abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26754940
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:23 schreef gras het volgende:
Wat mij betreft zit hij op de bank, of de tribune mocht er nog een plekje vrij zijn.
Op het EK 2004 bewees hij een uitstekende linksback te zijn. Vooral tegen Tsjechië was hij werelds.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26754971
Wil hij in Oranje een basisplaats hebben op het WK, dan kan hij zich het beste richten op de positie van linksback inderdaad. Daar hebben we echt nauwelijks spelers voor. Gio doet het niet al te best en alternatieven als De Cler en Bosschaart zijn het ook "net niet".
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26755002
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Op het EK 2004 bewees hij een uitstekende linksback te zijn. Vooral tegen Tsjechië was hij werelds.
Van Bronckhorst bewijst al vele jaren een uitstekende linksback te zijn. En dat bij verschillende topclubs, zonder tegen FC Den Bosch te spelen.
pi_26755023
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:27 schreef gras het volgende:

[..]

Van Bronckhorst bewijst al vele jaren een uitstekende linksback te zijn. En dat bij verschillende topclubs, zonder tegen FC Den Bosch te spelen.
Hij is bij Barca de zwakste schakel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26755024
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wil hij in Oranje een basisplaats hebben op het WK, dan kan hij zich het beste richten op de positie van linksback inderdaad. Daar hebben we echt nauwelijks spelers voor. Gio doet het niet al te best en alternatieven als De Cler en Bosschaart zijn het ook "net niet".
Bosschaart net niet? Totaal niet is een betere woordkeuze.
pi_26755064
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is bij Barca de zwakste schakel.
Nee, dat is Oleguer. En wat dan nog? Barça is toch een twee stappen hoger dan PSV.

Daar waar jouw held Fred al 5 jaar lang de zwakste schakel is.
pi_26755085
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Was Fredje toen niet gewoon centrale verdediger naast Stam?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26755101
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:30 schreef gras het volgende:

[..]

Nee, dat is Oleguer. En wat dan nog? Barça is toch een twee stappen hoger dan PSV.

Daar waar jouw held Fred al 5 jaar lang de zwakste schakel is.
Bouma is op dit moment in alle opzichten beter dan "Gio" (Die oud wordt).
pi_26755113
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Was Fredje toen niet gewoon centrale verdediger naast Stam?
Nee.
pi_26755120
Gio is gewoon een hele matige linksback. Het is dat we niet veel beters hebben op die positie anders zou hij nauwelijks aan de bak zijn gekomen in Oranje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26755137
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bouma is op dit moment in alle opzichten beter dan "Gio" (Die oud wordt).
Een beetje specifieker graag. Zou misschien nog iets bijdragen wat tot een discussie kan leiden.
pi_26755152
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:28 schreef gras het volgende:

[..]

Bosschaart net niet? Totaal niet is een betere woordkeuze.
Bij FC Utrecht vond ik hem een prima back, veel keuze hebben we niet op die positie. Bij Feyenoord is het echter drama met hem.

Bosschaart is een van de betere Nederlandse linksbacks, maar in vergelijking met andere backs is het gewoon drama natuurlijk. Lee en Maxwell zijn veel beter dan Bosschaart, maar geen Nederlander dus dat is nu even niet relevant.
pi_26755164
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:33 schreef gras het volgende:

[..]

Een beetje specifieker graag. Zou misschien nog iets bijdragen wat tot een discussie kan leiden.
Bouma is sneller, verdedigend sterker en sterker aan de bal dan Van Bronckhorst.
pi_26755181
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee.
Ik heb het even opgezocht. Hij stond toch centraal in de verdediging naast Stam inderdaad. Heitinga en Gio als backs.
pi_26755216
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gio is gewoon een hele matige linksback. Het is dat we niet veel beters hebben op die positie anders zou hij nauwelijks aan de bak zijn gekomen in Oranje.
Niets nieuws onder de zon. Overigens nog schrijnender is het dat er al sinds jaar en dag geen fatsoenlijke vervanger van niveau voor hem is.
pi_26755236
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:36 schreef gras het volgende:

[..]

Niets nieuws onder de zon. Overigens nog schrijnender is het dat er al sinds jaar en dag geen fatsoenlijke vervanger van niveau voor hem is.
Robin Faber en Michael Jansen wellicht in de toekomst.
pi_26755237
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht. Hij stond toch centraal in de verdediging naast Stam inderdaad. Heitinga en Gio als backs.
Daarom. Alleen in de play-off tegen de Schotten was ie linksback volgens mij.
www.thuisuiteten.nl
pi_26755246
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:36 schreef gras het volgende:

[..]

Urby komt eraan!!
www.thuisuiteten.nl
pi_26755252
Onder van Gaal was hij toch ook even linksback?
pi_26755294
Bouma of Gio?

Louis liet Fredje als linkshalf debuteren tegen Ierland.
www.thuisuiteten.nl
pi_26755330
Bouma, ik meen dat hij in die periode bij Oranje en PSV een tijdje linksback was.....
pi_26755350
Nee, volgens mij alleen bij PSV.

Tegen Portugal had Louis het fantastische idee om Reiziger linksback te zetten.
www.thuisuiteten.nl
pi_26755377
Wij worden wereldkampioen.
slettebak [@] gmail.com
pi_26755380
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bouma is sneller, verdedigend sterker en sterker aan de bal dan Van Bronckhorst.
Bouma is sneller? Je hebt het over de man die te traag was om linksbuiten te zijn?
Verdedigend sterker. Klopt. Maar daar heb je niks aan als linksback van Oranje. Offensieve kwaliteiten zijn veel belangrijker. Zei het nou net dat deze bij Gio in een veelvoud aanwezig zijn.
Sterker aan de bal? De Bouma met een strakke inspeelpas moet ik nog tegenkomen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:43:39 #100
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_26755388
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:43 schreef JaWi het volgende:
Wij worden wereldkampioen.
Weeral ?

Ik gok (hoop) op een halve finale tegen pakweg de Italianen of de Duitsers waarin die na 90 minuten weggespeeld te zijn in de laatste minuut de winnende goal maken ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')