Anders verdraai je mijn woorden even.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:12 schreef ThomasBerge het volgende:
Zoals iemand eerder in dit topic al zei, heb ik ook liever Trabelsi dan Van Der Vaart en Maxwell bij elkaar.
Sorry maar of ik lees verkeerd of je spreekt je eigen tegen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:31 schreef gras het volgende:
[..]
Anders verdraai je mijn woorden even.
Ik zie van der Vaart en Maxwell tien keer liever dan die voetveeg van een Hatem.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:28 schreef gras het volgende:
Het gemis van Trabelsi lijkt mij groter dan die van van der Vaart en Maxwell bij elkaar.
Kallstrom?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Ajax weer gesignaleerd bij Stade Rennes, vermoedelijk voor Grégory Bourillon.
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry maar of ik lees verkeerd of je spreekt je eigen tegen?
[..]
De beste rechtsback ter wereld valt niet te vervangen. Gemis van hem lijkt me dus groter dan van die twee andere die zeker niet onvervangbaar zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry maar of ik lees verkeerd of je spreekt je eigen tegen?
[..]
Het lijkt mij niet dat Ajax voor een vertrek naar de directe concurrent minder dan 10 miljoen vraagt voor Rafael. Ik denk ook niet dat PSV dat neer kan / wil leggen voor hem.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Maxwell naar Juve uiteraard, Raffie naar PSV, Trabelsi naar ??
Ajax weer gesignaleerd bij Stade Rennes, vermoedelijk voor Grégory Bourillon.
Dat iemand goed kan voetballen wil niet zeggen dat ze altijd lekker om kunnen gaan met dat feit, gezien Hatem z'n situatie vorig jaar.quote:
Linksback, die ook centraal of op het middenveld kan spelen. 20-jarige jeugdinternational.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:42 schreef Nashje het volgende:
Grégory Bourillon. Nog nooit van gehoord. Vertel er eens wat over method.
Gelukkig maar!quote:Zaterdag 16 april - 'Houdbaarheidsdatum van trainer is beperkt'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 17.06u GMT+01.00, NHD)
Arie van Eijden maakt in een interview met het Noord-Hollands Dagblad (NHD) duidelijk dat 'de houdbaarheidsdatum van een trainer' zijn belangrijkste les is geweest dit seizoen.
De algemeen directeur: 'Mijn grootste les is het feit dat de houdbaarheidsdatum van een trainer beperkt is. Hooguit twee a drie jaar, dan is het op. Ronald heeft hier te lang gezeten', zegt hij.
Opnieuw haalt Van Eijden aan dat het gedrag van supporters hem heeft geraakt. Met name de spreekkoren en columns annex scheldkanonnades op internet hebben hem geraakt. 'Ik heb me vooral gestoord aan de onwaarheden, columnisten logen er maar op los', aldus de directeur van Ajax.
Tot slot verklaart de 59-jarige bestuurder dat hij bij Ajax betrokken zal blijven, maar wel in een totaal andere rol. 'Dat maakt het afscheid niet minder definitief', voegde hij er aan toe]
A1 speelt de laatste tijd zowiezo waardeloos.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
PSV A1 - Ajax A1 1 - 1. Waardeloze wedstrijd overigens.
Is bij psv toch niet zo vreemd dat er niemand doorbreekt?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat bleek vandaag wel. Ik vraag me af of er iemand van gaat doorbreken, hetzelfde geldt voor de A1 van PSV.
Qua verliespunten niet meer dacht ik en ik weet niet wat feyenoord heeft gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar staat de A1 wel eerste ofniet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |