??quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Are you watching A'dam?
Are you watching Calimero's ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Are you watching A'dam?
De landstitel, cup met de grote oren en de amstelcup die van Bommel binnen een aantal weken in ontvangst gaat nemen.quote:
Whehehehehehehequote:Op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
De landstitel, cup met de grote oren en de amstelcup die van Bommel binnen een aantal weken in ontvangst gaat nemen.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
De landstitel, cup met de grote oren en de amstelcup die van Bommel binnen een aantal weken in ontvangst gaat nemen.
Oh God.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Yup we doen net of Milan er niet isquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
quote:Jong Ajax pakt koppositie
Jong Ajax heeft vandaag prima zaken gedaan door in Tilburg met 1-2 te winnen van Willem II. De Amsterdammers staan nu alleen op kop in de beloftencompetitie. De wedstrijd tegen Willem II duurde de volle 90 minuten, maar alle doelpunten vielen in de eerste 6. Ajax kwam binnen 40 seconden voor via Sangoy, moest vrijwel direct zelf vissen, maar ook weer feestvieren door een doelpunt van Ruud Kras.
Zelfs Duitsers houden niet van kakkerlakken! De familie van Shinji Ono dus blijkbaar wél...quote:Kakkerlak
Een man uit het Duitse Rastatt heeft duizend euro smartengeld gekregen na het eten van een kakkerlak in een Chinees restaurant. De man nam in november 2003 een hand vol pinda's, niet wetende dat er ook een kakkerlak in het schaaltje verstopt zat, en stopte deze in zijn mond en begon te kauwen. Na deze ontdekking klaagde de man het restaurant aan. In de rechtbank vertelde hij dat hij sinds het incident geen pinda's meer durft te eten.
Bron: ArieAFCA.web-log.nl
Uuhm.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:31 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Zelfs Duitsers houden niet van kakkerlakken! De familie van Shinji Ono dus blijkbaar wél...
De geruchten worden steeds sterker dat VdV volgend jaar in Eindhoven speelt, dus misschien wordt je wens bewaarheid.quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
Maar ach, ik ben 'm liever kwijt dan rijk
Nevermind ook, die geruchten worden al weer tegengesproken. VdV was voor de tweede keer gesignaleerd in Geldrop, maar dat is waarschijnlijk voor een second opinion voor z'n blessure.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De geruchten worden steeds sterker dat VdV volgend jaar in Eindhoven speelt, dus misschien wordt je wens bewaarheid.
preciesquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
schrap de amstel cup maarquote:
Win eerst maar eens van Willem IIquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:35 schreef JPM01 het volgende:
[..]
schrap de amstel cup maardie gaat naar A'dam
![]()
Oh, Sjakie is een PSV'er. Leuk dat je je ook recentelijk hebt aangesloten in VBLquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Niet echt, ben vaker te bekennen in het Arke stadion (FC Twente), maar daar wordt niet zo bijster veel over gediscucieerd, dus heb ik voor PSV gekozen gezien het feit Ajax mijn vertrouwen ernstig heeft geschadigd na hun iets wat mindere prestaties op nationaal en internationaal niveau.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, Sjakie is een PSV'er. Leuk dat je je ook recentelijk hebt aangesloten in VBL
hee een successupporterquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:01 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Niet echt, ben vaker te bekennen in het Arke stadion (FC Twente), maar daar wordt niet zo bijster veel over gediscucieerd, dus heb ik voor PSV gekozen gezien het feit Ajax mijn vertrouwen ernstig heeft geschadigd na hun iets wat mindere prestaties op nationaal en internationaal niveau.
ik ga met je meequote:Op vrijdag 15 april 2005 11:22 schreef devv05 het volgende:
Even een tvp voor de mooie overwinning zondag (1-3)
Ga aljeblieft een eind fietsen aap. Wat nou successupporter, ik zeg toch dat ik wekelijks in het Arkestadion te vinden ben. En daarbij komt als je van mooi voetbal houdt, ben je maar direct een successupporter?quote:
jij zegt dat je van club verandert omdat ze niet goed voetballen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ga aljeblieft een eind fietsen aap. Wat nou successupporter, ik zeg toch dat ik wekelijks in het Arkestadion te vinden ben. En daarbij komt als je van mooi voetbal houdt, ben je maar direct een successupporter?![]()
Verander ik van club dan? Zit ik nou elke week in het Philipsstadion? Praat niet zoveel poep aub.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij zegt dat je van club verandert omdat ze niet goed voetballen.
ik zeg successupporter.
als je zegt:quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Verander ik van club dan? Zit ik nou elke week in het Philipsstadion? Praat niet zoveel poep aub.
FCT is mijn clubje en zal het ook altijd zijn, maar als ik dan zeg dat PSV leuk voetbal speelt, ben ik maar direct een successuporter?![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Verander ik van club dan? Zit ik nou elke week in het Philipsstadion? Praat niet zoveel poep aub.
FCT is mijn clubje en zal het ook altijd zijn, maar als ik dan zeg dat PSV leuk voetbal speelt, ben ik maar direct een successuporter?![]()
Als Ajax nu bij de laatste 4 zat met sprankelend voetbal had je dus kennelijk wel zitten roepen dat je Ajax zo leuk en goed vind..quote:dus heb ik voor PSV gekozen gezien het feit Ajax mijn vertrouwen ernstig heeft geschadigd na hun iets wat mindere prestaties op nationaal en internationaal niveau
oh dus je gaat alleen maar discussieren over clubs waar het goed mee gaat.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Nee lees gvd is, er staat toch der valt hier weinig over FCT te discussieren, zodoende kies ik een club waar ik op dit moment achter sta(hier op fok!) Dat is dus PSV en niet Ajax want die vind ik het hele seizoen al niet goed spelen.
was vorige week nog 2-0quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Win eerst maar eens van Willem II
Heb je nog echt poep in je hoofd? Met Twente gaat het ook hartstikke goed, maar valt daar ergens hier op fok! over te discussieren? NEE. Dus discussier ik mee over een club die het goed doet, en waar ook nog is over wordt gediscussierd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh dus je gaat alleen maar discussieren over clubs waar het goed mee gaat.
dan is het goed.
rustig schat. ik zeg toch 'dan is het goed'.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Heb je nog echt poep in je hoofd? Met Twente gaat het ook hartstikke goed, maar valt daar ergens hier op fok! over te discussieren? NEE. Dus discussier ik mee over een club die het goed doet, en waar ook nog is over wordt gediscussierd.
Mag het? of zeg je van......
Wat een gefrustreerde reactie! Kwam je toevallig weleens op het Anne Frank-plantsoen??? Of praat je d'r liever niet meer over???quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Heb je nog echt poep in je hoofd? Met Twente gaat het ook hartstikke goed, maar valt daar ergens hier op fok! over te discussieren? NEE. Dus discussier ik mee over een club die het goed doet, en waar ook nog is over wordt gediscussierd.
Mag het? of zeg je van......
Nee sorry ik ontloop je vader lieverquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerde reactie! Kwam je toevallig weleens op het Anne Frank-plantsoen??? Of praat je d'r liever niet meer over???
moet je maar niet van die rare dingen zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee sorry ik ontloop je vader liever![]()
Ja misschien een beetje een overdreven reactie. Maar het is best irritant als je 4 keer iets moet posten voordat 1 joker het begrijpt.![]()
quote:"Juventus aast op Heitinga"
"Juventus gaat de defensie herstructureren en heeft daarbij het oog laten vallen op Johnny Heitinga van Ajax", zo luidt het gerucht waarvan een Italiaanse voetbalsite melding maakt. De 22-jarige Heitinga, oud-ploeggenoot van Juve-spits Zlatan Ibrahimovic, zou vanwege zijn verdedigende en opbouwende talenten door Juventus een geschikte versterking worden bevonden.
Bron Ajax Netwerk
Ben niet zo rap, lichaamsgewicht enzo...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:35 schreef Bananenman het volgende:
Oh god...ik zat er op te wachten. Jammer dat je wat trager reageert dan ik had verwacht, CM
Zijn contract gaat pas in op 1 juli ...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:45 schreef cultheld het volgende:
Zou die reuzachtige Armeen nog potten gaan breken in de Kuip? Of zal die niet bij de selectie zitten.
ah ok, helder.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zijn contract gaat pas in op 1 juli ...
Ik denk dat we 'm de beslissende penalty laten nemen in de Amstel Cup finalequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:45 schreef cultheld het volgende:
Zou die reuzachtige Armeen nog potten gaan breken in de Kuip? Of zal die niet bij de selectie zitten.
Ajax heeft het eigenlijk altijd wel moeilijk bij Vitesse, dus dat kan inderdaad nog wel spannend worden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees voor Ajax ook wel een beetje Vitesse-uit. Goede ploeg.
De andere duels moet je winnen, eigenlijk.
Tot ziens in mei.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:04 schreef VoreG het volgende:
We winnen gewoon alles
Godverquote:Seizoen voorbij voor Ajacied Mauro Rosales
15/4/2005 18:12
Mauro Rosales komt dit seizoen niet meer aan spelen toe. De Argentijnse aanvaller van Ajax kampt met een forse enkelblessure.
Rosales liep de kwetsuur op in het duel met Willem II, vorige week donderdag. In de 75ste minuut klapte zijn rechterenkel om bij een tackle van Nuelson Wau. De rechtsbuiten moest direct van het veld.
Een van de enkelbanden blijkt dusdanig beschadigd dat Rosales moet worden geopereerd. Door deze ingreep en het bijhorende herstel is het seizoen voor de aanvaller voorbij.
Werkte bij Mitea ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:26 schreef zjroentje het volgende:
Kunnen ze hem tijdens de revalidatie het begrip 'de achterlijn halen' eens bijbrengen.
Asjebliieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeftquote:Ajax gaat er vanuit dat Dennis Bergkamp zijn carrière in Amsterdam af zal sluiten, het contract van de 35-jarige speler wordt door zijn huidige club, Arsenal, niet verlengd.
Het contract word niet verlengd omdat zijn salaris te hoog is en manager Arsene Wenger denkt dat Bergkamp volgend seizoen een stuk minder in de basis zal staan dan dit seizoen. Er is al regelmatig gespeculeerd over een terugkeer naar de ArenA maar concrete besluiten zijn er tot nu toe nog niet genomen.
'99quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:02 schreef ThomasBerge het volgende:
Uitshirt is veel beter dan dit seizoenlijkt een beetje op dat umbro-shirt van 2000 meen ik.
en vergelijkbare speler op te leidenquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:00 schreef JaWi het volgende:
Is het nou zo moeilijk om een op dit gelijkend shirt te nemen?
[afbeelding].
Genoeg op voorraad. Geef toe, dat shirt is fapgeilquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en vergelijkbare speler op te leiden
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Genoeg op voorraad. Geef toe, dat shirt is fapgeil.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:27 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Zondag te bewonderen in de badkuip jongens
quote:'Rollen met papier, DD,CC, OO en PP groene rollen en NN en BB witte. Waardoor de spelers als ze opkomen groen-wit-groen zien. En P,O,N,A,C,B en groen witte borden met het zelfde groen-wit-groen effect.
En ook rollen papier in de vakken QQ,RR,TT en UU maar dan met het rood en wit. En dan in de vakken Q,R,S,T,U ook rood witte borden maar met de tekst in het zwart "Wat is nou de club van NL?" en in vak X en groot doek met de tekst Feyenoord. En dan in alle 2e ring vakken moet bovendien van die zilvere glinsterende papiertjes worden gegooid.´
nemen jullie jezelf nou serieus?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:27 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Zondag te bewonderen in de badkuip jongens
quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:30 schreef Rublic het volgende:
Als Ajax slim is proberen ze Bergkamp te lokken met een contract waarin staat dat hij naar zijn voetbalcarriere aan de slag kan als trainer bij de jeugd en zo ervaring opdoet.
Morgen wordt een overwinning voor AJAX duidelijk. Owjah ook leuk de zogenaamde TIFO actie aan de kant van feyenooit is al bekend. Leuke van een TIFO actie is als het onverwachts gebeurd en niet aangekondigd...Kwa TIFO kan feyenooit nog een hoop van AJAX/410 op steken
mooi uitshirtquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Asjebliieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft
[afbeelding]
Ik zit in het Feyenoord vak en ga Ajax een hart onder hun riem stekenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Rond die tijd zit ik alweer in de kroeg.
Stoer? Neequote:Op zaterdag 16 april 2005 11:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik zit in het Feyenoord vak en ga Ajax een hart onder hun riem steken
we kunnen je met wat blauwe ogen en een bont en blauw lichaam terug verwachtenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik zit in het Feyenoord vak en ga Ajax een hart onder hun riem steken
En waar ik zit? Zeg ik niet
Dat gevoel heb ik ook. Het is een mooie gedachte, die eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees eigenlijk dat een terugkeer van Bergkamp alleen maar kan tegenvallen...
Ik ook. Maar niet in Galasek. Belachelijk om die man nu contractverlenging aan te bieden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:01 schreef TimmyAsd het volgende:
En ik zou mijn geld ergens anders in steken als in Ajax was
Ik zou een vervanger aantrekken die 4 jaar jonger is..quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:12 schreef gras het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet in Galasek. Belachelijk om die man nu contractverlening aan te bieden.
Nooit. Zelfde type speler als hem hebben we niet nodig. Galasek is de oorzaak van het jarenlange dramatische voetbal.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zou een vervanger aantrekken die 4 jaar jonger is..
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:17 schreef gras het volgende:
[..]
Nooit. Zelfde type speler als hem hebben we niet nodig. Galasek is de oorzaak van het jarenlange dramatische voetbal.
We zijn het zowaar eens met elkaar eensquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees eigenlijk dat een terugkeer van Bergkamp alleen maar kan tegenvallen...
Galasek speelt als een extra verdediger terwijl hij wekelijks op het middenveld staat geposteerd! Maakt dus wel degelijk uit van de al jaren dramatische verdediging. Aanvallend en opbouwend kan de beste man niets maar dan ook niets brengen. Risicoloze voetballer, die eigenlijk in Italië thuishoort bij een Serie-B club.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Galasek zorgde vaak genoeg voor wat rust op het middenveld. Dat de verdediging al lange tijd loopt aan te kloten kan hem niet echt verweten worden..
Of Hans Vonk!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:25 schreef methodmich het volgende:
Het leukst zou zijn Grygera.
Daar liggen zijn kwaliteiten ook niet. Dan moet je de trainer afvallen die hem toch weer verkeerd opsteld, en niet Galasek zelf..quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:26 schreef gras het volgende:
[..]
Galasek speelt als een extra verdediger terwijl hij wekelijks op het middenveld staat geposteerd! Maakt dus wel degelijk uit van de al jaren dramatische verdediging. Aanvallend en opbouwend kan de beste man niets maar dan ook niets brengen. Risicoloze voetballer, die eigenlijk in Italië thuishoort bij een Serie-B club.
Hoewel ik totaal geen verstand heb van managen, lijkt Keje mij een goede keus.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:28 schreef JaWi het volgende:
Keje Molenaar staat open voor Ajax
Keje Molenaar, één van de beoogde opvolgers van Arie van Eijden, heeft in het televisieprogramma VI Insite laten weten graag bij Ajax aan de slag te willen gaan als Algemeen Directeur. De oudspeler van Ajax, die al 16 jaar werkzaam is in de advocatuur, heeft echter geen zin om in het openbaar te solliciteren en zich bij Ajax binnen te praten.
Als ik alles op de trainer moet gaan afrekenen hield de trainer het bij mij nog geen week voL.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar liggen zijn kwaliteiten ook niet. Dan moet je de trainer afvallen die hem toch weer verkeerd opsteld, en niet Galasek zelf..
quote:De Porsche van Angelos Charisteas is bij een inval in een loods bij Leimuiden teruggevonden, aldus De Telegraaf. De politie deed daar een inval en trof peperdure auto's aan, waaronder die van de Griek. Er stonden BMW's, Mercedessen en dus een Porsche klaar om te worden vervoerd naar Afrika, maar de politie voorkwam dit net op tijd. De politie was getipt, omdat er veel verdachte mensen naar de loods kamen.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:35 schreef JaWi het volgende:
En natuurlijk het goede nieuws van vandaag:
[..].
Nu heeft hij geen excuses meer....quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:35 schreef JaWi het volgende:
En natuurlijk het goede nieuws van vandaag:
[..].
quote:16/04/2005] Rafael van der Vaart en Maxwell lijken Ajax komende zomer te gaan verlaten, zo meldt AT5. Het tweetal wil vooralsnog niet bijtekenen en zullen zodoende verkocht moeten worden om te voorkomen dat ze in de zomer van 2006 transfervrij vertrekken. Hans Vonk zal op korte termijn een nieuw 1-jarig contract tekenen, de doelman heeft in Amsterdam een aflopend contract.
Ajax zal dus in ieder geval Maxwell en Rafael van der Vaart verkopen. Het lijkt er ook op dat daar nog een keeper bij komt. Hans Vonk tekent een contract als tweede doelman waardoor Lobont of Stekelenburg overbodig lijkt te worden. Helemaal omdat de jonge Kenneth Vermeer de garantie heeft dat hij derde doelman zal worden.
Danny Blind heeft de clubleiding van Ajax overigens te kennen gegeven graag door te willen met Steven Pienaar en Tomas Galasek. De beide middenvelders hebben in Amsterdam ook een verbintenis tot de zomer van 2006.
Degene die morgen een poging waagt word finaal naar de klote geschopt. Althans, dat hoop ik...met deze spelers weet je het nooit....quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:21 schreef P0RN0STAR het volgende:
http://www.dapprestrijders.nl/video/ajax_feyenoord_witschge.avi
Wie zal het morgen doen??? Pienaar??? Sneijder??? De Jong???
Wannabeequote:Op zaterdag 16 april 2005 13:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Degene die morgen een poging waagt word finaal naar de klote geschopt. Althans, dat hoop ik...met deze spelers weet je het nooit....
Ik vraag me af of we een vervanger voor v.d. Vaart nodig hebben nu Danny heeft gezien dat de Jong op het middenveld hoort. Galasek wil hij ook houden ... dus dan hebben we er meer dan zat.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:19 schreef VoreG het volgende:
Maxwell voor veel geld, VDV voor een dubbie. Kijken of we nog wat goeds kunnen vinden.
Ja lijkt mij ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:28 schreef gras het volgende:
Het gemis van Trabelsi lijkt mij groter dan die van van der Vaart en Maxwell bij elkaar.
Nu lijkt Ajax meer de grond in te zakkenquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:19 schreef VoreG het volgende:
Maxwell voor veel geld, VDV voor een dubbie. Kijken of we nog wat goeds kunnen vinden.
Zoals Maxwell nu speelt is hij wel de eerste speler die je goed kan missen. Van der Vaart zit op de bank en vooralsnog missen we daar ook nog weinig aan. Paljas!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:32 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nu lijkt Ajax meer de grond in te zakken
Weer geen goed seizoen volgend jaar!
Duh. Maar wat krijgen wij voor terug?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:34 schreef gras het volgende:
[..]
Zoals Maxwell nu speelt is hij wel de eerste speler die je goed kan missen. Van der Vaart zit op de bank en vooralsnog missen we daar ook nog weinig aan. Paljas!
Moet dat dan? Nee. Emanuelson doet Maxwell binnen no-time vergeten. En als we ons al zorgen moeten maken over een bankzitter die vertrekt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Duh. Maar wat krijgen wij voor terug?
Ik maak me er geen zorgen over hoor. Maar toch jammer dat hij gaat!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:38 schreef gras het volgende:
[..]
Moet dat dan? Nee. Emanuelson doet Maxwell binnen no-time vergeten. En als we ons al zorgen moeten maken over een bankzitter die vertrekt.
Ja, inderdaad. Maar het is graag of niet. Mensen die weg willen mogen weg blijven!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik maak me er geen zorgen over hoor. Maar toch jammer dat hij gaat!
Mooi gesproken!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:41 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar het is graag of niet. Mensen die weg willen mogen weg blijven!
Ja.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:54 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Er gaan geruchten omtrent een terugkeer van Dennis Bergkamp. Weet iemand hier iets van?
Tja, de wereld is klein tegenwoordig.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:30 schreef popolon het volgende:
En huppetee, een Armeens talent.
Alsof er in Nederland geen goede voetballers rondlopen.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:35 schreef gras het volgende:
Een Armeen, die hadden we nog niet!
Dat wordt vanuit AJAX zelf georganiseerd, die prachtige doeken etc. die 410 maakt heeft geen sponsor of AJAX zelf mee te makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:30 schreef Moreno het volgende:
[..]
Als Ajax over een tijdje een Tifo actie organiseerd kan ik nu al wel raden wat het zal worden. uuhhhh vlaggetjes, vlaggetjes uhhhhh en vlaggetjes denk ik
![]()
De sponsors zijn wij zelf, de supporters, natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:24 schreef Rublic het volgende:
[..]
Dat wordt vanuit AJAX zelf georganiseerd, die prachtige doeken etc. die 410 maakt heeft geen sponsor of AJAX zelf mee te maken
Anders verdraai je mijn woorden even.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:12 schreef ThomasBerge het volgende:
Zoals iemand eerder in dit topic al zei, heb ik ook liever Trabelsi dan Van Der Vaart en Maxwell bij elkaar.
Sorry maar of ik lees verkeerd of je spreekt je eigen tegen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:31 schreef gras het volgende:
[..]
Anders verdraai je mijn woorden even.
Ik zie van der Vaart en Maxwell tien keer liever dan die voetveeg van een Hatem.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:28 schreef gras het volgende:
Het gemis van Trabelsi lijkt mij groter dan die van van der Vaart en Maxwell bij elkaar.
Kallstrom?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Ajax weer gesignaleerd bij Stade Rennes, vermoedelijk voor Grégory Bourillon.
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry maar of ik lees verkeerd of je spreekt je eigen tegen?
[..]
De beste rechtsback ter wereld valt niet te vervangen. Gemis van hem lijkt me dus groter dan van die twee andere die zeker niet onvervangbaar zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry maar of ik lees verkeerd of je spreekt je eigen tegen?
[..]
Het lijkt mij niet dat Ajax voor een vertrek naar de directe concurrent minder dan 10 miljoen vraagt voor Rafael. Ik denk ook niet dat PSV dat neer kan / wil leggen voor hem.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Maxwell naar Juve uiteraard, Raffie naar PSV, Trabelsi naar ??
Ajax weer gesignaleerd bij Stade Rennes, vermoedelijk voor Grégory Bourillon.
Dat iemand goed kan voetballen wil niet zeggen dat ze altijd lekker om kunnen gaan met dat feit, gezien Hatem z'n situatie vorig jaar.quote:
Linksback, die ook centraal of op het middenveld kan spelen. 20-jarige jeugdinternational.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:42 schreef Nashje het volgende:
Grégory Bourillon. Nog nooit van gehoord. Vertel er eens wat over method.
Gelukkig maar!quote:Zaterdag 16 april - 'Houdbaarheidsdatum van trainer is beperkt'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 17.06u GMT+01.00, NHD)
Arie van Eijden maakt in een interview met het Noord-Hollands Dagblad (NHD) duidelijk dat 'de houdbaarheidsdatum van een trainer' zijn belangrijkste les is geweest dit seizoen.
De algemeen directeur: 'Mijn grootste les is het feit dat de houdbaarheidsdatum van een trainer beperkt is. Hooguit twee a drie jaar, dan is het op. Ronald heeft hier te lang gezeten', zegt hij.
Opnieuw haalt Van Eijden aan dat het gedrag van supporters hem heeft geraakt. Met name de spreekkoren en columns annex scheldkanonnades op internet hebben hem geraakt. 'Ik heb me vooral gestoord aan de onwaarheden, columnisten logen er maar op los', aldus de directeur van Ajax.
Tot slot verklaart de 59-jarige bestuurder dat hij bij Ajax betrokken zal blijven, maar wel in een totaal andere rol. 'Dat maakt het afscheid niet minder definitief', voegde hij er aan toe]
A1 speelt de laatste tijd zowiezo waardeloos.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
PSV A1 - Ajax A1 1 - 1. Waardeloze wedstrijd overigens.
Is bij psv toch niet zo vreemd dat er niemand doorbreekt?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat bleek vandaag wel. Ik vraag me af of er iemand van gaat doorbreken, hetzelfde geldt voor de A1 van PSV.
Qua verliespunten niet meer dacht ik en ik weet niet wat feyenoord heeft gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar staat de A1 wel eerste ofniet?
Uhuquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:29 schreef Againzender het volgende:
Het zag er gezellig uit op de training vandaag als ik de beelden van AT5 moet geloven
Jeffrey Sarpong, Milano Koenders, Javier Martina, Robbert Schilder, misschien Jan Verthongen. Best goede voetballers hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat bleek vandaag wel. Ik vraag me af of er iemand van gaat doorbreken, hetzelfde geldt voor de A1 van PSV.
quote:Ajax mag fouten maken'
MIKE VAN DAMME
AMSTERDAM - Ajax-trainer Danny Blind stelt morgen in de klassieker tegen Feyenoord niet alles in het teken van het resultaat. De trainer prefereert het opbouwen van het elftal boven het halen van de tweede plaats in de competitie.
Ajax kan morgen goede zaken doen in Rotterdam. Door de verrassende nederlaag van Feyenoord tegen Den Bosch (4-1) afgelopen woensdag, kan Ajax bij winst een gat slaan van zes punten. En misschien belangrijker nog, de ploeg mag voorzichtig weer omhoog kijken. AZ heeft nog maar een voorsprong van één punt, al heeft de club een duel minder gespeeld. De Alkmaarders gaan echter een loodzwaar programma tegemoet, zeker met de halve finales in het Uefa-Cuptoernooi voor de deur.
Ondanks het feit dat de tweede plaats recht geeft op de voorronde van de Champions League en daarmee veel lucratiever is dan de derde plaats, wil Blind niet ten koste van alles de strijd met AZ aangaan. Het resultaat is voor de trainer ondergeschikt aan het beter laten voetballen van zijn team. ''Ik ga geen andere spelers opstellen omdat ik denk dat ze bepaalde fouten niet maken omdat ze gereserveerder spelen. Daarmee kan ik niet vooruit.''
De directie van Ajax ziet, vooral financieel gezien, de ploeg volgend seizoen liever in het miljoenenbal van de Champions League spelen dan in het Uefa-Cuptoernooi, maar daar heeft Blind dus geen boodschap aan. ''Ik heb bewust ervoor gekozen eerst winst te maken op het gebied van het voetbal. Het is een afspraak die ik intern heb neergelegd. Het is de consequentie van het feit dat Ajax wilde dat ik met-een instapte,'' aldus Blind.
De trainer wijkt, nu de ploegen achter PSV steeds dichter bij elkaar komen, niet van die filosofie af. Ook niet als het gat met AZ nog kleiner wordt. ''Of het zou de laatste wedstrijd zo moeten zijn dat winst nodig is om de Champions League te kunnen halen. Dan zou het kunnen dat ik aanpassingen maak. Maar nu is de winst die een elftal maakt belangrijker dan het nemen van één specifieke horde,'' meent Blind.
De trainer merkt nu, een maand na zijn aansteling en een week na de belangrijke overwinning op AZ, dat de groep enige progressie boekt. ''Ik zie duidelijk meer rust in het team. Ik merk ook dat er goede balans is bij de spelers tussen ontspanning en weten waarmee je bezig bent. Die ontspanning wordt natuurlijk groter als je wint.''
Ajax start morgen waarschijnlijk met dezelfde elf spelers die tegen AZ ook in de basis stonden. Veel reden om de ploeg om te gooien, heeft Blind immers niet. Ajax speelde tegen de Alkmaarders de beste wedstrijd in maanden.
Rafael van der Vaart, Mauro Rosales, Rasmus Lindgren, Daniël de Ridder en Angelos Charisteas hebben een enkelblessure en kunnen zeker niet meedoen. Hoewel Tomas Galásek fit is, maakt hij nog geen deel uit van de selectie. Blind wil hem eerst een wedstrijd in Jong Ajax laten spelen.
Ik weet niet wie er in de goal stond, maar het was een hele matige en onzekere doelman in elk geval.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
En Marco van Duin is geen slechte keeper.
Vandaag was het niet veel soeps. Draak van een wedstrijd, slecht voetbal....quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jeffrey Sarpong, Milano Koenders, Javier Martina, Robbert Schilder, misschien Jan Verthongen. Best goede voetballers hoor.
Hij meest heel veel wedstrijd ritme, en heeft waarschijnlijk nog geen goede conditie.quote:Op zondag 17 april 2005 00:19 schreef Shreyas het volgende:
Onverstandig van Blind om Galasek buiten de selectie te houden, maar goed, we zullen wel zien morgen wat het wordt.
Je bent goed op de hoogte.quote:Op zondag 17 april 2005 10:05 schreef Moreno het volgende:
[..]
Hij meest heel veel wedstrijd ritme, en heeft waarschijnlijk nog geen goede conditie.
maak er drie kwartier van.....quote:Op zondag 17 april 2005 11:55 schreef JPM01 het volgende:
iets meer als een half uurtje noghet zal niet eenvoudig zijn, maar als ze spelen zoals tegen AZ vorige week heb ik er vertrouwen in
![]()
Dit voelt nog beter...quote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef Suijk het volgende:
Godver wat een orgastisch gevoel!
heerlijk gewoonquote:
geef 's een link of plaats is wat picsquote:Op zondag 17 april 2005 14:47 schreef VoreG het volgende:
De beelden van jankende feyenoorders op de tribune, dat is pas geweldig
Dat zie ik jammergenoeg niet gebeuren, Nac is echt een drama...quote:Op zondag 17 april 2005 14:48 schreef Nashje het volgende:
Dit is een topmiddag. Hopelijk stunt NAC ook nog even.
Gullit neem je rotzooi mee, lalalalalaa
Inderdaad, foto'squote:Op zondag 17 april 2005 14:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
geef 's een link of plaats is wat pics![]()
![]()
Hij keurde die goal van feyenoord af. Dat deed 'ie goed.quote:Op zondag 17 april 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
toch nog even een opmerking maken waar ik geheid commentaar op krijg, jammer dan:
Wat floot die Temmink weer anti-Ajax zeg.... die kaart voor Maxwell sloeg echt NERGENS op, verder floot ie alles verkeerd zo'n beetje......
Dat dan weer welquote:Op zondag 17 april 2005 15:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij keurde die goal van feyenoord af. Dat deed 'ie goed.
Like taking candy from a kid.quote:Op zondag 17 april 2005 15:02 schreef Suijk het volgende:
Zo mooi zeg.
De hele wedstrijd die havenarbeiders het idee geven dat ze met geluk en volkomen onterecht 3 punten thuis kunnen houden en dan in de laatste minuten alles afpakken. Heerlijk.
Daarom is het juist nog mooier dat we toeslaan in de blessuretijd. Temmink, als 12e man van feyenooit, zal ook wel een zure middag hebben.quote:Op zondag 17 april 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
toch nog even een opmerking maken waar ik geheid commentaar op krijg, jammer dan:
Wat floot die Temmink weer anti-Ajax zeg.... die kaart voor Maxwell sloeg echt NERGENS op, verder floot ie alles verkeerd zo'n beetje......
Die kaart sloeg inderdaad helemaal nergens op, die 2e afgekeurde goals wel, maar hij floot dramatischquote:Op zondag 17 april 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Overigens denk ik dat Grygera morgen man of the match wordt.
Een wedstrijd is geen echt goede maatstaf natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vandaag was het niet veel soeps. Draak van een wedstrijd, slecht voetbal....
Alleen het doelpunt, de rest was echt niksquote:
quote:Blind 'Bergkamp optie voor volgend seizoen.
Trainer Danny Blind heeft Dennis Bergkamp gepolst over een mogelijke terugkeer naar Ajax. Dit weet Radio 1vanmiddag vlak voor de Klassieker met Feyenoord aan de luisteraars te melden.
Blind zou de 35-jarige aanvaller graag voor een seizoen contracteren. Met Bergkamp wil de hoofdtrainer van de Amsterdammers wat meer routine aan zijn jeugdige selectie toevoegen.
Of Bergkamp open staat voor een terugkeer is niet duidelijk. De aanvaller wil graag bij zijn huidige club Arsenal blijven, maar The Gunners bieden de oud-Ajacied waarschijnlijk geen nieuw contract aan.
Bron Ajaxfanz.nl
Heb jij Kuyt en Kalou gezien, op die twee mazzelgoaltjes na??quote:Op zondag 17 april 2005 15:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen het doelpunt, de rest was echt niks
En vonk mag echt oprotten wat is dat een drama zeg...
Feyenoord speelde dramatisch, maar we hadden balbezit altijd op de helft van feyenoord.quote:Op zondag 17 april 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb jij Kuyt en Kalou gezien, op die twee mazzelgoaltjes na??
Die moeten nog 20 minutenquote:Op zondag 17 april 2005 16:00 schreef Nashje het volgende:
Het lijkt erop dat we op de 2e plek blijven staan. AZ is 1-1 geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |