Nu lijkt Ajax meer de grond in te zakkenquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:19 schreef VoreG het volgende:
Maxwell voor veel geld, VDV voor een dubbie. Kijken of we nog wat goeds kunnen vinden.
Zoals Maxwell nu speelt is hij wel de eerste speler die je goed kan missen. Van der Vaart zit op de bank en vooralsnog missen we daar ook nog weinig aan. Paljas!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:32 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nu lijkt Ajax meer de grond in te zakken
Weer geen goed seizoen volgend jaar!
Duh. Maar wat krijgen wij voor terug?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:34 schreef gras het volgende:
[..]
Zoals Maxwell nu speelt is hij wel de eerste speler die je goed kan missen. Van der Vaart zit op de bank en vooralsnog missen we daar ook nog weinig aan. Paljas!
Moet dat dan? Nee. Emanuelson doet Maxwell binnen no-time vergeten. En als we ons al zorgen moeten maken over een bankzitter die vertrekt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Duh. Maar wat krijgen wij voor terug?
Ik maak me er geen zorgen over hoor. Maar toch jammer dat hij gaat!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:38 schreef gras het volgende:
[..]
Moet dat dan? Nee. Emanuelson doet Maxwell binnen no-time vergeten. En als we ons al zorgen moeten maken over een bankzitter die vertrekt.
Ja, inderdaad. Maar het is graag of niet. Mensen die weg willen mogen weg blijven!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik maak me er geen zorgen over hoor. Maar toch jammer dat hij gaat!
Mooi gesproken!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:41 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar het is graag of niet. Mensen die weg willen mogen weg blijven!
Ja.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:54 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Er gaan geruchten omtrent een terugkeer van Dennis Bergkamp. Weet iemand hier iets van?
Tja, de wereld is klein tegenwoordig.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:30 schreef popolon het volgende:
En huppetee, een Armeens talent.
Alsof er in Nederland geen goede voetballers rondlopen.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:35 schreef gras het volgende:
Een Armeen, die hadden we nog niet!
Dat wordt vanuit AJAX zelf georganiseerd, die prachtige doeken etc. die 410 maakt heeft geen sponsor of AJAX zelf mee te makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:30 schreef Moreno het volgende:
[..]
Als Ajax over een tijdje een Tifo actie organiseerd kan ik nu al wel raden wat het zal worden. uuhhhh vlaggetjes, vlaggetjes uhhhhh en vlaggetjes denk ik
![]()
De sponsors zijn wij zelf, de supporters, natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:24 schreef Rublic het volgende:
[..]
Dat wordt vanuit AJAX zelf georganiseerd, die prachtige doeken etc. die 410 maakt heeft geen sponsor of AJAX zelf mee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |