Asjebliieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeftquote:Ajax gaat er vanuit dat Dennis Bergkamp zijn carrière in Amsterdam af zal sluiten, het contract van de 35-jarige speler wordt door zijn huidige club, Arsenal, niet verlengd.
Het contract word niet verlengd omdat zijn salaris te hoog is en manager Arsene Wenger denkt dat Bergkamp volgend seizoen een stuk minder in de basis zal staan dan dit seizoen. Er is al regelmatig gespeculeerd over een terugkeer naar de ArenA maar concrete besluiten zijn er tot nu toe nog niet genomen.
'99quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:02 schreef ThomasBerge het volgende:
Uitshirt is veel beter dan dit seizoenlijkt een beetje op dat umbro-shirt van 2000 meen ik.
en vergelijkbare speler op te leidenquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:00 schreef JaWi het volgende:
Is het nou zo moeilijk om een op dit gelijkend shirt te nemen?
[afbeelding].
Genoeg op voorraad. Geef toe, dat shirt is fapgeilquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en vergelijkbare speler op te leiden
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Genoeg op voorraad. Geef toe, dat shirt is fapgeil.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:27 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Zondag te bewonderen in de badkuip jongens
quote:'Rollen met papier, DD,CC, OO en PP groene rollen en NN en BB witte. Waardoor de spelers als ze opkomen groen-wit-groen zien. En P,O,N,A,C,B en groen witte borden met het zelfde groen-wit-groen effect.
En ook rollen papier in de vakken QQ,RR,TT en UU maar dan met het rood en wit. En dan in de vakken Q,R,S,T,U ook rood witte borden maar met de tekst in het zwart "Wat is nou de club van NL?" en in vak X en groot doek met de tekst Feyenoord. En dan in alle 2e ring vakken moet bovendien van die zilvere glinsterende papiertjes worden gegooid.´
nemen jullie jezelf nou serieus?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:27 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Zondag te bewonderen in de badkuip jongens
quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:30 schreef Rublic het volgende:
Als Ajax slim is proberen ze Bergkamp te lokken met een contract waarin staat dat hij naar zijn voetbalcarriere aan de slag kan als trainer bij de jeugd en zo ervaring opdoet.
Morgen wordt een overwinning voor AJAX duidelijk. Owjah ook leuk de zogenaamde TIFO actie aan de kant van feyenooit is al bekend. Leuke van een TIFO actie is als het onverwachts gebeurd en niet aangekondigd...Kwa TIFO kan feyenooit nog een hoop van AJAX/410 op steken
mooi uitshirtquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Asjebliieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft
[afbeelding]
Ik zit in het Feyenoord vak en ga Ajax een hart onder hun riem stekenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Rond die tijd zit ik alweer in de kroeg.
Stoer? Neequote:Op zaterdag 16 april 2005 11:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik zit in het Feyenoord vak en ga Ajax een hart onder hun riem steken
we kunnen je met wat blauwe ogen en een bont en blauw lichaam terug verwachtenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik zit in het Feyenoord vak en ga Ajax een hart onder hun riem steken
En waar ik zit? Zeg ik niet
Dat gevoel heb ik ook. Het is een mooie gedachte, die eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees eigenlijk dat een terugkeer van Bergkamp alleen maar kan tegenvallen...
Ik ook. Maar niet in Galasek. Belachelijk om die man nu contractverlenging aan te bieden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:01 schreef TimmyAsd het volgende:
En ik zou mijn geld ergens anders in steken als in Ajax was
Ik zou een vervanger aantrekken die 4 jaar jonger is..quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:12 schreef gras het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet in Galasek. Belachelijk om die man nu contractverlening aan te bieden.
Nooit. Zelfde type speler als hem hebben we niet nodig. Galasek is de oorzaak van het jarenlange dramatische voetbal.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zou een vervanger aantrekken die 4 jaar jonger is..
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:17 schreef gras het volgende:
[..]
Nooit. Zelfde type speler als hem hebben we niet nodig. Galasek is de oorzaak van het jarenlange dramatische voetbal.
We zijn het zowaar eens met elkaar eensquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees eigenlijk dat een terugkeer van Bergkamp alleen maar kan tegenvallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |