Kallstrom?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Ajax weer gesignaleerd bij Stade Rennes, vermoedelijk voor Grégory Bourillon.
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry maar of ik lees verkeerd of je spreekt je eigen tegen?
[..]
De beste rechtsback ter wereld valt niet te vervangen. Gemis van hem lijkt me dus groter dan van die twee andere die zeker niet onvervangbaar zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry maar of ik lees verkeerd of je spreekt je eigen tegen?
[..]
Het lijkt mij niet dat Ajax voor een vertrek naar de directe concurrent minder dan 10 miljoen vraagt voor Rafael. Ik denk ook niet dat PSV dat neer kan / wil leggen voor hem.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Maxwell naar Juve uiteraard, Raffie naar PSV, Trabelsi naar ??
Ajax weer gesignaleerd bij Stade Rennes, vermoedelijk voor Grégory Bourillon.
Dat iemand goed kan voetballen wil niet zeggen dat ze altijd lekker om kunnen gaan met dat feit, gezien Hatem z'n situatie vorig jaar.quote:
Linksback, die ook centraal of op het middenveld kan spelen. 20-jarige jeugdinternational.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:42 schreef Nashje het volgende:
Grégory Bourillon. Nog nooit van gehoord. Vertel er eens wat over method.
Gelukkig maar!quote:Zaterdag 16 april - 'Houdbaarheidsdatum van trainer is beperkt'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 17.06u GMT+01.00, NHD)
Arie van Eijden maakt in een interview met het Noord-Hollands Dagblad (NHD) duidelijk dat 'de houdbaarheidsdatum van een trainer' zijn belangrijkste les is geweest dit seizoen.
De algemeen directeur: 'Mijn grootste les is het feit dat de houdbaarheidsdatum van een trainer beperkt is. Hooguit twee a drie jaar, dan is het op. Ronald heeft hier te lang gezeten', zegt hij.
Opnieuw haalt Van Eijden aan dat het gedrag van supporters hem heeft geraakt. Met name de spreekkoren en columns annex scheldkanonnades op internet hebben hem geraakt. 'Ik heb me vooral gestoord aan de onwaarheden, columnisten logen er maar op los', aldus de directeur van Ajax.
Tot slot verklaart de 59-jarige bestuurder dat hij bij Ajax betrokken zal blijven, maar wel in een totaal andere rol. 'Dat maakt het afscheid niet minder definitief', voegde hij er aan toe]
A1 speelt de laatste tijd zowiezo waardeloos.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
PSV A1 - Ajax A1 1 - 1. Waardeloze wedstrijd overigens.
Is bij psv toch niet zo vreemd dat er niemand doorbreekt?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat bleek vandaag wel. Ik vraag me af of er iemand van gaat doorbreken, hetzelfde geldt voor de A1 van PSV.
Qua verliespunten niet meer dacht ik en ik weet niet wat feyenoord heeft gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar staat de A1 wel eerste ofniet?
Uhuquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:29 schreef Againzender het volgende:
Het zag er gezellig uit op de training vandaag als ik de beelden van AT5 moet geloven
Jeffrey Sarpong, Milano Koenders, Javier Martina, Robbert Schilder, misschien Jan Verthongen. Best goede voetballers hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat bleek vandaag wel. Ik vraag me af of er iemand van gaat doorbreken, hetzelfde geldt voor de A1 van PSV.
quote:Ajax mag fouten maken'
MIKE VAN DAMME
AMSTERDAM - Ajax-trainer Danny Blind stelt morgen in de klassieker tegen Feyenoord niet alles in het teken van het resultaat. De trainer prefereert het opbouwen van het elftal boven het halen van de tweede plaats in de competitie.
Ajax kan morgen goede zaken doen in Rotterdam. Door de verrassende nederlaag van Feyenoord tegen Den Bosch (4-1) afgelopen woensdag, kan Ajax bij winst een gat slaan van zes punten. En misschien belangrijker nog, de ploeg mag voorzichtig weer omhoog kijken. AZ heeft nog maar een voorsprong van één punt, al heeft de club een duel minder gespeeld. De Alkmaarders gaan echter een loodzwaar programma tegemoet, zeker met de halve finales in het Uefa-Cuptoernooi voor de deur.
Ondanks het feit dat de tweede plaats recht geeft op de voorronde van de Champions League en daarmee veel lucratiever is dan de derde plaats, wil Blind niet ten koste van alles de strijd met AZ aangaan. Het resultaat is voor de trainer ondergeschikt aan het beter laten voetballen van zijn team. ''Ik ga geen andere spelers opstellen omdat ik denk dat ze bepaalde fouten niet maken omdat ze gereserveerder spelen. Daarmee kan ik niet vooruit.''
De directie van Ajax ziet, vooral financieel gezien, de ploeg volgend seizoen liever in het miljoenenbal van de Champions League spelen dan in het Uefa-Cuptoernooi, maar daar heeft Blind dus geen boodschap aan. ''Ik heb bewust ervoor gekozen eerst winst te maken op het gebied van het voetbal. Het is een afspraak die ik intern heb neergelegd. Het is de consequentie van het feit dat Ajax wilde dat ik met-een instapte,'' aldus Blind.
De trainer wijkt, nu de ploegen achter PSV steeds dichter bij elkaar komen, niet van die filosofie af. Ook niet als het gat met AZ nog kleiner wordt. ''Of het zou de laatste wedstrijd zo moeten zijn dat winst nodig is om de Champions League te kunnen halen. Dan zou het kunnen dat ik aanpassingen maak. Maar nu is de winst die een elftal maakt belangrijker dan het nemen van één specifieke horde,'' meent Blind.
De trainer merkt nu, een maand na zijn aansteling en een week na de belangrijke overwinning op AZ, dat de groep enige progressie boekt. ''Ik zie duidelijk meer rust in het team. Ik merk ook dat er goede balans is bij de spelers tussen ontspanning en weten waarmee je bezig bent. Die ontspanning wordt natuurlijk groter als je wint.''
Ajax start morgen waarschijnlijk met dezelfde elf spelers die tegen AZ ook in de basis stonden. Veel reden om de ploeg om te gooien, heeft Blind immers niet. Ajax speelde tegen de Alkmaarders de beste wedstrijd in maanden.
Rafael van der Vaart, Mauro Rosales, Rasmus Lindgren, Daniël de Ridder en Angelos Charisteas hebben een enkelblessure en kunnen zeker niet meedoen. Hoewel Tomas Galásek fit is, maakt hij nog geen deel uit van de selectie. Blind wil hem eerst een wedstrijd in Jong Ajax laten spelen.
Ik weet niet wie er in de goal stond, maar het was een hele matige en onzekere doelman in elk geval.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
En Marco van Duin is geen slechte keeper.
Vandaag was het niet veel soeps. Draak van een wedstrijd, slecht voetbal....quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jeffrey Sarpong, Milano Koenders, Javier Martina, Robbert Schilder, misschien Jan Verthongen. Best goede voetballers hoor.
Hij meest heel veel wedstrijd ritme, en heeft waarschijnlijk nog geen goede conditie.quote:Op zondag 17 april 2005 00:19 schreef Shreyas het volgende:
Onverstandig van Blind om Galasek buiten de selectie te houden, maar goed, we zullen wel zien morgen wat het wordt.
Je bent goed op de hoogte.quote:Op zondag 17 april 2005 10:05 schreef Moreno het volgende:
[..]
Hij meest heel veel wedstrijd ritme, en heeft waarschijnlijk nog geen goede conditie.
maak er drie kwartier van.....quote:Op zondag 17 april 2005 11:55 schreef JPM01 het volgende:
iets meer als een half uurtje noghet zal niet eenvoudig zijn, maar als ze spelen zoals tegen AZ vorige week heb ik er vertrouwen in
![]()
Dit voelt nog beter...quote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef Suijk het volgende:
Godver wat een orgastisch gevoel!
heerlijk gewoonquote:
geef 's een link of plaats is wat picsquote:Op zondag 17 april 2005 14:47 schreef VoreG het volgende:
De beelden van jankende feyenoorders op de tribune, dat is pas geweldig
Dat zie ik jammergenoeg niet gebeuren, Nac is echt een drama...quote:Op zondag 17 april 2005 14:48 schreef Nashje het volgende:
Dit is een topmiddag. Hopelijk stunt NAC ook nog even.
Gullit neem je rotzooi mee, lalalalalaa
Inderdaad, foto'squote:Op zondag 17 april 2005 14:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
geef 's een link of plaats is wat pics![]()
![]()
Hij keurde die goal van feyenoord af. Dat deed 'ie goed.quote:Op zondag 17 april 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
toch nog even een opmerking maken waar ik geheid commentaar op krijg, jammer dan:
Wat floot die Temmink weer anti-Ajax zeg.... die kaart voor Maxwell sloeg echt NERGENS op, verder floot ie alles verkeerd zo'n beetje......
Dat dan weer welquote:Op zondag 17 april 2005 15:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij keurde die goal van feyenoord af. Dat deed 'ie goed.
Like taking candy from a kid.quote:Op zondag 17 april 2005 15:02 schreef Suijk het volgende:
Zo mooi zeg.
De hele wedstrijd die havenarbeiders het idee geven dat ze met geluk en volkomen onterecht 3 punten thuis kunnen houden en dan in de laatste minuten alles afpakken. Heerlijk.
Daarom is het juist nog mooier dat we toeslaan in de blessuretijd. Temmink, als 12e man van feyenooit, zal ook wel een zure middag hebben.quote:Op zondag 17 april 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
toch nog even een opmerking maken waar ik geheid commentaar op krijg, jammer dan:
Wat floot die Temmink weer anti-Ajax zeg.... die kaart voor Maxwell sloeg echt NERGENS op, verder floot ie alles verkeerd zo'n beetje......
Die kaart sloeg inderdaad helemaal nergens op, die 2e afgekeurde goals wel, maar hij floot dramatischquote:Op zondag 17 april 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Overigens denk ik dat Grygera morgen man of the match wordt.
Een wedstrijd is geen echt goede maatstaf natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vandaag was het niet veel soeps. Draak van een wedstrijd, slecht voetbal....
Alleen het doelpunt, de rest was echt niksquote:
quote:Blind 'Bergkamp optie voor volgend seizoen.
Trainer Danny Blind heeft Dennis Bergkamp gepolst over een mogelijke terugkeer naar Ajax. Dit weet Radio 1vanmiddag vlak voor de Klassieker met Feyenoord aan de luisteraars te melden.
Blind zou de 35-jarige aanvaller graag voor een seizoen contracteren. Met Bergkamp wil de hoofdtrainer van de Amsterdammers wat meer routine aan zijn jeugdige selectie toevoegen.
Of Bergkamp open staat voor een terugkeer is niet duidelijk. De aanvaller wil graag bij zijn huidige club Arsenal blijven, maar The Gunners bieden de oud-Ajacied waarschijnlijk geen nieuw contract aan.
Bron Ajaxfanz.nl
Heb jij Kuyt en Kalou gezien, op die twee mazzelgoaltjes na??quote:Op zondag 17 april 2005 15:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen het doelpunt, de rest was echt niks
En vonk mag echt oprotten wat is dat een drama zeg...
Feyenoord speelde dramatisch, maar we hadden balbezit altijd op de helft van feyenoord.quote:Op zondag 17 april 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb jij Kuyt en Kalou gezien, op die twee mazzelgoaltjes na??
Die moeten nog 20 minutenquote:Op zondag 17 april 2005 16:00 schreef Nashje het volgende:
Het lijkt erop dat we op de 2e plek blijven staan. AZ is 1-1 geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |