Dit voelt nog beter...quote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef Suijk het volgende:
Godver wat een orgastisch gevoel!
heerlijk gewoonquote:
geef 's een link of plaats is wat picsquote:Op zondag 17 april 2005 14:47 schreef VoreG het volgende:
De beelden van jankende feyenoorders op de tribune, dat is pas geweldig
Dat zie ik jammergenoeg niet gebeuren, Nac is echt een drama...quote:Op zondag 17 april 2005 14:48 schreef Nashje het volgende:
Dit is een topmiddag. Hopelijk stunt NAC ook nog even.
Gullit neem je rotzooi mee, lalalalalaa
Inderdaad, foto'squote:Op zondag 17 april 2005 14:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
geef 's een link of plaats is wat pics![]()
![]()
Hij keurde die goal van feyenoord af. Dat deed 'ie goed.quote:Op zondag 17 april 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
toch nog even een opmerking maken waar ik geheid commentaar op krijg, jammer dan:
Wat floot die Temmink weer anti-Ajax zeg.... die kaart voor Maxwell sloeg echt NERGENS op, verder floot ie alles verkeerd zo'n beetje......
Dat dan weer welquote:Op zondag 17 april 2005 15:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij keurde die goal van feyenoord af. Dat deed 'ie goed.
Like taking candy from a kid.quote:Op zondag 17 april 2005 15:02 schreef Suijk het volgende:
Zo mooi zeg.
De hele wedstrijd die havenarbeiders het idee geven dat ze met geluk en volkomen onterecht 3 punten thuis kunnen houden en dan in de laatste minuten alles afpakken. Heerlijk.
Daarom is het juist nog mooier dat we toeslaan in de blessuretijd. Temmink, als 12e man van feyenooit, zal ook wel een zure middag hebben.quote:Op zondag 17 april 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
toch nog even een opmerking maken waar ik geheid commentaar op krijg, jammer dan:
Wat floot die Temmink weer anti-Ajax zeg.... die kaart voor Maxwell sloeg echt NERGENS op, verder floot ie alles verkeerd zo'n beetje......
Die kaart sloeg inderdaad helemaal nergens op, die 2e afgekeurde goals wel, maar hij floot dramatischquote:Op zondag 17 april 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Overigens denk ik dat Grygera morgen man of the match wordt.
Een wedstrijd is geen echt goede maatstaf natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vandaag was het niet veel soeps. Draak van een wedstrijd, slecht voetbal....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |