En dat uit jouw mondquote:Op woensdag 13 april 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
Mijn god ik wilde zeggen je bent er wel vroeg bij.
Dat wel, maar ik zit al helemaal in de sfeer van dit toernooi en ik denk dat er genoeg te melden valt om dit topic niet te laten verwateren.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
Mijn god ik wilde zeggen je bent er wel vroeg bij.
Maar deze OP is geweldig
Ik kan mij ook niet herinneren dat Cruijff de wereldbeker heeft gewonnen, want toen was ik nog niet geboren. Maar in 1972 heeft hij dat wel gedaan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 05:11 schreef klootje het volgende:
Wat doet die Cruyff tussen de legendarische spelers?Ik kan me niet herinneren dat ie ooit een wereldbeker heeft gewonnen?
Ja er stonden vorige wedstrijd idd weer zoveel Ajacieden in de basis bij Oranje.quote:Op vrijdag 15 april 2005 05:33 schreef klootje het volgende:
In Amsterdam noemen ze alles de wereldbeker,die zgn."godenzonen'' leren het nooit!Ik zou weleens willen dat NL wereldkampioen wordt,ik denk dat dat echt niet mogelijk is met ajaxspelers,altijd dat gezeik van"ik ben de beste"Ze hebben het al genoeg verneukt in het verleden.Nu heb je van Basten weer die ajax miepen opstelt omdat het godenzonen zijn?Het zijn altijd jarenlang de grootste talenten,een stelletje over het paard getilde homo's zijn het!
Alex van PSV heeft nog geen interlands hoor...quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:23 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop uiteraard op Nederland, maar ik weet bijna zeker dat Brazilië wereldkampioen gaat worden.
Gomes, Dida, Alex (PSV), Robinho, Ronaldinho, Adriano, Baptista, Lucio, Maxwell, Kaka, Dedé, Edu, Alex (Fenerbahce), Edmilson, Roberto Carlos, Belletti, Roque Junior, Renato, Juninho, Maicon, Ronaldo, Juan en César. Daar kan geen land aan tippen.
Eusebio, Platini en Milla ook niet en toch zijn het legendarische spelers. Kijk, je hoeft niet perse een wereldbeker te hebben gewonnen wil je als legendarisch door het leven gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 05:11 schreef klootje het volgende:
Wat doet die Cruyff tussen de legendarische spelers?Ik kan me niet herinneren dat ie ooit een wereldbeker heeft gewonnen? En Platini en die afrikaan ?in het tweede rijtje ook niet.Zidane,Ronaldo en Henry horen er meer in.
In 2006 wel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alex van PSV heeft nog geen interlands hoor...
Holy shitquote:Op vrijdag 15 april 2005 05:11 schreef klootje het volgende:
Wat doet die Cruyff tussen de legendarische spelers?Ik kan me niet herinneren dat ie ooit een wereldbeker heeft gewonnen?En Platini en die afrikaan ?in het tweede rijtje ook niet.Zidane,Ronaldo en Henry horen er meer in.
Waar de John Frederikstadt award wel niet goed voor isquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
In 1998 deed Henry wel degelijk mee. Scoorde tegen Z-Afrika, nam volgens mij ook een pingel tegen Italië in de serie.
Als je wereldkampioen wordt krijg je een sterretjequote:Op donderdag 21 april 2005 04:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Weet iemand waar ik uitleg kan vinden over de wereldkampioensterren op de voetbalshirts van de winnaars? Wat precies de regels ervan zijn enz.
Vind je het gek, je hebt er bijna geen over gelatenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Om deze 60 spelers zal het draaien bij de (voor-)selectie van het Nederlands Elftal voor het WK 2006. De kans is klein dat er buiten deze 60 kandidaten een andere speler wordt opgeroepen.
Nee raar hequote:Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Om deze 60 spelers zal het draaien bij de (voor-)selectie van het Nederlands Elftal voor het WK 2006. De kans is klein dat er buiten deze 60 kandidaten een andere speler wordt opgeroepen.
Dezen maken normaliter 0 % kans op een selectie. Sommigen spreekwoordelijk zelfs nog minder dan 0%.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn Oranje voorselectie voor WK 2006, misschien wat vroeg maar deze 60 man zou ik zeer zeker voorselecteren:
4. Ronald Waterreus(Rangers)
6. Edwin Zoetebier(PSV)
7. Patrick Lodewijs(Feyenoord)
19. Pascal Bosschaart(Feyenoord)
20. Serginho Greene(Feyenoord)
21. Gianni Zuiverloon(Feyenoord)
22. Urby Emanuelson(Ajax)
24. Arnold Kruiswijk(FC Groningen)
25. Theo Lucius(PSV)
34. Clarence Seedorf(AC Milan)
36. Nick Hofs(Feyenoord)
37. Edwin de Graaff(Feyenoord)
38. Barry van Galen(AZ)
39. Rick Kruys(FC Utrecht)
42. Robin van Persie(Arsenal)
44. Salomon Kalou(Feyenoord)
50. Patrick Kluivert(Newcastle)
52. Klaas-Jan Huntelaar(Heerenveen)
54. Quincy Owusu-Abeyie(Arsenal)
55. Jerrel Hasselbaink(Middlesbrough)
56. Collins John(Fulham)
57. Daniël de Ridder(Ajax)
58. Dave van den Bergh(FC Utrecht)
59. Kevin Bobson(Willem II)
60. Romano Denneboom(NEC)
Kruijs en Van Persie zie ik zeker nog in Oranje komen, goede voetballers.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dezen maken normaliter 0 % kans op een selectie. Sommigen spreekwoordelijk zelfs nog minder dan 0%.
Gezellig op mijn verjaardag naar een WK wedstrijdquote:Dear Mr. Ralf Bosz,
We are delighted to inform you that you have been allocated individual match tickets
for the following match in the draw for ticket sales phase 1 of the 2006 FIFA World
Cup Germany (TM):
2 tickets for match no. 10, on 12.06.2006, in the city of Gelsenkirchen, price
category 1, price (number x single price) 200,00 EUR
Total amount (excluding shipping charges) 200,00 EUR
Shipping charges 18,00 EUR
Invoice/ payment amount 218,00 EUR
A separate draw was conducted for each match, which is why you may not have been
allocated tickets for all the matches you specified. If you have been allocated
tickets in a different price category, the alternative options you selected were
taken into account.
The payment for the tickets was successful and the sum of 218,00 EUR has been
debited from your MasterCard.
This confirmation does not authorise you to attend the matches of the 2006 FIFA
World Cup Germany (TM). Admission is via original tickets only. Provided further
security checks are successful, the original tickets will be sent to you 6-8 weeks
before the start of the 2006 FIFA World Cup Germany (TM). Please ensure that the
delivery address we have for you is up to date. You can make changes to your address
free of charge on the Internet *****
Kind regards,
Your 2006 FIFA World Cup (TM) Ticketing Center
Kruys lijkt me erg sterk hoor...quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kruijs en Van Persie zie ik zeker nog in Oranje komen, goede voetballers.
Kruys is heel de tijd al belangrijk in Jong Oranjequote:Op woensdag 27 april 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kruys lijkt me erg sterk hoor...
Kijk dat is een goeie zaak.quote:105 Teletekst do 28 apr
Oranjegevoel leeft bij Nederlanders
DEN HAAG Een meerderheid van alle
Nederlanders vindt het Oranjegevoel
belangrijk voor het land.Het is een
bindmiddel voor de samenleving,zegt 63
procent van de Nederlanders in een
onderzoek dat is gedaan in opdracht van
de Staatsloterij.
Uit het onderzoek blijkt verder dat het
Oranjegevoel ook bij 43 procent van de
allochtonen leeft.Het sterkst is dit
bij Surinamers.
De belangrijkste vertolker van het
Oranjegevoel is koningin Beatrix.Op
Koninginnedag en tijdens voetbalduels
voelen autochtonen en allochtonen zich
het meest verbonden met Oranje.
Jammer dat S. Kalou er ook niet bijzit. Mooie voorhoede was het dan geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Wat betreft Afrika zou ik Ivoorkust graag eens op het WK zien. Erg sterk team met Drogba en Kalou in de spits
Salomon speelt ook gewoon op het WK, hij draagt alleen een oranje shirt met witte leeuwquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Jammer dat S. Kalou er ook niet bijzit. Mooie voorhoede was het dan geweest..
Waardeloze OPquote:Op donderdag 28 april 2005 14:19 schreef BZ het volgende:
Briljante OP
Ja, ik weet het, niet echt origineel meer
Als die bond daar geen ruzie moest hebben met de academie van Guillou (die oa alles wat bij Beveren passeert voorziet) zou dat team zelfs nog een stuk sterker (kunnen) zijn ...quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Wat betreft Afrika zou ik Ivoorkust graag eens op het WK zien. Erg sterk team met Drogba en Kalou in de spits
4 juni Nederland-Roemeniequote:Op donderdag 5 mei 2005 01:25 schreef Shreyas het volgende:
Wanneer speelt Nederland zijn eerst volgende kwalificatieduel? En tegen wie?
Dat vond ik dus ook al toen hij in het begin v.h. seizoen nog op de bank zat bij Psv. Ik snapte niet zo goed waarom hij daar zat, want ik vond hem altijd wel een goede voetballer en dat heeft hij nog eens laten zien gisteren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Theo moet mee naar het WK van 2006 dat lijkt me duidelijk.
Op het EK 2004 bewees hij een uitstekende linksback te zijn. Vooral tegen Tsjechië was hij werelds.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:23 schreef gras het volgende:
Wat mij betreft zit hij op de bank, of de tribune mocht er nog een plekje vrij zijn.
Van Bronckhorst bewijst al vele jaren een uitstekende linksback te zijn. En dat bij verschillende topclubs, zonder tegen FC Den Bosch te spelen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op het EK 2004 bewees hij een uitstekende linksback te zijn. Vooral tegen Tsjechië was hij werelds.
Hij is bij Barca de zwakste schakel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:27 schreef gras het volgende:
[..]
Van Bronckhorst bewijst al vele jaren een uitstekende linksback te zijn. En dat bij verschillende topclubs, zonder tegen FC Den Bosch te spelen.
Bosschaart net niet? Totaal niet is een betere woordkeuze.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wil hij in Oranje een basisplaats hebben op het WK, dan kan hij zich het beste richten op de positie van linksback inderdaad. Daar hebben we echt nauwelijks spelers voor. Gio doet het niet al te best en alternatieven als De Cler en Bosschaart zijn het ook "net niet".
Nee, dat is Oleguer. En wat dan nog? Barça is toch een twee stappen hoger dan PSV.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is bij Barca de zwakste schakel.
Was Fredje toen niet gewoon centrale verdediger naast Stam?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op het EK 2004 bewees hij een uitstekende linksback te zijn. Vooral tegen Tsjechië was hij werelds.
Bouma is op dit moment in alle opzichten beter dan "Gio" (Die oud wordt).quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:30 schreef gras het volgende:
[..]
Nee, dat is Oleguer. En wat dan nog? Barça is toch een twee stappen hoger dan PSV.
Daar waar jouw held Fred al 5 jaar lang de zwakste schakel is.
Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was Fredje toen niet gewoon centrale verdediger naast Stam?
Een beetje specifieker graag. Zou misschien nog iets bijdragen wat tot een discussie kan leiden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bouma is op dit moment in alle opzichten beter dan "Gio" (Die oud wordt).
Bij FC Utrecht vond ik hem een prima back, veel keuze hebben we niet op die positie. Bij Feyenoord is het echter drama met hem.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:28 schreef gras het volgende:
[..]
Bosschaart net niet? Totaal niet is een betere woordkeuze.
Bouma is sneller, verdedigend sterker en sterker aan de bal dan Van Bronckhorst.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:33 schreef gras het volgende:
[..]
Een beetje specifieker graag. Zou misschien nog iets bijdragen wat tot een discussie kan leiden.
Ik heb het even opgezocht. Hij stond toch centraal in de verdediging naast Stam inderdaad. Heitinga en Gio als backs.quote:
Niets nieuws onder de zon. Overigens nog schrijnender is het dat er al sinds jaar en dag geen fatsoenlijke vervanger van niveau voor hem is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gio is gewoon een hele matige linksback. Het is dat we niet veel beters hebben op die positie anders zou hij nauwelijks aan de bak zijn gekomen in Oranje.
Robin Faber en Michael Jansen wellicht in de toekomst.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:36 schreef gras het volgende:
[..]
Niets nieuws onder de zon. Overigens nog schrijnender is het dat er al sinds jaar en dag geen fatsoenlijke vervanger van niveau voor hem is.
Daarom. Alleen in de play-off tegen de Schotten was ie linksback volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Hij stond toch centraal in de verdediging naast Stam inderdaad. Heitinga en Gio als backs.
Urby komt eraan!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:36 schreef gras het volgende:
[..]
Niets nieuws onder de zon. Overigens nog schrijnender is het dat er al sinds jaar en dag geen fatsoenlijke vervanger van niveau voor hem is.
Bouma is sneller? Je hebt het over de man die te traag was om linksbuiten te zijn?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bouma is sneller, verdedigend sterker en sterker aan de bal dan Van Bronckhorst.
Weeral ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:43 schreef JaWi het volgende:
Wij worden wereldkampioen.
Halve finale?? Optimist!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Weeral ?![]()
![]()
![]()
Ik gok (hoop) op een halve finale tegen pakweg de Italianen of de Duitsers waarin die na 90 minuten weggespeeld te zijn in de laatste minuut de winnende goal maken ...
Je kan best gelijk hebben, ik weet het zo gauw niet meer precies. Meen me alleen te herinneren dat hij toen de linksback was bij PSV en ook in Oranje daar eventjes heeft gespeeld. Linksback was toen ook al een probleempositie, Van Hintum, Reiziger, Cocu, Hofland, Gio, Numan en Zenden hebben toen allemaal weleens geacteerd op die positie. Ben ik er misschien zelfs nog wel eentje vergeten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:41 schreef methodmich het volgende:
Nee, volgens mij alleen bij PSV.
Tegen Portugal had Louis het fantastische idee om Reiziger linksback te zetten.
Nee, dit keer gaat het lukkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Weeral ?![]()
![]()
![]()
Ik gok (hoop) op een halve finale tegen pakweg de Italianen of de Duitsers waarin die na 90 minuten weggespeeld te zijn in de laatste minuut de winnende goal maken ...
Hoe dichter ze bij de finale komen hoe harder het mes in de wonde kan gedraaid worden ...quote:
Is dat erg dan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het Nederlandse geblabla zorgt wel voor leedvermaak in het buitenland hoor. Altijd die praatjes dat er wel even gewonnen gaat worden en achteraf gebrul dat er weer eens onterecht verloren is....
Het is niet erg, maar dan krijg je actie-reactie natuurlijk. Wel triest is het gejammer altijd dat Oranje altijd onterecht wordt uitgeschakeld.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:54 schreef gras het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
Alsof Italianen, Duitsers en Slovenen zich ook maar enigzins bekommeren over hoe men over ze denkt in het buitenland.
Het is nog niet zeker dat je de beste nummer 2 bent. Stond een heel stuk over in de krant vanmorgen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:26 schreef Zwansen het volgende:
Als we vanavond winnen zijn wij ook zo goed als zeker geplaatst.
Nou als we deze winnen zie ik niet in welke nummer 2 ons nog moet bijhalen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker dat je de beste nummer 2 bent. Stond een heel stuk over in de krant vanmorgen.
Ik was niet helemaal helder, maar het stond er toch echt. Het komt er in ieder geval op neer dat we ons geen misstappen mogen vervoorloven voor de wedstrijd tegen Tsjechië.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou als we deze winnen zie ik niet in welke nummer 2 ons nog moet bijhalen...
Dat zou een fijne poule zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef VoreG het volgende:
Later vandaag kunnen ook nog Saoedi-Arabië, Zuid-Korea en Iran zich plaatsen voor het eindtoernooi in Duitsland.
Engeland of Polen ? Nu met 16 ptn uit 6 wedstrijden en 18 uit 7quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou als we deze winnen zie ik niet in welke nummer 2 ons nog moet bijhalen...
De resultaten tegen de nummer laatst vallen weg. Nederland zou nog in de problemen kunnen komen dan door doelsaldo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Engeland of Polen ? Nu met 16 ptn uit 6 wedstrijden en 18 uit 7
Of Croatië of Zweden ? Nu met 16 en 15 ptn uit 6 wedstrijden ?
Nederland zit ook in een groep met 1 ploeg meer , hanteren ze daar geen gelijkschakelingssleutel voor ofzo ?
Nee zeker nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef ASroma het volgende:
trouwens het is eigenlijk wel belangrijk dat we ons in 1 keer plaatsen een play-off tegen Griekenland, Engeland, Spanje, Zweden en in mindere mate Slowakije, Noorwegen zie ik niet zitten. Nederlanders en play-offs gaat niet samen.
Tegen Engeland was het een tijdje geleden nog een vrij makkelijke 0-0. Spanje moet wel te verslaan zijn, die zijn nooit top. Maargoed, je kunt beter nummer 1 worden en gewoon minimaal gelijkspelen in Tsjechië.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee zeker niet
een aantal zijn zeker te verslaan maar Engeland, Spanje zie ik nederland niet van winnen
Zo is het. En bovendien, Engeland hoort bijvoorbeeld gewoon thuis op een WKquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Tegen Engeland was het een tijdje geleden nog een vrij makkelijke 0-0. Spanje moet wel te verslaan zijn, die zijn nooit top. Maargoed, je kunt beter nummer 1 worden en gewoon minimaal gelijkspelen in Tsjechië.
Hmm Engeland overtuigt ook niet erg vaak. Maar directe plaatsing zou idd wel zo lekker zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Tegen Engeland was het een tijdje geleden nog een vrij makkelijke 0-0. Spanje moet wel te verslaan zijn, die zijn nooit top. Maargoed, je kunt beter nummer 1 worden en gewoon minimaal gelijkspelen in Tsjechië.
Ben ik het volkomen mee eens. Wat ik van ze heb gezien is echt bedroevend. Alleen als Duitsland er snel uitligt zul je misschien weer last krijgen van de 'supporters'quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het zou mij verbazen als Duitsland door de poulewedstrijden komt. Vreemd ook dat ze alleen maar buitenlandse spitsen hebben en nog wel van middelmatig niveau. Misschien slecht voor het toernooi, maar ik verwacht dat ze er snel uitliggen.
Als Nederland blijft winnen ook, maar dan andere "supporters"quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Alleen als Duitsland er snel uitligt zul je misschien weer last krijgen van de 'supporters'.
Toch zijn die makkelijker te negerenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als Nederland blijft winnen ook, maar dan andere "supporters"
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als Nederland blijft winnen ook, maar dan andere "supporters"
Dat was wel zo'n vreemd WK, misschien wel de vreemdste ooit, althans wel voor mij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar het blijft natuurlijk nog altijd Duitsland. Zie in pakweg 2002 waar zelfs hun betere spelers nog uitvielen voor het WK en ze toch 2de werden ...
Zuid-Korea moest er wel eerst een bataljon scheidsrechters voor omkopen natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat was wel zo'n vreemd WK, misschien wel de vreemdste ooit, althans wel voor mij.
Een WK waarin landen als Nederland en Tsjechië niet meededen, waarin Turkije en Zuid-Korea (niet echt hoogvliegers) tot de halve finale komen en idd een zeer matig Duitsland het tot de finale haalt.
Wel voor de 1e ronde hoop ik voor je.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef Xevor het volgende:
IRAN OOK NAAR HET WK!![]()
![]()
![]()
En ik zal erbij zijn(Had al kaartjes besteld via http://www.fifaworldcup.com)
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:03 schreef Frutsel het volgende:
Het overzicht van de Poules met het oog op de beste nr's 2 en de Play Offs heb ik zelf samen gesteld en kan je hier vinden ----> [WK 2006] Standen Poules met oog op Play-Off's
Zou Iran - Guatemala al uitverkocht zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ik krijg Oranje-koorts (lees: ik wil naar het WK), maar ben nu veel te laat voor kaartjes enzo.
Iran - VS was in '98 toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:10 schreef Frutsel het volgende:
of Iran - VS of Israel - Iran
mocht ut zover komen![]()
Moeten we wel genoeg toeters, vlaggen en heineken mutsen hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef JaWi het volgende:
Kaarten kan je altijd wel aan kom Yeahinho, en echt niet altijd tegen woekerprijzen.
Lukte met het EK ook. En anders gaan we toch op de oranjecamping staan met 7000 andere mongolen?
Ja, wij gaan ook met een busje. Maar goed, ik weet niet hoe het in de steden is. Ligt ook een beetje aan de speelstedenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga ook, met een busje. Niet naar wedstrijden maar gewoon de stad in
Vind je dat vind nog wel meevallen bij het WK 98 hadden ze een beter teamquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
Ik denk trouwens dat Argentinië wereldkampioen wordt, een ongelooflijk sterk team.
indien Nederland dus een keer de fout ingaat![]()
Vind ik niet. Er staat nu gewoon een erg goed team, ik geloof dat ze het heel ver gaan schoppenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vind je dat vind nog wel meevallen bij het WK 98 hadden ze een beter team
Finale Nederland / Argentinie zou mooi zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vind ik niet. Er staat nu gewoon een erg goed team, ik geloof dat ze het heel ver gaan schoppen
Met verdediger als Ayala en Heinze en middenvelders als Mascherano, Gonzalez, Aimar en Riquelme en aanvallers als Cavenaghi, Crespo en Tevéz staat er inderdaad een geweldig elftal. Tel daarbij de eensgezinde teamgeest op en onvermoeibare spelers als Zanetti en Veron en er staat een topteam. Maar onderschat Brazilië en Portugal niet; Ook zij zijn in staat om die titel in de wacht te slepen. Duitsland lijkt me in ieder geval kansloos.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
Ik denk trouwens dat Argentinië wereldkampioen wordt, een ongelooflijk sterk team.
indien Nederland dus een keer de fout ingaat![]()
Zuid-Amerika expert, met het spel Pro Evolution Soccer 4 met laatste patch (B-) ) loopt er een aanvallende middenvelder in het Argentijnse team (kan erg goed voetballenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met verdediger als Ayala en Heinze en middenvelders als Mascherano, Gonzalez, Aimar en Riquelme en aanvallers als Cavenaghi, Crespo en Tevéz staat er inderdaad een geweldig elftal. Tel daarbij de eensgezinde teamgeest op en onvermoeibare spelers als Zanetti en Veron en er staat een topteam. Maar onderschat Brazilië en Portugal niet; Ook zij zijn in staat om die titel in de wacht te slepen. Duitsland lijkt me in ieder geval kansloos.
D'Allesandro. Doet het helemaal niet zo goed eigenlijk, ondanks de hoge verwachtingen. Gaat waarschijnlijk naar de Spurs en hij zal het WK niet halen denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zuid-Amerika expert, met het spel Pro Evolution Soccer 4 met laatste patch (B-) ) loopt er een aanvallende middenvelder in het Argentijnse team (kan erg goed voetballen). Hij heet D'Allesandra, wie zou dat kunnen zijn?
.
Al die bejaarden zijn er uit gedonderd in 2006 door Scolari en de nieuwe lichting is talentvoller dan ooit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:37 schreef JaWi het volgende:
Waarom Portugal?
Waar speelt hij nu? Ben wel benieuwd eigenlijk, omdat hij er erg goed uitziet in het spelquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
D'Allesandro. Doet het helemaal niet zo goed eigenlijk, ondanks de hoge verwachtingen. Gaat waarschijnlijk naar de Spurs en hij zal het WK niet halen denk ik.
Wolfsburg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar speelt hij nu? Ben wel benieuwd eigenlijk, omdat hij er erg goed uitziet in het spel.
Die worden het niet. Hebben in 2004 hun kans verspeeld. Gaan naar het WK en halen dan hoogstens de laatste 8.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:37 schreef JaWi het volgende:
Waarom Portugal?
Goede spelmaker, maar wat opvliegend. Scheen ook creatine te gebruiken, vond Gerets niet leuk. Wel de nodige assists voor de VfL.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar speelt hij nu? Ben wel benieuwd eigenlijk, omdat hij er erg goed uitziet in het spel.
Idd, en Feyenoord wordt volgend jaar kampioen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:53 schreef rotskibo het volgende:
Duitsland wordt wereldkampioen, kan gewoon niet anders.
Duitsland komt bij Italië, Portugal en Argentinië in de poule en overleeft de groepsfase nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:53 schreef rotskibo het volgende:
Duitsland wordt wereldkampioen, kan gewoon niet anders.
Waarom?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Leuk idee, maar die poule is helaas onmogelijk.
Ja maar je weet zelf ook hoe de Duitsers dat toernooi speelden, Ze wonnen met geluk van Amerika en Zuid-Korea. Tegen Brazilië kwamen ze veel te kort. Het was meer de loting dan het goede voetbal dat ze ver bracht.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Het zou zomaar kunnen hoor, zie 2002.
Omdat duitsland zowieso al geplaatst is. En 1 van hun ook wel een geplaaste ploeg is of te wel groepshoofdquote:
Dan met Engeland, Oekraďne en Argentinië.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Omdat duitsland zowieso al geplaatst is. En 1 van hun ook wel een geplaaste ploeg is of te wel groepshoofd
Kan ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan met Engeland, Oekraďne en Argentinië.
Brazilië, Engeland en Tsjechië?quote:
Dat zijn toch geen groepswinnaars? Duitsland komt heus niet sowieso bij Zuid-Korea, Iran en Ecuador in de poule.quote:
Owomoyela, Mertesacker, Hitzlsperger en Hanke zijn anders gewoon superieur aan elke andere speler op hun positie!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja maar je weet zelf ook hoe de Duitsers dat toernooi speelden, Ze wonnen met geluk van Amerika en Zuid-Korea. Tegen Brazilië kwamen ze veel te kort. Het was meer de loting dan het goede voetbal dat ze ver bracht.
Er is nog een reden waarom al je verzonnen poules des doods niet kunnen, en dat is dat er maximaal twee Europese landen in één poule komen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen groepswinnaars? Duitsland komt heus niet sowieso bij Zuid-Korea, Iran en Ecuador in de poule.
Duitsland, Italië, Tsjechië en Braziliëquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Je zit altijd met minimaal 2 Europese teams in een poule, op 1 poule na.
Tsjechië, Duitsland, Argentinië, Zuid-Korea: Ook leukquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er is nog een reden waarom al je verzonnen poules des doods niet kunnen, en dat is dat er maximaal twee Europese landen in één poule komen.
Kan niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Duitsland, Italië, Tsjechië en Brazilië![]()
Duitsland
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:22 schreef Zwansen het volgende:
Toch maar geen Portugal Cultheld?
Ik besefte me opeens dat zoiets niet kan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:22 schreef Zwansen het volgende:
Toch maar geen Portugal Cultheld?
Hoe werkt het dan precies?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Twee uit Zuid-Amerika zit er volgens mij ook niet in.
Omdat het een WK is proberen ze de poules zo divers mogelijk te maken. Dus Afrikaanse, Aziatische en Noord- of Zuid-Amerikaanse landen ontlopen elkaar onderling tot de tweede ronde.quote:
Speciaal systeem volgens mij, resultaten van vorige toernooien tellen mee, kwalificatie en ranking.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:32 schreef Zwansen het volgende:
Worden die groepshoofden aan de hand van de Poules bepaald of aan de FIFA ranking?
fifa ranking dacht ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:32 schreef Zwansen het volgende:
Worden die groepshoofden aan de hand van de Poules bepaald of aan de FIFA ranking?
Nou er zijn 8 poules, 8 nummers 1 dus en de 2 beste nummers 2 maken 10. Dan nog playoffs tussen de overige 6 nummers 2 dus nog 3 erbij maakt samen 13... Toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
14 inderdaad. Een teken Gods.
+ Duitslandquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou er zijn 8 poules, 8 nummers 1 dus en de 2 beste nummers 2 maken 10. Dan nog playoffs tussen de overige 6 nummers 2 dus nog 3 erbij maakt samen 13... Toch?
Engeland en Polen dan ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Nederland en Tsjechie (een van beiden als beste nr 2) zijn ook voor 90% zeker...
Zijn de kaarten niet persoonsgebonden? Als je ze zwart koopt dan kom je het stadion toch gewoon niet inquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef JaWi het volgende:
Kaarten kan je altijd wel aan kom Yeahinho, en echt niet altijd tegen woekerprijzen.
Lukte met het EK ook. En anders gaan we toch op de oranjecamping staan met 7000 andere mongolen?
Wel hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:05 schreef mliez het volgende:
[..]
Zijn de kaarten niet persoonsgebonden? Als je ze zwart koopt dan kom je het stadion toch gewoon niet in
Een beetje speculatief lijkt me, Engeland was het de vorige keer niet, zat bij Argentinië in;quote:Op zondag 12 juni 2005 17:09 schreef Ixnay het volgende:
En verder misschien:
Frankrijk, als ze het nog halen
Portugal, omdat die de laatste jaren goed bezig zijn
Engeland, maar die zijn nooit echt ver gekomen de laatste jaren, toch zijn ze vaak poulehoofd
Spanje, zelfde als Engeland
Nederland, is ook altijd poulehoofd, maar deze keer misschien niet omdat ze de vorige keer niet meededen
In 1998 was Roemenië groepsleider, raar maar waar, maar deze keer doen ze toch niet mee, dus deze kun je eigenlijk doorstrepen.
Engeland was het in 1998 ook niet, die zaten toen bij Roemenië.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een beetje speculatief lijkt me, Engeland was het de vorige keer niet, zat bij Argentinië in;
Portugal en Frankrijk hebben het vorige WK heel slecht gepresteerd, net als Argentinië trouwens.
Wat dat betreft wordt het nog moeilijk om 'terechte' groepshoofden te vinden.
Roemenië was niet zo gek, kwartfinale op het WK ervoor, Euro '96 van de partij en een perfecte kwalificatie gespeeld.
Tsjechië niet, die hebben nog nooit wat gepresteerd op een wk.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:47 schreef Frutsel het volgende:
ik zou zeggen:
Bra-Arg-Dui-Ita-Spa-Zwe-Fra en Tsj
Is er nog niet bekend wie daar gaan ballen?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:24 schreef DutchGooner het volgende:
2x2 voor Dortmund
nopequote:Op zondag 19 juni 2005 12:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Is er nog niet bekend wie daar gaan ballen?
Kloptquote:niet dat ik die kaarten van jou wil trouwens, kosten vast 17x de kostprijs
Oranje won van Angola met 2-0, maar ze hadden het toen wel erg moeilijk. Angola kreeg ook een paar opgelegde kansen.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Senegal was misschien toch een "one hit wonder".
Togo is best verrassend, Angola is dat iets minder. De laatste jaren goede jeugdteams. In 2001 wonnen ze nog van Oranje meen ik, op het onder 20 WK. Met Mantorras.
Zaďre heet nu Democratische Republiek Congo.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Precies. Zaďre bestaat als zodanig niet eens meer.
Yep, eerst "Kongo Vrijstaat" (privé-eigendom van Leopold II) dan "Belgisch Kongo" , later Zaire en nu "Democratische Republiek Congo" , je moet het maar verzinnen ...quote:
Heel goed. Hoofdstad?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Zaďre heet nu Democratische Republiek Congo.
En de naam van de hoofdstad ten tijde van de Belgische kolonisatie ...quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Leopoldville?
Niet als ik meedoe.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Afrikaanse hoofdsteden, kom op man. Daar win ik quizzen op.
Ja, ik wist het al niet zeker. Ik twijfelde of Maputo van Leshoto of Swaziland was. Maar toen ging ik het opzoeken en bleek het van Mozambique te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Nee, helaas. Dan zal je het uiteindelijk toch nipt verliezen.
Mbabane.
Voor het eerst ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Puur naar de individuele kwaliteiten kijkend is Brazilië gewoon favoriet om voor de 6de maal winnaar te worden. Bijna niet te bevatten welke sterren daar tussen lopen.
Ik acht Engeland dit WK ook veel kansen toe voor het eerst.
Ik droomde vannacht dat Katja Schuurman in lingerie bij me aanbelde en om een kopje suiker vroeg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Nederland 3-3 speelde tegen Macedonië thuis ofzo
Gelukkig was het maar een droom.
Ze waren in 1966 nog niet geboren, Tong.quote:
Bij mij kwam ze in een geel pakje bedrijven opsommen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat Katja Schuurman in lingerie bij me aanbelde en om een kopje suiker vroeg.
Helaas was het maar een droom.
Het is eigenlijk voor het eerst dat ik ze grotere kansen toedicht om iig de finale te halen dan bij de vorige WK's vanaf 1990. Ik moet wel zeggen dat ze in 1990 met moeite maar toch knap in de halve finale zijn gekomen. In 1998 en 2002 stelde ze niet zo veel voor en in 94 waren ze er niet bij.quote:
Ik bedoelde natuurlijk in my life time. Ik realiseer me ook natuurlijk wel dat ze in '66 wereldkampioen zijn geworden. Het WK van '90 was mijn eerste echte bewuste WK.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze waren in 1966 nog niet geboren, Tong.
Ja, best redelijk ze haalden de halve finale. Maar in de eerste ronde speelden ze drie keer gelijk en tegen Kameroen in de tweede ronde werden ze best weggespeeld maar door de naiviteit van Kameroen wonnen ze toch. En tegen de Belgen hadden ze een lucky shot nodig in de laatste minuut.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
In '90 waren ze best goed bezig natuurlijk...
Good old Stuart Pearce mistte dacht ik...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Die wedstrijd tegen Nederland was echt een draak van een partij natuurlijk...
En in de halve finale gingen ze eraf na pingels, dat is dan weer sneu voor ze...
Huizenhoog overquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Good old Stuart Pearce mistte dacht ik...
-laat maar-quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef trepper het volgende:
Er is een nieuwe oefeninterland gepland op 12 november 2005 tussen Nederland en Italie hier in Nederland.
Mooie graadmeter.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef trepper het volgende:
Er is een nieuwe oefeninterland gepland op 12 november 2005 tussen Nederland en Italie hier in Nederland.
Ja gelukkig wel. Prachtig om straks al die topspitsen tegen elkaar te zien voetballen. Hopelijk weten Henry, Raul, Ibrahimovic, Drogba, C.Ronaldo, Kezman en Vieri zich ook te plaatsen.quote:Op zondag 4 september 2005 09:42 schreef Leatherface het volgende:
Mooi, Sheva eindelijk eens op een groot toernooi
Volgens mij komen er nogal wat verassende clubs bij dit WKquote:Op zondag 4 september 2005 13:33 schreef Ixnay het volgende:
Andere teams die zich deze week nog kunnen kwalificeren:
Ghana als ze vandaag winnen van Uganda
Ivoorkust als ze vandaag van Kameroen winnen zodat ze het betere onderlinge resultaat hebben (in Kameroen werd het 2-0 voor Kameroen)
Angola Als ze vandaag winnen van Gabon en Nigeria verliest van Algerije.
Ik heb pas geleden Iran-Japan gezien, daar werd voor de volksliederen ff door 100.000 man keihard een gebed opgezegd, de Japanners waren zichtbaar 'geshockt en geintimideerd', dat hadden ze niet verwacht volgens mijquote:Op zondag 4 september 2005 15:53 schreef jpzegthallo het volgende:
Alsof wedstrijden met Bahrein en Iran leuk zijn om naar te kijken..
Ik denk dat het voor Oezbekistan nog niet zo mee zal vallen om in Bahrein te winnen en om dan Guatemala of Trinidad uit te schakelen. Zo'n wereldploeg is Oezbekistan niet.quote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef Falco het volgende:
Oezbekistan heeft trouwens ook een goeie stap richting het WK gedaan door te winnen met 1-0 van Bahrein. Volgens mij hebben die dan nog een return in Bahrein zelf en dan nog een play-off tegen de nummer 4 van de CONCACAF-zone. Die play-off lijkt me ook redelijk te doen, omdat ze waarschijnlijk tegen Guatemala of een ploeg van dat kaliber uit zullen komen. De return tegen Bahrein lijkt me totnutoe de grootste hobbel.
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 4 september 2005 16:05 schreef Ixnay het volgende:
Nee, maar met die Afrikaanse landen meestal wel.
Maar de wedstrijd zelf vond ik maar matigjes hoor..quote:Op zondag 4 september 2005 16:17 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden Iran-Japan gezien, daar werd voor de volksliederen ff door 100.000 man keihard een gebed opgezegd, de Japanners waren zichtbaar 'geshockt en geintimideerd', dat hadden ze niet verwacht volgens mij
ja, dat wel.quote:Op zondag 4 september 2005 16:21 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Maar de wedstrijd zelf vond ik maar matigjes hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |