En 3 spelers gecontracteerdquote:14/4/2005 - Van der Vaart minstens twee weken uit de roulatie
(Gepost door erikpele)
BRON: www.vi.nl
Rafael van der Vaart is voor minstens twee weken niet inzetbaar voor Ajax. De middenvelder heeft last van een enkelblessure en mist hierdoor de klassieker tegen Feyenoord van aanstaande zondag in de Kuip.
Van der Vaart liep de blessure tijdens de training van afgelopen woensdag op. Hij heeft daarbij een band van zijn rechterenkel verrekt. Uit medisch onderzoek is nu gebleken dat het herstel twee tot vier weken in beslag zal nemen. Naast de wedstrijd in de Kuip zal Van der Vaart ook het Amstelcupduel in Tilburg tegen Willem 2 missen.
quote:Jong Ajax alleen koploper na winst op WIllem II
Tilburg, 14 april 2005
Jong Ajax heeft de wedstrijd, die op het begin na niet spectaculair was, tegen Willem II in Tilburg met 2-1 gewonnen. Die stand was al na zes minuten bereikt. Gaston Sangoy en Ruud Kras maakten de doelpunten. Ajax staat nu alleen op kop in de Beloftencompetitie.
Vond die erg provocatief..verzin eens een orginelere?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:25 schreef JaWi het volgende:
Verander de titel dan even. Je mag die van mij best lenen.
Ik vond hem wel leukquote:Op donderdag 14 april 2005 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Vond die erg provocatief..verzin eens een orginelere?
Click maar op de teletekstpagina, dan kom je vanzelf bij de bron, als het je nog niet opgevallen was!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:33 schreef JaWi het volgende:
Je vergeet je bron.
http://arieafca.web-log.nl/
Hmmmmmmmm. Mokayquote:Op donderdag 14 april 2005 23:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Click maar op de teletekstpagina, dan kom je vanzelf bij de bron, als het je nog niet opgevallen was!![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:33 schreef JaWi het volgende:
Je vergeet je bron.
http://arieafca.web-log.nl/
Aha, Loek, ben je er zelf wel eens geweest?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef Baas05 het volgende:
Jullie hadden gewild dat jullie zo'n mooi stadion hadden.
Speelde AZ niet al uit tegen Groningen (1-2 ofzo)?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
Huidige nummer twee AZ, heeft nog de lastige uitwedstrijden tegen FC Utrecht, FC Twente en FC Groningen, dus kansen genoeg op puntverlies en de Champions League lijkt dan toch minder ver weg, dan enkele weken geleden...
Je hebt gelijk, ze spelen nog thuis tegen FCG en uit bij ADO...quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Speelde AZ niet al uit tegen Groningen (1-2 ofzo)?
Op Radio 1 zeiden ze vanochtend 3 weken.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:25 schreef JaWi het volgende:
iig het laatste nieuws uit het vorige topic, VdV heeft weer eens een blessure.
[..]
En 3 spelers gecontracteerd.
En Jong Ajax weer op weg naar de titel.
[..]
Naar wat zou ik moeten kijken dan??quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Are you watching A'dam?
Are you watching Calimero's ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Are you watching A'dam?
De landstitel, cup met de grote oren en de amstelcup die van Bommel binnen een aantal weken in ontvangst gaat nemen.quote:
Whehehehehehehequote:Op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
De landstitel, cup met de grote oren en de amstelcup die van Bommel binnen een aantal weken in ontvangst gaat nemen.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
De landstitel, cup met de grote oren en de amstelcup die van Bommel binnen een aantal weken in ontvangst gaat nemen.
Oh God.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Yup we doen net of Milan er niet isquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
quote:Jong Ajax pakt koppositie
Jong Ajax heeft vandaag prima zaken gedaan door in Tilburg met 1-2 te winnen van Willem II. De Amsterdammers staan nu alleen op kop in de beloftencompetitie. De wedstrijd tegen Willem II duurde de volle 90 minuten, maar alle doelpunten vielen in de eerste 6. Ajax kwam binnen 40 seconden voor via Sangoy, moest vrijwel direct zelf vissen, maar ook weer feestvieren door een doelpunt van Ruud Kras.
Zelfs Duitsers houden niet van kakkerlakken! De familie van Shinji Ono dus blijkbaar wél...quote:Kakkerlak
Een man uit het Duitse Rastatt heeft duizend euro smartengeld gekregen na het eten van een kakkerlak in een Chinees restaurant. De man nam in november 2003 een hand vol pinda's, niet wetende dat er ook een kakkerlak in het schaaltje verstopt zat, en stopte deze in zijn mond en begon te kauwen. Na deze ontdekking klaagde de man het restaurant aan. In de rechtbank vertelde hij dat hij sinds het incident geen pinda's meer durft te eten.
Bron: ArieAFCA.web-log.nl
Uuhm.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:31 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Zelfs Duitsers houden niet van kakkerlakken! De familie van Shinji Ono dus blijkbaar wél...
De geruchten worden steeds sterker dat VdV volgend jaar in Eindhoven speelt, dus misschien wordt je wens bewaarheid.quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
Maar ach, ik ben 'm liever kwijt dan rijk
Nevermind ook, die geruchten worden al weer tegengesproken. VdV was voor de tweede keer gesignaleerd in Geldrop, maar dat is waarschijnlijk voor een second opinion voor z'n blessure.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De geruchten worden steeds sterker dat VdV volgend jaar in Eindhoven speelt, dus misschien wordt je wens bewaarheid.
preciesquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
schrap de amstel cup maarquote:
Win eerst maar eens van Willem IIquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:35 schreef JPM01 het volgende:
[..]
schrap de amstel cup maardie gaat naar A'dam
![]()
Oh, Sjakie is een PSV'er. Leuk dat je je ook recentelijk hebt aangesloten in VBLquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Niet echt, ben vaker te bekennen in het Arke stadion (FC Twente), maar daar wordt niet zo bijster veel over gediscucieerd, dus heb ik voor PSV gekozen gezien het feit Ajax mijn vertrouwen ernstig heeft geschadigd na hun iets wat mindere prestaties op nationaal en internationaal niveau.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, Sjakie is een PSV'er. Leuk dat je je ook recentelijk hebt aangesloten in VBL
hee een successupporterquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:01 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Niet echt, ben vaker te bekennen in het Arke stadion (FC Twente), maar daar wordt niet zo bijster veel over gediscucieerd, dus heb ik voor PSV gekozen gezien het feit Ajax mijn vertrouwen ernstig heeft geschadigd na hun iets wat mindere prestaties op nationaal en internationaal niveau.
ik ga met je meequote:Op vrijdag 15 april 2005 11:22 schreef devv05 het volgende:
Even een tvp voor de mooie overwinning zondag (1-3)
Ga aljeblieft een eind fietsen aap. Wat nou successupporter, ik zeg toch dat ik wekelijks in het Arkestadion te vinden ben. En daarbij komt als je van mooi voetbal houdt, ben je maar direct een successupporter?quote:
jij zegt dat je van club verandert omdat ze niet goed voetballen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ga aljeblieft een eind fietsen aap. Wat nou successupporter, ik zeg toch dat ik wekelijks in het Arkestadion te vinden ben. En daarbij komt als je van mooi voetbal houdt, ben je maar direct een successupporter?![]()
Verander ik van club dan? Zit ik nou elke week in het Philipsstadion? Praat niet zoveel poep aub.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij zegt dat je van club verandert omdat ze niet goed voetballen.
ik zeg successupporter.
als je zegt:quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Verander ik van club dan? Zit ik nou elke week in het Philipsstadion? Praat niet zoveel poep aub.
FCT is mijn clubje en zal het ook altijd zijn, maar als ik dan zeg dat PSV leuk voetbal speelt, ben ik maar direct een successuporter?![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Verander ik van club dan? Zit ik nou elke week in het Philipsstadion? Praat niet zoveel poep aub.
FCT is mijn clubje en zal het ook altijd zijn, maar als ik dan zeg dat PSV leuk voetbal speelt, ben ik maar direct een successuporter?![]()
Als Ajax nu bij de laatste 4 zat met sprankelend voetbal had je dus kennelijk wel zitten roepen dat je Ajax zo leuk en goed vind..quote:dus heb ik voor PSV gekozen gezien het feit Ajax mijn vertrouwen ernstig heeft geschadigd na hun iets wat mindere prestaties op nationaal en internationaal niveau
oh dus je gaat alleen maar discussieren over clubs waar het goed mee gaat.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Nee lees gvd is, er staat toch der valt hier weinig over FCT te discussieren, zodoende kies ik een club waar ik op dit moment achter sta(hier op fok!) Dat is dus PSV en niet Ajax want die vind ik het hele seizoen al niet goed spelen.
was vorige week nog 2-0quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Win eerst maar eens van Willem II
Heb je nog echt poep in je hoofd? Met Twente gaat het ook hartstikke goed, maar valt daar ergens hier op fok! over te discussieren? NEE. Dus discussier ik mee over een club die het goed doet, en waar ook nog is over wordt gediscussierd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh dus je gaat alleen maar discussieren over clubs waar het goed mee gaat.
dan is het goed.
rustig schat. ik zeg toch 'dan is het goed'.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Heb je nog echt poep in je hoofd? Met Twente gaat het ook hartstikke goed, maar valt daar ergens hier op fok! over te discussieren? NEE. Dus discussier ik mee over een club die het goed doet, en waar ook nog is over wordt gediscussierd.
Mag het? of zeg je van......
Wat een gefrustreerde reactie! Kwam je toevallig weleens op het Anne Frank-plantsoen??? Of praat je d'r liever niet meer over???quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Heb je nog echt poep in je hoofd? Met Twente gaat het ook hartstikke goed, maar valt daar ergens hier op fok! over te discussieren? NEE. Dus discussier ik mee over een club die het goed doet, en waar ook nog is over wordt gediscussierd.
Mag het? of zeg je van......
Nee sorry ik ontloop je vader lieverquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerde reactie! Kwam je toevallig weleens op het Anne Frank-plantsoen??? Of praat je d'r liever niet meer over???
moet je maar niet van die rare dingen zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee sorry ik ontloop je vader liever![]()
Ja misschien een beetje een overdreven reactie. Maar het is best irritant als je 4 keer iets moet posten voordat 1 joker het begrijpt.![]()
quote:"Juventus aast op Heitinga"
"Juventus gaat de defensie herstructureren en heeft daarbij het oog laten vallen op Johnny Heitinga van Ajax", zo luidt het gerucht waarvan een Italiaanse voetbalsite melding maakt. De 22-jarige Heitinga, oud-ploeggenoot van Juve-spits Zlatan Ibrahimovic, zou vanwege zijn verdedigende en opbouwende talenten door Juventus een geschikte versterking worden bevonden.
Bron Ajax Netwerk
Ben niet zo rap, lichaamsgewicht enzo...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:35 schreef Bananenman het volgende:
Oh god...ik zat er op te wachten. Jammer dat je wat trager reageert dan ik had verwacht, CM
Zijn contract gaat pas in op 1 juli ...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:45 schreef cultheld het volgende:
Zou die reuzachtige Armeen nog potten gaan breken in de Kuip? Of zal die niet bij de selectie zitten.
ah ok, helder.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zijn contract gaat pas in op 1 juli ...
Ik denk dat we 'm de beslissende penalty laten nemen in de Amstel Cup finalequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:45 schreef cultheld het volgende:
Zou die reuzachtige Armeen nog potten gaan breken in de Kuip? Of zal die niet bij de selectie zitten.
Ajax heeft het eigenlijk altijd wel moeilijk bij Vitesse, dus dat kan inderdaad nog wel spannend worden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees voor Ajax ook wel een beetje Vitesse-uit. Goede ploeg.
De andere duels moet je winnen, eigenlijk.
Tot ziens in mei.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:04 schreef VoreG het volgende:
We winnen gewoon alles
Godverquote:Seizoen voorbij voor Ajacied Mauro Rosales
15/4/2005 18:12
Mauro Rosales komt dit seizoen niet meer aan spelen toe. De Argentijnse aanvaller van Ajax kampt met een forse enkelblessure.
Rosales liep de kwetsuur op in het duel met Willem II, vorige week donderdag. In de 75ste minuut klapte zijn rechterenkel om bij een tackle van Nuelson Wau. De rechtsbuiten moest direct van het veld.
Een van de enkelbanden blijkt dusdanig beschadigd dat Rosales moet worden geopereerd. Door deze ingreep en het bijhorende herstel is het seizoen voor de aanvaller voorbij.
Werkte bij Mitea ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:26 schreef zjroentje het volgende:
Kunnen ze hem tijdens de revalidatie het begrip 'de achterlijn halen' eens bijbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |